AEG L6FBK74W - Reviews

tile-Geluidsniveau
78 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AEG L6FBK74W op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Wiebe 11-12-2020

Doet wat hij doen moet

Geschreven voor: AEG L6FBK74W

De eerste indruk van de machine is goed. De bediening is eenvoudig en hij doet wat hij doen moet. Handig is dat een vergeten stuk wasgoed in de meeste gevallen alsnog in de machine kan, dit in tegenstelling mij vorige apparaat (ook AEG). Ook is het fijn dat de deur bijna meteen na afloop van het wasproces kan worden geopend. Over de kwaliteit kan ik nog geen uitspraak doen, dat weet ik pas over 10 jaar! Maar gezien mijn ervaringen met mijn eerdere 2 AEG wasmachines ben ik daar toch niet bang voor.
Oorspronkelijk gepost op aeg.nl

Nicovb 21-11-2020

enthousiast

Geschreven voor: AEG L6FBK74W

gisteren de wasmachine afgeleverd gekregen , wat op zich al een feestje was , gelijk geprobeerd met de eerst was , en die is gelukt , het apparaat is makkelijk te bedienen zonder al te veel moeilijke instellingen te moeten doen echt een functioneel apparaat , doet goed wat hij moet doen en daar gaat het om
Oorspronkelijk gepost op aeg.nl

Maurice 15-02-2019

Slechte kwaliteit, AEG onwaardig

Geschreven voor: AEG L6FBK74W

Machine online besteld en snel geleverd gekregen. Echter, de machine heeft nooit gewerkt. Al bij het eerste programma (aangezet door leverancier) draaide de machine kapot. Enige wat nog werkt was de waterpomp.

Machine is vervolgens omgeruild door leverancier voor een nieuwe exemplaar. Deze had exact hetzelfde probleem, bij de eerst "was" gaat de aandrijving kapot.

Dit is m.i. een heel slechte serie van AEG, er kan een keer iets kapot gaan maar twee keer achter elkaar hetzelfde bij een andere machine?