Samsung WW80J5436MW/EN - Reviews

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Jeroen Bos 04-07-2017

Echt schoon wassen

Voor het eerst overgestapt op het merk Samsung voor mijn wasmachine na altijd een Bosch wasmachine gekocht te hebben. Na de eerste wasbeurt al een verbluffend resultaat. De wasmachine is zeer stil en was ontzettend goed en fris schoon. Ook het korte wasje tussendoor werkt top en is zo klaar. De machine bepaalt aan de hand van het gewicht aan wasgoed de duur van het programma. Wat erg handig is, is het aftellen van de resttijd van de was. Daar is erg goed over nagedacht! Van het verbruik van het water en de electra moet ik nog even afwachten maar ik heb er alle vertrouwen in. En dan nog eens 10 jaar garantie op de motor! mijn advies: bestel er ook een!

Pluspunten

• Wast snel
  • Erg stil
  • Modern

Minpunten

• Nog niets gevonden!

Iris 17-06-2017

Top wasmachine

Zeer fijne wasmachine met erg veel mogelijkheden. Er zitten standaard wasprogramma's op die ook nog aan te passen zijn naar eigen wens op het touchscreen. Ik ben er erg blij mee. Was komt er schoon en ook al aardig droog uit, dus het kan snel weer de kast in. Ook de uitgestelde starttijd is erg handig, kun je hem in de avond aanzetten en op het moment dat je het klaar wil hebben is het dan klaar.

Pluspunten

• Programma keuzes naar eigen smaak
  • Uitgestelde starttijd

freddy 09-06-2017

mooi design

echt een lust voor het oog
maar ook zeker een wasmachine die voldoet aan alle eisen van deze tijd
is zeer stil met wassen en wast ook zeer goed schoon ,.......ook op lage temperaturen
daarnaast is de machine zeer zuinig in gebruik en alleen daarom verdiend deze wasmachine een pluim .

Pluspunten

• design
  • zuinigheid

S. Khan 02-06-2017

Wasmachine van Sansung

Ik heb deze machine nu enkele dagen in gebruik, bevalt tot nu prima! Nog niet alle programma's uitgeprobeerd maar prettig dat er een mogelijkheid is om een was van 15 min. te draaien (max 2kg.) Opvallend is dat de machine heel stil is.

Pluspunten

• Geluidsarm

Minpunten

• Te lang einddeuntje

Eduard K 28-05-2017

zeer goede wasmachine

Wasmachine heeft een mooi design heel modern.
Prima prijs kwaliteit verhouding.
Vulopening is groot.
Veel wasprogramma's, eenvoudig te bedienen.
De tijden van de programma zijn niet lang
Het apparaat heeft veel functies waardoor er voor alle soorten was een apart programma is.
Bij het centrifugeren weinig tot geen geluid vanwege de borstelloze motor.
Zeer fijne wasmachine, zeer tevreden.

Pluspunten

• veel wasprogramma's
  • grote vulopening
  • weinig geluid
  • was zeer schoon

Ad 17-05-2017

Een wasmachine die ons tot verbazing wekkend resultaat geeft

een wasmachine die zeer vriendelijk ingebruik is en zoveel mogenlijk heden en die ons veel bespaard

Pluspunten

• stil
  • besparend

Minpunten

• wat langere programma s

patricia 12-05-2017

Bijna droog na het wassen

Wat een geweldige wasmachine! zuinig, modern en gebruiksvriendelijk! maar wat mij meteen opviel is dat de was zo droog er al uit komt dat het een uurtje aan de lijn al droog is! helemaal geweldig. zo kan je gang houden hahaha

Pluspunten

• super droog als het gewassen is
  • het wasmiddelbakje blijft schoon. geen resten

Karinbree 30-04-2017

Handige en duidelijke programma's

Mijn huidige wasmachine van LG begint keuren te krijgen en is na 9 jaar echt aan vervanging toe. Deze Samsung heeft een laadvermogen van 8 kilo dit vind ik erg fijn zodat het beddengoed in 1 keer gewassen kan worden. De machine heeft voor mij voldoende programma’s en het fijne is dat je makkelijk centrifugeer toeren en temperatuur kan wijzigen. Vooral het programma voor donkere wasgoed is erg fijn. Hiermee spoelt de machine een keer extra zodat je geen waspoeder resten op je donkere kleren krijgt. In eerste instantie geeft de machine een lange was tijd aan bij het programma katoen, maar de tijdsduur en het aantal spoelbeurten wordt automatisch aangepast aan de mate waarin de trommel is gevuld. De machine is een stuk sneller klaar dan verwacht. De kleren komen er schoon en droog uit. Zeker bij gebruik van de functie Bubble Soak wordt de was echt goed schoon. Ik heb nog niet alle programma’s geprobeerd, maar tot nu toe ben ik zeer tevreden met deze Samsung machine. Ik zal deze wasmachine dan ook zeker aanraden bij vrienden.

Pluspunten

• Grote trommel inhoud
  • Snel wasprogramma
  • Bubble soak voor sterk vervuilde kleding

Minpunten

• Centrifuge kan niet op 1400 bij beddengoed