Samsung WW80K6405SW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80K6405SW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Esther 24-04-2019

Top wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Wasmachine gekocht en doet zijn werk fantastisch.
mogelijkheid om tijdens het wassen een kledingstuk toe te voegen is een uitkomst.

Pluspunten

• stille wasmachine
  • genoeg wasprogramma's

Minpunten

• soms duurt een wasprogramma wel erg lang

MevrD 23-04-2019

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Fijne wasmachine, veel keuze wat betreft programma's. Wast schoon, maakt enkel wat geluid bij centrifugeren. Het is een genot om aan het frisse beddengoed te snuffelen.
Tevens is het Add Wash deel erg fijn, handig voor onder weg verloren sokken.

Pluspunten

• Wast haast geruisloos
  • Schoon en fris
  • Add wash vakje

Minpunten

• Vooralsnog geen

Chiara 30-09-2017

Veel opties, addwash is zó fijn.

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

De addwash gekozen omdat ik altijd wel een rondslingerende sok of shirtje tegenkom als ik nét de wasmachine aan heb gezet. Met de addwash kan deze toch nog mee. De uitgestelde starttijd is ook erg handig. Wast schoon, ook korte programma's mogelijk. Heel soms blijft er een sokje in de rand van de deur hangen wat dan niet meegewassen wordt, maar alleen nat wordt, maar dat neem ik maar voor lief. Wellicht helpt het als ik de kleine dingen achteraan in de trommel leg. Mijn vorige wasmachine was 14 jaar oud (ook een Samsung) dus ik ben erg blij met alle nieuwe opties. Ik ben benieuwd naar mijn energierekening over een paar weken.
Geeft zelf na 40 wasbeurten aan dat de machine moet worden gereinigd, waar ook weer een programma voor is.

Pluspunten

• Add wash
  • Veel opties, ook korte programma's
  • Geluid kan ook uit
  • Is stil (beh. bij centrifugeren)

Minpunten

• Trilt behoorlijk bij centrifugeren

Annemiek 13-09-2017

Mijn nieuwe liefde!

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Het was liefde op het eerste gezicht. Goede eigenschappen, doet wat we afspreken, is snel, betrouwbaar en altijd te bereiken vanaf mijn mobiel...mijn nieuwe liefde mijn nieuwe wasmachine.
Als we alle romantiek weglaten en kijken naar wat deze machine allemaal kan, het gebruikersgemak, en de manier waarop je was ruikt en schoon is als de machine klaar is is een aanrader voor iedereen.
We zijn heel blij met elkaar en gaan voor een goed huwelijk voor meerdere jaren.

Carin 06-09-2017

Mooie wasmachine, wast goed, maar mis wel wat opties.

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Wasmachine ziet er goed uit, de was wordt mooi schoon, er zitten veel programma's op. De addwash is ook super handig. Display is duidelijk.
Ik mis wel de uitgestelde start, die zit er op, maar dan duurt het programma langer. Ik wilde een uitgestelde start voor het nachttarief. b.v. dat die over 2 uur pas aangaat, dit zit er niet op terwijl ik dat wel verwacht had, stond ook in de omschrijving. Ook de app werkt niet goed. Ik kan wel zien wat de wasmachine allemaal doet maar hem niet op afstand aan zetten enz. Ook mis ik een licht in de machine.

Pluspunten

• Wast goed
  • duidelijke programma's en veel keus
  • mooi display

Minpunten

• geen uitgestelde start, b.v. over 2 uur aangaan
  • app werkt niet goed
  • geen licht

Erwin 03-09-2017

Prima Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Kan geen minpunten vinden aan deze koop. Prima wasmachine die makkelijk in gebruik is. Is een aanrader!

Pluspunten

• Tijdsindicatie
  • Addwash
  • Gebruiksgemak
  • Stille motor

Minpunten

• geen

Francis 03-09-2017

Addwash wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

mooie vormgeving, makkelijk in het gebruik, goede verhouding prijs/kwaliteit EN does the job (was komt schoon uit de wasmachine)

Petra 30-08-2017

Grote deur, Makkelijk was toevoegen, heerlijk stil

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Vandaag de wasmachine binnen gekregen. Hij meet goed hoeveel was erin zit en past daar de duur van het programma op aan. Ben 2 keer wezen kijken of de machine nog aan stond omdat ik hem niet hoor (hadden hiervoor een machine van 18 jaar oud).
Het toevoegen van was is ook ideaal hier met 2 kleine kinderen.

Pluspunten

• Stil
  • Veel opties
  • Grote opening
  • Was toevoegen
  • Duidelijk en makkelijk in te stellen.

Minpunten

• Nog niet ontdenkt

Ingrid VM 27-08-2017

Fantastisch apparaat tegen prima prijs

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Heel fijne wasmachine! In het verleden altijd gekozen voor Miele en Bosch. Nu de Samsung en totaal geen spijt van. De machine is heel makkelijk te bedienen, zelfs met app op je telefoon. Zeer stil, zuinig en gebruiksvriendelijk. Met drie kinderen in huis is de Add Wash klep echt een toegevoegde waarde voor die rondslingerende sokken die je later nog kan toevoegen. Met ingebouwd reinigingsprogramma na 40 wasbeurten. Wast heel schoon, zeker met gebruik van Bubble soak. Programma's duren daardoor wel wat langer.
Al met al hele fijne wasmachine, aanrader!

Pluspunten

• Add Wash
  • Bubble Soak
  • Stil
  • wast heel schoon
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• programma's duren soms wat lang

Anoniem 25-08-2017

Stille wasmachine grote trommel

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

En ik heb de add wash al gebruikt, ideaal! Het is wel even zoeken hoe het apparaat werkt. Enig minpunt is de gebruiksaanwijzing, die mag wel wat uitgebreider. Gelukkig hebben we internet nog, daar is alles wel op te vinden.

Petra Poot 22-08-2017

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

De stap gemaakt.....Samsung wasmachine. Vanaf stap 1....zo makkelijk en zo relaxe. Je kan je wasprogramma aanpassen.....je kan er nog snel wat bijstoppen.....een unieke uitvinding.....werkt zelfs met mijn gsm.!

Pluspunten

• Zo makkelijk te begrijpen
  • Programma's zijn aan te passen.
  • Zo weinig geluid tijdens wassen
  • Zo weinig geluid tijdens centrifugeren
  • Je hoort een leuke deun als je was klaar is

Minpunten

• GEEN

Jelle Dijkhuizen 11-08-2017

Fijne machine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Fijne wasmachine. Doet ze werk goed de add wash is een leuke toevoeging maar gebruiken wij weinig. De wifi mogelijkheden gebruiken wij wel. Vooral het berichtje dat de machine klaar is vinden wij fijn omdat wij de machine niet horen als we in de woonkamer zitten en daardoor vergaten wij bij de oude machine nog wel eens dat er een was in zat. Ik raad deze machine dan ook echt aan.

Pluspunten

• wifi
  • add-wash

Joost 06-08-2017

Moderne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Vervanging van oude wasmachine, dus een stuk moderner, stiller, en schoner. Makkelijk in gebruik te nemen. Veel keuze in programmas

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • design
  • add wash

Minpunten

• programmas duren erg lang
  • App connectie lastig

Cynthia 03-08-2017

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Grote inhoud, makkelijke bediening, lang muziekje op einde, sommige programma's duren heel lang. Wast schoon en was ruikt lekker.

Pluspunten

• inhoud
  • veel programma's

Minpunten

• lange programma's
  • aan/uit makkelijk ingedrukt

Sacha 27-07-2017

ADDWash werkt perfect

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

De wasmachine is best stil. Kleren worden goed schoon. De machine geeft ook aan wanneer hij 'leeg' moet draaien op een hoge temperatuur. Echt super blij mee.

Pluspunten

• kleding toevoegen

Jonathan 21-07-2017

Top Samsung wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Vergeleken met onze oude wasmachine van Samsung is deze top!
+ Meer ruimte (8 kg ipv 6)
+ Mooi Design
+ Erg stil
+ Zuinig
+ Makkelijk te volgen en in te stellen via de Samsung Home app
+ Wasresultaat is goed
+ Prima prijs/kwaliteit verhouding
- Lange wasprogramma's (kortste is +/- 1,5 uur)

Pluspunten

• Mooi Design
  • Erg stil
  • Zuinig
  • Makkelijk in te stellen via de Samsung app
  • Wasresultaat is goed

Minpunten

• Lange wasprogramma's (kortste is +/- 1,5 uur)

vandeWetering 12-07-2017

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Na 12 jaar weer toe aan een nieuwe wasmachine. Al snel sprong deze in het oog, vanwege de prijs en kwaliteit (getest door de consumentenbond). Na een paar dagen wassen weten we dat we een goede keuze hebben gemaakt. Alle functies die we nodig hebben zitten erop met makkelijke bediening. Hij is ook zo stil dat je bijna zou vergeten dat je een was hebt aan staan. Gelukkig houdt de handige app de voortgang van de wasbeurt in de gaten en krijg je een melding als hij klaar is. Wasse met klasse!

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Op afstand monitoren

Minpunten

• Nog niet gevonden

romar1978 17-09-2016

Stille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Heb hem net maar wat opvalt is dat hij best wel weinig geluid maakt. De was is vrij droog na het wassen, dus dat scheelt weer in de droogtrommel qua kosten!Super blij.

Paulus 15-09-2016

Top Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Top dat je van alles kan toevoegen tijdens de was! Erg stil en zuinig, moeten nog het een en ander uitzoeken maar dat komt goed met Samsung

marleny 07-06-2016

goede wasmachiene

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

een goede wasmachine, laat wel een chemische geur achter maar misschien omdat deze net nieuw is. veel opties en heel handig in combinatie met de app. mooi design

Smees 30-05-2016

Samsung AddWash is top

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

De wasmachine is nu bijna 2 weken in mijn bezit en voldoet naar tevredenheid. Hij wast schoon, heeft genoeg programma's en het toevoegen van vergeten wasgoed is toch wel erg handig. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Betuwenaar 15-05-2016

Super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Deze wasmachine nu een paar dagen in gebruik. De was komt er heel schoon uit. Stil, zuinig en door beladingsmeting snel klaar. Kortom super machine.

EM 09-05-2016

Goede keus!

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Ik zag deze nieuwe wasmachine op de reclame en dacht gelijk, dit heb ik nodig!
Ik vergeet regelmatig wat in de wasmachine te gooien en vind het zonde om voor 2 kledingstukken een nieuwe was te draaien. Maar ja dan duurt het wel weer een paar dagen voor het gewassen wordt en dat vond ik altijd zeer irritant.

Mijn man zei dat het onzin was maar ik heb hem al een paar kaar ongelijk bewezen!
De eerste dag maakte ik al gebruik van het extra deurtje om een vieze slabber er bij in te gooien toen hij al gestart was. Ideaal!
Het is ook heel simpel te bedienen, je drukt even op pauze en je kan het klepje open doen.
Ik snap niet dat ze dit niet eerder verzonnen hebben.. ik denk dat vele moeders deze problemen kennen :D

Verder vind ik het super handig dat je met de app alles in de gaten kan houden.
met twee kleine kinderen heb ik niet telkens zin maar ook geen tijd om naar boven te lopen.

De wasmachine ziet er ook nog eens bijzonder mooi uit. Ook al is dat niet het belangrijkste, het staat toch er mooi in je badkamer!

AL met al ben ik er super blij mee en zal dit in ons gezin zeker geen weg gegooid geld zijn.
De was ruikt lekker fris, de opties zijn enorm en het toevoegen van was is gewoon een super uitvinding!

Monique 15-04-2016

Addwash is ideaal!

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Regelmatig had ik de machine net aangezet, kwam je erachter dat je toch wat vergeten was. Dit is met deze machine verleden tijd. Natuurlijk moet je niet tot het einde van het programma wachten om de was toe te voegen. Jammer dat hij niet aangeeft hoe lang het WASprogramma nog duurt. Hij geeft nl. wel aan hoe lang het totale programma nog duurt. Verder zitten er alle mogelijke soort wasprogramma's op. Ook voor de milieu-bewuste mensen (wassen op lage temp). Het katoen programma weegt eerst de was en bepaalt daarna hoe lang het programma duurt. Je kunt bij de meest programma's ook aangeven of je extra bevuilde was hebt of niet. Centrifugeren doet hij vrij stilletjes en hij heeft een leuk melodietje als hij klaar is.

afs 13-04-2016

bovengemiddelde wasmachine, luxe en uitgebreide mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Mijn eerste indruk was goed, een mooie machine met alles erop en eraan. Bij eerste paar keren gebruik wel even goed kijken en rustig blijven, want het display schrok mij af met alle knipperende lichtjes en kermis-deuntjes.(geluid kan gelukkig uit ;-)) Daarnaast is de draaiknop gelukkig wel heel overzichtelijk. Zeer veel programma's en daarnaast nog redelijk wat toegevoegde mogelijkheden en aanpassingen mogelijk. Je denkt het wellicht niet nodig te hebben deze uitgebreidheid, maar toch komt het van pas! Elke was helemaal op maat.
Inmiddels heb ik 16 wasjes gedraaid met dit apparaat. Zo ongeveer alle programma's een keer uitgeprobeerd.
Was komt goed droog uit de trommel. relatief weinig geluid tijdens centrifugeren. Wel schudt de machine best flink heen en weer ondanks dat-ie waterpas staat etc.
Bij het gebruik van de eco-standen vind ik het wasresultaat niet voldoende. Zou deze niet gebruiken voor ondergoed of handdoeken die ik normaal op 40/60 graden was. Ook echt geen waspoeder gebruiken bij lage temperatuur, want dat lost niet op. (ondanks dat ze eigenlijk alleen aangeven in de gebruiksaanwijzing dat je bij wol/fijne was vloeibaar wasmiddel moet gebruiken...)
Het wassen van de theedoeken etc op 95 graden vind ik niet optimaal. De vaatdoekjes roken nog onfris en deze lucht hing na het wassen ook in de theedoeken. Wellicht eens proberen met de eco-bubble inweekstand...
Heel fijn en luxe vind ik het dat het apparaat te bedienen is met je smartphone. Handig om een berichtje te krijgen wanneer de was klaar is! (hij staat helemaal op zolder ;-)) En ook kun je zien hoe lang de was nog duurt. En, handig: er wordt aangegeven wat het energieverbruik is per dag/week/maand.
(Het combineren van de app en het aan hebben staan van het kinderslot(vd machine) maakt het bedienen wel onmogelijk. Maar ergens is dat begrijpelijk.) De app zelf zou wel iets gebruiksvriendelijker mogen, zowel het installeren ervan als het gebruik.
Het gebruiken van het addwash-deurtje is ontzettend simpel; pauze-deurtje open-was erbij-deurtje dicht-play! Echt een uitvinding welke ik vaak zal gaan gebruiken!
Al met al zeker een bovengemiddelde wasmachine. Maar vooral vanwege de luxe-eigenschappen en uitgebreidheid van de mogelijkheden, die wellicht niet iedereen nodig heeft…