AEG L6FBN5761

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L6FBN5761 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

l************@h********** 15-01-2022

niet van AEG verwacht

Geschreven voor: AEG L6FBN5761

Gekozen voor al zijn mogelijkheden én het merk waar ik al meer dan 50 jaar gebruik van heb gemaakt. Wassen doet hij goed maar door het fijt dat er bij IEDERE wasbeurt zeep IN de machine blijft zitten en wel ONDER de zeeplade is de bruikbaarheid van de machine absoluut niet van wat je er van zou mogen verwachten. Na iedere was de lade uit moeten nemen en de machine schoon moeten maken is geen normaal en comfortabel gebruik .Héél jammer.

Maurice T. 21-07-2019

Prima machine, niet te duur

Geschreven voor: AEG L6FBN5761

Als vrijgezel hecht ik waarschijnlijk waarde aan andere punten dan het standaard gezin; Ik wil mij niet verdiepen in moeilijke programma's (ik flikker alle wasgoed toch bij elkaar), ik maak mij niet zo druk om de duur van een wasbeurt (doe nooit 2 wasjes op 1 dag). Belangrijkste punt voor mij is de duurzaamheid, maar daar kan ik pas helaas over 15 jaar iets van zeggen. Deze machine is stil, intiutief in gebruik, en doet gewoon goed wat-ie moet doen. Na 1 week (2 wasjes) zeer tevreden. Ook zeer tevreden over de bezorging en installatie van CoolBlue.

Pluspunten

• stil
  • eenvoudige bediening
  • zelfreinigings-programma
  • al mijn beddegoed past er in 1x in :)

Stefan.ho 05-03-2019

Laag verbruik

Geschreven voor: AEG L6FBN5761

Zacht maar toch schoon wassen. Last but not least het merk AEG hebben mij overtuigd om te kopen. Na een paar weken gebruik heb ik een goed gevoel over deze gemakkelijk te gebruiken wasmachine die mij lange tijd ondersteunt in de dagelijkse wassen.

Massimo 07-02-2019

kostenbesparing

Geschreven voor: AEG L6FBN5761

Ik heb deze wasmachine al enige tijd in bedrijf. Naast de betrouwbaarheid en het gebruiksgemak wil ik de zorgvuldige omgang met de door de fabrikant geprezen waterprijzen

MisterT 04-02-2019

Goed gewassen

Geschreven voor: AEG L6FBN5761

Deze machine detecteert hoeveel wasgoed er in de trommel zit. Met het correct gekozen programma bespaart u elektriciteit, water en tijd op de wasdag.

Lorenzi 28-01-2019

De heer schoon

Geschreven voor: AEG L6FBN5761

We hebben de nieuwe wasmachine al een paar dagen en hebben een goede eerste indruk. De wascyclus is zeer stil en aangenaam kort met weinig vulling. Desondanks wast de machine schoon.

Yolanda 24-12-2018

Wasmachine L6FBN5761

Geschreven voor: AEG L6FBN5761

De wasmachine doet wat hij moet doen. Is ook stil. Grote vulopening. Meerdere tijden in te stellen. Kortom wij zijn te beet en.

Pluspunten

• Stil
  • Tijdinkorten

Minpunten

• Nog niet gevonden.