Samsung WW80K6405SW - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80K6405SW op Kieskeurig.nl.

Carin 06-09-2017

Mooie wasmachine, wast goed, maar mis wel wat opties.

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Wasmachine ziet er goed uit, de was wordt mooi schoon, er zitten veel programma's op. De addwash is ook super handig. Display is duidelijk.
Ik mis wel de uitgestelde start, die zit er op, maar dan duurt het programma langer. Ik wilde een uitgestelde start voor het nachttarief. b.v. dat die over 2 uur pas aangaat, dit zit er niet op terwijl ik dat wel verwacht had, stond ook in de omschrijving. Ook de app werkt niet goed. Ik kan wel zien wat de wasmachine allemaal doet maar hem niet op afstand aan zetten enz. Ook mis ik een licht in de machine.

Pluspunten

• Wast goed
  • duidelijke programma's en veel keus
  • mooi display

Minpunten

• geen uitgestelde start, b.v. over 2 uur aangaan
  • app werkt niet goed
  • geen licht

Anoniem 01-12-2018

Super wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Ik ben heel blij met deze wasmachine. De add-Wash functie is zo handig omdat je vaak genoeg wel een sok of een ander klein kledingstuk vergeet. Zo kun je toch alle was doen. Verder word je was stralend schoon met deze wasmachine, met behulp van de Bubble Soak. Met de handige app krijg je o.a. een seintje wanneer je wasverzachter kunt toevoegen of wanneer je was klaar is. Voor mij is dat een leuke bijkomstigheid omdat ik de geluiden van de machine niet altijd kan horen in huis. Zo weet ik toch dat de was klaar is. Over geluid gesproken, hij maakt amper geluid. Zelfs het centrifugeren maakt weinig lawaai. Tenslotte ziet hij er ook nog eens fraai en modern uit. Een echte aanwinst!

Ma24 30-11-2018

Mooie machine!

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Mooie machine. Verschillende handige wasmenu’s en duidelijke display. Tevens handig om extra was toe te voegen via addwash systeem

matbur84 18-11-2018

Heerlijk schoon

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Na 15 jaar was onze oude machine toe aan vervanging. Gekozen voor een Samsung Ecobubble en geen spijt! De was komt er (mede dankzij de bubble soak functie) superfris en -schoon uit. En de smartphone melding dat de was klaar is is ook handig.Top!

Astrid1 15-10-2018

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Prima wasmachine. Doet wat hij moet doen. Heeft wel lange wasprogramma’s. De Addwash optie is handig.

Natheley 08-10-2018

Super stille wasmachine, geweldig!

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Ik heb eind september '18 na 12 jaren een wasmachine gekocht. Na het lezen van diverse recensies en persoonlijk advies, hebben wij voor de add wash gekozen.
We zijn super tevreden. Daarnaast maakt de wasmachine geen lawaai, hij draait super stil.
Zelf heb ik de add wash functie nog niet gebruikt maar dat komt zeker nog wel goed van pas.
Al met al, een aanrader

Nk83 03-10-2018

eenvoudige bediening

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

de wasmachine draait nu een week , en ik ben zeer tevreden over het product, is stil en is makkelijke te bedienen met de app

Samsungfan 02-10-2018

Top product met voldoende opties

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Eerste wasmachine die ik heb aangeschaft en bevalt super. Makkelijke opties en ook voldoende. Ik ben fan :D De addwash functie is handig en je hebt voor ongeveer elke wasbeurt wel een passende optie. Super simpel.

AquaDiJoe 17-09-2018

Waar voor mijn geld

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Zeer mooie en geode wasmachine, korte programma's, veel functionaliteit en ook nog smart control!
De Addwash is perfect, voor als de was net draai en je vergeet nog wat vuile was.
Het resultaat van de was mag er zijn, de ecobubble technolgie is een zeer efficiënte manier van reinigen. Je kan het verschil zelfs ruiken tussen conventioneel wassen en wassen met deze nieuwe technologie. De Smart control functioneert super! De wasmachines geeft alle statussen aan en je kunt de wasmachine ook commando's sturen. Ideaal, voor als je wilt weten wanneer de was klaar is.
Echt een aanrader deze wasmachine!

Chiara 30-09-2017

Veel opties, addwash is zó fijn.

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

De addwash gekozen omdat ik altijd wel een rondslingerende sok of shirtje tegenkom als ik nét de wasmachine aan heb gezet. Met de addwash kan deze toch nog mee. De uitgestelde starttijd is ook erg handig. Wast schoon, ook korte programma's mogelijk. Heel soms blijft er een sokje in de rand van de deur hangen wat dan niet meegewassen wordt, maar alleen nat wordt, maar dat neem ik maar voor lief. Wellicht helpt het als ik de kleine dingen achteraan in de trommel leg. Mijn vorige wasmachine was 14 jaar oud (ook een Samsung) dus ik ben erg blij met alle nieuwe opties. Ik ben benieuwd naar mijn energierekening over een paar weken.
Geeft zelf na 40 wasbeurten aan dat de machine moet worden gereinigd, waar ook weer een programma voor is.

Pluspunten

• Add wash
  • Veel opties, ook korte programma's
  • Geluid kan ook uit
  • Is stil (beh. bij centrifugeren)

Minpunten

• Trilt behoorlijk bij centrifugeren

Annemiek 13-09-2017

Mijn nieuwe liefde!

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Het was liefde op het eerste gezicht. Goede eigenschappen, doet wat we afspreken, is snel, betrouwbaar en altijd te bereiken vanaf mijn mobiel...mijn nieuwe liefde mijn nieuwe wasmachine.
Als we alle romantiek weglaten en kijken naar wat deze machine allemaal kan, het gebruikersgemak, en de manier waarop je was ruikt en schoon is als de machine klaar is is een aanrader voor iedereen.
We zijn heel blij met elkaar en gaan voor een goed huwelijk voor meerdere jaren.

Erwin 03-09-2017

Prima Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Kan geen minpunten vinden aan deze koop. Prima wasmachine die makkelijk in gebruik is. Is een aanrader!

Pluspunten

• Tijdsindicatie
  • Addwash
  • Gebruiksgemak
  • Stille motor

Francis 03-09-2017

Addwash wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

mooie vormgeving, makkelijk in het gebruik, goede verhouding prijs/kwaliteit EN does the job (was komt schoon uit de wasmachine)

Petra 30-08-2017

Grote deur, Makkelijk was toevoegen, heerlijk stil

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Vandaag de wasmachine binnen gekregen. Hij meet goed hoeveel was erin zit en past daar de duur van het programma op aan. Ben 2 keer wezen kijken of de machine nog aan stond omdat ik hem niet hoor (hadden hiervoor een machine van 18 jaar oud).
Het toevoegen van was is ook ideaal hier met 2 kleine kinderen.

• Veel opties
  • Grote opening
  • Was toevoegen
  • Duidelijk en makkelijk in te stellen.

Minpunten

• Nog niet ontdenkt

Ingrid VM 27-08-2017

Fantastisch apparaat tegen prima prijs

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Heel fijne wasmachine! In het verleden altijd gekozen voor Miele en Bosch. Nu de Samsung en totaal geen spijt van. De machine is heel makkelijk te bedienen, zelfs met app op je telefoon. Zeer stil, zuinig en gebruiksvriendelijk. Met drie kinderen in huis is de Add Wash klep echt een toegevoegde waarde voor die rondslingerende sokken die je later nog kan toevoegen. Met ingebouwd reinigingsprogramma na 40 wasbeurten. Wast heel schoon, zeker met gebruik van Bubble soak. Programma's duren daardoor wel wat langer.
Al met al hele fijne wasmachine, aanrader!

Pluspunten

• Add Wash
  • Bubble Soak
  • wast heel schoon
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• programma's duren soms wat lang

Anoniem 25-08-2017

Stille wasmachine grote trommel

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

En ik heb de add wash al gebruikt, ideaal! Het is wel even zoeken hoe het apparaat werkt. Enig minpunt is de gebruiksaanwijzing, die mag wel wat uitgebreider. Gelukkig hebben we internet nog, daar is alles wel op te vinden.

Petra Poot 22-08-2017

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

De stap gemaakt.....Samsung wasmachine. Vanaf stap 1....zo makkelijk en zo relaxe. Je kan je wasprogramma aanpassen.....je kan er nog snel wat bijstoppen.....een unieke uitvinding.....werkt zelfs met mijn gsm.!

Pluspunten

• Zo makkelijk te begrijpen
  • Programma's zijn aan te passen.
  • Zo weinig geluid tijdens wassen
  • Zo weinig geluid tijdens centrifugeren
  • Je hoort een leuke deun als je was klaar is

Minpunten

• GEEN

Jelle Dijkhuizen 11-08-2017

Fijne machine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Fijne wasmachine. Doet ze werk goed de add wash is een leuke toevoeging maar gebruiken wij weinig. De wifi mogelijkheden gebruiken wij wel. Vooral het berichtje dat de machine klaar is vinden wij fijn omdat wij de machine niet horen als we in de woonkamer zitten en daardoor vergaten wij bij de oude machine nog wel eens dat er een was in zat. Ik raad deze machine dan ook echt aan.

Pluspunten

• wifi
  • add-wash

Joost 06-08-2017

Moderne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Vervanging van oude wasmachine, dus een stuk moderner, stiller, en schoner. Makkelijk in gebruik te nemen. Veel keuze in programmas

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • design
  • add wash

Minpunten

• programmas duren erg lang
  • App connectie lastig

Cynthia 03-08-2017

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Grote inhoud, makkelijke bediening, lang muziekje op einde, sommige programma's duren heel lang. Wast schoon en was ruikt lekker.

Pluspunten

• inhoud
  • veel programma's

Minpunten

• lange programma's
  • aan/uit makkelijk ingedrukt