AEG L6FB84GW - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 35 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L6FB84GW op Kieskeurig.nl.

ron 24-08-2021

helemaal top

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Eens een aeg wasmachine, altijd een aeg wasmachine.
De oude is naar mijn dochter gegaan, wij wilden eens een nieuwe, weer helemaal super.

Michel 11-08-2021

Heel goede wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Wij zijn erg blij met deze machine. AEG was altijd al ons favoriete merk voor wasmachines en dat is het nog steeds. Er is goed nagedacht over dit apparaat en het heeft een paar heel fijne functies die wassen erg makkelijk maken. Het apparaat ziet er bovendien erg goed uit en is zeer ergonomisch, met duidelijke knoppen en display.

alex 15-12-2020

top product

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Zeer tevreden met en erg blij met deze AEG wasdroger omdat hij meerdere programma's heeft,waardoor op eenvoudige wijze het juiste is te programmeren. Een toegevoegde waarde is dat door de warmtepomp et veel minder stroomverbruik is.

Snemelc 11-12-2020

Na 19 jaar AEG weer blij met de nieuwe AEG

Hendriks 03-11-2020

Gebruiksvriendelijk apparaat

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Wij hebben voor deze machine gekozen vanwege de gebruiksvriendelijkheid. Niet teveel programma's maar wel de basis. Niet te veel knoppen, grote trommel. En een goede garantie op de motor door AEG.

ad-en-mariet 18-10-2019

heel tevreden

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

+ Fijn wasmachine met veel keuzes aan wasprogramma's en instelbare wastijd.

- wasmiddelenlade klemt moet je met 2 handen openen.

W van den Oever 21-11-2018

Goede middenklasser

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Nadat onze droogtrommel stuk ging gekozen voor een AEG vanwege goede ervaringen met ander huishoudelijke aparatuur. Nu ging een paar weken terug de wasmachine, na15 jaar, ook stuk en gekozen voor de AEG. Mooie combinatie staat er nu te pronken. Kwaliteit zoals je van AEG kan en mag verwachten. Wel even goed de gebruiksaanwijzing doornemen want het is niet zoals vroeger een aan/uit machine. Bijna alles is te programmeren dus houdt je niet in. Wij zijn dik tevreden.

wmck Schneider 19-06-2018

Zeer tevreden!

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Tot nu toe zeer tevreden met deze wasmachine. Eenvoudige bediening, meer dan voldoende wasprogramma mogelijkheden. Vorige wasmachine was ook een AEG (15 jaar gehad, nooit problemen) hopelijk gaat deze ook zo lang mee!

Lianne Mieloo 28-05-2018

Tevreden klant

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Ik was nu ruim 1 jaar met de AEG wasmachine , en ik moet zeggen dat ik er in het begin heel erg aan moest wennen. Vooral de langere wastijd dan wat ik gewend was. Nu ben ik daar volledig aan gewend en ben ook zeer tevreden. hij is erg stil en wast prima schoon!

J. C. Heffels Heffels 28-05-2018

Handig in gebruik, goed in resultaat

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

De machine is zeer gebruiksvriendelijk, energiezuinig en geeft een uitstekend wasresultaat. Zoals de merknaam al aanduidt, is voor ons Alle Ervaring Geweldig goed.

G. ten Wolde 28-05-2018

Ik bak ze weer bruin!

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Ben erg blij met mijn nieuw combi-magnetron. Moest natuurlijk even wennen, want de mogelijkheden waren veel uitgebreider. Ben vooral blij met de vormgeving. Past geweldig goed in mijn keuken.
Ook de prijs/kwaliteit stemde mij erg tevreden.

T. Eskes 28-05-2018

prima machine , geem klachten

Tot nu toe prima !
1 nadeel: De was blijft aan het einde vastgedrukt aan de trommel.
Machine zou na centrifugeren nog een paar omwentelingen moeten maken.

Ladylister 17-12-2017

Goede wasautomaat

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Vind dit een goede en eenvoudig te gebruiken wasmachine.
Moet even wennen aan de hoeveelheid water die wordt gebruikt. Onze vorige AEG {Bella update okomate) pompte het water constant rond!
Zeker tevreden met resultaat.

Simone 01-12-2017

Gewoon goed

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Wasmachine is stil, makkelijk bedienbaar, en grote trommel. Voor ons 3 persoons huishouden erg fijn!

Julian 03-10-2017

Goede koop

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

De wasmachine is perfect, voldoet prima en is bijna geluidloos.
We zijn er heel blij mee en zeer tevreden!

Laura105 25-09-2017

Super wasmachine!

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Ben blij met mijn nieuwe wasmachine!Maakt weinig lawaai en er zit ook een snelknop voor korte wasjes.
Blij mee!

sas 16-09-2017

De wasmachine is heel goed

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Zeer grote trommel en een erg stille wasmachine.Veel opties, 8 kg inhoud werkt prima.Machine is zeer stil, en vlot klaar. Weegt de inhoud en past het programma automatisch aan.Superblij met deze wasmachine. Stil en er kan veel in

Jan 22-08-2017

Wasmachine voor het leven?

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Zo voelt dit apparaat wel aan. Degelijk gebouwd, duidelijk en compleet menu, genoeg opties om lichtjaren vooruit te kunnen. De enige volgende stap zou zijn om het gewicht intern te vervangen door een waterbak omdat het ding echt wel een hernia oplevert.

Prima feedback van de knoppen, zowel qua gevoel als geluid
Genoeg wasopties
Heldere omschrijving
Prima display
Lange garantie
Stevige deur
Degelijk
Onbelangrijk maar toch: ziet er ook nog eens stijlvol uit

Wally 22-08-2017

Geweldig product

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

30 jaar lang met een AEG Turnamat gedaan.
Uiteraard weer een AEG aangeschaft met dezelfde verwachting !

Willy 22-08-2017

Goede wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

primma wasmachine doet wat hij moet doen
Alleen bij het aanmelden bij AEG werdt er een kadotje belooft.
Het kadotje was 10 jaar garantie op de motor ,wat op elke reklame wordt gemeldt. Dus een kadotje van niets want iedereen krijgt deze 10 jaar garantie