Bosch Serie 8 WAWH2673NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 92 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 WAWH2673NL op Kieskeurig.nl.

9,1

Advdl 12-08-2018

Waardeloze Maschine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Ik had een Bosch wawh2643nl besteld, maar die was tijdelijk niet leverbaar. Ik kon deze machine krijgen voor het zelfde geld. NIET DOEN! Waardeloze machine. Wassen gaat goed. Maar oh jee bij het centrifugeren. De machine gaat alle kanten van de ruimte uit. De machine stond waterpas, maar trekt zich los van het stopcontact en dergelijke. Waardeloze machine. Niet kopen dus. Morgen gaat deze machine terug.

Marco .H 10-11-2019

Mooie grote trommel

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

We hebben de wasmachine vandaag in gebruik genomen en zijn tot nu toe zeer tevreden. De wasmachine heeft een grote trommel en veel mogelijkheden. Is zeer zuinig qua energie en water. De was van vandaag was goed schoon. I-dos is een heel mooi systeem.

Pluspunten

• Zuinig
  • Mooi

Minpunten

• Zwaar
  • Wennen aan alle mogelijkheden

Tetje 03-11-2019

Fijne wasmachine!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Heerlijk die I-dose voor wasmiddel en wasverzachter, bevalt goed!
Prettig in gebruik en weer schone, lekker ruikende was! :) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bosch wasmachine 01-11-2019

Wasmachine WAWH2673NL

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Wasmachine van Bosch WAWH2673NL , makkelijk in gebruik, grote trommel, maakt geen herrie, en een prima service van witgoed zaak 'engelen witgoed center' Eindhoven

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • grote trommel
  • 75 euro retour bij aankoop voor eind 2019

Minpunten

• zelf de was erin doen (haha)
  • wasverzachter / vloeibaar wasmiddel instellen

de Zeeuw 28-10-2019

Super fijne wasmachine!!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Zéér gemakkelijk in gebruik, duidelijke display en eenvoudig aan te passen temperatuur, toerental centrifugeren enz. Het doseersysteem is fantastisch, kan het zéker aanraden, bespaart een hoop wasmiddel en wasverzachter! Machine is zeer stil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 26-10-2019

BOSCH serie 8 wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Wij hebben de bosch wasmachine nu +/- 1 jaar in gebruik en hij bevalt zeer goed. Het IDOS systeem van de wasmachine zorgt voor een hoop gemak. De machine maakt de was mooi schoon en laat het lekker fris ruiken.
De app is erg handig, wanneer je van huis bent kun je via de app zien hoelang de was nog moet en je krijgt een melding wanneer deze klaar is.
De machine is erg zuinig en met zijn 9 kilo kan er een behoorlijke partij was in.
Het enige nadeel is dat er wat water achterbijft in de rand bij de deur, het wasgoed dat als eerst uit de machine wordt gehaald is daardoor wat vochtig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marco 20-10-2019

Fijne machine vol met handige functies

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

De machine bevalt tot nutte erg goed. Hij wast supersnel, geen omkijken meer naar dosering van het wasmiddel dankzij het i-dos systeem. Ook de app is super handig. Nooit meer naar de zolder lopen om te controleren of de was klaar is!

Pluspunten

• Supersnel
  • Handig I-DOS systeem
  • Handige Home-Connect app
  • Weergave totale wastijd per programma
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding

Minpunten

• Tot nu toe nog geen minpunten ontdekt

N Karssen 19-10-2019

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Ik vind het een heel goede wasmachine de vorige was ook van Bosch daarom weer voor dit merk gekozen.
Heb nu een paar keer mee gewassen maar het wast nog schoner dan de vorige dus kwalitatief weer voooruitgang.

Anoniem 18-10-2019

top product

mooi design,handige functies,erg stil
energie zuinig,water en wasmiddel besparend
was uitstekend [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Colinda 15-10-2019

Innovatie!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Wat een fantastische machine! Alles makkelijk te besturen vanaf de Home Connect app. Programma, dosering tot soort was, alles is mogelijk! Eenvoudig aan te sluiten, kind kan 'de was doen'.
I-DOS ook geweldig, nooit meer teveel wasmiddel aan de was. Zowel beter voor het milieu, de machine als de kleding! Bovenal levert Bosch topservice! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Laros 13-10-2019

My new Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Na 13 jaar met een ander merk gewassen te hebben overgestapt op een BOSCH . Na uitleg in de winkel over het I dos systeem waren wij meteen verkocht. Wat een uitvinding ! Wat ons zeer aansprak was dat je indien je wenst toch nog een ander wasmiddel tussendoor kunt gebruiken en niet helemaal vast zit aan wat er aan wasmiddel al in het I dos systeem zit. Het was wel weer even wennen aan de verschillende programma's en wat je waar voor kunt gebruiken maar na een paar dagen heb je dit ook onder de knie : "een kind kan de was doen ! " Familie Laros

Pluspunten

• i dos systeem dosering
  • toch ander wasmiddel kunnen gebruiken
  • melding om de trommel te reinigen

Minpunten

• geen sportprogramma
  • gebruiksaanwijzing onduidelijk over sportwas

vd Steen 13-08-2019

Super wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Echt een top product van BOSCH een echte aanrader [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marjolijn 05-08-2019

Super stil, heerlijke machine!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Geweldige machine, een genot om de was te doen. Super stil, heel veel mogelijkheden en gelukkig ook automatische programma's. Perfect aankoop, kan hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Super stil
  • Heel veel verschillende programma-mogelijkheden
  • Ook automatische programma's

ronald plomp 30-07-2019

wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

het is een onwijs mooi,stille machine met veel was programma keuze en ik geniet helemaal van die heerlijke automatische doseer systeem.

Bosch Wasmachine WAWH 2673 17-07-2019

Wasmachine WAWH2673

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Zeer prettig, gemakkelijk te bedienen en stille wasmachine. Groot laadvermogen, ideaal! Ben er erg blij mee!

Rob 13-07-2019

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Lekker stil, werkt erg makkelijk en maakt goed schoon. We zijn erg enthousiast over het doseringssysteem van wasmiddel en wasverzachter.

Pluspunten

• stil
  • Zuinig met stroom
  • Zuinig met wasmiddel

Minpunten

• Kan ze zo snel niet vinden.

Ron 02-07-2019

HELDER & DUIDELIJK SCHERM, WiFi , iDos Automatisch doseersys

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

heb dit apparaat een tijdje in gebruik , en ik moet zeggen tot nu toe heeeeeel tevreden ideaal het iDos systeem en WiFi is natuurlijk in dit tijdperk super handig, 1600 toeren is meer dan genoeg , lekker energie zuinig het enige wat aan deze machine ontbreekt is een automatisch vul en in de kast inruim systeem

Pluspunten

• WIFI
  • iDos
  • vul Gewicht
  • helder display

Minpunten

• had een grotere vulopening mogen hebben

Ingrid 29-06-2019

Fantastisch apparaat door zijn vernuftige doseersysteem

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Fijn, geluidsarme machine heeft Bosch ervan gemaakt. Het doseersysteem voor wasmiddel en wasverzachter is helemaal geweldig. Door het vooraf vullen van de reservoirs voegt de machine zelf benodigde hoeveelheid toe aan de was. De machine is makkelijk in gebruik waardoor zelfs mijn man de was kan aan zetten :-)

Pluspunten

• 9 kg vulgewicht
  • Automatisch doseersysteem
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Wasmachine is extreem stil

Drei 22-06-2019

Veel beter dan concurrenten

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Tot nu toe zeer tevreden.Stil, groot display en WiFi. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Aad V 22-06-2019

Dat I-Dos systeem is geweldig

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAWH2673NL

Hij doseert zelf het wasmiddel en de wasverzachter. Je kunt er je eigen merk vloeibare wasmiddel in gooien. Met 1600 toeren centrifugeren en een trommel van max 9 kilo, is ie geweldig. Bovendien: wat een stille motor zeg!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]