Samsung WW90M642OPW - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Bram 10-10-2018

Zeer mooi apparaat voor een mooie prijs!

Eind september gekocht, mooi apparaat. Extra interessant door de cashback & 7 jaar garantie! Aanrader voor iedereen.

Tonny W 08-10-2018

GROTE TROMMEL EN LEKKER STIL

Fijn een nieuwe wasmachine. Vooral dat hij zo stil is en een =nog grotere trommel heeft. Nog minder wassen in dezelfde tijd

Loetje 28-09-2018

Makkelijk in gebruik!

Hij staat nog maar een paar dagen in huis. Van de buitenkant ziet hij er super uit, maar hij wast net zo super! Heel blij mee, en zeker een aanrader!

ErwinB 26-09-2018

Topaankoop

Bij onze vaste witgoeddealer een Samsung wasmachine gekocht; een combi van gemak, kwaliteit en voordeel!

Anoniem 24-09-2018

Mega grote trommel

nu enkele wasbeurten gebruikt, aan alle kanten een prettige machine. grote trommel met veel ruimte, handig deurtje in de deur, veel instelmogelijkheden en een handige app. goede prijs-kwaliteitsverhouding. Top!

Marian 24-09-2018

Top washmachine

Alles is zo makelijke nu met onze nieuwen apparat,kan inloogen met telefoon en van alles bedienen via de telefoon

Daphne 23-09-2018

Geweldige wasmachine

We hebben de wasmachine nu een maand in huis en zijn er heel tevreden mee. De was komt er fris uit en de programma's duren niet te lang. Hiervoor een Miele gehad en de was kwam hier steeds stinkend uit, nu met de Samsung is dit over we zijn hier heel blij mee.

Alfa33 19-09-2018

Zeer fijne machine die doet wat deze moet doen.

We hebben de machine nu een week in gebruik. In het begin even wennen maar momenteel bevalt deze opperbest. Geruisloos en tevens goed en handig in te stellen.

Robbie1965 17-09-2018

geweldige wasmachine

Onze oude wasmachine vervangen voor een Quickdrive. Tijdens de eerste draai werd het al duidelijk. Dit is geen miskoop

maatje 62 16-09-2018

super wasmachine, top

geweldige machine, alleen de uitleg van de mensen die geleverd hebben was wel heel erg snel en gehaast en beknopt, heb zelf alles uit moeten zoeken, info boekje was prima

Johan14 13-09-2018

Einde snelle wasmachine

Eindelijk een wasmachine die het programma binnen 1,5 uur kan afronden met een goed resultaat. Mijn vorige Samsung was prima maar als ik het programma niet ging versneller duurde het al snel meer dan 2 uren. Apparaat voelt ook stuk degelijker dus veel verbetering voor Samsung wasautomaten de afgelopen jaren. Wat ik wel even vervelend vindt is het geluidje bij het wisselen van de programma's, het geluid van het einde van het programma kan uit maar deze niet.

messerjo 11-09-2018

Een wasmachine die zijn tijd vooruit is

We hebben de machine pas een paar dagen maar we hadden via via al het een en ander over deze machine gehoord. De reputatie van deze wasmachines was voor ons reden tot aanschaf

driesto 01-09-2018

Mooie technische gave wasmachine

Deze machine afgelopen vrijdag gekocht. Echt mooie en kwalitatief goede machine met veel mogelijkheden en duidelijke handleiding. Maakt ook veel minder geluid dan onze vorige.

oploo 28-08-2018

Top Wasmachine & Droger van Samsung.

Zowel de wasmachine als de droger zijn heel stil en voldoen uitstekend. Nooit gedacht dat je blij kan worden van een nieuwe wasmachine en droger.

Dynamic 18-08-2018

luxe apparaat

Net binnen gekregen en de eerste indruk is zeer goed. Goede levering door winkel met een duidelijke uitleg en netjes neergezet

Sander76 10-08-2018

Wasmachine helemaal van deze tijd!

Vergeet de saaie wasmachines waar onze moeders mee stoeiden, nee nu is het tijd voor QDrive! Hippe machine die doet wat het moet...namelijk snel en goed wassen. Wij worden er blij van!

Anoniem 06-08-2018

Schoner dan schoon

Een super stille en snelle wasmachine. Door de vernieuwde bubblesoak technologie is ook mijn aller vuilste was super schoon en fris. was de eco bubbel al gewend maar dit is een echte aanwinst. Zeer makkelijk te bedienen dus een kind kan de was doen;)

Charde 25-06-2018

Gebruiksvriendelijk

De wasmachine is mega fijn. Heel erg gebruiksvriendelijk. De installatie is erg soepel en snel gedaan. De wasmachine heeft veel verschillende functies waar je ook echt goed gebruik van maakt. Buiten de verschillende programma's kan je ook nog zelf samenstellen hoe je de programma's precies wilt. De programma's kan je besturen met een grote draaiknop die heel fijn werkt. Verder kan je alles aangeven doormiddel van touch. Dit is heel fijn maar heeft ook wel een beetje zijn nadeel. Bij ons staat de wasmachine in de keuken dus wanneer we er langs lopen reageert die ook. Hierbij kan hij verongelijk op uit drukken of op pauze. Er zit een geluid op bij de wasmachine waardoor het gelijk opvalt dat je er per ongeluk tegen aan bent gekomen. Het nadeel van het geluid is alleen dat wanneer het wasprogramma klaar is hij een erg lang geluidje maakt. De kwaliteit van de was machine is zeer goed en de was komt er schoon en fris uit. Het extra deurtje voor bijvoorbeeld vergeten sokken is heel handig. Je drukt op pauze en vervolgens kan je de kleine deur openen. De wasmachine is wat prijzig maar hij is het zeker waard!

TeSnel 07-06-2018

Kind kan de was doen...

Super apparaat. 20 jaar met vorige wasmachine gedaan. Nu weer 20 voor de boeg.
Het apparaat is makkelijk in gebruik en is stil en snel en ook zuinig. Normaal gaan deze 3 niet samen. Bij Samsung wel. Ook de prijs voor wat je krijgt is goed. Nu alleen nog de app installeren en kijken of dat ook zo makkelijk werkt.

Mellanie 23-05-2018

Grote trommel inhoud

Erg zuinige wasmachine je kunt 9 kg laden maar de meeste programma's zijn geschikt voor 4 a 5 kg belading. Veel keuze uit diverse programma's op het begin had ik beetje moeite met de katoen stand deze weegt de was in de trommel en past daar de was tijd op aan.