LG FH4G1JCS2 - Reviews

tile-Vulgewicht
10 kg vulgewicht

Ryan 13-09-2018

Geweldig wasresultaat en gebruiksvriendelijk

Ik ben zeer tevreden met deze wasmachine. Het bied de perfecte combinatie van een strakke vormgeving, goed wasresultaat en precies de functies die je nodig hebt zonder onnodige poespas. De ThinkQ functies zijn makkelijk in de stellen waarnaar je programma's kan downloaden, de machine op afstand kan bedienen en een melding krijgen wanneer de was is gedaan. De machine overgens ook zeer stil. Zou de machine oprecht aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Goed wasresultaat
  • Uitgebreide wasprogramma's
  • Zeer stil ook tijden centrifuge
  • Veel opties zoals programma's downloaden
  • Energie zuinig
Geschreven voor: LG FH4G1JCS2

Sofie 28-06-2018

gekocht en getest - aan de grote trommel ben je snel gewend!

hoi, deze twinwash moet je even aan wennen maar zeker makkelijk om in huis te hebben. Goed opmeten of je genoeg plek hebt alvorens ze aan te schaffen, zeker ook 2 stekkers voorzien (water wel via 1 gezamenlijke aansluiting). de mini trommel onderaan is handig voor fijne was, wat babykleertjes of net na het sporten je kledij ineens wassen ipv wachten tot je genoeg hebt om een hele was te draaien. in de grote trommel kan je al je beddengoed in 1 keer kwijt of zelfs een dekbed. Wel serieus wat trilling als de trommel zwaar gevuld is. Menu zou handiger mogen. vanop afstand via gsm ook te bedienen.#LGTwinWash
Geschreven voor: LG FH4G1JCS2