Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive op Kieskeurig.nl.

EP 23-11-2018

Mooi en degelijk product

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Mijn vorige wasmachine was een Miele. maar geef Samsung nu een kans. Ziet er mooi uit stil en wasresultaat is goed. Het lukt niet de wifi verbinding voor elkaar te krijgen. dit is niet ze gemakkelijk voor elkaar te krijgen dan men doet vermoeden.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • verlichting in de trommel
  • was komt er al redelijk droog uit

Minpunten

• wifi verbinding
  • stelpootjes aan de korte kant
  • diepte van de machine meer dan 60cm

Ivar P 08-08-2018

Een hoop snel en goed schoon

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Eindelijk kan de hele was de wasmachine in, met een inhoud van 9Kilo!
Voor heen moest ik altijd 4 tot 5 wasjes draaien. Nu hoog uit 3 omdat je toch niet altijd alles bij elkaar wilt. Dit is niet omdat het er niet in past.
Met de verschillende opties waar mee je een standaard programma kan aanpassen is alles ook naar wens en tijdsduur in testellen. Tot nu toe zijn er ook nog geen kleding stukken niet schoon uitgekomen. Als kersverse vader heb ik al een hoop echt vieze was gewassen. En de kleding stukken met bloed, poep of melk worden allemaal helemaal schoon. Stoom of de Eco bubbel stand verrichten wonderen.
Het is ook wel fijn om nog was te kunnen toevoegen, helemaal als je nou net dat ene kleding stuk vergeten bent. Trouwens ook nooit geweten dat ik die functie nodig had. Maar nu wil ik niet meer zonder.
Het is jammer dat je bijna niets met de app kan. Deze laat zie hoe lang de was nog duurt of welk programma je het beste kan gebruiken. Voor een duur wasmachine als deze zou je denke dat dat al functioneel zou moeten zijn. Ik mis eigenlijk nog alleen een zeep dispenser..

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Hoop opties

Minpunten

• Geen zeep dispenser
  • Niet werkende app

Marieke 19-06-2018

Perfect

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Ik was verrast dat ik deze wasmachine mocht testen. Wat een mooie wasmachine alleen al van de buitenkant. Mooie grote trommel, met een handig klepje om nog een 'vergeten' wasje toe te voegen. Tevens het mooie digitale bedieningspaneel werkt ook perfect, geen knoppen meer indrukken maar je vinger erop leggen en hij werkt! De wasmachine heeft ook een functie 'Bubble Soak' die zorgt ervoor dat de hardnekkig vlekken die mijn kinderen in de kleren maken er ook echt uitgaan! De wasmachine heeft een makkelijke beschrijving je kunt makkelijk alle knoppen terug vinden in het bijgeleverde boekje. Hij heeft een vriendelijke melodie wanneer de was klaar is, hier wordt ik al vrolijk van! Ik vind het instellen van de was programma's ook super handig, je kunt het aantal spoelbeurten apart instellen tevens de graden kunnen per programma apart ingesteld worden. Ik vind hem echt gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• grote trommel
  • mooi design
  • geruisloos

Minpunten

• misschien dat alles elektronisch is...

JoorRemy 13-06-2018

Super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

De eerste indruk toen de wasmachine bij ons werd geplaatst was WOW. Toen we hem zijn gaan gebruiken zijn we niet van mening verandert. Hij is echt heel erg stil, heeft heel veel keuzelf in de programma's en het belangrijkste voor ons is, dat de was echt heel schoon uit de machine komt. Van sportkleding tot beddengoed.
Als wij een minpunt moeten noemen is het toch de tijd dat hij over een lading was doet. Dat valt een heel klein beetje tegen, maar alle voordelen wegen hier zeer goed tegenop.

Pluspunten

• De grote van de trommel
  • De kwaliteit van wassen
  • Hoe stil de machine is
  • Was kunnen toevoegen
  • De keuze in was programma's

Minpunten

• De duur van de programma's

Miriam Molenaar 25-04-2018

Grote trommel en goede functies

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Hele fijne wasmachine welke wij enkele weken mochten testen. Heel fijn dat er een grote trommel in zit voor veel was, zeer geschikt voor families!
Wat een enorm pluspunt is dat als de wasmachine al draait en je wilt last minute nog iets toevoegen er een extra klepje is om alsnog die vergeten sok of T-shirt kan toevoegen!
Ook te besturen met WiFi als je gedurende de dag de machine nog wilt aanzetten! Al is het installeren en gebruik van de app niet heel gebruiksvriendelijk.
De machine is redelijk stil.
Verschillende wasprogramma's met tijdsindicatie zijn ideaal en handig in gebruik.
Enig minpuntje is dat de app en gebruik ervan niet heel makkelijk is en signaal soms uitvalt.

Pluspunten

• Extra deurtje
  • Grote wastrommel
  • Display met tijdsindicatie
  • Gebruik op afstand

Minpunten

• App van wasmachine