Samsung WW90M642OPW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90M642OPW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Willem 16-08-2023

Waardeloos apparaat

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Zeer slechte ervaring met Samsung. Na 3 jaar bijna al het binnen werk vervangen en na 5 jaar weer kapot. Dan krijg je hooguitveen kortingscode om een nieuw apparaat uir te zoeken. Ik heb er geen vertrouwen meer in.

Pluspunten

• Leuke speeltje met app

Minpunten

• Kwaliteit
  • Levensduur
  • Prijs

Gerben 08-06-2020

Zuinig

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Goede stille en zuinige wasmachine. Wel even calibreren, dan staat hij helemaal recht en is hij stil.

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil
  • Snel

Minpunten

• Zwaar
  • Geen lampje in de trommel

Lauwertje 11-05-2020

Smart wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Mooie wasmachine, past mooi in ons Internet of things. Veel wasprogramma's, en vrijwel geluidloos. Erg handig met de extra deur voor vergeten was. De weegfunctie is ook makkelijk.

Pluspunten

• Stil
  • Extra deurtje
  • WiFi

Minpunten

• Geen autodosering

Marcel 28-01-2020

Mooie stille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Wij hebben weer gekozen voor een nieuwe Samsung wasmachine, mooie stille machine en vooral handig de Add Wash.

Pluspunten

• mooi design
  • echt waar voor je geld
  • add wash werkt super

Minpunten

• geen minpunten

Evani 23-09-2019

Mooie moderne machine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

wij wilden eigenlijk een Siemens 1600 toeren machine. twijfel over de 1400 toeren maar de was komt er net zo droog uit. de proefperiode van 100 dagen en de 7 jaar garantie heeft ons doen besluiten deze machine te kopen. zeer tevreden tot nog toe. De machine begon wel erg te trillen bij de centrifuge. enige paniek omdat wij de oude siemens daarvoor hadden weg gedaan. de jongens van de levering hadden hem niet goed waterpas gezet. hadden trouwens ook geen gereedschap bij hun.... nu is hij trillingvrij. handig dat verkorte was programma ! verder kun je nog wat was erbij doen middels het klepje in de deur. wel even wennen aan het muziekje als de was klaar is. tot nog toe erg tevreden.

Pluspunten

• veel programma's
  • garantie

Dam van 10-09-2019

Perfecte wasmachine met vele mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

een heerlijke machine heel stil, energie zuinig ook makkelijk een snel wasprogramma.
Ook makkelijk iets vergeten bij de was te doen dat je dit later kan toevoegen, hopelijk gaat deze machine wel langer mee als de vorige.

Angela 04-09-2019

OPTIMAAL WASSEN IN STIJL

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Alhoewel nog niet veel gebruikt lijkt het een geweldige wasmachine. Ook niet geheel onbelangrijk; hij er zeer esthetisch uit. We hebben de machine gekocht in combinatie met de Samsung warmtepompdroger. Echt twee beauty's naast elkaar in onze wasruimte. Het bedieningspaneel is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Ik hoop er vele jaren plezier van te hebben. Ook veel dank aan het deskundig aankoopadvies bij Bemmel & Kroon.
Veel dank ook aan de bezorgers en installateurs W. & R. die beide machines vakkundig hebben geplaatst en ook zeer klantvriendelijke waren. Een niet onbelangrijk onderdeel van het plezier van het aankoopproces. Dank jullie wel mannen, jullie zijn toppers! Chapeau!

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • overzichtelijk bedieningspaneel
  • geluidsarm tijdens centrifugeren

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken
  • hou je niet van belletjes?

Kim 03-09-2019

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Een heerlijke wasmachine die muisstil is
Een perfecte was kwaliteit en er kan zoveel was in geweldig

Pluspunten

• Muis stil
  • Korte was programma's

Marcel 06-06-2019

Super machine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Super zuinige en stille machine met goede opties zoals add wash en de app waarmee je de wasmachine kan bedienen en in de gaten houden.

Pluspunten

• Addwash
  • App

Renske 17-05-2019

Fijne wasmachine, makkelijk ingebruik en stil!

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Fijne machine met een duidelijk menu en vergeleken bij eerdere wasmachine echt super stil. Het enige wat ik soms merk is dat het klepje voor de addwash niet opent, daar moeten we nog even mee oefenen. Verder super tevreden.

Kim 16-05-2019

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Een zeer geluidsloze wasmachine die makkelijk te bedienen is. Met korte was programma's en bij het centrifugeren maakt hij echt weinig geluid.

Pluspunten

• Korte was programma's
  • Maakt weinig geluid
  • Met app te bedienen

Adrien 26-04-2019

Top wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Ik wilde een wasmachine die stil bleef staan als hij gaat centrifugeren . En dat ik die verdwaalde sok en onderbroek tijdens het wassen erbij kon doen . Deze wasmachine staat als een huis bij centrifugeren en je hoort hem nauwelijks . Tevens is hij erg snel bij een normale katoenen was . Na 1 uur en 4 minuten is hij klaar en de was is erg schoon . Bedieningspaneel is uitvoerig maar simpel in te stellen .

Geert 25-05-2019

Dat is onze ervaring helaas niet. Zojuist de wasmachine geïnstalleerd en voor het eerst gebruikt. De machine bewoog heen en weer en maakte een enorm hard geluid dat we door het hele huis hoorden (hij staat op zolder, maar beneden hoorden we het nog). Verder lijkt het een prima machine te zijn, maar het gebonk en de herrie tijdens het centrifugeren is niet om aan te horen. Hij gaat dus terug...

Geert 26-05-2019

Inmiddels Correct gebeld: tip: transportbouten er even uithalen; dat hebben we gedaan en nu hebben we geen last meer ;-)

rietbergen 04-03-2019

Wasmaschine van deze tijd

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Energie zuinige wasmachine , en toch met heel veel mogelijkheden , en programmas.
een echte aanrader.

Roland 05-02-2019

Houd wat ze belooft!

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Wast erg snel, dankzij QuickDrive. Heel stil! Laag energieverbruik. EcoBubble-technologie verwijdert vlekken zeer goed. En ik wil het AddWash-deurtje niet meer missen.

Pluspunten

• QuickDrive
  • EcoBubble
  • Laag energieverbruik
  • AddWash-deurtje
  • Wast snel

Minpunten

• Draairichting deur niet veranderbaar.
  • Stof verzamelt zich snel aan de deur.

Wout 27-01-2019

Klasse wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Gedegen machine met veel mogelijkheden voor verschillende programma.s. Helderheid van het wasgoed is duidelijk te zien. Kleuren blijven wat ze zijn. Handig is de mogelijk voor korte was programma,s

Harman 13-01-2019

Simpele makkelijke en vooral gebruiksvriendelijke wasmachine

Simpel in gebruik,
Zuinig,
Handig als je soms alleen bepaalde was wil laten meespoelen, maar niet in de hele wascyclus wil mee laten gaan.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Zuinig
  • Gebruiksvriendelijk

Slawek 02-01-2019

Amazing product

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Amazing washing mashine, hawe hudge capacity of 9 kilograms, a lot of programs, easy to use, quiet and nice looking.

Pluspunten

• 9 kg of capacity
  • 15 min program
  • Super quiet
  • Add wash
  • Easy to use

Minpunten

• Heavy - 77 kg
  • Quite big

Charde 25-06-2018

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

De wasmachine is mega fijn. Heel erg gebruiksvriendelijk. De installatie is erg soepel en snel gedaan. De wasmachine heeft veel verschillende functies waar je ook echt goed gebruik van maakt. Buiten de verschillende programma's kan je ook nog zelf samenstellen hoe je de programma's precies wilt. De programma's kan je besturen met een grote draaiknop die heel fijn werkt. Verder kan je alles aangeven doormiddel van touch. Dit is heel fijn maar heeft ook wel een beetje zijn nadeel. Bij ons staat de wasmachine in de keuken dus wanneer we er langs lopen reageert die ook. Hierbij kan hij verongelijk op uit drukken of op pauze. Er zit een geluid op bij de wasmachine waardoor het gelijk opvalt dat je er per ongeluk tegen aan bent gekomen. Het nadeel van het geluid is alleen dat wanneer het wasprogramma klaar is hij een erg lang geluidje maakt. De kwaliteit van de was machine is zeer goed en de was komt er schoon en fris uit. Het extra deurtje voor bijvoorbeeld vergeten sokken is heel handig. Je drukt op pauze en vervolgens kan je de kleine deur openen. De wasmachine is wat prijzig maar hij is het zeker waard!

Mellanie 23-05-2018

Grote trommel inhoud

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Erg zuinige wasmachine je kunt 9 kg laden maar de meeste programma's zijn geschikt voor 4 a 5 kg belading. Veel keuze uit diverse programma's op het begin had ik beetje moeite met de katoen stand deze weegt de was in de trommel en past daar de was tijd op aan.

Wammie 12-05-2018

In Één woord!! Geweldig!!??

Geschreven voor: Samsung WW90M642OPW

Ik zie mezelf als een ware bofkont!! Gewoon zn prachtige wasmachine op de test!!
Iedereen heeft een hekel aan een lawaaiige wasmachine, waar je minstens een uur op moet wachten. En ja hoor! Niet eens schoon!
Nou ik heb 10 kinderen “ waarvan 2 eigen en de rest opvang:) die kunnen de beste vlekken maken! Gras etc! De was is gewoon binnen 15 min schoon! En dat zonder dat je hoort dat de wasmachine draait! Als hij klaar is hoor je een gezellig muziekje.

Om eerlijk te zijn! Test de machine tig keer per dag. En Ik ben nog nooit zo blij geweest met een wasmachine 🙈 scheelt bakken met geld en tijd!

Hij staat op ons verlanglijstje! U zal geen spijt krijgen van de wasmachine!

Pluspunten

• Stille wasmachine
  • Snelle “geldbesparende” programma’s
  • Schone/heldere resultaten
  • Veel mogelijkheden
  • Zeer vriendelijk in gebruik

Minpunten

• Gevoelige touch