AEG L6FBN5761 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L6FBN5761 op Kieskeurig.nl.

Van Dyck 10-12-2018

Garantie vervalt indien uw machine te veel wordt gebruikt!

Geschreven voor: AEG L6FBN5761

Toch even stof tot nadenken .Wij hebben nog geen twee jaar geleden een AEG wasmachine aangeschaft en nu blijkt dat de lagers stuk zijn, wij hadden ook een extra verzekering genomen.
AEG wil de herstelling niet uitvoeren omdat deze machine teveel heeft gedraaid en dus wordt aanzien als industrieel gebruik. Blijkbaar zijn het de kleine lettertjes die dit bepalen. Voor ons een teleurstelling. DUS NOOIT MEER AEG.

Minpunten

• garantiebepaling

Maurice T. 21-07-2019

Prima machine, niet te duur

Geschreven voor: AEG L6FBN5761

Als vrijgezel hecht ik waarschijnlijk waarde aan andere punten dan het standaard gezin; Ik wil mij niet verdiepen in moeilijke programma's (ik flikker alle wasgoed toch bij elkaar), ik maak mij niet zo druk om de duur van een wasbeurt (doe nooit 2 wasjes op 1 dag). Belangrijkste punt voor mij is de duurzaamheid, maar daar kan ik pas helaas over 15 jaar iets van zeggen. Deze machine is stil, intiutief in gebruik, en doet gewoon goed wat-ie moet doen. Na 1 week (2 wasjes) zeer tevreden. Ook zeer tevreden over de bezorging en installatie van CoolBlue.

Pluspunten

• stil
  • eenvoudige bediening
  • zelfreinigings-programma
  • al mijn beddegoed past er in 1x in :)

Toos 17-05-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FBN5761

Eenvoudig te bedienen wasmachine. Wast schoon en de 1600rpm zorgen dat de was er behoorlijk droog uitkomt. De machine is stil en bij het centrifugeren "danst" hij niet door de ruimte. Over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen, maar gezien onze ervaring met andere AEG producten zal dit wel goed zijn. Kortom een aan te raden wasmachine.

Monique 14-02-2021

Prima machientje

Geschreven voor: AEG L6FBN5761

Grote deuropening is heel fijn.
Hij is lekker stil.
Het enige minpunt is het klepje in de lade.
Klepje moet omhoog als je met poeder wast.
En omlaag als je met vloeibaar wast.
Maar om het klepje omhoog te kunnen doen moet je de lade er bijna helemaal uitschuiven.
Dat is een onhandige extra handeling.

Conny 18-08-2020

Heel goede wasmachine!

Geschreven voor: AEG L6FBN5761

Ik heb de AEG wasmachine pas 2 weken maar tot nu toe ben ik heel erg tevreden! Gaat heel schoon wassen en zijn verschillende programma's met tijdbesparende programma's. Maakt geen lawaai! Ik ben heel tevreden!

Stefan.ho 05-03-2019

Laag verbruik

Massimo 07-02-2019

kostenbesparing

Geschreven voor: AEG L6FBN5761

Ik heb deze wasmachine al enige tijd in bedrijf. Naast de betrouwbaarheid en het gebruiksgemak wil ik de zorgvuldige omgang met de door de fabrikant geprezen waterprijzen

MisterT 04-02-2019

Goed gewassen

Geschreven voor: AEG L6FBN5761

Deze machine detecteert hoeveel wasgoed er in de trommel zit. Met het correct gekozen programma bespaart u elektriciteit, water en tijd op de wasdag.

Lorenzi 28-01-2019

De heer schoon

Geschreven voor: AEG L6FBN5761

We hebben de nieuwe wasmachine al een paar dagen en hebben een goede eerste indruk. De wascyclus is zeer stil en aangenaam kort met weinig vulling. Desondanks wast de machine schoon.

M.Veenema 19-01-2019

Wasprogramma's waar ik naar uitkijk

Geschreven voor: AEG L6FBN5761

Dit is een wasmachine die voor mij gemaakt lijkt met zijn wasprogramma's. Jeans schoon, wasmiddel schoon, en start dan het jeans programma.

vanAAlst 14-01-2019

Combinatie

Geschreven voor: AEG L6FBN5761

Ik moest mijn wasmachine vervangen. Mijn keuze viel op deze AEG machine. De prestatiegegevens in combinatie met de mogelijkheid om elektriciteit, water en tijd te besparen ondersteunden deze beslissing. De machine wast schoon. De tijd zal uitwijzen hoe zacht de wascycli zijn, maar ik vertrouw op de beschrijving van de fabrikant.

van Zundert 07-01-2019

Laag verbruik

Geschreven voor: AEG L6FBN5761

Laag verbruik. Zacht maar toch schoon wassen. Last but not least het merk AEG hebben mij overtuigd om te kopen. Na een paar weken gebruik heb ik een goed gevoel over deze gemakkelijk te gebruiken wasmachine die mij lange tijd ondersteunt in de dagelijkse wassen.

Yolanda 24-12-2018

Wasmachine L6FBN5761

Geschreven voor: AEG L6FBN5761

De wasmachine doet wat hij moet doen. Is ook stil. Grote vulopening. Meerdere tijden in te stellen. Kortom wij zijn te beet en.

Pluspunten

• Tijdinkorten

Minpunten

• Nog niet gevonden.