ASKO Classic W2086C.W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ASKO Classic W2086C.W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

c**e@h**l.com 11-01-2024

Slechtste machine ooit

Geschreven voor: ASKO Classic W2086C.W

Zeer slechte machine. Hij laat pluizen achter op de was die er nooit meer afgaan.

Minpunten

• Laat pluizen achter die er nooit meer afgaan
  • Veel lawaai

slecht product voor die prijs 10-01-2020

wasmachine

Geschreven voor: ASKO Classic W2086C.W

Heb nu momenteel al 3 keer een monteur bij onze 6 mnd oude (nieuwe) wasmachine gehad,
De asko w2086 1600 toeren, 1 en al gedonder met centrifugeren, erg veel lawaai lijkt wel een trekker,staat op een betonnen vloer.
De monteur gaf aan het na 3 keer ook niet meer te weten hoe het verder moet, gaf wel aan dat dit de laatste keer was dat hij langs kwam,.
Daarna moest ik de klantenservice bellen om te kijken voor een oplossing.

Minpunten

• Lawaai bij centrifugeren
  • display viel zomaar uit

Officiele reactie van Atag 13-01-2020

Beste heer/mevrouw,
Begrijpelijk dat dit niet wenselijk is. Wij doen er alles aan om onze klanten naar tevredenheid te helpen. Mag ik hieruit opmaken dat er al contact is geweest met onze klantenservice? Anders zou ik graag even met u meekijken of wij hierin nog iets kunnen betekenen. Dan ontvang ik graag uw n.a.w. gegevens per mail webcare@atagbenelux.com
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ASKO

asko w2086 13-01-2020

Hierbij een review op eerdere berichten.
Graag zou ik willen zeggen dat het met atag benelux is geregeld wat betreft de Asko wasmachine.
Ben gebeld door de klantenservice en mij is medegedeeld dat er een nieuwe wasmachine in aantocht is.
Toch nog positief bericht en toch een goede service, nogmaals bedankt hiervoor

Marielle en Mieke 22-01-2019

Asko machine doet wat hij moet doen.

Geschreven voor: ASKO Classic W2086C.W

Mooie simpele degelijke machine. deze machine nu half jaar in bezit. Na een Miele machine in de garantie periode al 3 x kapot gehad, was maar net 5 jaar oud weer motor stuk. De miele waste ook niet schoon, bij de asko alleen maar pluspunten.

Pluspunten

• grote trommel
  • grote gate in trommel pompt wel fatsoenlijk af.
  • geen deur rubber

Minpunten

• geen

Sietse 12-12-2018

Slechtere machine is er niet!

Geschreven voor: ASKO Classic W2086C.W

Slechtere machine is er niet voor dit geld! Veel lawaai en te licht gebouwd waardoor die veel resoneert. Voor dit geld koop je een goede veel betere miele!

Minpunten

• Lawaai
  • Aankoopbedrag
  • Wasresultaat