Indesit BWE 81683X WSSS NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit BWE 81683X WSSS NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Wasmachine 07-02-2019

Was machine

Geschreven voor: Indesit BWE 81683X WSSS NL

Tevreden met product.Doet goed zijn werk en maakt weinig lawaai.Alleen moet ik nu wachten wat de levensduur is.

Pluspunten

• Geen lawaai
  • Bediening makkelijk

veenhuizen 06-02-2018
  • Product gekregen

indesit wasmachine

Geschreven voor: Indesit BWE 81683X WSSS NL

na ca 4 jaar allerlei mankementen, had eerst een Miele was 20 jaar oud,nu weer een Miele gekocht.nooit geen Italiaans spul meer.

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• slechte kwaliteit voor langdurig gebruik

Elis 16-03-2017

Geweldig

Geschreven voor: Indesit BWE 81683X WSSS NL

Wonderful... better then I was wondering....Digital screen, has washing options for all types of clothing. The push and wash button is super innovative. The machine is fast, silent and it spits very well ... very satisfied... great price-quality!!!

Pluspunten

• spin
  • no noise

SamR 08-02-2017

Prima Prijs/kwaliteit!

Geschreven voor: Indesit BWE 81683X WSSS NL

Na online veel wasmachines te hebben bekeken heb ik deze wasmachine gekocht, en ik heb er totaal geen spijt van. Mooi apparaat, werkt perfect en heeft een mooie prijs. Topaankoop

Pluspunten

• Inhoud
  • Geluid
  • Garantie

Mr francois 12-01-2018

Hallo,

ben je na ongeveer 1 jaar nog tevreden over deze machine? we denken er ook aan om deze te kopen.Meestal komt Indesit niet zo goed uit de testen ,ook technici zijn niet zo pos. op You tube een demo gezien , voor mij lijkt het toch wel een interessant toestel , kan je ook bv na een willekeurig programma ...terug kiezen om te zwieren op 1600 toeren. hopende op een reactie !