LG F4J5VN4W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG F4J5VN4W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

CJ 25-03-2021

Al kapot

Geschreven voor: LG F4J5VN4W

Heb de machine nu 9 maanden en hij maakt ineens enorme herrie, de was ruikt niet fris ook nooit gedaan. Eerste indruk was goed nu erg ontevreden.

Pluspunten

• Fijne programma's

Minpunten

• Enorme herrie
  • Muffe was

Familie 02-09-2020

Ik had er meer van verwacht

Geschreven voor: LG F4J5VN4W

Wij hebben deze machine gekocht omdat we graag een grotere trommel wilden met onze 3 kids. De reviews waren lovend dus de keus was snel gemaakt. Echter heb ik wel een paar minpuntjes ondekt.
Ik vind dat de was er erg muf ruikend uit komt, de geur van het wasmiddel is in geen velden of wegen meer te ruiken.
Sommige programma's duren bizar lang.
De was komt er vrij nat uit en heeft dus langer nodig om te drogen.
We hebben de machine nog niet zo heel lang dus ik ben er nog een beetje mee aan het uitproberen maar ik hoop dat ik trucjes ga vinden om deze problemen nog op te lossen. Misschien is het ook wel omdat we een ouderwetse machine gewend waren en zijn deze luxe machines niet wat ik ervan verwacht had...

Pluspunten

• Grote belading
  • Veel wasprogramma's
  • Stil

Minpunten

• Was komt er vrij nat uit
  • Was ruikt muf na het wassen
  • Wassen duurt vrij lang bij normale programma's

W.Hendrix 29-03-2020

Maarliefst 9 kg! | Direct drive | vaak halve wastijd

Geschreven voor: LG F4J5VN4W

Product gekozen op op groot volume, 9kg ideaal voor een gezin. Was wordt gewogen, ook al is de grote trommel vol, het gewicht van de was is van belang, daardoor komt het vaak neer op halve belading en dus halve wastijd. Direct drive motor, met minder kans op slijtage. Met mobiele app uit te lezen. Voldoende programma's aanwezen, zelfs extra programma's te downloaden via telefoon app. Heeft zelfs een speciaal reinigingsprogramma. Prijs kwaliteit perfect, goede prijs voor een groot volume machine. Over LG vindt je weinig klachten. Heb een combi magnetron die het na bijna 20 jaar nog perfect doet!

Pluspunten

• groot wasvolume
  • wasweging / halve wastijd
  • minder kans op slijtage ivm direct drive motor
  • goede prijs/kwaliteit verhouding
  • betrouwbaar merk

Filippo 06-02-2019

Uitstekende wasresultaat

Geschreven voor: LG F4J5VN4W

Ik heb gekozen voor dit product voor zijn grote inhoud van 9kg. Hij is vrij stil met centrifugeren. En wassen net zo. Wasresultaat is uitstekend.

Pluspunten

• Stil
  • Grote inhoud 9kg
  • Uitstekende wasresultaat
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Energie zuinig