Samsung WW90M642OPW - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

Charde 25-06-2018

Gebruiksvriendelijk

De wasmachine is mega fijn. Heel erg gebruiksvriendelijk. De installatie is erg soepel en snel gedaan. De wasmachine heeft veel verschillende functies waar je ook echt goed gebruik van maakt. Buiten de verschillende programma's kan je ook nog zelf samenstellen hoe je de programma's precies wilt. De programma's kan je besturen met een grote draaiknop die heel fijn werkt. Verder kan je alles aangeven doormiddel van touch. Dit is heel fijn maar heeft ook wel een beetje zijn nadeel. Bij ons staat de wasmachine in de keuken dus wanneer we er langs lopen reageert die ook. Hierbij kan hij verongelijk op uit drukken of op pauze. Er zit een geluid op bij de wasmachine waardoor het gelijk opvalt dat je er per ongeluk tegen aan bent gekomen. Het nadeel van het geluid is alleen dat wanneer het wasprogramma klaar is hij een erg lang geluidje maakt. De kwaliteit van de was machine is zeer goed en de was komt er schoon en fris uit. Het extra deurtje voor bijvoorbeeld vergeten sokken is heel handig. Je drukt op pauze en vervolgens kan je de kleine deur openen. De wasmachine is wat prijzig maar hij is het zeker waard!

Mellanie 23-05-2018

Grote trommel inhoud

Erg zuinige wasmachine je kunt 9 kg laden maar de meeste programma's zijn geschikt voor 4 a 5 kg belading. Veel keuze uit diverse programma's op het begin had ik beetje moeite met de katoen stand deze weegt de was in de trommel en past daar de was tijd op aan.

Wammie 12-05-2018

In Één woord!! Geweldig!!??

Ik zie mezelf als een ware bofkont!! Gewoon zn prachtige wasmachine op de test!!
Iedereen heeft een hekel aan een lawaaiige wasmachine, waar je minstens een uur op moet wachten. En ja hoor! Niet eens schoon!
Nou ik heb 10 kinderen “ waarvan 2 eigen en de rest opvang:) die kunnen de beste vlekken maken! Gras etc! De was is gewoon binnen 15 min schoon! En dat zonder dat je hoort dat de wasmachine draait! Als hij klaar is hoor je een gezellig muziekje.

Om eerlijk te zijn! Test de machine tig keer per dag. En Ik ben nog nooit zo blij geweest met een wasmachine 🙈 scheelt bakken met geld en tijd!

Hij staat op ons verlanglijstje! U zal geen spijt krijgen van de wasmachine!

Pluspunten

• Stille wasmachine
  • Snelle “geldbesparende” programma’s
  • Schone/heldere resultaten
  • Veel mogelijkheden
  • Zeer vriendelijk in gebruik

Minpunten

• Gevoelige touch