Samsung WW90M642OPW - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

Mellanie 23-05-2018

Grote trommel inhoud

Erg zuinige wasmachine je kunt 9 kg laden maar de meeste programma's zijn geschikt voor 4 a 5 kg belading. Veel keuze uit diverse programma's op het begin had ik beetje moeite met de katoen stand deze weegt de was in de trommel en past daar de was tijd op aan.
Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Wammie 12-05-2018

In Één woord!! Geweldig!!??

Ik zie mezelf als een ware bofkont!! Gewoon zn prachtige wasmachine op de test!!
Iedereen heeft een hekel aan een lawaaiige wasmachine, waar je minstens een uur op moet wachten. En ja hoor! Niet eens schoon!
Nou ik heb 10 kinderen “ waarvan 2 eigen en de rest opvang:) die kunnen de beste vlekken maken! Gras etc! De was is gewoon binnen 15 min schoon! En dat zonder dat je hoort dat de wasmachine draait! Als hij klaar is hoor je een gezellig muziekje.

Om eerlijk te zijn! Test de machine tig keer per dag. En Ik ben nog nooit zo blij geweest met een wasmachine 🙈 scheelt bakken met geld en tijd!

Hij staat op ons verlanglijstje! U zal geen spijt krijgen van de wasmachine!

Pluspunten

• Stille wasmachine
  • Snelle “geldbesparende” programma’s
  • Schone/heldere resultaten
  • Veel mogelijkheden
  • Zeer vriendelijk in gebruik

Minpunten

• Gevoelige touch
Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW