Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

A. D. 11-11-2019

Het ziet er goed uit. Makkelijke bediening.

Aangekocht wegens individueel aangedreven motoren aan de trommel. Afhankelijk van de wassoort kan de trommel zelf draaien, of de achterkant van de trommel draait apart, of in combinatie. Tevens weegt de trommel hoeveel kg wasgoed je hebt en daarmee bepaald de machine hoe lande was mag draaien. Tevens is de machine erg stil.

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijke bediening
  • Zuinig
  • Via het kleine klepje kun je later was toevoegen
  • Stabiel, trilt niet bij het centrifugeren

Vincent 03-10-2019

Uitstekende wasmachine

Hele fijne wasmachine met o.a. korte programma's, stoomprogramma. Wast zeer goed schoon en is handig in bediening.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Wast snel en goed

JG 02-08-2019

Mooi uiterlijk

Heb dit apparaat net gekocht vanwege de mogelijkheid om snel en zuinig te kunnen wassen. Erg mooi uiterlijk daarnaast ook.

Nderksen 30-07-2019

mooie luxe wasmachine

Het is een mooie en luxe wasmachine. veel was opties. Handig is dat er een reiniging programma op zit.

Pluspunten

• licht in de trommel

S 21-07-2019

Fijn wasmachine

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik een wasmachine wilde waar ik nog was aan kon toevoegen en een die super zuinig is. Dit kan super makkelijk en het wasmachine is ook snel in zijn programma's. Ook kan de deur meteen open nadat het programma is afgelopen, daar ergerde ik mij altijd aan bij mijn vorig wasmachine. Daarnaast kan je hem koppelen aan je telefoon, super handig!

Pluspunten

• Addwash
  • Snel in programma's
  • toevoegen aan je telefoon
  • energieverbruik
  • vele programma's

Robinson Escudero 13-06-2019

Goed uitzien

SAMSUNG QUICKDRIVE EN TOP MACHINE, ELEGANT MODEL MET VERLICHTING EN ZUINIGHEID. GENOEG CAPACITIET EN HYGIENISCH STOMEN.

Pluspunten

• ZUINIG
  • KORTPROGRAMMA

Wilma 11-06-2019

Super fijne wasmachine

Wat een fijne wasmachine!
Wast heel schoon en is heel stil ook met 1600 toeren. De stoomfunctie is perfect en de grote trommel ideaal.
Ook de addwash is een uitkomst en werkt perfect

Pluspunten

• Stil
  • Wast schoon
  • Stoomfunctie

Cildavil 05-06-2019

Wasmachine

wij hebben gekozen voor deze wasmachine omdat je deze voor 100 dagen op proef en de zuinigheid van het apparaat.

Johan 24-05-2019

Ruime, stille en snelle wasmachine

Onze wasmachine (Whirlpool 6KG) van 10 jaar oud begon toch wat kuren te krijgen, en omdat we er sinds kort een kleine bij hebben, werd het tijd voor een nieuwe! Omdat we nu toch wat hogere eisen stellen aan een wasmachine, kom je eigenlijk toch wat in een prijziger segment terecht (eerder stond de wasmachine 2x per week te draaien, nu elke dag), daarom vinden we het belangrijk dat de investering die wij doen wel goed is. Na veel zoeken en ook kijken op sites als de consumentenbond, waarbij van de top10 wasmachines er 9 van Miele zijn, toch maar ook op andere sites vergeleken en in winkels om advies gevraagd.
Eigenlijk zijn er een paar zaken (voor ons) belangrijk:
- Stil
- Grote capaciteit (minimaal 8KG met oog op de toekomst)
- Energiezuinig, een pre, niet per definitie de doorslagfactor
- Smart Control (leuk, maar niet noodzakelijk, zeker niet een doorslagfactor)
- Snel (Hoe zuiniger de wasmachine, hoe trager hij is.,...)
- Kwaliteit

En eigenlijk hoort de laatste bovenaan. Hoewel we vanuit onze kennissenkring niet hele goede terugkoppeling kregen over Samsung Wasmachines waren we toch wat huiverig. Miele vonden we echt te prijzig (vergelijkbare modellen tussen 1300 ~ 1600 euro), AEG had een uitlopende serie en degene die we wilden was slecht leverbaar (+weinig informatie op de site), hoewel we toch pro-AEG waren, hebben wij ons toch laten overtuigen door de wasmachine van Samsung gezien de 7 jaar garantie die ze geven, dat gaf ons door doorslaggevende factor
Uiteindelijk is het een 9KG machine geworden.

Onze ervaringen tot nu toe zijn dat de was er schoon uitkomt, in verhouding tot de oude machine hij echt heel erg stil is, centrifugeren hoor je uiteraard, maar dit is geen vervelend geluid. De was komt er relatief droog uit en is schoon.
Ik vergelijk het nu met de oude Whirlpool van 10 jaar oud die destijds 399,- was, dus een beetje appels met peren vergelijken. Die machine heeft het gewoon goed gedaan!

De machine is echt heel eenvoudig te bedienen en de grote deur is een uitkomst, geen gehannes met veel was erin proppen.

Hoewel we de machine nu een week hebben is het misschien nog wat te vroeg om iets te roepen over de lange termijn, maar tot nu toe super tevreden.
Waarom een 8 als waardering en niet een 9 of een 10, wel dit heeft te maken met dat we nog maar 7 wasjes hebben gedraaid en ik wel objectief wil blijven. Hoewel we erg enthousiast zijn over het product wil ik toch eerst zien dat hij zich waarmaakt. Dus tot nu toe een dikke 8 en over een jaar wellicht een 9 als hij zo doorgaat. Ook gezien de verhalen om ons heen over Samsung wasmachines niet top waren, zijn we wat voorzichtig, eerst zien dan geloven!

Ik zou in ieder geval gezien de afgelopen week ervaringen het product absoluut aanbevelen!

Pluspunten

• Stil
  • Grote capaciteit
  • Smart Control
  • Zuinig
  • Snel

Minpunten

• Nog niet gevonden

Turgay 25-04-2019

Juweel van een machine!

Zoals de reviews al bevestigen is dit een juweel van machine. Super zuinig, 9 kilo laadruimte, 10 jaar garantie op de motor en 7 jaar garantie op de rest.

Pluspunten

• 9 kilo laadruimte!
  • super zuinig!
  • geweldige garantie!

Richard V 05-03-2019

Super wasmachine en zeer snel!

Wat een wasmachine! Hij doet echt alles wat er beloofd wordt. Het was resultaat is verbluffend en nog snel ook. Er is geen haar meer te vinden na de wasbeurt voor de dierenliefhebbers onder ons. Of je de wasmachine nu vol on maar een paar kledingstukken in stopt, de machine weegt de was en past het programma meteen aan.
Ik klinkt als een verkoper maar wij zijn gewoon super enthousiast... :-)

Pluspunten

• Snelle wastijd
  • Erg stil
  • Reinigt de kleding uitstekend
  • Heel gebruiks vriendelijk, kind kan de was doen...
  • Weinig verbruik van stroom.

Minpunten

• Was is er te snel door, was nog maar 2x p.w.

ToosjeDeen 27-01-2019

review Samsung wasmachine WW9BM760NOM/EN

Na de nodige machines te hebben vergeleken koos ik voor de Samsung WW9BM760NOM/EN. De technische specificaties verschilden niet met soortgelijke machines van b.v. Miele en AEG. De prijs lag wel hoger, maar omdat er een cash-back van 250 euro en een langere garantieperiode geboden werd werd het de Samsung. Achteraf heb ik daar nogal spijt van. De cash-back werd nooit uitbetaald hoewel ik samen met de helpdesk van Samsung de aanvraag heb gedaan. Samsung claimt nu dat er toch iets niet helemaal goed is ingevuld en dat ik naast het geld grijp. Een maand geleden werd mij door Samsung nog beloofd dat er intern nog overlegd zou worden en dat ik binnen 5 werkdagen bericht zou krijgen. Nooit meer wat van gehoord.

Nu de machine:
De machine ziet er evenals de soortgelijke van AEG etc. modern uit. De bediening werkt eenvoudig. Het geluidsniveau valt tegen, veel meer lawaai dan ik verwachtte. Bij het centrifugeren wiebelt de machine nogal. Afstellen van de pootjes heeft tot nu toe niet veel opgeleverd. Wat opvalt is dat de meeste wasbeurten bijna 3 uur duren. Dit in tegenstelling van wat Samsung beweert. Vergeleken met mijn vorige machine, een bijna 40 jaar oude AEG bovenlader, is de was net zo schoon, maar ruikt minder fris.

Al met al helaas een teleurstellende aankoop.

Pluspunten

• modern uiterlijk
  • bedieningsgemak

Minpunten

• geluidsnivo
  • wasresultaat

Warner 10-01-2019

Donker gat :-)

Deze machine aangeschaft op basis van goede testresultaten. We gaan m pas over enkele weken in gebruik nemen, dus geen idee hoe die zal gaan bevallen... We gaan het zien!

Asja 13-06-2018

Een veelzijdig apparaat!

Waar te beginnen....Ten eerste komt deze wasmachine als geroepen. Het verwarmingselement van mijn oude wasmachine functioneerde niet meer dus ik was een klein dansje aan het doen toen de Samsung bij mij werd afgeleverd. Aangezien ik ook nog logés had, hadden ze me niet blijer kunnen maken hiermee.

Na eerst de standaardwasprogramma's (voor katoen) te hebben gebruikt om wat achterstallige was weg te werken, heb ik daarna de eco-bubble functie gebruikt. Mijn was is in geen maanden meer zo heerlijk schoon geweest zonder nog te moeten nawassen/na spoelen. Wat een heerlijk gevoel als je de was limoentjesfris en praktisch droog uit de trommel kunt halen.

Deze wasmachine heeft ook nog een wascapaciteit van 9 kg. Hierdoor was ik ook veel sneller door de verzamelde was heen. Ik heb er ook nog een matrashoes in gewassen met het hygiënische programma, deze kwam eruit als nieuw! Ik heb de wasmachine nog niet zo lang en heb mede doordat ik nu tijdelijk voor meer dan twee mensen was nog geen andere programma's uitgeprobeerd dan degene hiervoor vermeld. Ik kijk er naar uit om de komende tijd weer te gaan wassen voor twee mensen waardoor ik ook een kleine was kan draaien en de superspeed-functie kan uitproberen om eens te zien hoe schoon de was er dan uitkomt, aangezien we nooit erg vervuilde was hebben.

Je hebt nog een paar apps die je kunt gebruiken om te zien wat het meest gunstige wasprogramma is en helpt om het beste wasschema te creëren. Hiernaast is er nog een app waarmee je je wasmachine op een afstand zou kunnen besturen. Dit zou van pas komen als je je was klaar wilt hebben zodra je thuiskomt.

De wasmachine is voorts lekker stil en om de trommel te laten luchten zet ik het "add-wash' deurtje open. Zo kan de achtergebleven warmte goed weg.
Als minpunt kan ik hooguit vermelden dat ik het apparaat zwaar vond. (wij hebben de wasmachine zelf geïnstalleerd) Mocht je erover denken hem zelf te installeren houdt er dan rekening mee dat je toch wel wat spierballen nodig hebt om dit voor mekaar te krijgen.

Pluspunten

• wast zeer schoon!!!!
  • wast stil
  • verschillende, extra programma's
  • hygienische stoomfunctie
  • adviesapps en besturingsapp

Minpunten

• zwaar

Johra68 09-06-2018

Je eigen stomerij thuis

Deze machine als vervanging voor mijn AEG 7 kg, en wat een verschil.
Het is te eerste een mooie machine, prachtig design met touch toetsen.
Wat gelijk opvalt is de grote vulopening met add door, dit is een speciaal deurtje om vergeten was toe te kunnen voegen.
Voordat je de machine gebruikt moet je hem kalibreren, dit zorgt ervoor dat hij stevig staat en niet trilt of wandelt tijdens centrifuge.
Ik heb als eerste gebruik gemaakt van de zoomfunctie voor mijn echt donsen dekbed 240x 220 , en ja hij kwam er echt schoon uit , jeee dat scheelt een hoop stomerijkosten👍
Deze machine doet een kookwas in nog 90 min en dat scheelt een hoop tijd en energy met mijn vorige apparaat. Hij heeft een hoop programma's waar je aanpassingen aan kunt doen, zoals met extra bubbels wassen, voor echt vuile was enz.
De app om je wasmachine te bekijken, instellen werkt bij mij niet optimaal, kijken kan maar ik kan niet op afstand bedienen.
Zoals in de vorige eeuw te lezen, kan Ik wel het deurtje open laten, wat ook moet bij een wasmachine.
Eerst het licht uitschakelen ( 3 sec op temp toets drukken ) en dan machine uit zetten.

Pluspunten

• Grote vulopening
  • Adwash deur
  • Stoomfunctie
  • 9 kg

Minpunten

• SmartThings werkt niet perfect

Shar 07-06-2018

Slimme wasmachine met uitstekende wasprestaties!

Voor een huishouden van 5 is een goede wasmachine een vereiste. En dat kun je gerust zeggen over de WW9BM760NOM van Samsung! De wasmachine voldoet eigenlijk aan alle verwachtingen: hij is stil, de was komt er super fris en droog uit en met een inhoud van 9kg kan er hoop wasgoed in. Daarnaast is hij aanzienlijk sneller dan onze huidige wasmachine, zeker bij kleinere wasjes. Ideaal is dat je de wasmachine kunt bedienen met de app en dat je een melding kunt krijgen op je telefoon wanneer de was klaar is of wanneer een van de kids aan de wasmachine heeft gezeten. De verlichte trommel zorgt ervoor dat je goed ziet wat er nog in trommel zit en deze dus makkelijk kunt leeghalen. Let er wel op dat je de wasmachine na installatie kalibreert zodat hij stevig staat en geen onnodig geluid maakt bij het centrifugeren. Een minpunt is dat de deur niet op een kiertje kan blijven staan, hij moet of dicht of helemaal open. Maar al om al; een echte aanrader!

Pluspunten

• Uitstekende wasprestaties!
  • Bedienbaar met telefoon / app
  • Snelle wasprogramma's
  • Was komt er heel droog uit

Minpunten

• De deur kan niet op een kiertje blijven staan