Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

Asja 13-06-2018

Een veelzijdig apparaat!

Waar te beginnen....Ten eerste komt deze wasmachine als geroepen. Het verwarmingselement van mijn oude wasmachine functioneerde niet meer dus ik was een klein dansje aan het doen toen de Samsung bij mij werd afgeleverd. Aangezien ik ook nog logés had, hadden ze me niet blijer kunnen maken hiermee.

Na eerst de standaardwasprogramma's (voor katoen) te hebben gebruikt om wat achterstallige was weg te werken, heb ik daarna de eco-bubble functie gebruikt. Mijn was is in geen maanden meer zo heerlijk schoon geweest zonder nog te moeten nawassen/na spoelen. Wat een heerlijk gevoel als je de was limoentjesfris en praktisch droog uit de trommel kunt halen.

Deze wasmachine heeft ook nog een wascapaciteit van 9 kg. Hierdoor was ik ook veel sneller door de verzamelde was heen. Ik heb er ook nog een matrashoes in gewassen met het hygiënische programma, deze kwam eruit als nieuw! Ik heb de wasmachine nog niet zo lang en heb mede doordat ik nu tijdelijk voor meer dan twee mensen was nog geen andere programma's uitgeprobeerd dan degene hiervoor vermeld. Ik kijk er naar uit om de komende tijd weer te gaan wassen voor twee mensen waardoor ik ook een kleine was kan draaien en de superspeed-functie kan uitproberen om eens te zien hoe schoon de was er dan uitkomt, aangezien we nooit erg vervuilde was hebben.

Je hebt nog een paar apps die je kunt gebruiken om te zien wat het meest gunstige wasprogramma is en helpt om het beste wasschema te creëren. Hiernaast is er nog een app waarmee je je wasmachine op een afstand zou kunnen besturen. Dit zou van pas komen als je je was klaar wilt hebben zodra je thuiskomt.

De wasmachine is voorts lekker stil en om de trommel te laten luchten zet ik het "add-wash' deurtje open. Zo kan de achtergebleven warmte goed weg.
Als minpunt kan ik hooguit vermelden dat ik het apparaat zwaar vond. (wij hebben de wasmachine zelf geïnstalleerd) Mocht je erover denken hem zelf te installeren houdt er dan rekening mee dat je toch wel wat spierballen nodig hebt om dit voor mekaar te krijgen.

Pluspunten

• wast zeer schoon!!!!
  • wast stil
  • verschillende, extra programma's
  • hygienische stoomfunctie
  • adviesapps en besturingsapp

Minpunten

• zwaar

Johra68 09-06-2018

Je eigen stomerij thuis

Deze machine als vervanging voor mijn AEG 7 kg, en wat een verschil.
Het is te eerste een mooie machine, prachtig design met touch toetsen.
Wat gelijk opvalt is de grote vulopening met add door, dit is een speciaal deurtje om vergeten was toe te kunnen voegen.
Voordat je de machine gebruikt moet je hem kalibreren, dit zorgt ervoor dat hij stevig staat en niet trilt of wandelt tijdens centrifuge.
Ik heb als eerste gebruik gemaakt van de zoomfunctie voor mijn echt donsen dekbed 240x 220 , en ja hij kwam er echt schoon uit , jeee dat scheelt een hoop stomerijkosten👍
Deze machine doet een kookwas in nog 90 min en dat scheelt een hoop tijd en energy met mijn vorige apparaat. Hij heeft een hoop programma's waar je aanpassingen aan kunt doen, zoals met extra bubbels wassen, voor echt vuile was enz.
De app om je wasmachine te bekijken, instellen werkt bij mij niet optimaal, kijken kan maar ik kan niet op afstand bedienen.
Zoals in de vorige eeuw te lezen, kan Ik wel het deurtje open laten, wat ook moet bij een wasmachine.
Eerst het licht uitschakelen ( 3 sec op temp toets drukken ) en dan machine uit zetten.

Pluspunten

• Grote vulopening
  • Adwash deur
  • Stoomfunctie
  • 9 kg

Minpunten

• SmartThings werkt niet perfect

Shar 07-06-2018

Slimme wasmachine met uitstekende wasprestaties!

Voor een huishouden van 5 is een goede wasmachine een vereiste. En dat kun je gerust zeggen over de WW9BM760NOM van Samsung! De wasmachine voldoet eigenlijk aan alle verwachtingen: hij is stil, de was komt er super fris en droog uit en met een inhoud van 9kg kan er hoop wasgoed in. Daarnaast is hij aanzienlijk sneller dan onze huidige wasmachine, zeker bij kleinere wasjes. Ideaal is dat je de wasmachine kunt bedienen met de app en dat je een melding kunt krijgen op je telefoon wanneer de was klaar is of wanneer een van de kids aan de wasmachine heeft gezeten. De verlichte trommel zorgt ervoor dat je goed ziet wat er nog in trommel zit en deze dus makkelijk kunt leeghalen. Let er wel op dat je de wasmachine na installatie kalibreert zodat hij stevig staat en geen onnodig geluid maakt bij het centrifugeren. Een minpunt is dat de deur niet op een kiertje kan blijven staan, hij moet of dicht of helemaal open. Maar al om al; een echte aanrader!

Pluspunten

• Uitstekende wasprestaties!
  • Bedienbaar met telefoon / app
  • Snelle wasprogramma's
  • Was komt er heel droog uit

Minpunten

• De deur kan niet op een kiertje blijven staan