Samsung WW80K6405SW - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80K6405SW op Kieskeurig.nl.

Carin 06-09-2017

Mooie wasmachine, wast goed, maar mis wel wat opties.

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Wasmachine ziet er goed uit, de was wordt mooi schoon, er zitten veel programma's op. De addwash is ook super handig. Display is duidelijk.
Ik mis wel de uitgestelde start, die zit er op, maar dan duurt het programma langer. Ik wilde een uitgestelde start voor het nachttarief. b.v. dat die over 2 uur pas aangaat, dit zit er niet op terwijl ik dat wel verwacht had, stond ook in de omschrijving. Ook de app werkt niet goed. Ik kan wel zien wat de wasmachine allemaal doet maar hem niet op afstand aan zetten enz. Ook mis ik een licht in de machine.

Pluspunten

• Wast goed
  • duidelijke programma's en veel keus
  • mooi display

Minpunten

• geen uitgestelde start, b.v. over 2 uur aangaan
  • app werkt niet goed
  • geen licht

Karel 01-09-2019

Al na 2 jaar schade: koop dit niet

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Slechts 2 jaar hebben we van deze dure wasmachine kunnen genieten. Het bijvulklepje in de deur is al beschadigd en gebarsten. De barsten zijn volgens ons het gevoel van de hitte, volgens de Samsung slecht gebruikt. We kunnen de deur niet apart vervangen want die is zo niet verkrijgbaar. Dat hebben ze goed gezien.

Verder maakt de wasmachine bij draaien een luide pok. Na enig zoekwerk online blijkt dat heel wat mensen dat zelfde probleem hebben. Er staan zelfs filmpjes van online.

Iemand van Samsung thuis krijgen, kost minstens € 200 en dan heeft hij nog niets moeten doen en vervangen.

Dit toestel wast wel goed, maar ik geef één advies: koop dit niet. Dit is niet duurzaam gemaakt, ondank al hun mooie beloftes online.
Wij moeten die € 700 nu incasseren en verlies en wéér een dure machine kopen, omdat Samsung niet voorzien heeft om het te laten repareren tegen logische prijs.

• Add wash is handig

Minpunten

• Snel kapot
  • Niet te repareren
  • Niet duurzaam

Manel 21-05-2019

Prima wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Vorige maand gekocht, werkt direct zonder poes pas én goed voor het milieu! Zeker wanneer je Marcels soap gebruikt om te wassen.

Ruud en Anita 08-05-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Ben er zeer tervreden mee vele mogelijke heden kan hem instellen waarneer hij klaar is en dat er ook eco programma’s opstaan scheelt ook energie.
Zou het ook ander aanbevelen, en wat ook makkelijk als je iets vergeet er iets in te doen is er een voorkleptje dat je het daar nog in kan doen.

BertN 03-05-2019

Geweldig stille en makkelijke machine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Wassen op de verschillende programma's is echt een fluitje. Je hoort hem haast niet. De bubble-soak is echt geweldig. Natuurlijk is de app ook heel leuk.

Anoniem 02-05-2019

Stil, schoon en slim.

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Op eerste paasdag ging mijn wasmachine kapot. Omdat ik toch alles in huis slim aan het maken ben, dan gelijk de wasmachine ook maar. Sinds vorige week donderdag in huis en wel redelijk tevreden. De smartfunctie is beperkt en meer een leuke gimmick. Vraag is hoe vaak je het gaat gebruiken.

Omdat ik een zoontje heb zit je vaak met kleine dingen zoals sokken. Deze blijven vaak (tot nu allebei de keren dat ik gewassen heb) onderin de deur hangen. Als je ze er dan uit haalt als de machine klaar is zijn deze nog drijfnat en als je ze ophangt ook hard e.d. Denk dat ik deze maar samen in een waszak moet gaan doen.

Hij is wel een stuk stiller als mijn vorige en de was lijkt er ook droger uit te komen.
Daarnaast is de Addwash een leuke gimmick die ik tot op heden nog niet gebruikt heb. Wel een keer dat de wasmachine nog niet aan stond en dan merk je dat er eigenlijk niet veel doorheen kan. Een t-shirt of sok kan prima maar een broek oid is onmogelijk.
Voor mij is deze functie dus overbodig.

Al met al een machine die een hoop kan maar waarvan ik me afvraag of ik ze daadwerkelijk ga gebruiken.

Mark9988 26-04-2019

Prijs kwaliteit

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Een simpel te bedienen wasmachine die met de prijs nog redelijk voordelig is er pas veel in 8kg namelijk hij is redelijk stil enige nadeel is de piep als hij klaar is die gaat mij iets te lang door

Esther 24-04-2019

Top wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Wasmachine gekocht en doet zijn werk fantastisch.
mogelijkheid om tijdens het wassen een kledingstuk toe te voegen is een uitkomst.

Pluspunten

• stille wasmachine
  • genoeg wasprogramma's

Minpunten

• soms duurt een wasprogramma wel erg lang

MevrD 23-04-2019

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Fijne wasmachine, veel keuze wat betreft programma's. Wast schoon, maakt enkel wat geluid bij centrifugeren. Het is een genot om aan het frisse beddengoed te snuffelen.
Tevens is het Add Wash deel erg fijn, handig voor onder weg verloren sokken.

Pluspunten

• Wast haast geruisloos
  • Schoon en fris
  • Add wash vakje

Minpunten

• Vooralsnog geen

Wendy78 13-03-2019

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Eind december heb ik deze wasmachine gekocht. Doorslaggevend waren voor mij de goede referenties die ik over deze wasmachine las.

Het is een mooie wasmachine, super strak, super stil. Ook tijdens het centrifugeren. Echt een verademing. Trommelinhoud is voor een gezin met 2 kinderen groot genoeg.
De Addwash deur heb ik al een aantal malen gebruikt. Heel erg handig.

Programma's zijn in het begin wel een beetje uitvogelen, maar eenmaal gewend is dit een fluitje van een cent. Ik raad deze wasmachine absoluut aan.

Erik100 20-02-2019

Ongekende mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

De addwash wasmachine biedt zoveel mogelijkheden teveel om op te noemen. Hij blijft heel overzichtelijk en het kunnen toevoegen van een vergeten kleding stuk is echt top. Met wifi verbinding hebben geeft nog meer opties. Vet en top

Leonie4 31-01-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

De machine wast goed schoon en is gebruikersvriendelijk. Ideaal dat je in de app kunt zien hoe lang de wasmachine nog draait. Ook kun je via de app de wasmachine aanzetten. Geluidje dat de wasmachine klaar is, kun je gemakkelijk uitzetten als je dat niet wilt. Sommige programma's duren (bij maximale belading) wel erg lang. Jammer dat je het toerental van centrifugeren niet handmatig kunt verhogen (alleen verlagen) bij bijvoorbeeld het programma voor beddengoed.Fijne grote trommel. De machine onthoudt het laatst gebruikte programma. Dat kan handig zijn maar is ook een aandachtspunt. Als je bijvoorbeeld een katoenen was op 60 graden hebt gedraaid en je de volgende was op 40 graden wilt draaien, dan moet je de temperatuur wel eerst handmatig aanpassen. Veiliger zou zijn standaard op 40 graden en handmatig verhogen indien gewenst. Maar over het geheel, dik tevreden!

Anoniem 01-12-2018

Super wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Ik ben heel blij met deze wasmachine. De add-Wash functie is zo handig omdat je vaak genoeg wel een sok of een ander klein kledingstuk vergeet. Zo kun je toch alle was doen. Verder word je was stralend schoon met deze wasmachine, met behulp van de Bubble Soak. Met de handige app krijg je o.a. een seintje wanneer je wasverzachter kunt toevoegen of wanneer je was klaar is. Voor mij is dat een leuke bijkomstigheid omdat ik de geluiden van de machine niet altijd kan horen in huis. Zo weet ik toch dat de was klaar is. Over geluid gesproken, hij maakt amper geluid. Zelfs het centrifugeren maakt weinig lawaai. Tenslotte ziet hij er ook nog eens fraai en modern uit. Een echte aanwinst!

Ma24 30-11-2018

Mooie machine!

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Mooie machine. Verschillende handige wasmenu’s en duidelijke display. Tevens handig om extra was toe te voegen via addwash systeem

matbur84 18-11-2018

Heerlijk schoon

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Na 15 jaar was onze oude machine toe aan vervanging. Gekozen voor een Samsung Ecobubble en geen spijt! De was komt er (mede dankzij de bubble soak functie) superfris en -schoon uit. En de smartphone melding dat de was klaar is is ook handig.Top!

Astrid1 15-10-2018

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Prima wasmachine. Doet wat hij moet doen. Heeft wel lange wasprogramma’s. De Addwash optie is handig.

Natheley 08-10-2018

Super stille wasmachine, geweldig!

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Ik heb eind september '18 na 12 jaren een wasmachine gekocht. Na het lezen van diverse recensies en persoonlijk advies, hebben wij voor de add wash gekozen.
We zijn super tevreden. Daarnaast maakt de wasmachine geen lawaai, hij draait super stil.
Zelf heb ik de add wash functie nog niet gebruikt maar dat komt zeker nog wel goed van pas.
Al met al, een aanrader

Nk83 03-10-2018

eenvoudige bediening

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

de wasmachine draait nu een week , en ik ben zeer tevreden over het product, is stil en is makkelijke te bedienen met de app

Samsungfan 02-10-2018

Top product met voldoende opties

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Eerste wasmachine die ik heb aangeschaft en bevalt super. Makkelijke opties en ook voldoende. Ik ben fan :D De addwash functie is handig en je hebt voor ongeveer elke wasbeurt wel een passende optie. Super simpel.

AquaDiJoe 17-09-2018

Waar voor mijn geld

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Zeer mooie en geode wasmachine, korte programma's, veel functionaliteit en ook nog smart control!
De Addwash is perfect, voor als de was net draai en je vergeet nog wat vuile was.
Het resultaat van de was mag er zijn, de ecobubble technolgie is een zeer efficiënte manier van reinigen. Je kan het verschil zelfs ruiken tussen conventioneel wassen en wassen met deze nieuwe technologie. De Smart control functioneert super! De wasmachines geeft alle statussen aan en je kunt de wasmachine ook commando's sturen. Ideaal, voor als je wilt weten wanneer de was klaar is.
Echt een aanrader deze wasmachine!