Miele WCE330 WPS PWash 2.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WCE330 WPS PWash 2.0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dick Klok 06-06-2020

Mercedes onder de wasmachines

Geschreven voor: Miele WCE330 WPS PWash 2.0

Twijfelde tussen goedkopere machine en deze Miele. Uiteindelijk toch gekozen voor kwaliteit en duurzaamheid.
Geen enkele spijt van deze aanschaf.
Machine is zonder meer betrouwbaar en eenvoudig te bedienen. Energiezuinig en meerdere mogelijkheden om de was optimaal schoon te krijgen.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Maakt weinig geluid, ook bij centrifugeren

Joke 25-11-2019

Gewoon een perfecte wasmachine

Geschreven voor: Miele WCE330 WPS PWash 2.0

Deze machine gekocht omdat hij degelijk en betrouwbaar is.
ook het scherm voor de diverse wasprogramma's is zeer duidelijk en voor iedereen heel goed te bedienen.
Verder is de Miele een van de zeer weinige die een rechts draaiende deur heeft, wat zeker bij ons zeer van toepassing is.
Ook de service van de Miele is geweldig, dit hebben wij ervaren met onze oude machine die ruim 20 jaar dienst gedaan heeft.
Dus zeker een aanrader!

Pluspunten

• goed leesbaar scherm voor de wasprogramma's
  • rechts draaiende deur
  • degelijke uitvoering

Berdien 13-11-2019

Heel stille wasmachiene

Geschreven voor: Miele WCE330 WPS PWash 2.0

Deze wasmachine heeft de mogelijkheid een volwaardig wasprogramma te wassen op 60 graden binnen een uur. Is geruisloos en heeft heel veel keuze in wasprogramma's. Waarom geen 10 er zit een dubbel raam in de deur, wel heel veilig, maar hierdoor kan ik niet bepalen of de temperatuur
goed is. Maar dat is persoonlijk.

Pluspunten

• aantal programma's
  • stil
  • bediening