AEG L87485FL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L87485FL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

erikenpetra 12-06-2014
Geschreven voor: AEG L87485FL

Na pas 4 jaar met gewoon een normaal was patroon kapot. Monteur geweest, maar die kon het niet vinden. Na € 65,- onderzoekskosten nu toch maar een nieuwe.
Wat een spijt dat ik toen een AEG heb gekozen! Nu toch maar weer een Miele gekocht. De laatste had ik 23 jaar.

Ed Put 07-09-2013
Geschreven voor: AEG L87485FL

Wij hebben de AEG L87485FL nu 2 weken in huis. De was resultaten zijn geweldig. Alles wordt weer fris en schoon. De eco programma's zijn geweldig (vooral ontkreuk-, en opfris-,stoom programma). Alles programma's zijn handig met een grote draaiknop te selecteren. Hij hij mag gezien worden. Een fraai vormgegeven apparaat waar over is nagedacht. Wat een luxe met uitgestelde start (handig voor nachtstroom). Hij is lekker stil en ik ben benieuwd naar de energie rekening. Ik heb vertrouwen in de voor uitgang van de techniek. Dus dat komt wel goed.
De duurzaamheid moet zich nog bewijzen. De oude AEG turnamat was eindelijk na 25 jaar stuk. Dus wij hebben het volste vertrouwen.

konings-arts 14-07-2013
Geschreven voor: AEG L87485FL

Ik heb deze machine nu ong. 4 mnd in gebruik en ben erg tevreden. Vooral de 20-30 min,en het opfrisprogr. zijn erg practisch.

elly3d 26-03-2013
Geschreven voor: AEG L87485FL

Het is een heel fijn wasmachine dit is mijn tweede van aeg ik wilde toch weer een aeg wasmachine bevalt goed deze nieuwe is nog beter bijna geen geluid en er zit veel mogelijk heden op ik hoop dat deze ook net zolang meegaat als de vorige

JoNiessen 26-03-2013
Geschreven voor: AEG L87485FL

Eerste AEG 23 jaar tweede AEG was helaas miskoop type had last van om de 3 a4 jaar vevanging schokbrekers maar toch weer besloten om AEG tekopen en over deze nieuwe wasmachine zeer,zeer tevreden, programma's wassen perfect. Was nu weer wol wat eerst naar stomerij ging, strijkvrij is ook echt strijkvrij. kleinwasje grotewas alles super.Heel blij met deze AEG wasmachine.Een echte aanrader.

HBTW 26-03-2013
Geschreven voor: AEG L87485FL

Qua vormgeving mooie machine en wat bij de eerste was meteen opviel was dat de machine nagenoeg geen geluid maakt. Het centrifugeren gaat ook prima, onze vorige machine welke 5 jaar en 3 maanden is geworden liep bij een centrifugegang soms wel 10 cm weg.

konings-arts 26-03-2013
Geschreven voor: AEG L87485FL

Zalige machine,wast schoon is stil en erg energiezuinig.
Echt een aanrader.Mijn oude machinewas ook een AEG en ik ga ervan uit dat deze ook weer 15 jaar meegaat.

PaulvanGessel 07-12-2012
Geschreven voor: AEG L87485FL

De machine doet wat wordt beloofd. En belangrijk: heel stil!
Minpuntje: max. toerental centrifuge is 1400, waardoor de was soms nog wat te nat uit de trommel komt.

Smittie66 15-01-2012
Geschreven voor: AEG L87485FL

Na een AEG van ruim 16 jaar, die nog niet kapot was, hebben we toch maar een nieuwe AEG gekocht. Deze machine voldoet weer ruimschoots aan de verwachtingen.
Lekker stil en enorm zuinig. Je hoort hem inderdaad bijna niet. Ik hoop en ga er ook van uit dat we weer minimaal 15 jaar plezier hebben met deze AEG.

joswendy 04-09-2011
Geschreven voor: AEG L87485FL

IK heb de wasmachine nog niet erg lang. Maar het is een wasmachine die makkelijk in gebruik is.
Het wasprogramma is makkelijk in te stelklen door de draaiknop. Het is fijn te weten hoelang de wasmachine loopt en als ik eens minder tijd heb kan ik het wasprogramma makkelijk inkorten.
De opening van de machine en tromml zijn ruim dat is erg fijn.
Het is een gebruiksvriendelijke machine.

Guus Dolmans 29-08-2011
Geschreven voor: AEG L87485FL

Nagenoeg elke machine zal schoon wassen. Daarnaast heeft een ieder zo zijn/haar criteria waaraan de machine in ieder geval aan moet voldoen.
1.Degelijkheid. De machine voelt echt degelijk aan, de draaiknop, de druktoetsen die licht aangeraakt hoeven te worden, de deur met open en sluiten, het bakje voor de waspoeder. De levensduur zal afwachten zijn, we hebben de machine nog maar kort, maar een eerdere ervaring van 15 jaar AEG zonder één reparatie geeft veel vertrouwen.
2.Gebruiksgemak. Met deze machine is er geen man meer die kan zeggen dat hij niet met wasmachines om kan gaan. "Ik snap het niet", is uit den boze. Zonder handleiding met een draai aan de knop programma kiezen en dan alleen aanzetten!!
3.Stil. De machine staat aan de andere kant van de muur grenzend met de slaapkamer van zoonlief en die heeft er totaal geen last van. Centrifugeren op de hoge toeren hoort hij wel, maar heeft er geen last van.
4.Zuinig in stroomverbruik. Als je niet hoort dat de machine klaar is met het programma slaat de machine af. Geen standby of zo, gewoon uit. Bespaart op langere duur natuurlijk in het stroomverbruik. Zal door elke fabrikant in elektronica toegepast moeten worden als je ziet wat er allemaal op standy staat.

Eén minpuntje: Het opvangen van het water bij het openen/reinigen van het filtersysteem levert toch wel een water ballet(je)op gezien ik geen bakje heb laag genoeg om het eruit lopend water op te vangen. Geluk is dan wel dat het maar eens in de zoveel tijd gereinigd hoeft te worden.

Conclusie: Wij zijn dik tevreden met de aankoop. Natuurlijk is het best een uitgave, maar wel waar voor je geld.

Mfransen 29-08-2011
Geschreven voor: AEG L87485FL

Deze machine is werkelijk super.
De was komt er natuurlijk schoon uit.Het bedieningscomfort van de machine is echt goed.Machine is stil en een groot voordeel is het grote volume wat men in een wasbeurt kan wassen. In een gezin met 4 volwassenen is dit dit een uitkomst.Bedieningsgemak dit kunnen daar we niet hoeven na te denken de mannen onder ons nog bedienen.

aeg wasmachientje 27-08-2011
Geschreven voor: AEG L87485FL

toppertje oude machine heeft na 11 jaar zijn diensten bewezen en begon aardig wat lawaai te maken dus tijd voor een nieuwe aangezien we de energie zuinige droger hadden van aeg waar we overigens ook zeer tevreden over zijn ook maar kijken naar een aeg wasmachine maar wel een die energiezuinig is dus bij deze uitgekomen en zeer tevreden over het bedienings gemak moest wel even het boekje lezen om te weten te komen wat er allemaal mee kon wat het is me nogal wat de machine is in vergelijking met onze oude zeer stil je hoort hem bijna niet ook niet als deze centrifugeerd gemakkelijk is ook de tijdsduur van de wastijd te verkorten en dat deze automatisch zijn toerental en de beste instelling kiest bij het programma de was komt er goed schoon uit de vulopening is lekker groot t.o.v. de 5 kg wasmachine die we eerst hadden
over de duurzaamheid valt nog niets te zeggen omdat we hem net een weekje hebben nu dus dat is even afwachten

al met al een aanrader

witwasje 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L87485FL

Ik ben erg blij met mijn nieuwe AEG wasmachine. Toch weer terug gekeerd bij AEG, mijn eerste machine voldeed ook goed en hoop hier weer jaren plezier van te hebben. Vooral de keus van vele programma's oa voor sportkleding en het opfrissen van kleding vind ik ideaal.

RdM70 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L87485FL

Ik ben ontzettend tevreden over deze wasmachine. Onze vorige gaf er na vijf jaar de brui aan. Bij een grote witgoedwinkel een nieuwe wasmachine gekocht, maar deze bleek defect te zijn. Dus terug naar mijn vertrouwde merk: AEG.
Machine is makkelijk in gebruik, doet er wel iets langer over dan mijn vorige maar ik kan ook een kort programma kiezen, voor een kleine was even gauw tussendoor.

harrie lubbers 03-04-2011
Geschreven voor: AEG L87485FL

klep achter afvoer pomp deurtje kan niet worden verwijderd.
Klepje voor de waspoeder valt steeds naar beneden en de waspoeder lost dus niet op.
De wasmachine is zo lek als een zeef.

Wat een drama en dat met een nieuwe wasmachine uit het duurdere segment.