Bosch Serie 8 WAWH2673NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 68 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 WAWH2673NL op Kieskeurig.nl.

Advdl 12-08-2018

Waardeloze Maschine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Ik had een Bosch wawh2643nl besteld, maar die was tijdelijk niet leverbaar. Ik kon deze machine krijgen voor het zelfde geld. NIET DOEN! Waardeloze machine. Wassen gaat goed. Maar oh jee bij het centrifugeren. De machine gaat alle kanten van de ruimte uit. De machine stond waterpas, maar trekt zich los van het stopcontact en dergelijke. Waardeloze machine. Niet kopen dus. Morgen gaat deze machine terug.

Sjannie van hal 05-12-2018

Mooi machine.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Ik vind dit een makkelijke wasmachine, het is duidelijk, in de bediening en doet zijn werk zoals een wasmachine echt moet werken, schoon, stil en nog mooi om te zien ook.

Pluspunten

• Goed schoon
  • Makkelijk te bedienen

Y de Vries 05-12-2018

Wasmachine Bosch WAWH 2673NL9

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Bosch wasmachine die ik nu gekocht heb is goedkoper en net zo goed als Miele en deze = wel 500 euro duurder.
Bosch wasmachine heeft vele mogelijkheden is van deze tijd je kunt hem aan zetten via wifi/app ,dosering wasmiddel en wasverzachter en gewicht wasmiddel past hij zijn programma aan.

antoinette 03-12-2018

topmachine top service

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

eenmaal bekend ermee werkt het zeer eenvoudig
resultaat zeer goed werkende en perfecte wasmachine
Iets duurder dan normaal maar prijs waard.

Pluspunten

• redelijk eenvoudig
  • toch zeer uitgebreid
  • zeep dosering

Erica 30-11-2018

PRIMA WASMACHINE PLUS WARMTEPOMP DROGER

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

In eerste instantie voor deze produkten gekozen vanwege het merk Bosch, goede ervaringen mee. Met beide machines zijn wij super tevreden, mooi display en toch heel gebruikersvriendelijk. Zeker aanraders!!!

Pluspunten

• display
  • stil, zuinig, gebruikersvriendelijk

Minpunten

• nvt

Wasmachine 21-11-2018

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Mooie grote verlichte trommel, erg lange wasprogramma’s(4:30 uur)dan wel zuinig. Komt mooi droog uit de machine met 1600 toeren. Makkelijk wasmiddel doseersysteem

Pluspunten

• Grote verlichte trommel
  • Energie zuinig
  • Makkelijk doseersysteem wasmiddel
  • Komt goed droog uit de machine

Minpunten

• Lange wasprogramma’s

Wieneke 14-11-2018

Stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Wij hebben 30 jaar een miele gehad en nu hebben wij gekozen voor een Bosch, ik vond het best spannend. De wasmachine moest stil zijn en schoon wassen. Wij wonen in een appartement, stil met het centrifugeren was heel erg belangrijk, omdat wij s,nachts nog wel eens een was draaien. Een was hebben wij s,avonds gedraaid, het was een heerlijk gehoor, stil en schoon ook het vullen van de wasmiddel en wasverzachter in het reservoir (i-dos) is zo gedaan. Wij zijn heel erg tevreden en ik hoop heel veel jaren met de wasmachine te doen.

Pluspunten

• Schoon wassen
  • Idos

MrNoir 30-10-2018

Super (moderne) machine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Mooi functionele machine met home connect, we kunnen wasprogramma kiezen, hebben trommelverlichting en weten via de app hoe ver die is en wanneer die klaar is.

Margareth 16-10-2018

stille motor,perfect leesbaar digitaal scherm

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Vorige Bosch wasmachine was prima dus ook u weer gekozen voor een Bosch.
Bij deze uitvoering is de motor prettig geluidsarm, digitaal scherm duidelijk leesbaar dus handig in gebruik. De uitschuifbare zeeplade met daarbij uitneembaar voorfront is zeker een pluspunt en handig bij het reinigen. De iDOS is een handig nieuw snufje, hierbij zijn wasmiddelen prettig te doseren. Zo voorkom je altijd teveel of te weing gebruik van wasmiddel/wasverzachter, dus geen strepen of roestvlekjes meer.

Pluspunten

• stille motor
  • duidelijk leesbaar scherm
  • iDOS
  • mogelijkheid tot bedienen via app.

Tinie 29-09-2018

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Super fijne mooie en makkelijk te bedienen wasmachine. Echt een aanrader....wil nooit mert anders dan een BOSCH

JeroenD 09-09-2018

Goede kwaliteit en gebruiksgemak.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Het is echt een super product. Dit apparaat wordt ik echt blij van omdat het gewoon precies aan mijnn verwachtingen voldoet.
Extra plus vind ik dat je ook was toe kunt voegen. Ik heb zovaak dat hij net aanstaat en ik nog iets tegen kom wat er in had gemoeten.

Dus erg tevreden over dit product.

jaappoa 31-07-2018

Zuinig, stil degelijk en fantastische wasresultaten

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Deze wasmachine voldoet in alle opzichten aan de verwachtingen, hij is stil, zuinig en met het IDos systeem gebruikt hij exact de hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter die voor die was nodig is. De resultaten van de was zijn perfect en met de 1600 toeren van de centrifuge komt de was nagenoeg droog uit de machine. Zelfs op afstand is de wasmachine d.m.v. WIFI te bedienen.

Pluspunten

• IDos
  • Zuinig
  • Wasresultaat

Marcel 10-07-2018

Ideale automaat en erg stil

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Na lang wikken en wegen over wat voor ons de ideale machine zou zijn, uiteindelijk op de Bosch Serie 8 uitgekomen. Wat zijn wij er blij mee! Het apparaat is muisstil, waardoor je s'nachts de machine ook aan kan zetten in een gehorig huis. Voor ons (met kleine kinderen) erg fijn! Ook laat de machine zien hoeveel energie en water het verbruikt. Dit helpt natuurlijk enorm bij het bewuster en duurzamer om gaan met de energierekening :)
Het zou fijn zijn als je nog een eigen programma zou kunnen instellen, maar anderzijds, de vooraf ingestelde programma's voldoen ook goed.

Pluspunten

• Heel Stil
  • energiezuinig

Minpunten

• Geen eigen programma

Adnen Senal 27-06-2018

bij de tijd

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Eindhoven is de stad van innovatie en techniek. In deze tijd hoort ook een wasmachine die middels wifi op afstand te activeren is. Deze kwalitatief perfecte Bosch, bied niet enkel een hoogwaardige wasmachine maar is tevens bij tijds. Men hoeft geen expat te zijn om zich in een IT tijdperk te voelen. Huisvrouw, zakenvrouw, of de man die hulp in het huishouden bied, voelt zich top met deze wasmaschiene

Mrs. HD 20-06-2018

Eenvoudig te bedienen, zuinig, milieuvriendelijk wassen

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Ik had een Bosch, en nu weer een Bosch. Lange levensduur, oude machine is 35 jaar meegegaan en naar alle tevredenheid. Nu in alles zuinig: wasmiddel en stroomgebruik. Voor kleine en grote wasjes, eco-wassen past helemaal bij deze tijd en Bosch doet aan circulaire economie.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Ecologisch wassen
  • Zuinig in alles: wasmiddel en stroomgebruik
  • voor grote en kleine wasjes
  • Bosch gaat voor circulaire economie

Minpunten

• nog niet ontdekt

de Groot 11-06-2018

Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Slechte machine echt een afrader!! Machine was niet schoon en programma's zijn niet afgestemd op gezinnen met kinderen die buiten spelen!! Machine ook binnen een jaar al stuk! Kanten service helpt dan ook zeker niet mee, moet eerst zelf monteur gaan spelen. Als dat niet lukt komen zo nog steeds niet. Er zijn zekere goedkopere varianten te vinden van betere merken die wel wassen (wel zo makkelijk bij een wasmachine). Raad een Bosch machine toch echt af, en dan ook zeker deze serie!!

Minpunten

• Wast niet schoon
  • programma's duren heel lang
  • bij storing een hele slechte service

Paul 04-06-2018

Prettig in gebruik!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

De WAWH2673NL is een zeer gebruiksvriendelijke en stille wasmachine. Deze machine is voorzien van veel verschillende en handige wasprogramma's. Daarnaast is het mogelijk de voorgeprogrammeerde wasprogramma's handmatig te verfijnen. Het automatisch doseren met i-Dos is heel fijn. Dit systeem zorgt ervoor dat altijd de juiste hoeveelheid wasmiddel wordt toegevoegd aan de was. Kortom het is een geweldige machine die zorgt voor een uitstekend was resultaat, schoon en fris!

Pluspunten

• Veel verschillende programma's
  • Optinele instelmogelijkheden in het programma

margaritha 28-05-2018

helemaal blij met idos

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Super blij met m’n nieuwe wasmachine met idos het doseer systeem is zo ideaal. Dacht eerst dat is niks voor mij maar niks is minder waar ik vind het top.
Gooi er een fles wasmiddel en wasverzachter in kies alleen hoeveel streepjes (veel of weinig) wasmiddel/ wasverzachter ik wil dat hij gebruikt. En super frisse was

Pluspunten

• idos
  • 9 kilo trommel
  • 1600 toeren
  • kort programma

iikwadraat 26-05-2018

Grote trommelinhoud

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Wassen is nu net zo makkelijk als een foto maken. Op de automaat. Een kind kan de was doen. Of je pakt het aan als een echte pro. En bepaalt zelf je keuze voor de wasbeurt. Net zo makkelijk, en nog méér mogelijkheden! Bijvoorbeeld instellen dosering wasmiddel, aantal toeren centrifuge, temperatuur, etc. Ideaal. Wast sowieso fluisterstil. En heerlijk schoon. Grote trommelinhoud. Niet voor niets Exclusiv, echt bijzondere extra's.

Pluspunten

• 1-9 kg trommel
  • i-Dos
  • 1600 toeren

Minpunten

• nog niet ontdekt (1 week in gebruik)

Ria Mulder 23-05-2018

Wasmachine Bosch serie 8

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Super Machine! Meer mogelijkheden dan de vorige machine, idos is ideaal en geluid is minimaal.
Dus de ideale machine!