Samsung WW90M760NOA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 78 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90M760NOA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Hakan 10-09-2020

Stiel wassen

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

Deze Samsung wasmachine is een stuk stiller dan onze vorige machine. Met 9 kg een flinke capaciteit en het klepje aan de voorzijde is erg makkelijk om een vergeten sok snel even bij te voegen. Bezorging MM ging ook prima. Enige smetje was dat onze oude machine niet werd meegenomen, er stond volgens de bezorger nog water in, na check bleek dat er nog een heel klein beetje water in stond. Erg jammer dat ik de oude machine zelf heb moeten afvoeren!

Sunshine 01-09-2020

goede aankoop

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

Het product pas net in huis, al een paar wasjes gedraaid. wat opvalt is dat het nemen van water door de machine met weinig waterslag gaat. bij de vorige machine (ander merk) sloot de magneetklep voor watername erg vaak en abrupt dicht. gevolg veel knallende leiding, deze doet dat helemaal niet. Erg fijn dat samsung dit goed voor elkaar heeft. verlichting, grote opening, veel programmas waaronder stomen en kort programma. vind het een top app. de oude had eigenlijk eerder kapot mogen gaan.

Pluspunten

• vele programmas
  • geen knallende leiding (waterslag)
  • je kunt nog vergeten was toevoegen
  • oogt goed qua design
  • verlichting, als je het hebt wil je niet zonder

Minpunten

• nog niet ontdekt

S.Petrovic 26-08-2020

groot scherm

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

hele goeie wasmaschine die op dit moment een van de betere is op de markt , deze wasmachine is mij aangeraden door meerdere kennisen en vrienden . ik heb hem pas een paar dagen en ken nog niet alle functies van de wasmachine , maar voor zover ben ik uitermate tevreden over de wasprogammas die beschikbaar zijn.

Manuela-Catharina 24-08-2020

Zo wordt zelfs wassen een leuk klusje

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

In ons huishouden zweren we bij Samsung, ook onze kinderen hebben voor hun uitset alles van Samsung gekregen.

Voor ons kwam dus ook alleen een Samsung wasmachine in aanmerking, natuurlijk ook met andere machines vergelijken maar de keuze was eenvoudig!

Wat een beauty! Het oog wil ook wat, een matte afwerking, mooie duidelijke toetsen en zelfs verlichting in de trommel.

De wasmachine is eenvoudig te bedienen, dus zelfs de pubers kunnen ermee aan de slag. Wedden dat je het liever zelf doet?

Enorm veel keuze om je wasgoed de juiste behandeling te geven, de extra optie bubble soak is een echte pré, grasvlekken in de voetbaltenues, zand uit de broekjes, Urine, bloed, chocomelk en zelfs wijn gaan er moeiteloos uit.

De stoom functie, ja ook die heeft deze prachtmachine, even snel je dekbed opfrissen of je kleding die je even gedragen hebt maar je ruikt toch wat sigaretten geur.. weg!

De machine stelt tussendoor de tijd bij zodat je altijd het beste resultaat krijgt en roept je aan het einde van de wasbeurt met een vrolijk deuntje naar zich toe. Lampje aan in de machine en je kan goed zien zonder het licht aan te maken ( als de kleintjes slapen) wat je in de hand hebt.

Wifi! Wat een aanvulling, was vergeten aiii dat gaat kruiken.. nee hoor op afstand laat ik hem nog een keer extra draaien elke half uurtje.. Of doe toch maar die extra keer centrifugeren het ziet eruit dat het gaat regenen en de was niet naar buiten kan.

De machine is heerlijk stil en doet zijn job zonder je te storen, de baby slaapt er zelfs doorheen. Ook door het centrifugeren wat iets luider is maar zeker niet storend.

De addwash .. helemaal blij word je ervan.. de puber die die ene sok nog vind, of dat shirt onder zijn boekentas of erin :( Het babyrompertje wat net na het verschonen alweer vuil is, je partner die roept mijn blouse/hemd moet er nog bij voor vanavond.. klepje open en gooi er maar in. Geen tijdverspilling..

Heeeel snel een wasje doen.. 15 min! en klaar ben je, voor het snelle niet zo vuile wasje met net dat kledingstuk wat je vanavond aan wil trekken naar dat spontane uitje.

Een volledige lading katoen, in iets meer dan een uurtje.. een 5 kilo lading zelfs maar in 40 min.

Zelf vind ik het "baby care" programma helemaal geweldig, ook voor baby's natuurlijk maar ook voor mijn dochter die snel uitslag krijgt, extra spoelen en geen last meer gehad.

Waterbespraren vind ik belangrijk en voor het milieu maar zeker ook voor mijn portemonee, dus even het programma kiezen en ook nog eens besparen.. de machine is al extreem zuinig, 31 euro per jaar aan elektriciteit met 220 wasbeurten per jaar. Dat doen je weinig machines na,. voor mij ook een pré

Het programma "sportkleding" is ook heel fijn, voor de vuile tenuetjes of gewoon de speelkleding. Alles is weer super schoon voor de volgende speelbeurt.

Ook dit keer was voor mij de Samsung de perfecte machine voor ons gezin.

Pluspunten

• veel programma;s
  • Stil, zuinig,

David 23-08-2020

Uitstekende prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

We hebben deze wasmachine enkele weken en zijn erg tevreden. Het was of deze of een Miele, De Samsung was 500 euro goedkoper en heeft gelijke specs, dus daarom toch voor de Samsung gekozen. De machine is stil, zuinig en heeft een zeer uitgebreide hoeveelheid programma's, waaronder een extra kort programma. Ook met het korte programma komt de was er brandschoon uit. Aanrader dus.

Pluspunten

• Voordelig in aanschaf
  • Uitgebreid programmaaanbod

Samsung QuickDrive 9kg 22-08-2020

Grote Samsung QuickDrive 9kg inhoud

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

Wat een mooie wasmachine! De Samsung Quick Drive is een super wasmachine! Handig dat licht in de trommel, zodat je geen kleding meer vergeet uit de trommel te halen. Met de Quick Drive razendsnel Super Speed wasjes draaien in 39 minuten! Handig de addWash voor tijdens het wassen toevoegen van kledingstukken. Stoom functie voor hygiënisch schone kleding. Stil en krachtig, in 1 woord een geweldige wasmachine!

Pluspunten

• super Seed wash
  • Ecco Drum Clean
  • Ecco Bubble technologie

Sayantan 21-08-2020

A great looking modern washing machine

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

This product is one of the best looking washing machine. Washing power is super, lots of function for daily need and care.
Addwash is one of the super usable features.
Cleans very well, less ironing required.
Electroninc display is also very helpful

Pluspunten

• Addwash
  • Less noice

Dennis 19-08-2020

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

Voor de man ideaal om de app te gebruiken. Je klikt aan wat je erin wilt doen en hij kiest het juiste programma. Ook de status updates werken perfect. Verder ziet hij er ook nog leuk uit en is vrij stil!

Pluspunten

• App is leuke aanvulling
  • Vrij stil

Minpunten

• Betaald er wel wat voor
  • Touchscreen soms niet helemaal vlekkeloos

Stephanie 19-08-2020

Fijne grote wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

Fijne grote wasmachine. De smart functie is leuk. De minder strijk functie is geweldig. Helemaal blij mee.

Pluspunten

• Smart
  • Strijkfunctie

Sajad 05-08-2020

Snel en goed

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

Wij hadden die wasmachine zaterdag bestelen en op de eerste werkdag binnen thuis gelevered snel en zonder schade en de wasmachine werkt perfect alles schoon wassen
ik zou dit product zeker aanraden als je een groot gezin hebt.

Rico 04-08-2020

Fijne waschine met grote trommel en fijn gebruikersgemak

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

Lang gezocht en vergeleken welke wasmachine voor ons geschikt was en wij kwamen uit op de Samsung WW90M760NOA. Echt een hele fijne wasmachine. We hadden al een samsung tv, en met je samsung account staan alle apparaten met elkaar in verbinding. Als ik tv kijk zie ik op de tv wanneer mijn wasprogamma voltooid is, en dan nog het voordeel dat je op de app kan zien hoelang de was nog bezig is. De machine wast perfect schoon, is stil en zuinig. Dit is allemaal te zien op de app. Samsung heeft zich weer overtroffen met deze fijne wasmachine. toppie.

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil
  • Wast perfect schoon
  • De was is bijna droog na centrifuge (1600)
  • mooi design wasmachine en display

Minpunten

• Helaas geen minpunten

Ryan 22-07-2020

Fijne wasmachine met handige functies

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

De wasmachine heeft een ruime selectie van programma's die overzichtelijk zijn weergeven. Ik heb gemerkt dat de gemiddelde duur van alle wasbeurten significant korter is dan onze vorige wasmachine uit 2012, erg fijn in een druk leven. Verder komt de was goed droog uit de wasmachine, wat op z'n beurt weer scheelt in droogtijd. De AddWash functionaliteit is erg fijn wanneer om iets bij de was te doen wanneer deze al bezig is. Al met al een kwalitatief goede wasmachine die zijn prijs waard is.

Pluspunten

• Grote inhoud wastrommel
  • Veel keuze betreft programma's
  • Was komt droog uit de machine

Minpunten

• Fors prijskaartje

Samsung Quickdrive 16-07-2020

Mooi design

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

Als ik eerlijk mag zijn, heb ik dit product nog niet gebruikt omdat we midden in een verhuizing zitten. Maar ik heb wel goede verhalen gehoord , dus het zal reuze meevallen. Ik heb altijd een Miele gehad en die gingen 15 jaar mee, maar ik wilde gewoon iets nieuws, dus hopen dat dit een goede is.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • luxe wasmachine
  • overzichtelijk

Minpunten

• daar ben ik nog niet achter gekomen , hahaha

Jorge 29-06-2020

Mooi en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

Mooi apparaat makkelijk in gebruik, grote deur opening met handige after wash luik.
met 1600 toeren komen de kleren komen er bijna droog uit.
prijs kwaliteit de moeite waard en bij registratie 5 jaar garantie.

Pluspunten

• stil
  • mooi uiterlijk
  • handig in gebruik

Minpunten

• zwaar

keulen 27-06-2020

Overzichtelijke wasmachine met veel opties

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

we hebben altijd een ander merk gehad. We hebben op advies deze genomen. Zeer makkelijk in gebruik erg stil wasprogramma zijn niet lang. En de was is er echt goed schoon uit gekomen. Ben zeer tevreden en blij dat we het advies opgevolgd hebben

Pluspunten

• erg stil
  • Grote trommel
  • Duidelijk in gebruik
  • Zuinig met water

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Bianca 08-06-2020

Wasmachine WW90M760NOA Samsung

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

Superfijne wasmachine, vooral dat je er nog iets bij kunt stoppen als je vergeten bent, of net op het einde om nog even te wassen.
draait rustig, korte en langere programma's
bediening is handig, en aanzicht is ook heel mooi

Pluspunten

• extra bakje om nog te openen en was toe te voegen

Kouroui.T 28-05-2020

Goede prestaties en een lange levensduur

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

IK heb een koelkast en een samsung tv in huis en nu heb ik ook een wasmaschine .

Ik heb vertrouwen in het merk Samsung. afhankelijk van de technologie-update

Erik 25-05-2020

Van alle gemakken voorzien

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

Een machine met grote 9kg trommel. Van alle gemakken voorzien en stiller dan onze vorige machine..
De addwash is erg handig voor de verdwaalde sok , en met smarthings erg handig zodat we niet elke keer naar zolder hoeven te gaan om te kijken of de machine al klaar is.
Erg blij er mee...wassen wordt plezier.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Stiller
  • Energie zuinig
  • Smartthings
  • Addwash

Minpunten

• Nog niet gevonden

Kansje 19-05-2020

mooi design en geruisloos

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

Grote deur je kan makkelijk je was er indoen en er kan veel in, is geruisloos en heeft diverse was progamma's voor al je was, veel of weinig, en kan zelf je graden en de toeren van 1600 naar lager aanpassen ook tijdens het wassen.

Rene2222 28-04-2020

Prijzig, maar toch goedkoop

Een geweldig apparaat.
Gemakkelijk in de bediening.
Door de langere levensduur, zuinigere wasbeurten, kortere wastijden en betere was resultaten door is. De stoomfunctie en voor ons ook nog eens een actie waarbij we van Samsung gedaan terug hebben gekregen, is dit apparaat veel goedkoper.
Ook de app vind ik erg prettig. Hierdoor kan je is. Je waspatroon inzichtelijk maken en vervolgens je eigen bezuinigingsmaatregeling op toepassen.

Pluspunten

• Zuinig
  • Lage decibel

Ronald 26-04-2020

Grote deur, Stil

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

Het is een wasmachine met veel capaciteit en mogelijkheden. Altijd handig om de vergeten sok nog even gauw toe te kunnen voegen. De stoomfunctie en de quickdrive zorgen er voor dat mijn was erg schoon uit de trommel komt. De grote deur en de binnen verlichting zijn handig om de wasmachine te beladen en leeg te halen. En alles wat de wasmachine doet, kan ik door de smartfunctie vanaf mijn telefoon volgen.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Handige programma's
  • Schone was

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

tevreden klant 01-03-2020

Goede Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

heb hem nu 2 maanden, na 26 jaar dezelfde miele wasmachine gehad te hebben, maar moet zeggen dat deze nu al erg goed bevalt. Is veel zuiniger met water en stroom ,en was duidelijk schoner.

Pluspunten

• zuinig water en stroom
  • 1600 toeren

Minpunten

• nog geen

pinho 24-02-2020

Great acquisition

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

Price/Quality relation is great. It comes with the same functionalities as the above models, excluding the dose pack. But you save EUR 300.
Almost no noise, and clothes clean even if washed at low temperature.
The smart house connection is a plus. Really awesome!
Manual could come with more languages, as a sticker for the panel too. Unfortunately that's not the case.
Inox color model and a more modern panel would be a prefect match.

Pluspunten

• Noise
  • Functionalities

Minpunten

• Instructions
  • design

casm 21-02-2020

1 woord...... geweldig!!!!

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

ik ben erg tevreden over samsung.
ik heb meerdere apparaten van samsung, makkelijk om te bedienen via smart things,
alles in een app.
deze machine doet wat hij zegt.... zuinig,stil en niet onbelangrijk de was is echt schoon en fris.

Pluspunten

• zuinig
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• prijzig, maar is het wel waard

Glen 18-02-2020

Heel blij mee

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA

We hebben de wasmachine nu een maand en zijn helemaal blij mee. Stille apparaat, grote trommel en goed technologie. Enige downside is dat de app alleen op android werkt, er bestaat geen IOS versie.