Samsung WW80M760NOA - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80M760NOA op Kieskeurig.nl.

8,9

Kay 02-08-2020

Superstille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Helemaal fan van deze wasmachine. Hij is ontzettend stil, heeft veel programma’s en de kleding blijft veel langer lekker ruiken dan bij mijn oude wasmachine. Daarnaast zien de wasmachine en droger er ook nog eens super mooi uit.

• Wast goed schoon

Clara 24-07-2020

Was machine?

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Heb me laten informeren door de verkoper in de winkel, helaas echter was ik te goedgelovig en te snel met de aankoop. Afvoerslang tekort, hoe is het mogelijk, wasmiddeldoseersysteem is lek en er ontbreekt een deel om poederwasmiddel zelf te doseren. De verkoper beloofde een 3 vakssysteem voor bont, witwas en wasverzachter. Deze machine echter heeft maar 2 vakjes. De machine trilt als een olifant met centrifugeren en de was is hard en ruikt niet fris ondanks gebruik van wasverzachter in het automatische systeem dat volgens mij niet werkt want ik ruik en voel niets! Enzovoorts enzovoorts. En daarvoor heb ik 1200 euro betaald!!!

GerdaC 20-07-2020

Geweldige addwash functie! En wat is hij stil!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Wauw. Qua looks mooie machine, en vooral de addwash functie (later toevoegen van wasgoed) is zooooo fijn! Hij is snel klaar en super stil! De geluidjes zijn leuk die hij maakt, maar ben wel benieuwd of dat ook uit kan. ;-) Dat zoek ik nog uit. En kan niet wachten de stoomfunctie te gebruiken! En heb de smartapp gedownload, moet de machine nog koppelen, maar wat een leuke snufjes! Tot dusver erg blij! Voornamelijk op het stille centrifugeren en geruisloos wassen. Ook centrifugeert hij zo goed, dat mijn was er relatief droog uitkomt. Fijn.
Mijn oude wasmachine heeft 8 jaar volgebracht (aeg), hoop dat deze nog iets langer meegaat.

Vascoprtw 20-07-2020

Helemaal tevreden

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Eenvoudig in gebruik , mooie vormgeving, energie zuinig en qua geluid bij max toeren ook prima, zou je bijna vergeten waar t omdraait, mooie schone was !!!!
kortom helemaal tevreden

Pjotr74 04-07-2020

Mooie wasmachine voor de familie

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Deze week wasmachine ontvangen en installeren ging gemakkelijk. Ook het verbinden van de wasmachine met de app ging vlekkeloos. Onze eerste ervaring met een Samsung wasmachine....en eerste indruk is erg goed. Duidelijk en overzichtelijke wasmachine met uitstekende resultaten en voldoen opties. Een aanrader dus.

Anoniem 02-07-2020

Prima aankoop!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Mooie wasmachine met veel mogelijkheden door alle verschillende programma's. Heerlijk stil en de was is perfect schoon.

Een goede betaalbare machine uit het topsegment 01-07-2020

Duidelijk menu en wast zoals het moet

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Het merk Samsung ken ik en het bevalt dus nu maar eens de wasautomaat ipv de duurdere merken die ik eerder kocht.

Pluspunten

• alle nodige opties
  • wast uitstekend

Minpunten

• niet tegengekomen

Anoniem82 01-06-2020

Geweldige wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Geweldige wasmachine. Veel verschillende opties voor programma’s. Luxe uitstraling. Add wash ideaal. Het geluidsniveau tijdens centrifugeren is minimaal, bijna geluidloos. Fijn om met de app te bedienen, je kan hier verschillende wasprogramma’s al voorprogrammeren.
Enige minpunt is de melodie op het einde van een programma, deze duurt wel erg lang en is erg aanwezig. Het is een zuinige wasmachine, echter duren de wasprogramma’s wel wat langer dan dat wij gewend waren.

Anoniem 17-05-2020

Super fijne wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Bij verhuizing nieuwe wasmachine nodig! Uiteindelijk op deze wasmachine uitgekomen. Super blij mee! Het is een stille wasmachine, met veel programma's!

• Veel programma's
  • Gebruiksvriendelijk

Peter 06-05-2020

Mooie stille machine met hoog gadget gehalte.

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Deze ter vervanging van onze Zanussi die erg veel herrie maakte tijdens het centrifugeren en idd hij is veel stiller.

Scherm is lekker duidelijk. en eco bubble is merkbaar schoner.
Enige nadeel was dat het apparaat veel zwaarder is dan de vorige en op dit moment de meeste bezorgers hem tot je drempel brengen en niet naar boven dragen.. Hij was dus niet te tillen met z'n tweeen.

Pluspunten

• stil
  • duidelijk display
  • hoog gadget gehalte

Minpunten

• erg zwaar

keet 03-03-2020

add wash superfijn

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Deze samsung wasmachine is een lust voor het oog, maar veel belangrijker een superfijne wasmachine. Aparte functie voor centrifugeren vind ik erg fijn. Een sok of onderbroek vergeten wat mij vaak gebeurd, geen probleem die kun je gewoon nog even erbij doen. Wel even wasmachine op pauze zetten en huppekee het kan erbij. Wassen met deze wasmachine is een feestje. Ik had een AEG besteld bij de concurrent maar deze was na 3 dagen al kapot, gelukkig maar want ik vind deze machine veel fijner. Ik ben blij.

Maupy 22-02-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Afgelopen week aangeschaft. Deur is lager als mijn vorig machine, hierdoor past mijn wasmand er niet onder.. programma's moet even enorm aan wennen. Of heel lang, of heel kort.

Leny Griffioen 15-02-2020

Een fantastisvhe wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Heel goede voorlichting bij aankoop. Daarom kozen we de wasmachine van Samsung boven Miele !
De was is schoner dan bij onze vorige wasmachine. Verder heeft de machine een groot gebruiksgemak met allerlei tiptoetsen. We hopen er nog jaren plezier van te hebben. Een pluspunt is ook een garantie van 5 jaar. We zijn zeer tevreden.

Pluspunten

• extra klepje om nog iets aan de was toe te voegen
  • gemakkelijke bediening met tiptoetsen

Anoniem 15-02-2020

Mooie machine met eenvoudige bediening

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Vrijdag binnen gekregen gelijk aangesloten en meteen was gedraaid super stil mooie groot vulraam voor 9 kg was.

Heidi70 11-02-2020

Mooie prima functionerende wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Gisteren deze wasmachine gekocht en vandaag geleverd in huis. Direct mee aan de slag gegaan en ben zeer tevreden. Wast superschonn, maakt weinig geluid. Makkelijk te bedienen. Heel fijn is het luikje dat je nog een vergeten kledingstuk kan toevoegen tijdens het wassen

Nathalie40 14-01-2020

Fantastisch product

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Deze maand de samsung quick drive wasmachine 8 kg trommel aangeschaft.
Wat een geweldige wasmachine, en zo stil en vele programma's erop.
Top product!

Marjogeenen 04-12-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Deze wasmachine gekocht op 27 nov. Helemaal geweldig. Ik had een machine van 17 jaar oud. Dus u kunt nagaan hoe blij ik ben met de Samsung wasmachine. Ook meteen de droger aangeschaft! Helemaal geweldig en blij. Want je kunt niet zonder!!

G.Herings 19-08-2019

fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Heb deze wasmachine nu een week.
super schone was. ik ben zeer tevreden.
mooi design en zeer stil.
hoop er veel wassen mee te kunnen doen.

Pluspunten

• stil
  • veel programma's

Carla 07-08-2019

grote vul opening

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Zeer stil, je hoort hem bijna niet en je kan het via je mobiel zien hoe ver hij is. Grote vul opening veel programma's. Super machine

Pluspunten

• Grote vulopening
  • Zeer stil

W.M. Kroon 25-07-2019

Mooie uitvoering

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Duidelijke display, makkelijke bediening. Verbeterde wasmiddelen bakjes. Duidelijkere weergave van de wastijd.

Pluspunten

• Handigere deur
  • Het kleine deurtje voor vergeten wasje