Samsung WW90M642OPW - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90M642OPW op Kieskeurig.nl.

Donny6875 30-07-2020

Zeer mooie, zuinige en stille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

De Samsung Quickdrive wasmachine nog maar kort in gebruik maar kan gelijk zeggen dat het als een heel duurzaam apparaat over komt. Het gebruik is zeer duidelijk en het geluid zeer beperkt. Daarnaast gebruikt het apparaat relatief weinig stroom wat weer scheelt op de energiekosten. Verder ruim aanbod aan beschikbare programma's. Ook de uitgebreide waterbeveiliging is iets wat toch extra zekerheid geeft.

Daphne2406 30-06-2020

state of the art! Next level wassen

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Na de eerste Samsung wasmachine moest de opvolger ook weer een Samsung wasmachine worden. Waar we bij de eerste Samsung al super tevreden waren over de mogelijkheden, is deze weer een niveau beter. Zuiniger, stiller, sneller en was toevoegen als het programma al is gestart. Hoe vaak kwam het niet voor dat ondanks alle verzoeken om de was te sorteren op het allerlaatste moment, lees te laat, dat topje toch nog mee moest in de was. Super handig, veilig en zonder gedoe. Weer 10 jaar garantie op de motor, dan heb je wel vertrouwen als leverancier, en dan nu extra garantie mogelijkheid.
We zijn er super blij mee dat de wasmachine weer staat te snorren en ons weer een frisse was geeft

Gerben 08-06-2020

Zuinig

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Goede stille en zuinige wasmachine. Wel even calibreren, dan staat hij helemaal recht en is hij stil.

Pluspunten

• Zuinig
  • Snel

Minpunten

• Zwaar
  • Geen lampje in de trommel

lunaatje 20-05-2020

Super snelle en zuinige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Ik heb deze machine gekocht en tevreden met de snelheid van de programma's en de zuinigheid en je hoort hem bijna niet draaien….

Lauwertje 11-05-2020

Smart wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Mooie wasmachine, past mooi in ons Internet of things. Veel wasprogramma's, en vrijwel geluidloos. Erg handig met de extra deur voor vergeten was. De weegfunctie is ook makkelijk.

• Extra deurtje
  • WiFi

Minpunten

• Geen autodosering

Daantje077 20-04-2020

Gewoon super!!

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Heb hem net 3 dagen, maar wat een fijne machine. Super handig die app. Nooit meer onnodig naar boven lopen. Wel jammer dat je hem maar op 1 apparaat kan registeren. Maar verder super tevreden tot nu toe

Anoniem 02-02-2020

Lekker snel en handig!

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Sokje vergeten in de machine te doen? Geen probleem! het kan er na die tijd nog zo bij met de extra opening.

Marcel 28-01-2020

Mooie stille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Wij hebben weer gekozen voor een nieuwe Samsung wasmachine, mooie stille machine en vooral handig de Add Wash.

Pluspunten

• mooi design
  • echt waar voor je geld
  • add wash werkt super

Minpunten

• geen minpunten

Erwin51 08-12-2019

Geweldige machine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Deze Samsung ecobubble wasmachine nu enkele dagen in gebruik. Hij wast stukken schoner dan mijn vorige wasmachine en is vrij stil, zelfs tijdens centrifugeren. Daarnaast kun je hem via een applicatie beheren, wat een leuke toegevoegde waarde is.

Evani 23-09-2019

Mooie moderne machine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

wij wilden eigenlijk een Siemens 1600 toeren machine. twijfel over de 1400 toeren maar de was komt er net zo droog uit. de proefperiode van 100 dagen en de 7 jaar garantie heeft ons doen besluiten deze machine te kopen. zeer tevreden tot nog toe. De machine begon wel erg te trillen bij de centrifuge. enige paniek omdat wij de oude siemens daarvoor hadden weg gedaan. de jongens van de levering hadden hem niet goed waterpas gezet. hadden trouwens ook geen gereedschap bij hun.... nu is hij trillingvrij. handig dat verkorte was programma ! verder kun je nog wat was erbij doen middels het klepje in de deur. wel even wennen aan het muziekje als de was klaar is. tot nog toe erg tevreden.

Pluspunten

• veel programma's
  • garantie

jon 66 12-09-2019

grotere trommel ,vul luikje.

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Deze wasmachine paar weken in gebruik, zo'n fijn apparaat om mee te werken, is stil en zuinig in water en stroom verbruik.
Een sok of andere was makkelijk toe te voegen tijdens het wasprogramma.

Dam van 10-09-2019

Perfecte wasmachine met vele mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

een heerlijke machine heel stil, energie zuinig ook makkelijk een snel wasprogramma.
Ook makkelijk iets vergeten bij de was te doen dat je dit later kan toevoegen, hopelijk gaat deze machine wel langer mee als de vorige.

Tosiek 06-09-2019

Praktische wasmachine.

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Ik heb sinds 2 September 2019 een Samsung wasmachine in gebruik. Makkelijke bediening en goed resultaat.

Angela 04-09-2019

OPTIMAAL WASSEN IN STIJL

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Alhoewel nog niet veel gebruikt lijkt het een geweldige wasmachine. Ook niet geheel onbelangrijk; hij er zeer esthetisch uit. We hebben de machine gekocht in combinatie met de Samsung warmtepompdroger. Echt twee beauty's naast elkaar in onze wasruimte. Het bedieningspaneel is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Ik hoop er vele jaren plezier van te hebben. Ook veel dank aan het deskundig aankoopadvies bij Bemmel & Kroon.
Veel dank ook aan de bezorgers en installateurs W. & R. die beide machines vakkundig hebben geplaatst en ook zeer klantvriendelijke waren. Een niet onbelangrijk onderdeel van het plezier van het aankoopproces. Dank jullie wel mannen, jullie zijn toppers! Chapeau!

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • overzichtelijk bedieningspaneel
  • geluidsarm tijdens centrifugeren

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken
  • hou je niet van belletjes?

Kim 03-09-2019

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Een heerlijke wasmachine die muisstil is
Een perfecte was kwaliteit en er kan zoveel was in geweldig

Pluspunten

• Muis stil
  • Korte was programma's

Hichamm 23-06-2019

Silent

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

+ Stil, moest paar keer naar boven om te kijken of de wasmachine aanstond;
+ Snel;
+ Handige app die inzicht geeft in de resterende tijd met daarbij een melding op je mobiel geeft als deze klaar is;
+ Mooie promotie van 5 jaar garantie

- Wasmiddelreservoir slaat helaas niet naadloos af;
- Besteld via wehkamp.nl. Installateurs kwamen helaas 2,5 uur te laat;
- 2 man personeel tilde met moeite de wasmachine naar onze 2e verdieping zonder enig hulpmiddel of dragers. Ik heb 1 man moeten vervangen omdat het te zwaar was;
- Gewicht, te zwaar;
- Prijs/kwaliteit

Marcel 06-06-2019

Super machine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Super zuinige en stille machine met goede opties zoals add wash en de app waarmee je de wasmachine kan bedienen en in de gaten houden.

Pluspunten

• Addwash
  • App

Marcel86 06-06-2019

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Wow, wat een supermachine. Is erg still en super zuinig. De add wash is helemaal geweldig en de app werkt super goed

Fraka 31-05-2019

Mooie, snelle wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

De wasmachine heb ik net in bezit. De was is een stuk sneller klaar dan dat ik gewend ben. De was komt er schoon uit.

Geert W 26-05-2019

Afschuwelijke herrie bij centrifugeren!

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Een enorme teleurstelling! Gisteren geïnstalleerd, de reviews waren goed, maar wat een kabaal maakt deze machine bij het centrifugeren. De machine schiet alle kanten op. We gaan hem onmiddellijk weer inruilen. Samsung telefoon is prima, maar Samsung wasmachine, nooit meer!