Miele WCI 330 PowerWash 2.0 XL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WCI 330 PowerWash 2.0 XL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

M 23-09-2022

Miele cwi330

Deze machine gekocht omdat hij goed uit de bus kwam. Eerder een Miele 20 jaar gehad maar daar kan de nieuwe miele niet aan tippen. Heb de machine nu ongeveer drie jaar in het bezit en vind dat deze niet goed schoon wast. En dat deed de oude machine wel. Zelfs op 90 graden vind ik de was niet schoon.Voor de prijs die ik er voor betaald heb valt hij me erg tegen.

Minpunten

• Wast niet schoon
  • Duur in aanschaf

Channie004 05-05-2018

100 kg zwaar maar ook 100% tevreden!

De Miele WCI 330 is in verband met 9kg laadmogelijkheid en de mogelijkheid om op 1600 toeren te centrifugeren een aanrader voor een gezin. Toen onze wasmachine geleverd werd was ik blij dat de heren deze wasmachine naar mijn zolder hebben getild. De Miele WCI 330 is letterlijk een zwaargewicht, want de machine weegt incl. verpakking 100 kg. Na twee weken intensief testen kan ik niet ander concluderen dat deze Miele wasmachine zijn 100 kg. gewicht omgezet heeft in 100% tevredenheid. Het installeren ging simpel. Stekker in het stopcontact en afvoerslag in de afvoer. Vervolgens ging de machine zichzelf kalibreren, dat duurde bijna 2 uur, maar daarna was de machine klaar voor gebruik. Het design van deze Miele is strak. Weinig toeters en bellen, maar een goed doordacht display met touchscreen. Het laadvermogen van 9 kg is ideaal. Wat ik veel gebruikt heb is het quickpower programma. Hiermee krijg je je was in minder dan een uur fris en echt goed schoon. De optie voorstrijken is er praktisch waardoor strijken is bijna niet meer nodig is. Wat erg opvalt is dat deze machine heel erg stil is. Tijdens het wassen hoor de de machine helemaal niet en tijdens het centrifugeren is de machine ook nog opvallend stil. Resumé: Een klassiek voorbeeld van waarde naar zijn geld. Een prima wasmachine, wast goed schoon, is snel en erg stil. Ook niet onbelangrijk deze machine is ook uiterst energiezuinig (A+++ -40%). De kwaliteit/duurzaamheid waar het merk Miele voor bekend staat heeft deze machine tot nu toe meer dan waar gemaakt. Aanrader!

Pluspunten

• simpele bediening
  • stil
  • groot laadvermogen
  • veel programma keuzes
  • timer functie

Minpunten

• (als je hem zelf moet tillen) zware machine!