AEG L6FB86IW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L6FB86IW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Ikke 01-05-2019

Makkelijk bedienbaar

Snelle levering met 2 dagen
Makkelijk bedienbaar
Alles staat duidelijk aangegeven op de wasmachine
Maakt weinig geluid

Pluspunten

• Snelle levering
  • Makkelijk bedienbaar

D van den Berg 03-03-2019

Duidelijke bediening

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

Duidelijke bediening van de wasmachine, lekker stil, veel variatie in wasprogramma’s, lekkere grote trommel

Pluspunten

• Stil
  • Veel wasprogramma’s
  • Grote trommel

Els 23-02-2019

Stil

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

De reden dat ik op zoek was naar een grotere wasmachine was omdat mijn zoon een vriendin heeft. En ze ineens 3x per week naar de sportschool gaan... dat zijn heel veel handdoeken extra. Ook blijft ze ieder weekend sl apen. Dus het kan niet op. Echt naar een grote machine gekeken en een een hoog toerental centrifugeren. Veel rond gekeken, en deze kwam er heel goef uit. Qua alles.. ook de prijs is heel schappelijk. Hij staat er sinds gisteren. En ik had expres alle was opgespaard. Dus er lag heel wat. En het kon niet op wat er allemaal in gaat. En het mooie is dat hij heel stil is.. dus ik kan hem ook op timer gaan zetten zodat hij snacht gaat draaien. Zonder dat we Er wakker van gaan worden. Ziet er mooi uit. En belangrijk. Heel makkelijk in gebruik. En de snel knop spaart een hoop tijd uit voor een was die niet vies is, maar je wel gewassen wilt hebben.

Pluspunten

• Stil
  • Snel knop
  • Zuinig
  • Duidelijk paneel
  • Simpele bediening.

Minpunten

• Pootjes moeilijk te verstellen

Olivera 07-02-2019

Awesome washing machine

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

This washing machine totally meets my expectations. It can wash up to 8 kg which is perfect for families with kids. With 1600 touring the laundry is almost dry. And with 50 db of noise you don't even notice that it's working.The best thing is that you get a 10 years of guarantee for the motor ! I strongly recommend . I bought it via ao.nl and I am very happy with their service and you get 30 euros cash back ! :)

C.E.P 25-01-2019

Slechte keuze ooit

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

Erg lang uitgezocht wat voor een wasmachine ik zou nemen nu heb ik voor deze gekozen en wat een spijt!
Ik heb hem nu precies 2 maanden en is nu al kapot, ik kan het op geen enkele programma krijgen en de tip toetsen is ook waardeloos! Heb op dinsdag gebeld en op woensdag week later komt er pas een monteur.
De was komt er ook erg kreukelig uit!

Marlissa Noordegraaf 09-11-2018

Goede en gebruiksvriendelijke wasmachine!

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

Ik had voor mezelf een budget van rond de €500 voor een wasmachine. Tevens had ik een aantal eisen: stille wasmachine, 1600 tpm, 8kg en een gemakkelijke bediening. Nou, ik heb de perfecte wasmachine gevonden! Ik heb inmiddels al een paar wasbeurten verricht en elke keer dacht ik bij mezelf, heb ik de wasmachine wel aangezet? Zo stil dat de machine is! Zelfs met centrifugeren! Ook is de wasmachine super makkelijk in gebruik. De opties zijn duidelijk weergegeven op het scherm en alles spreekt voor zich. De wasmachine heeft een grote deur, wat het ideaal maakt om gemakkelijk de was erin te stoppen. Ik gebruik zelf vaak de knop ‘tijd besparen’ en het maakt niet uit welke optie ik dan gekozen heb, de was komt er altijd stralend uit! Al met al echt een top aankoop voor een fijne prijs!

Pluspunten

• Stille wasmachine
  • Gebruiksvriendelijk
  • Mooi uiterlijk

John 01-09-2018

Slecht product.

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

Zoals ik al eerder in een review schreef deze machine deugd niet. Dit is onze derde (!) machine en die maakt veel te veel lawaai.
Dat deed de eerste ook; omgeruild; toen kwam no. 2 ; erg stil prettige machine, alleen hij ging niet meer uit, af aan. Na veel gepruts deed-ie het dan eindelijk. Nu hebben we machine no. 3; maakt ongelooflijk veel lawaai. En nu maar omgeruild voor een Bosch. Hoop doet leven

John 26-08-2018

Probleemmachine.

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

Dit is onze tweede AEG in 1 maand. De eerste gekocht bij BCC; maakte teveel lawaai. Toen kwam de tweede; De aan/uit knop werkt niet goed. Veel gepruts om het ding aan de praat te krijgen. We zullen weer in actie moeten komen voor een andere machine. Slecht product!

Hanno 19-01-2018

Hoog vulgewicht en zeer stil

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

Nadat onze Siemens wasmachine na 11 jaar de geest gaf, op zoek gegaan naar een vervanger. Ik neigde weer naar Siemens deze het 11 jaar prima gedaan had. Mijn eisen aan een nieuwe machine waren:
- Hoog vulgewicht
- (Zeer) energiezuinig
- 1600 toeren

Echter een Siemens met deze specificaties was fors duurder dan deze AEG. Daarom toch maar gekozen voor AEG. Zeker geen spijt van, want de bediening is erg eenvoudig, de machine is zeer stil in vergelijk met onze vorige Siemens, heeft een grote trommel. Abolute aanrader!

Pluspunten

• Stil
  • Energiezuinig
  • Grote trommel
  • 1600 toeren

lsmits 31-10-2017

eenvoudige bediening, goed resultaat

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

Het apparaat is goed te bedienen en wast goed schoon. Met name de aanpassing van de tijd wanneer je de trommel minder vol maakt, werkt goed. De "tiptoetsen" reageren niet altijd even goed.

Pluspunten

• grote trommel
  • aanpassing van tijd bij minder was
  • pluspunt
  • pluspunt
  • pluspunt

Minpunten

• reageren van de "tiptoetsen"
  • minpunt
  • minpunt
  • minpunt
  • minpunt

Jessica 13-10-2017

handige progamma's

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

Veel programma's, grote opening, vul capaciteit 8 kg, centrifuge 1600 waardoor de was echt bijna droog is. Weinig last van het geluid. Ik ben erg tevreden met deze wasmachine.

pietje bel 13-10-2017

goede keuze

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

product voldoet aan de verwachting en de dingen die men in de folder belooft .
ik zal een ieder aanraden deze machine te kopen .

Pluspunten

• grote deur
  • zeer stil
  • mooie stijling

Minpunten

• geen

Anne 05-10-2017

Degelijke wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

Wast prima! Gewoon goede wasmachine.
Wel erg lange programma's die je gelukkig kunt inkorten
Daarnaast werkt de touchscreen niet altijd even goed (vertraagd) ben dan ook erg benieuwd hoe lang het duurt voor dat vernieuwd moet worden.

Pluspunten

• stil
  • wast goed

Minpunten

• lange programma's
  • touchscreen valt tegen

Larisje 14-12-2018

Mag ik vragen welke programma's u gebruikt en hoe u de wasmachine op een korter programma zet? Zojuist de eco stand aan gedaan maar deze duurt meer als 4uur :s

Lilian 03-10-2017

Gebruiksgemak

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

Ik heb voor deze wasmachine gekozen, omdat het een grote deur en trommel heeft. Veel keuze in het programma. Keuze om de was tijd te verkorten. Een 30 minuten was, heel handig! Dus makkelijk in gebruik en een prima wasmachine.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Veel was keuze

Max 01-10-2017

AEG wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

Oude wasmachine was kapot en ik zocht iets dat zuinig is maar ook goed schoon wast, want daar had ik problemen mee met het oude apparaat. Dat bevalt ook goed tot nu toe maar helaas komt de was er heel verkreukelt uit.

Pluspunten

• zuinig

Minpunten

• was komt erg verkreukelt uit

Bjorn 29-09-2017

Mooi, makkelijk te bedienen machine

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

Na een AEG wasmachine die flink op leeftijd was, weer gekozen voor een AEG.
Absoluut een goede keus! De machine is makkelijk te bedienen, zuinig en stil

fredfun 28-09-2017

goeie wasmachine we zijn zeer tervreden

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

hele goede wasmachine wast goed hij is niet zo luidruchtig dus goed te doen hij is qua prijs/kwaliteit een goede keus geweest ik zou hem zo aan iedereen aanbevelen

Fred bauman 28-09-2017

prima schone en droge was

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

Betrouwbaarheid, en kwaliteit van schone was die door centrifuge heel droog wordt! De wasprogramma's zijn uitgebreid en tevens makkelijk te bedienen!

L.c.degen 28-09-2017

Stil

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

Makkelijke bediening. Stil en drie keuzes om wasduur te verkorten. Een klein nadeel is dat toetsen werken met touch die heel gevoelig zijn foutje is dus zo gemaakt. Goed opletten dus maar topper

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Stil
  • Drie keuzes om wasduur te verkorten

Minpunten

• Zgn tip/touch knoppen zijn heel gevoelig.

Ik 28-09-2017

Super fijn apparaat

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

Makkelijke bediening, was komt er bijna droog uit, in vergelijking met mijn oude machine hoor je deze niet centrifugeren. Helemaal blij mee!

Pluspunten

• Bijna droge was
  • Hoort bijna centrifugeren niet
  • Grote trommel
  • Simpele bediening

Wassenmaar 22-06-2017

Lekker stil

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

De wasmachine is lekker stil en de was komt er zeer droog uit. Ook de in de slang verwerkte waterstop is handig. In- en uitladen van de was is makkelijker dan mijn oude wasmachine door de grote deur en trommel.

Pluspunten

• Stil
  • Droge was na centrifugeren
  • Grote vulopening
  • Ingebouwde waterstop
  • Startuitstel-functie

jolanda 01-06-2017

Super goede wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

Makkelijk te bedienen, grote vulopening, zuinig in gebruik, heeft het gemak van korte wasprogramma's , wast heel schoon en is heel stil.

Pluspunten

• zuinig in gebruik
  • heel stil
  • makkelijk te bedienen
  • korte wasprogramma's
  • grote vulopening

Larisje 14-12-2018

Margot 21-05-2017

0641863200

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

AEG droger ook al jaren goed vandaar nu ook de wasmachine. Weinig geluid, veel programma keuze, startuitstel, tijd besparing optie is heel handig.

Pluspunten

• Stil
  • Veel programma's

Francine 19-05-2017

In een woord: GEWELDIG!

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

Hij heeft een makkelijk afleesbaar display wat ook makkelijk te bedienen is. Een mooie grootte vulopening. De was komt er heel droog uit bij 1600 toeren. Je kunt ook kiezen om de tijdsduur in te korten als de was niet erg vuil is wat ik ook handig vind. Vandaag de dekbedden erin gewassen en dit ging ook prima. Ben helemaal blij ermee!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Tijdsduur kunnen inkorten
  • Grootte vulopening
  • was komt er goed droog uit
  • weegt de was en zodoende wordt de tijd aangespasr

Minpunten

• Heb ik niet kunnen vinden

Marjolein Fortuin 19-05-2017

Wasmachine AEG

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

Hele fijne wasautomaat. Door 8 kg laadvermogen zeer geschikt voor groter gezin. Doordat er geluiddempende rubbers aan onderkant van machine zijn gemonteerd hoor je de machine bijna niet wanneer deze centrifugeerd. Enigste nadeel is dat zeepbakje stroef sluit en de aan/uit knop moet je hard indrukken terwijl de rest van bediening met soepele draaiknop of tiptoetsen te bedienen is. Verder is het prima machine voor de aanschafprijs.

Pluspunten

• Geluid dempend
  • Prijs /kwaliteit
  • Tiptoetsen bediening
  • Eenvoudig bediening
  • Goede wasresultaten

Minpunten

• Zeepbakje sluit stroef
  • Aan/uit knop hard indrukken