Bosch WAYH2742NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAYH2742NL op Kieskeurig.nl.

Sannie70 12-12-2018

Bosch wasmachine 9 kilo

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

Ik heb deze machine gekozen omdat hij 9 kilo kan wassen en tevens zit er WiFi op zodat ik een melding krijg wanneer de was klaar. Dat is erg handig want mijn machine staat op zolder en vroeger stond hij beneden dan vergat ik het niet. Maar nu op zolder vergat ik het regelmatig dus deze functie is super fijn.

Pluspunten

• Wifi
  • 9 kilo
  • Zuinig

billy 14-05-2018

Juiste keuze

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

Als aanvulling op de meeste reviews heb ik de volgende informatie voor de toekomstige kopers. De buitenkant van de deur is van plastic en hoogglans chroom en niet rvs zoals je soms op de foto's denkt te zien. Dit is erg vatbaat voor vlekken en beschadigingen. Via menu zijn er instellingen te vinden voor o.a. andere taal te kiezen, voorwas in te stellen, extra spoelbeurten, timer instellen enz.

Wi-Fi via app bediening hebben wij nog niet uitgeprobeerd.

Het is van belang om de wasmachine middels de afstelbare poten waterpas neer te zetten. Dit is namelijk niet gebeurd door de bezorgers van de winkel waar wij het hebben gekocht.

Ondanks dat onze vorige wasmachine van Bosch 14 jaar heeft gewerkt kan ik over de duurzaamheid van deze nog niet beoordelen.

Pluspunten

• Zeer stil en snel
  • Meer instelmogelijkheden dan op het eerste gezicht
  • Grote trommel

Minpunten

• Veel plastic onderdelen voor zijn prijs
  • Buitenzijde is een vlekkenmagneet

Veronica 03-05-2018

lekker stil makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

ik heb deze gekocht heb diverse artikelen van Bosch en bevallen mij prima, lekker still en alles wat in de beschrijving werd vermeld,

Pluspunten

• stil
  • makkelijk in gebruik
  • mooi
  • grote vulopening
  • duidelijke instructies

Molen 10-04-2018

Ruime vulinhoud en zeer zuinig, echte aanrader

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

Deze was machine voldoet helemaal aan mijn verwachtingen, ruime vulinhoud, wast zeer schoon en ook op kort programma.
Makkelijk bedienbaar en zelfs via de app, zodat je op je werk de wasmachine al aan kan zetten. Super handig.

Pluspunten

• ruime inhoud, zodat je minder vaak hoeft te wassen

Anja 11-02-2019

Geweldige wasautomaat

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

Geweldig fijne, makkelijk bedienbare , wasautomaat. Veel keuze in wasprogramma,s, temperaturen enz. Was heerlijk schoon en centrifugeert geweldig droog. En niet te vergeten.....bijna geruisloos !!

Suzy 02-02-2019

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

Prettige wasmachine met ruime keuze aan programma’s. Ruime trommel en wast mooi schoon. Ook fijn dat machine aangeeft wanneer trommel gereinigd moet worden.
2 redenen om geen 5 sterren te geven;
Er blijft na wassen water in het manchet staan, als je er op let is het geen probleem maar is wel vreemd.
Alleen centrifuiguren is lastig maar je kunt wel in 15 snelwas kiezen alleen centrifugeert de machine dan niet zo hard.

VanderSterre 10-01-2019

Wat een rust!

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

Er was geen betere... zeiden ze, maar na 13 jaar (riepen ze niet iets over 20 jaar?) was de oude toch aan vervanging toe.

Op zoek gegaan en toch nu gegaan voor een Bosch, misschien toch een betere?
Tot op heden is ons antwoord: JA!

Heerlijk stil (geen koolstofborstels), niet direct zichtbaar, maar wel gewoon een trommel waar 9kg in kan! Erg prettig om zelf je dekbed te kunnen wassen of om onze zwarte was in een sportend gezin in 1x in kwijt te kunnen zonder problemen.

Er is veel in te stellen, maar gewoon even de was aan zetten is ook zo gebeurd.

Annoesjka 31-12-2018

FANTASTISCHE MOGELIJKHEDEN OP DEZE WASMACHINE

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

Ik ben zeer enthousiast over deze wasmachine! Er zitten superveel wasprogramma's op. De was komt schoon uit de machine! En door het hoge centrifugeer toerental komt de was bijna droog uit de wasmachine, waardoor deze niet lang meer in de droger hoeft. Dit is dus ook nog goed voor het milieu!

Pluspunten

• talloze wasprogramma's
  • was komt bijna droog uit de machine bij 1600 tr

BasV 30-12-2018

Gewoon een Super Wasmachine! Echt een aanrader!

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

Dit is een top wasmachine. Het menu is duidelijk en overzichtelijk en makkelijk bedienbaar. Wast alles super schoon, ook bij een kort programma van 1 uur zijn alle (sport)vlekken verdwenen. Zowel bij het wassen als bij et centrifugeren is deze machine erg stil. Er zit ook een wifi functie op zodat de machine op je lokale netwerk kan. Heb dit nog niet geprobeerd.

Kort samengevat: een super wasmachine voor een nette prijs. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• kort programma mogelijk en dan ook alles schoon
  • tussentijds bijvullen mogelijk
  • duidelijk en overzichtelijk menu
  • super stil...ook bij centrifugeren
  • mooi modern design

Minpunten

• geen minpunten

Nacer 28-12-2018

Super wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

Geweldige apparaat, doet wat het moet doen. Ideaal om de was op afstand te starten, bijv. anderhalf uur voordat je thuis van werk bent.

PeterD 28-12-2018

Stille, goede machine

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

Prima machine. Erg stil tijdens wassen en ook centrifugeren maakt niet veel geluid. Was komt er schoon uit. Zeer veel instel mogelijkheden. Leuk dat je op de app kunt volgen hoe het proces verloopt. Met onze vorige Bosch hebben we ruim 18 jaar gedaan, dus in deze hebben we ook weer veel vertrouwen.

Will 26-12-2018

Stil en zuinig

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

Makkelijk te bedienen en veel keuze programma’s. Handig dat je een melding op je iWatch krijgt als de was klaar is. Helaas geen verlichting in de trommel.

Anita 24-12-2018

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

Heerlijke wasmachine: alles kan erin. Stil en schoon. Makkelijke bediening. Instelbaar om te wassen in de daluren, heel fijn.

Pluspunten

• uitgestelde starttijd
  • grote deur
  • stil

Minpunten

• docering moet met de hand

daan 21-12-2018

fijne machine

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

Wij zijn erg blij met deze machine. hij doet wat wij er van verwachten. HomeConnect is ook erg handig.

Huub 20-12-2018

Grote trommel en deur, snel, stil en een lekkere schone was

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

Mooi vormgegeven wasmachine met bijzonder grote trommel en dito deur. Veel functies die gelukkig eenvoudig zijn te vinden en bedienen. Mooi stil én een superdroge was dankzij de 1.600 toeren. Omdat hij bij ons op 1 hoog staat (vlakbij de slaapkamers, is de stille werking heel belangrijk). De applet bediening is voor ons geen must, maar kan zeker interessant zijn.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Grote vulopening/deur
  • Hoog toerental mogelijk
  • Veel programma's die ook kunnen worden aangepast

Daniëlla 09-12-2018

Super wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

voor het eerst een Bosch wasmachine ben er heel blij mee.
Wast perfect schoon en super stil en er past veel was in de trommel.

Simone 04-12-2018

Goed apparaat

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

Het is een apparaat dat handig in gebruik is en je hebt veel keuze mogelijkheden. Ik heb voor dit apparaat gekozen, omdat we eerst een Samung eco bubble hadden en die is niet lang mee gegaan. Prijsverhouding is prima.

Pluspunten

• Veel opties
  • Grote trommel
  • Stil in gebruik

Elzbieta 29-11-2018

Beste wasmachine, leuk, stil en mooi

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

Bosch is een goede merk en beste voor mij. Ik heb alles wat ik heb van bosch gekocht. Droger en koelkast en vrieser wat ik heb zijn ook prima. Alles van dit merk is the best!

A.Janssen 26-11-2018

Waschmachine Bosch

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

Waschmachine gekocht bij BCC en zoals ze adverteren met op tijd bezorgen, belletje vooraf. Op de juiste plaats zetten en aansluiten, vervolgens testprogramma draaien. Helemaal top uitgevoerd. Daarnaast kan ik de Bosch wasmachine met 9kg inhoud ook iedereen aanraden. Schone was, vele mogelijkheden met programma's en de hoeveelheid was wordt ook aangegeven.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • 9kg,de hoeveelheid staat duidelijk op het scherm
  • Eind signaal een duidelijk piep en stopt na 2x
  • Heerlijk schone was
  • Vlekkenprogramma heeft veel keuzen mogelijkheden

Nilles S 15-11-2018

Aanrader

Geschreven voor: Bosch WAYH2742NL

De WAYH2742NL van BOSCH ,nu enkele weken in huis en tot heden geen spijt van de aankoop.De wasmachine doet zijn taken uitstekend, wast zeer goed schoon en ruikt fris. Groot aantal programma`s om uit te kiezen, en zeer eenvoudig in gebruik. Zelfs voor iemand die niet thuis is met de moderne technologie.Wat opvalt is dat de Wasmachine zeer zuinig is en voorzien is de nieuwste technieken.Zoals bijvoorbeeld het wegen van de te wassen kleding,waardoor je nooit teveel kleding in de wasmachine hebt zitten en tevens zijn watergebruik er op aanpast.Verder is het een genot aan de oren zo mooi stil is de wasmachine in gebruik,zelfs bij centrifugeren tot 1600 toeren.Voorzien van een melodie op het moment de was klaar is,zodat je het niet vergeet er uit te halen. Het strakke design en stoere look van de wasmachine mag gezien worden in elk huis.

Dan de minpunten: GEEN.

Slot conclusie: fijne wasmachine,doet wat beloofd.easy in gebruik en stil.