Samsung WW90M642OPW - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90M642OPW op Kieskeurig.nl.

Evani 23-09-2019

Mooie moderne machine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

wij wilden eigenlijk een Siemens 1600 toeren machine. twijfel over de 1400 toeren maar de was komt er net zo droog uit. de proefperiode van 100 dagen en de 7 jaar garantie heeft ons doen besluiten deze machine te kopen. zeer tevreden tot nog toe. De machine begon wel erg te trillen bij de centrifuge. enige paniek omdat wij de oude siemens daarvoor hadden weg gedaan. de jongens van de levering hadden hem niet goed waterpas gezet. hadden trouwens ook geen gereedschap bij hun.... nu is hij trillingvrij. handig dat verkorte was programma ! verder kun je nog wat was erbij doen middels het klepje in de deur. wel even wennen aan het muziekje als de was klaar is. tot nog toe erg tevreden.

Pluspunten

• veel programma's
  • garantie

jon 66 12-09-2019

grotere trommel ,vul luikje.

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Deze wasmachine paar weken in gebruik, zo'n fijn apparaat om mee te werken, is stil en zuinig in water en stroom verbruik.
Een sok of andere was makkelijk toe te voegen tijdens het wasprogramma.

Dam van 10-09-2019

Perfecte wasmachine met vele mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

een heerlijke machine heel stil, energie zuinig ook makkelijk een snel wasprogramma.
Ook makkelijk iets vergeten bij de was te doen dat je dit later kan toevoegen, hopelijk gaat deze machine wel langer mee als de vorige.

Tosiek 06-09-2019

Praktische wasmachine.

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Ik heb sinds 2 September 2019 een Samsung wasmachine in gebruik. Makkelijke bediening en goed resultaat.

Angela 04-09-2019

OPTIMAAL WASSEN IN STIJL

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Alhoewel nog niet veel gebruikt lijkt het een geweldige wasmachine. Ook niet geheel onbelangrijk; hij er zeer esthetisch uit. We hebben de machine gekocht in combinatie met de Samsung warmtepompdroger. Echt twee beauty's naast elkaar in onze wasruimte. Het bedieningspaneel is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Ik hoop er vele jaren plezier van te hebben. Ook veel dank aan het deskundig aankoopadvies bij Bemmel & Kroon.
Veel dank ook aan de bezorgers en installateurs W. & R. die beide machines vakkundig hebben geplaatst en ook zeer klantvriendelijke waren. Een niet onbelangrijk onderdeel van het plezier van het aankoopproces. Dank jullie wel mannen, jullie zijn toppers! Chapeau!

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • overzichtelijk bedieningspaneel
  • geluidsarm tijdens centrifugeren

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken
  • hou je niet van belletjes?

Kim 03-09-2019

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Een heerlijke wasmachine die muisstil is
Een perfecte was kwaliteit en er kan zoveel was in geweldig

Pluspunten

• Muis stil
  • Korte was programma's

Hichamm 23-06-2019

Silent

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

+ Stil, moest paar keer naar boven om te kijken of de wasmachine aanstond;
+ Snel;
+ Handige app die inzicht geeft in de resterende tijd met daarbij een melding op je mobiel geeft als deze klaar is;
+ Mooie promotie van 5 jaar garantie

- Wasmiddelreservoir slaat helaas niet naadloos af;
- Besteld via wehkamp.nl. Installateurs kwamen helaas 2,5 uur te laat;
- 2 man personeel tilde met moeite de wasmachine naar onze 2e verdieping zonder enig hulpmiddel of dragers. Ik heb 1 man moeten vervangen omdat het te zwaar was;
- Gewicht, te zwaar;
- Prijs/kwaliteit

Marcel 06-06-2019

Super machine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Super zuinige en stille machine met goede opties zoals add wash en de app waarmee je de wasmachine kan bedienen en in de gaten houden.

Pluspunten

• Addwash
  • App

Marcel2323 06-06-2019

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Wow, wat een supermachine. Is erg still en super zuinig. De add wash is helemaal geweldig en de app werkt super goed

FRANK1985 31-05-2019

Mooie, snelle wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

De wasmachine heb ik net in bezit. De was is een stuk sneller klaar dan dat ik gewend ben. De was komt er schoon uit.

Geert W 26-05-2019

Afschuwelijke herrie bij centrifugeren!

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Een enorme teleurstelling! Gisteren geïnstalleerd, de reviews waren goed, maar wat een kabaal maakt deze machine bij het centrifugeren. De machine schiet alle kanten op. We gaan hem onmiddellijk weer inruilen. Samsung telefoon is prima, maar Samsung wasmachine, nooit meer!

Ivon 18-05-2019

Super snel schone was

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Top wasmachine, de was is binnen no-time schoon in vergelijking met andere machines, het ADD-washklepje.. daar had ik mijn bedenkingen over, dat gebruik je toch niet. En dat zal maar een aantal minuten gaan.. nou en of dat ik het nu gebruik!! Kan het nu al niet meer missen, toch nog gauw even het keukendoekje toevoegen, want anders ligt het er zo nat te wachten op de volgende was.. ideaal !

Renske 17-05-2019

Fijne wasmachine, makkelijk ingebruik en stil!

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Fijne machine met een duidelijk menu en vergeleken bij eerdere wasmachine echt super stil. Het enige wat ik soms merk is dat het klepje voor de addwash niet opent, daar moeten we nog even mee oefenen. Verder super tevreden.

Kim 16-05-2019

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Een zeer geluidsloze wasmachine die makkelijk te bedienen is. Met korte was programma's en bij het centrifugeren maakt hij echt weinig geluid.

Pluspunten

• Korte was programma's
  • Maakt weinig geluid
  • Met app te bedienen

AppieCrypto 05-05-2019

Ruime trommel van 9 KG met bomvol opties

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Nadat mijn moeders wasmachine plotseling de geest gaf hadden we adhoc een nieuwe nodig. Ik heb deze vanuit het buitenland online besteld en de volgende dag was het geleverd en aangesloten en de oude mee terug. De reden dat ik voor een Samsung ben gegaan is dat ik 1 van de eerste Samsung Eco Bubble wasmachine heb gekocht zo'n 8 jaar geleden en nooit problemen gehad 1 jaar later heeft een vriend op mijn advies een samsung wasmachine gekocht en ook hij heeft nooit problemen gehad met zijn Samsung wasmachine. Samsung geeft tevens ook 10 jaar garantie op de trommel (aandrijving) waardoor het prijs/kwaliteit in mijn ogen de beste koop is vergeleken met duurdere merken. Zelf hebben we nog niet alle functies uitgeprobeerd maar ben versteld van SmartThings, je kunt meer dingen doen dan op de machine zelf zoals aanbevolen wasprogramma's downloaden en laten uitvoeren. De wasmachine heeft op een review website een gemiddelde score van 9,4 gebaseerd op 44 reviews.

Marissa95 01-05-2019

Makkelijk in gebruik, fijne machine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Fijne machine met veel mogelijkheden. Kan veel was in de machine en wast erg goed en schoon. ook is het een hele mooie machine. Enige nadeel is dat de app niet werkt met de machine maar dit wordt misschien nog opgelost?

Anoniem 26-04-2019

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Tot nog toe zeer tevreden met deze machine. Vooral de gewenste eindtijd en het automatisch aanpassen van de duur van programma aan de hand van gewicht zijn pluspunten.

Adrien 26-04-2019

Top wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Ik wilde een wasmachine die stil bleef staan als hij gaat centrifugeren . En dat ik die verdwaalde sok en onderbroek tijdens het wassen erbij kon doen . Deze wasmachine staat als een huis bij centrifugeren en je hoort hem nauwelijks . Tevens is hij erg snel bij een normale katoenen was . Na 1 uur en 4 minuten is hij klaar en de was is erg schoon . Bedieningspaneel is uitvoerig maar simpel in te stellen .

Geert 25-05-2019

Dat is onze ervaring helaas niet. Zojuist de wasmachine geïnstalleerd en voor het eerst gebruikt. De machine bewoog heen en weer en maakte een enorm hard geluid dat we door het hele huis hoorden (hij staat op zolder, maar beneden hoorden we het nog). Verder lijkt het een prima machine te zijn, maar het gebonk en de herrie tijdens het centrifugeren is niet om aan te horen. Hij gaat dus terug...

Geert 26-05-2019

Inmiddels Correct gebeld: tip: transportbouten er even uithalen; dat hebben we gedaan en nu hebben we geen last meer ;-)

CinM 23-04-2019

Super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Onze wasmachine was helaas kapot, op zoek naar een nieuwe. Snel gevonden! Uitermate tevreden: wasmachine is gebruiksvriendelijk, doet wat ie moet doen, relatief weinig geluid, de was is schoon. Al met al zeer tevreden met de aankoop!

floor54 15-04-2019

zeer mooi

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Wij waren toe aan een nieuwe wasmachine en naar goed hebben rondgekeken op internet en verschillenden winkels ons oog laten vallen op een sansung.
En ja wel niet de goedkoopste maar ik drug wel te zeggen de beste keuzen die wij hebben gemaakt.