Bestron DDK2200 - Reviews

8,0 Lees 1 review
Inhoud
1,7 liter
Warmhoudfunctie

Beoordeling op basis van 1 review

Carmen4 20-03-2014 Product paar dagen in bezit

Sinds een week heb ik deze waterkoker intensief in gebruik en hij bevalt prima. Voor zijn lage prijs heeft hij veel functies. Heel handig om de temperatuur in te kunnen stellen voor het bereiden van baby-voeding of verschillende soorten thee of andere dranken. Zodra de waterkoker op het onderstel staat geeft hij de temperatuur van het water aan. Deze zie je vervolgens oplopen tijdens het verwarmen tot de gewenste temperatuur (20 - 100 graden) is bereikt, dan klinkt een geluidssignaal. De warmhoudfunctie werkt ook goed, hoewel ik dit in praktijk niet vaak gebruik. Verder een acceptabel geluidsniveau (mijn vorige waterkoker maakte meer kabaal). Wel kan ik nog twee minpunten noemen. Ten eerste bestaat het filter slechts uit wat grove gaatjes in de schenktuit en deze is niet te verwijderen. Ten tweede moet je na ieder gebruik de stekker uit het stopcontact halen. Een uitknop zou handig zijn. Ik heb het zelf opgelost door de stekker in een stopcontactschakelaar te doen. Zo'n schakelaar koop je voor een paar euro bij de Action of Big Bazaar. Over de duurzaamheid van de waterkoker kan ik nog niets zeggen, maar je krijgt er 5 jaar garantie op. Vergelijkbare waterkokers van bekendere (lees: duurdere) merken zijn het dubbele in prijs en hebben maar twee jaar garantie.