De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko B5WT594189W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Anne 07-05-2024

Prima wasmachine!

Geschreven voor: Beko B5WT594189W

Ik heb dit product mogen testen en ben tot een aantal conclusies gekomen. Wat erg fijn is aan deze wasmachine, is dat deze niet trilt (ook niet bij het centrifugeren) en dat zelfs zonder de dopjes. Hij is niet per se stil, maar dat staat er ook niet bij. Ik vind het een hele mooie wasmachine en het aantal programma’s bevalt goed.

Ik heb wel een aantal kritische punten gevonden. De was blijft namelijk nog vrij vochtig, ook bij de 1400rpm. Het connecten van de wasmachine in de App was op zich prima te doen, maar het op afstand besturen krijg ik niet aan de praat. Ook zie ik nu al een melding in de App dat de FiberCatcher vol is, wat me snel lijkt na 3 weken.

Al met al, zeker een fijne wasmachine maar wel nog ruimte voor verbetering!

Pluspunten

• Trilt niet

Minpunten

• Was blijft nog vrij vochtig bij 1400rpm

j***@d*********** 03-05-2024

Bevalt goed, een aanrader

Geschreven voor: Beko B5WT594189W

Ik heb deze machine mogen testen en over het algemeen ben ik zeer tevreden. Er is een verscheidenheid aan programma's. Van hygiëne programma voor beddengoed en handdoeken tot een opfrisprogramma met stoom. De uitvoering van de machine is erg mooi en ik vindt hem redelijk stil. Een wasmachine is nooit muisstil. De was komt er goed droog uit. De hoeveelheid toeren voor de centrifuge is te verhogen of verlagen,
Ook het uitgesteld starten van een was programma ( tot 24 uur later) vindt ik een uitkomst.
Deze machine zou ik zeker aanschaffen als vervanger voor mijn huidige machine

Pluspunten

• Uitgesteld starten van de machine
  • Verscheidenheid aan programma's
  • Geluidsniveau
  • Mooi uitgevoerd

Mark B 03-05-2024

Super stil en toch wat aanbevelingen

Geschreven voor: Beko B5WT594189W

Ik heb de Beko B5WT594189W mogen testen en ik deel graag mijn ervaringen met deze wasmachine.

Een van de eerste dingen die me opviel, was hoe stil deze machine is tijdens het wassen en centrifugeren. Het is bijna alsof je vergeet dat hij aan staat, wat een pluspunt is, vooral als je de wasmachine 's nachts draait.

Een ander aspect dat mijn aandacht trok, was de stoomfunctie. Het is handig om kleding even op te frissen zonder een volledig wasprogramma te draaien. Perfect voor momenten waarop je snel iets wilt opknappen.

Wat betreft de prestaties, merkte ik dat de was soms relatief nat uit de machine kwam, vooral bij hogere toerentallen zoals 1200 tpm. Dit kan een nadeel zijn als je gewend bent aan drogere was na het centrifugeren.

De tijdsduur van de programma's viel me ook op. De meeste programma's zijn vrij lang, wat misschien niet ideaal is als je haast hebt of snel schone kleding nodig hebt.
Gelukkig heeft Beko daar wel een express programma voor ingebouwd.

Een ander punt is de de bedieningsinterface. Hoewel de machine veel handige functies heeft, vond ik sommige icoontjes niet erg duidelijk en moest ik ze regelmatig in de handleiding opzoeken.

Een positief aspect is de waterdosering, die lijkt goed te werken en helpt om water te besparen, afhankelijk van de lading wasgoed.

Wat betreft de connectiviteit en de bijbehorende app, vond ik dit persoonlijk niet erg waardevol. De Bluetooth-connectiviteit biedt niet veel functionaliteit op afstand, wat voor mij oprecht een gemiste kans is, zeker nu je vaker op het juiste moment je wasmachine aan wil kunnen zetten (ie dynamische energie contracten), dit kan voor sommige gebruikers belangrijk zijn om te weten.

Al met al zou ik de Beko B5WT594189W aanbevelen vanwege zijn stille werking, handige stoomfunctie en efficiënte waterdosering. Hoewel er enkele nadelen zijn, zoals de natheid van de was en de lange programma's, wegen de voordelen voor mij zwaarder.

Pluspunten

• super stil
  • veel programma's
  • stoomfunctie

Minpunten

• app en connectievieteit
  • relatief natte was na centrifugeren

s************@h********** 25-04-2024
Geschreven voor: Beko B5WT594189W

Ik heb dit product mogen testen. Wasresultaat is goed, wel nog relatief vochtig na centrifugeren op hoogste stand. Deze machine trilt behoorlijk veel, ondanks dat ik de pootjes goed gestabiliseerd heb. Je hoort, ziet en voelt de machine vergeleken met anderen flink bewegen.
De app-functie heb ik niet goed werkend gekregen. Als de machine eenmaal draait kan ik bijvoorbeeld de status en resterende tijd zien, maar vooraf instellen is me niet gelukt, dan krijg ik geen connectie.