Bosch Serie 8 WAWH2673NL - Reviews

9 kg
A+++
Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 19 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Groenewoud 15-09-2017 Product paar dagen in bezit

Duidelijke handleiding, makkelijke bediening

Het i-Dos systeem is handig. Grote trommelinhoud, maar bij kleine wasjes wordt de hoeveelheid water en wasmiddel automatisch aangepast. Dus de machine is ook geschikt voor kleine huishoudens.

Groenewoud 13-09-2017 Product paar dagen in bezit

Handige iDos functie. Grote trommel.

Heel handig dat de benodigde hoeveelheid water en wasmiddel automatisch wordt berekend en aangepast.

Okidoki 13-09-2017 Product paar weken in bezit

Zeer stil, makkelijk te bedienen, mooi scherm

IDos, is perfect en werkt goed. Scheelt tijd en gerommel met flessen. Wil je speciale was en ander wasmiddel, dan selecteer je het andere bakje en kan je erin gooien wat je wilt. Door borstelloze motor is apparaat heel stil, je hoort alleen het water stromen. 1600 toeren maakt de was zeer schoon. te starten in auto met 1 knop, perfect.

Johan 08-09-2017 Product paar weken in bezit

Wasmachine I-Dos

Hij is erg stil doet er wel lang over als dat we gewend zijn. De automatische dosering wasmiddel en wasverzachter werkt goed. De grote trommelinhoud is ook erg lekker. De bediening is erg gemakkelijk en overzichtelijk.

petra godderij 07-09-2017 Product paar dagen in bezit

WAT EEN STILTE

deze wasmachine is zeer stil, heeft een uitgebreid programma en is zeer gebruiksvriendelijk en geeft goede wasresultaten op een zuinige manier. Er is zelfs een lichtje in de trommel, wat best fijn is om goed te zien of er geen was achter blijft in de trommel. Ik ben er erg blij mee. Met deze machine kan een kind de was doen.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • goed resultaat
  • uitgebreid programma
  • gebruiksvriendelijk

Mien 02-09-2017 Product paar dagen in bezit

erg stil

WiFi je bedient de wasmachine met je telefoon. Erg handig. Grote trommel met verlichting. Ook is de machine erg stil met centrifugeren.

Lense 30-07-2017 Product paar weken in bezit

Super apparaat, bevalt ons erg goed. Heel stil.

Erg laag Energie verbruik ,Uitstraling, WiFi, uitgebreide wasprogramma''s,geen gedoe meer met wasmiddelen.

Pluspunten

• Energie verbruik
  • Erg stil

Minpunten

• Nog niet ontdekt
  • Idem

Laurens b 08-07-2017

Geweldig apparaat

Upgrade vanaf zanussi. Eerste keer gebruik wonderbaarlijk tevreden. 1600 toeren maar toch zo stil. Was komt er perfect schoon uit dankzij het automatische doseersysteem. WiFi ook erg handig
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Danielle 02-07-2017 Product paar weken in bezit

Fantastisch apparaat

Onze oude wasmachine (bauknecht) begaf het ineens en al na bijna 7 jaar. Aangezien we met 2 kleine kids de wasmachine hier overuren moeten laten draaien, nu op zoek gegaan naar een echt A-merk.
Op basis van beoordelingen van gezinnen kwamen we snel op Bosch en een specifiek type dat als beste getest was bij de consumentenbond. Deze dus ook besteld!
Helaas was dit type niet zo snel leverbaar en kregen we een upgrade aangeboden van Bosch.
De wasmachine is inmiddels 2 weken naar volle tevredenheid in gebruik. Ik kan tot nu niets negatiefs zeggen, ben alleen maar super blij.
Centrifugeren gaat super, dus aan de lijn is alles zo droog. En dat automatische doseringssysteem is echt helemaal geweldig. Een kind kan de was doen met dit apparaat!

Pluspunten

• Heel stil
  • Gebruiksvriendelijk
  • Eenvoudig
  • Grote trommel

Ingrid 30-06-2017 Product paar weken in bezit

Slimme wasmachine, makkelijk en zuinig

Deze machine is erg slim in het gebruik, zuinig met water en wasmiddel ( idos ) Via de app te bedienen, waardoor je altijd het beste programma kan kiezen, doseringen kan aanpassen en precieze eindtijd kan bepalen. Supercomfortabel in gebruik. Grote vulopening, kan tot 9 kilo wasgoed aan. maar ook voor de kleine was uitstekend te gebruiken, machine doseert zelf en stelt het juiste programma op het wasgoed af. En de app seint je in als de machine klaar is.

Pluspunten

• verbinding met home connect
  • app bediening
  • erg stil
  • idos dosering
  • 1-9 kilo wasgoed

Minpunten

• droogt, vouwt en strijkt helaas niet zelf

Hoogland 27-06-2017 Product paar weken in bezit

Top wasmachine met veel mogelijkheden en prettige bediening!

De reden waarom wij voor deze machine gekozen hebben, is omdat wij altijd een goede ervaring met Bosch hebben en de vele mogelijkheden die dit apparaat te bieden heeft.
Daarbij spreekt het automatisch doseersysteem ons erg aan. Nooit meer te veel of te weinig doseren, echt een verademing als je dit gewend bent. Een minpuntje is, dat er maar een soort wasmiddel mogelijk is voor deze functie, omdat er maar een i-dos (intelligent doseersysteem) lade is voor wasmiddel. De tweede i-dos lade is bedoeld voor wasverzachter. Gelukkig is er nog altijd de mogelijkheid om handmatig te doseren.
Ook prettig is de grote trommel met led verlichting.
Met de ingebouwde Wifi functie is het makkelijk om je programma te volgen via je smartphone of tablet. Er volgt een melding als het programma afgerond is.
Ik kan iedereen deze wasmachine aanraden wie opzoek is naar een degelijk product met de meest moderne technieken aan boord.

Pluspunten

• Erg stil
  • Met Wi-Fi
  • Automatisch doseersysteem
  • Koolborsteloze motor met 10 jaar garantie
  • Grote (9kg) trommel met led-verlichting

Minpunten

• Maar één i-dos lade voor wasmiddel

Steef 13-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat!

Zeer weinig geluid, automatische dosering, een verademing in vergelijking met mijn 4 jaar oude Zanussi.
Kost wel een hoop centen, hoop dat ik er lang gebruik van mag maken!

Carla Drenth 12-06-2017 Product paar weken in bezit

Prima wasmachine

Energie zuinig, veel mogelijkheden , geluid is zeer acceptable en 1600 toeren centrifugeren en de inhoud 9 kilo is een enorme pre.

Pluspunten

• zuinig
  • 9 kilo

hckz 12-06-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne wasmachine

Deze wasmachine pas aangeschaft en er al fijn mee gewassen. De trommelinhoud is lekker groot tot 9 kilo en de opties die ik veel gebruik zitten erop zoals donkere was, zijde en kreukherstellend. Je kan zien hoelang hij over de was doet dat is fijn en ik kan hem ook later instellen wat ik fijn vindt omdat wij vaak s'nachts wassen.

Pluspunten

• ruime inhoud van de trommel
  • heel stil

Minpunten

• nog niet echt ondekt

Willem 10-06-2017 Product paar weken in bezit

Toch weer een BOSCH gekozen

Nadat onze oude Bosch het na 16 JAAR begeven heeft weer een Bosch, Mooi,stil,zuinig,snel,veel funties.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Zeer stil
  • I-Dos systeem zeer nuttig (zuinig)
  • Peep toon als de was klaar is
  • Centrifugeren mogenlijk

Minpunten

• Tot nu toe GEEN

rrsp 09-06-2017 Product paar dagen in bezit

stil,makkelijk in gebruik

we hebben voor deze wasmachine gekozen omdat we een betouwbare machine zochten ,het type die we wouden aanschaffen werdt niet meer gemaakt maar kregen een luxere voor het zelfde bedrag plus de kortingen hele maal top.

Pluspunten

• stil
  • makkelijk en goed leesbaar display
  • stevige deur hendel
  • was goed bijna droog uit de wasmachine
  • zuinig

Minpunten

• nog niet gevonden

Angelina 04-06-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie wasmachine

De machine is erg stil, heeft veel mogelijkheden en is erg zuinig. Zelf Wi-Fi functie op aanwezig.. Niets op aan te merken alleen maar aan te bevelen!

Linda 03-06-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch wasmachine/Droger

Al jaren kiezen wij voor Bosch, onze twee tweelingen zijn nu al volwassen en pubers. Bosch heeft door alle jaren heen gewassen en gedroogd van slabben, rompers en babysokjes tot nu alle kinderen de maat Xl dragen!
Ook dit keer dus weer gekozen voor zowel een droger en een wasmachine van Bosch.

Pluspunten

• Gote trommel inhoud
  • Energiezuinig
  • Fijne bediening

Dresien 02-06-2017 Product paar dagen in bezit

Goede wasmachine

Wij zijn super blij met deze aankoop. Deze machine is geruisloos, wast goed schoon, makkelijke bediening en het automatische doseer systeem werkt ook super! Kortom alles wat je van een wasmachine mag verwachten.