Siemens WM14T550NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 36 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14T550NL op Kieskeurig.nl.

9,1

Wies Dassen 09-06-2018

Goede wasresultaten

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

Zeer goede wasresultaten, heel gemakkelijk te bedienen
Mijn keukenapparatuur van Siemens werkt al 18 jaar naar volle tevredenheid
Voor mij hoeft echt geen ander merk meer

Pluspunten

• Goede wasresultaten
  • Gemakkelijke bediening

Robert 25-05-2020

Top

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

Lekker groot display . eenvoudige bediening .was goed schoon. En zeer geruisloos [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

René 24-05-2020

Uitstekende wasmachine!

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

Wij hebben deze wasmachine nu bijna 2 jaar in gebruik en het is een zeer fijne en gebruiksvriendelijke machine!
De machine is zeer stil (geruisloos is een betere omschrijving), hij centrifugeert heel goed waarbij de machine stabiel blijft, de was is zeer schoon, de machine is goed te onderhouden en de bediening is zeer gebruiksvriendelijk vanwege het intelligente touchscreen display. Geweldig product, heel erg bedankt Siemens! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

André 22-05-2020

Betrouwbare kwaliteit is voor ons het belangrijkst

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

Na 16 jaar probleemloze en trouwe dienst van onze oude Siemens wasmachine was de keuze voor een nieuwe snel gemaakt. De IQ500 is natuurlijk niet meer te vergelijken met de oude machine. Volledig electronische programmakeuze met een duidelijk display. Het geluidsniveau is prima bij het wassen en centrifugeren. Kortom, een kind doet de was! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Peter 17-03-2020

Een goede wasmachine voor een mooie prijs

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

Een zeer goed bedienbaar paneel heeft deze wasmachine. eenvoudig en makkelijk instelbaar. Er wordt ook een duidelijke beschrijving meegeleverd. En dat is al heel wat vandaag de dag. Meestal moet je hem maar zien te downloaden. In één woord een goed apparaat voor een redelijke prijs. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 23-02-2020

IQ500 machine maakt wassen een kraakschone routine

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

Kleine wasjes, grote wasjes.
Van zwembroeken tot tafelkleden, van jurkjes tot regenjasjes.
Alles perfect gewassen en wat een mogelijkheden, programma Superkort is een uitkomst.
Ofschoon Katoen Eco mijn favoriet is, met de IQ500 een milieuvriendelijke toekomst.

En niet te vergeten waterPerfect Plus, een zeer welkome toevoeging.
Niet meer onnodig veel water door de afvoering.
Schoonboenen van achtergebleven vlekken is overigens verleden tijd.
Deze Siemens topper wint van alle vlekjes de strijd.

Laat maar lekker draaien, steeds meer in die wasmachine.
Voor al mijn kledingstukken een ware feestcabine.
Wonderschoon is mijn garderobe, elke dag shiny.
Siemens IQ500 maakt wassen een plezierige 'never-ending story'! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fam de Reus 05-02-2020

iq500

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

zegt wat hij doet en doet wat hij zegt helemaal top! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 18-01-2020

beste koop

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

We zijn zeer tevreden met deze nieuwe wasmachine alles werkt perfect geen gedoe verder. Wat een mooi apperaat voor deze prijs. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 09-01-2020

Geweldige machine

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

Geweldige machine met een ruimen deuropening en zeer stil tijdens gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Muller 12-11-2019

Duidelijke display en veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

Na ruim 20 jaar hebben we afscheid genomen van onze trouwe Miele wasmachine. Bij aanschaf van nieuwe toch gekozen voor deze Siemens. Helemaal anno 2019. zeer zuinig en met allerlei nieuwe snufjes. De eerste was al gedaan op ECO en we hopen hier nog lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• eenvoudige bediening door duidelijke display.

Alex 22-10-2019

eenvoudige bediening, goed resultaat, stil

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

Machine is erg stil. Heeft een makkelijke bediening. En heeft een goed was-resultaat in een vrij korte tijd.
Erg fijn zo'n grote vulopening met verlichting. Ik ben ook super tevreden met prijs / kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• stil
  • goed was-resultaat.

Petra v. L. 08-05-2019

Goede stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

Stille machine met diverse programma’s, inclusief een kort programma. Op de digitale display kun je diverse zaken aanpassen als je een programma gekozen hebt, o.a. toerental centrifuge en temperatuur. Alleen jammer dat bij het korte programma wordt aangeraden om er dan maar 4 kg was in te doen (normaal 8 kg). Dit stond niet in de omschrijving. Gelukkig komt de was er toch fris en schoon uit als je er meer dan 4 kg in doet bij het korte programma. Overall dus erg tevreden.

• Kan veel in (8 kg)

Minpunten

• Dat er bij kort progr. minder in kan

Ger123 02-04-2019

Mooi en goed apparaat!

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

Apparaat is zeer goed en duidelijk te bedienen. Hij is stil, en voldoet aan de verwachtingen. een goede investering en waar voor je geld.

Tivo 05-11-2018

Waar voor je geld

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

Heb deze machine nu paar weken en kan zeggen naar tevredenheid. Wast goed schoon. Mooie grote trommel. Was kan er makkelijk in door royale opening. Veel programma's. Makkelijk in te stellen. O.a
Speciaal vlekkenprogramma. En je kunt er ook een programma in
programeren. Alles bij elkaar geen spijt van deze aankoop. Ik raad de machine aan.

Sophie55 17-10-2018

Stille machine

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

Na 18 jaar ons oude machine de deur uit te hebben gedaan, waren we op zoek na een stillere en zuinigere machine. Dat was de vorige niet. Aangezien we in de kamer naast de wasmachine slapen is het van belang, we wassen ook in de avonduren ivm de energiekosten. De uitgestelde start is een uitkomst!
Deze machine is basic, zonder toeters en bellen, alhoewel, na de vorige machine is alles een supervooruitgang!
Veel programma's zijn alsnog aan te passen, toerental centrifugeren, eco of niet, enz.
Wast en centrifugeert stil!

WPP73 10-08-2018

Kracht door eenvoud

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

Superhandige bediening middels touchscreen. Allerlei voorgeprogrammeerde wasprogramma's die maar eigen inzichten aangepast kunnen worden. En fluisterstille machine (in vergelijking met onze vorige)

Nathalie 11-07-2018

Perfecte machine

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

Erg fijn dat je een favoriete programma erin kan zetten en dus met 1 knop het programma kan aanzetten. Fijn en makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • stil

Bert van Wanrooij 02-07-2018

Siemens wasmachine van geweldige kwaliteit en mogelijkheden.

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

Voor die prijs een geweldige machine met veel mogelijkheden incl.spaarzaam wassenen uitgerust met o.a. snelle was mogelijkheid. Grote vulopening. Voor 8 kilo was. Geluidsarm.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Geluidsarm
  • Grote inhoud 8 kilo was
  • Goeie prijs/kwaliteit verhouding
  • Geweldige machine

Sandra 19-06-2018

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

Geruisloos is belangrijk, 8 kilo wasgoed net zo fijn, voorprogrammeren erg handig, display is even wennen, maar goed te doen en zeer veelzijdig.

Pluspunten

• Centrifugeert droog
  • Geruisloos
  • Voorprogrammeren
  • 8 kg inhoud

Mihata 12-06-2018

Stille wasautomaat

Geschreven voor: Siemens WM14T550NL

Deze wasmachine is gekwalificeerd voor A+++, maar wat ik belangrijk vind voor een wasmachine is of het voldoet aan de programma's voor jouw kleren. Sportkleding bijvoorbeeld. Wol en zijde zijn voor mij niet zo belangrijk, maar het zit er wel op. Deze machine is groter ( 8kg) dan de vorige en kan ook tot 1400 toeren. Ruim zat. wat ik opvallend vind, is dat het een stuk stiller is, dan de oude. Ook cool is de tiptoetsen bediening. Ben benieuwd of dat lang volhoudt. De vorige wasmachine ( ook Siemens) hield het 11 jaar vol.

Pluspunten

• Veelzijdige wasprogramma
  • Stille machine
  • Verlichting in trommel
  • Kan op tijd ingesteld worden (uitsteltijd)
  • Tiptoetsen scherm

Minpunten

• Eco programma's duren lang (>3 u)