Samsung WW80K6405SW - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
74 dB

romar1978 17-09-2016 Product paar dagen in bezit

Stille wasmachine

Heb hem net maar wat opvalt is dat hij best wel weinig geluid maakt. De was is vrij droog na het wassen, dus dat scheelt weer in de droogtrommel qua kosten!Super blij.

Paulus 15-09-2016 Product paar dagen in bezit

Top Wasmachine

Top dat je van alles kan toevoegen tijdens de was! Erg stil en zuinig, moeten nog het een en ander uitzoeken maar dat komt goed met Samsung

marleny 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

goede wasmachiene

een goede wasmachine, laat wel een chemische geur achter maar misschien omdat deze net nieuw is. veel opties en heel handig in combinatie met de app. mooi design

Smees 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung AddWash is top

De wasmachine is nu bijna 2 weken in mijn bezit en voldoet naar tevredenheid. Hij wast schoon, heeft genoeg programma's en het toevoegen van vergeten wasgoed is toch wel erg handig. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Betuwenaar 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super wasmachine

Deze wasmachine nu een paar dagen in gebruik. De was komt er heel schoon uit. Stil, zuinig en door beladingsmeting snel klaar. Kortom super machine.

EM 09-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goede keus!

Ik zag deze nieuwe wasmachine op de reclame en dacht gelijk, dit heb ik nodig!
Ik vergeet regelmatig wat in de wasmachine te gooien en vind het zonde om voor 2 kledingstukken een nieuwe was te draaien. Maar ja dan duurt het wel weer een paar dagen voor het gewassen wordt en dat vond ik altijd zeer irritant.

Mijn man zei dat het onzin was maar ik heb hem al een paar kaar ongelijk bewezen!
De eerste dag maakte ik al gebruik van het extra deurtje om een vieze slabber er bij in te gooien toen hij al gestart was. Ideaal!
Het is ook heel simpel te bedienen, je drukt even op pauze en je kan het klepje open doen.
Ik snap niet dat ze dit niet eerder verzonnen hebben.. ik denk dat vele moeders deze problemen kennen :D

Verder vind ik het super handig dat je met de app alles in de gaten kan houden.
met twee kleine kinderen heb ik niet telkens zin maar ook geen tijd om naar boven te lopen.

De wasmachine ziet er ook nog eens bijzonder mooi uit. Ook al is dat niet het belangrijkste, het staat toch er mooi in je badkamer!

AL met al ben ik er super blij mee en zal dit in ons gezin zeker geen weg gegooid geld zijn.
De was ruikt lekker fris, de opties zijn enorm en het toevoegen van was is gewoon een super uitvinding!

Monique 15-04-2016 Product paar weken in bezit

Addwash is ideaal!

Regelmatig had ik de machine net aangezet, kwam je erachter dat je toch wat vergeten was. Dit is met deze machine verleden tijd. Natuurlijk moet je niet tot het einde van het programma wachten om de was toe te voegen. Jammer dat hij niet aangeeft hoe lang het WASprogramma nog duurt. Hij geeft nl. wel aan hoe lang het totale programma nog duurt. Verder zitten er alle mogelijke soort wasprogramma's op. Ook voor de milieu-bewuste mensen (wassen op lage temp). Het katoen programma weegt eerst de was en bepaalt daarna hoe lang het programma duurt. Je kunt bij de meest programma's ook aangeven of je extra bevuilde was hebt of niet. Centrifugeren doet hij vrij stilletjes en hij heeft een leuk melodietje als hij klaar is.

afs 13-04-2016 Product paar weken in bezit

bovengemiddelde wasmachine, luxe en uitgebreide mogelijkheden

Mijn eerste indruk was goed, een mooie machine met alles erop en eraan. Bij eerste paar keren gebruik wel even goed kijken en rustig blijven, want het display schrok mij af met alle knipperende lichtjes en kermis-deuntjes.(geluid kan gelukkig uit ;-)) Daarnaast is de draaiknop gelukkig wel heel overzichtelijk. Zeer veel programma's en daarnaast nog redelijk wat toegevoegde mogelijkheden en aanpassingen mogelijk. Je denkt het wellicht niet nodig te hebben deze uitgebreidheid, maar toch komt het van pas! Elke was helemaal op maat.
Inmiddels heb ik 16 wasjes gedraaid met dit apparaat. Zo ongeveer alle programma's een keer uitgeprobeerd.
Was komt goed droog uit de trommel. relatief weinig geluid tijdens centrifugeren. Wel schudt de machine best flink heen en weer ondanks dat-ie waterpas staat etc.
Bij het gebruik van de eco-standen vind ik het wasresultaat niet voldoende. Zou deze niet gebruiken voor ondergoed of handdoeken die ik normaal op 40/60 graden was. Ook echt geen waspoeder gebruiken bij lage temperatuur, want dat lost niet op. (ondanks dat ze eigenlijk alleen aangeven in de gebruiksaanwijzing dat je bij wol/fijne was vloeibaar wasmiddel moet gebruiken...)
Het wassen van de theedoeken etc op 95 graden vind ik niet optimaal. De vaatdoekjes roken nog onfris en deze lucht hing na het wassen ook in de theedoeken. Wellicht eens proberen met de eco-bubble inweekstand...
Heel fijn en luxe vind ik het dat het apparaat te bedienen is met je smartphone. Handig om een berichtje te krijgen wanneer de was klaar is! (hij staat helemaal op zolder ;-)) En ook kun je zien hoe lang de was nog duurt. En, handig: er wordt aangegeven wat het energieverbruik is per dag/week/maand.
(Het combineren van de app en het aan hebben staan van het kinderslot(vd machine) maakt het bedienen wel onmogelijk. Maar ergens is dat begrijpelijk.) De app zelf zou wel iets gebruiksvriendelijker mogen, zowel het installeren ervan als het gebruik.
Het gebruiken van het addwash-deurtje is ontzettend simpel; pauze-deurtje open-was erbij-deurtje dicht-play! Echt een uitvinding welke ik vaak zal gaan gebruiken!
Al met al zeker een bovengemiddelde wasmachine. Maar vooral vanwege de luxe-eigenschappen en uitgebreidheid van de mogelijkheden, die wellicht niet iedereen nodig heeft…