AEG L6FB86IW - Reviews

8 kg
A+++
Energiekosten per jaar
0 euro

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Wassenmaar 22-06-2017 Product paar weken in bezit

Lekker stil

De wasmachine is lekker stil en de was komt er zeer droog uit. Ook de in de slang verwerkte waterstop is handig. In- en uitladen van de was is makkelijker dan mijn oude wasmachine door de grote deur en trommel.

• Droge was na centrifugeren
  • Grote vulopening
  • Ingebouwde waterstop
  • Startuitstel-functie

jolanda 01-06-2017 Product paar dagen in bezit

Super goede wasmachine

Makkelijk te bedienen, grote vulopening, zuinig in gebruik, heeft het gemak van korte wasprogramma's , wast heel schoon en is heel stil.

Pluspunten

• zuinig in gebruik
  • heel stil
  • makkelijk te bedienen
  • korte wasprogramma's
  • grote vulopening

Margot 21-05-2017 Product paar maanden in bezit

AEG droger ook al jaren goed vandaar nu ook de wasmachine. Weinig geluid, veel programma keuze, startuitstel, tijd besparing optie is heel handig.

• Veel programma's

Francine 19-05-2017 Product paar weken in bezit

In een woord: GEWELDIG!

Hij heeft een makkelijk afleesbaar display wat ook makkelijk te bedienen is. Een mooie grootte vulopening. De was komt er heel droog uit bij 1600 toeren. Je kunt ook kiezen om de tijdsduur in te korten als de was niet erg vuil is wat ik ook handig vind. Vandaag de dekbedden erin gewassen en dit ging ook prima. Ben helemaal blij ermee!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Tijdsduur kunnen inkorten
  • Grootte vulopening
  • was komt er goed droog uit
  • weegt de was en zodoende wordt de tijd aangespasr

Minpunten

• Heb ik niet kunnen vinden

Marjolein Fortuin 19-05-2017 Product paar maanden in bezit

Wasmachine AEG

Hele fijne wasautomaat. Door 8 kg laadvermogen zeer geschikt voor groter gezin. Doordat er geluiddempende rubbers aan onderkant van machine zijn gemonteerd hoor je de machine bijna niet wanneer deze centrifugeerd. Enigste nadeel is dat zeepbakje stroef sluit en de aan/uit knop moet je hard indrukken terwijl de rest van bediening met soepele draaiknop of tiptoetsen te bedienen is. Verder is het prima machine voor de aanschafprijs.

Pluspunten

• Geluid dempend
  • Prijs /kwaliteit
  • Tiptoetsen bediening
  • Eenvoudig bediening
  • Goede wasresultaten

Minpunten

• Zeepbakje sluit stroef
  • Aan/uit knop hard indrukken

Willem en Astrid en de drie kinderen. 22-03-2017 Product paar dagen in bezit

Prima was machine, grote deur opening

Onze oude wasmachine ook een AEG is na 12 jaar overleden. Nooit eerder problemen mee gehad ook geen reparatie kosten tussendoor.Toen rond de €700.
Dus wederom een AEG, geen twijfel.
Na aangesloten ,merk je gelijk een verschil in ontwikkeling van 12 jaar. Stukken stiller. Frisser is de was als het er uit komt, schoon. En we denken ook zeker zuiniger. maar dat zie ik pas over een jaar bij de afrekening van stroom. maar met al die +++ achter de A moet het haast wel.
Prijs verhouding is hoop ik goed ,kunnen we pas zegen over een aantal jaren, maar we hebben er vertrouwen in. Afwachten, maar eerste indruk nu naar dagelijks toch wel wassen is echt prima.
Grote trommel, makkelijke grip op de deur voor openen. We zijn een gezin, bestaat uit 5 personen. Dus vergelijk met de oude, die had een kleinere trommel (5Kg), toen nog 1 kind bij aanschaf. merk je gelijk goed , Er kan veel meer in nu (8kg) ,dus minder vaak wassen.
ga automatisch uit na gebruik ,dus ook een zorg minder als je weg bent.
Genoeg programma's, niet te veel ,gemakkelijk en duidelijk aangegeven op het apparaat.
Wij zijn tevreden.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • opening groot ,grip makkelijk

Minpunten

• weet echt niets op te noemen