Bosch Serie 6 WAT28320NL - Reviews

76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

j.tuijn 19-04-2018

Goed begin is het halve werk

De vorige wasmachine was slechts 2 jaar en 5 maanden oud, en dus buiten de garantieperiode. Die wasmachine (van een ander merk) was niet meer te redden. Op aanraden van de monteur (die de vorige dus niet meer kon maken) overgestapt op Bosch. De eerste wassen zijn veelbelovend. Hij wast schoon en het apparaat past het programma slim aan als het bijvoorbeeld teveel schuim heeft. Was komt er wel redelijk nat uit, dus centrifugeren is niet helemaal naar wens. Maar al met al veelbelovende start.

Pluspunten

• Maakt bijna geen geluid
  • Duidelijk en overzichtelijke display

Minpunten

• centrifugeren is niet optimaal

Bogaerts 17-04-2018

geruisloze wasmachine

De wasmachine is geruisloos ook tijdens het centrifugeren. Verder blij met het feit dat ik nog snel een vergeten sok kan toevoegen.

Pluspunten

• geruisloos

Bertrand V. 13-04-2018

Uitstekende wasmachine!

Na 19 jaar heeft mijn Indesit wasmachine het begeven. Ik wilde een wasmachine van een gerenommeerd merk ervoor terug. Een goede machine voor een goede prijs. Ik heb een vaatwasser van Bosch die inmiddels ruim 27 jaar oud is. Deze Duitse degelijkheid deed me als eerste kijken naar een Bosch. Ik heb een aantal modellen vergeleken en uiteindelijk gekozen voor de WAT28320NL. Dit is de opvolger van de WAQ28363, die zowel in 2016 als in 2017 door de Consumentenbond als 'beste koop' werd uitgeroepen. Ik heb de wasmachine pas, maar heb al 2 wassen gedraaid met een perfect resultaat! Prima schoon en goed droog. En wat is die machine stil! Ik hoop weer jarenlang plezier van deze machine te hebben!

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • wast prima schoon
  • was is goed droog
  • mooi ontwerp

Anja 13-04-2018

Bosch serie 6 WAT28320NL

Wat een geweldig apparaat. Wij zijn onder de indruk. Ook van de service bij de aflevering. Even wennen aan de nieuwe bediening, maar het werkt eigenlijk vrijwel zonder nadenken of studeren in de gebruiksaanwijzing. Hij ziet er strak uit, is heel geluidsarm en geeft mooi resultaat! Erg tevreden.

Pluspunten

• bediening zonder nadenken
  • geruisloos
  • aflevering/installatie

Peter-Paul 04-04-2018

Top wasmachine!

Altijd lastig een nieuwe wasmachine, welke moet je kiezen? Ik heb voor een nieuwe Bosch wasmachine gekozen op basis van jarenlange goede ervaring met dit merk. Deze machine is echt een stap voorwaarts. Het apparaat doet heel stil haar werk, vroeger hoorde je de motor maar bij deze machine hoor je niets meer. Start snel en op het display kan je precies zien hoe lang het nog duurt. Alle wasprogramma's die je nodig hebt zijn aanwezig en een wat vergeten? Je onderbreekt simpel het programma en stopt het stuk erbij en de machine gaat verder. Ik ben super blij met deze aanwinst en raad dit apparaat iedereen aan.

Pluspunten

• stil
  • energiezuinig A+++
  • overzichtelijk display
  • mooi vormgegeven
  • waterstop

Minpunten

• harde toeter als machine klaar is