Whirlpool FSCR80428 - Reviews

8 kg
A+++-40%
Geluidsniveau
69 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Marjon 27-08-2017 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk en zuinig

Wat een verademing mijn nieuwe wasmachine. Mooi design en makkelijk in gebruik. Veel was opties en zeer zuinig. Bijna geruisloos. Tijd klok instellen en hij doet de was in de nacht. En je hoort hem niet. Dat kon je van de oude niet zeggen. Ik ben er super blij mee. Ik zeg gewoon doen .

Pluspunten

• Zuinig
  • Geruisloos
  • Veel opties

Anouk 13-06-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik, grote vulopening!

Deze wasmachine nu ruim een week in gebruik, zegt misschien niet heel veel maar ten opzichte van de oude machine is het echt een verademing. Hij is zo stil dat ik in het begin twijfelde of hij wel aanstond.
De was komt er goed schoon uit, wat bij mijn oude Beko nog wel eens een probleem was. Mijn wasmachine staat op zolder, dus uiterlijk is niet echt van belang, maar dit ding is net een ruimteschip echt gaaf!

Pluspunten

• Super stil
  • Ziet er fantastisch uit
  • trilt amper, ook niet bij het centrifugeren
  • super makkelijk om te gebruiken

Minpunten

• deur draairichting niet aan te passen

Joris 31-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Energiezuinig, snel, veel inhoud

Zeer fijn en veelzijdig apparaat. Werkt snel en ziet er top uit.
Ideaal dat er veel tegelijk in kan waardoor ik minder vaak hoef te wassen. Hierdoor nog extra zuinig.

Pluspunten

• Veel inhoud
  • Energiezuinig
  • Veel programma's
  • Snel

Ebru 19-05-2017 Product paar weken in bezit

Super stille wasmachine met handige opties

De wasmachine heeft ontzettend veel programma's en is met de centrale draaiknop makkelijk te bedienen. Heerlijk om zo een stille wasmachine te hebben. In het begin moesten we goed kijken of de machine wel aanstond!!!!

Ook gebruiken wij de optie startuitstel regelmatig, erg handig! Bovendien komt de was er redelijk droog uit, in tegenstelling tot onze oude machine.

Er zit een optie op de wasmachine waardoor de trommel blijft ronddraaien na afloop van het programma. Dit was voor ons ook de reden om voor dit apparaat te kiezen. Vaak genoeg maakten wij mee dat we nog een was moesten draaien omdat we de trommel niet leeg hadden gehaald. Deze functie bespaart ons energie, tijd en geld!

Niets dan lof!

Pluspunten

• Trommel blijft draaien na afloop
  • Makkelijke bediening
  • Strak design