Samsung WW90K6604QW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90K6604QW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Anoniem 14-09-2022

Stinkmachine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Na 5 ellendige jaren de machine weggedaan. Vanaf het begin stinkt de machine, ook al volg ik de hoeveelheden wasmiddel volgens de verpakking, was ik wekelijks op 95C, reinig ik de machine maandelijks en voer ik de trommel reiniging trouw uit. Uiteindelijk allerlei manieren geprobeerd om de machine verder te reinigen, o.a. wassen op 95C met zuivere soda of vaatwastabletten. Niks helpt. Er is nog een monteur langs geweest en het enige wat hij mij kon aanbevelen is wassen op 40C. Maar als 95C met vaatwastabletten al niet baat, dan heb ik er geen vertrouwen meer in. Blijkbaar kan Samsung geen machine ontwerpen die schoon blijft. Weg met dat stink ding.

Pluspunten

• Uitgestelde starttijd

Minpunten

• Onmogelijk om schoon te houden
  • Stank
  • Wast niet schoon
  • Maakt veel herrie

HERMIE 03-08-2020

PRIMA

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

ja dit product is top en aan te bevelen. en ziet er ook nog eens goed uit. wast prima en veel instel mogelijk ook kort programma mogelijk!!!!

Pluspunten

• MAKKELIJK TE BEDIENEN
  • LEKKER GROOT

Melanie D 27-05-2020

Stille en snelle wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Snelle en stille wasmachine, duidelijke display, wast goed schoon! Veel keuzes aan programma's. Ik ben er erg blij mee!

Pluspunten

• Stil
  • Snel
  • Wast milieu zuinig

Beeksma 11-05-2020

samsung wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

hele fijne wasmachine , lekker stil wast goed schoon , de app nog niet geïnstalleerd maar dit ga ik zeker snel doen zodat ik ook als ik nog niet thuis ben vast de machine aan kan zetten !!! en ook niet onbelangrijk supersnel bezorgd door cool blue , fijn dat ze even van te voren een telefoontje doen dat ze er aan komen

Pluspunten

• super stil
  • ziet er mooi uit
  • wast schoon

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

Ril91 14-12-2019

Uitstekende wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

De wasmachine werkt erg goed, verschillende en nuttige programma's. Eenvoudig te begrijpen, goede kwaliteit en goed voor de planeet.

Monique 06-12-2019

eenvoudig in gebruik en zeer stil

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

De machine werkt eenvoudig. Fijn dat je iets toe kunt voegen, wanneer je iets vergeten bent. Daarnaast is hij zeer stil als hij draait.

Pluspunten

• eenvoudig
  • stil

Mar 09-08-2019

Fijne machine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Wasmachine maakt haast geen kabaal. Wast schoon. Gebruiksvriendelijk. Ben zeer tevreden over deze machine

Pluspunten

• Stil
  • Wast schoon

J. Jense 31-05-2019

Rustige machine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Rustige machine met voldoende keuzemogelijkheden en een goed wasresultaat. Goede Nederlandstalige handleiding meegeleverd, echter groot gebruiksgemak en niet ingewikkeld. Desgewenst te volgen op de smartphone.

Pluspunten

• Stille machine
  • Mooie vormgeving
  • Makkelijk in het gebruik
  • Voldoende keuzemogelijkheden
  • Goed wasresultaat

Minpunten

• Kan niks bedenken

mar 18-04-2019

STILLE MACHINE

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

gekocht op basis van prijs/ kwaliteit, mogelijkheden en reviews. voldoet to op heden boven verwachting goed. App werkt prima ! nooit meer te vroeg naar zolder lopen om te kijken of machine klaar is.

Pluspunten

• stil
  • zuinig

Mirjam 25-03-2018

Samsung wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Prima wasmachine. Lekker stil en 1600 Toeren. Goede koop ter vervanging van onze oude wasmachine. Handig luikje om extra was in de trommel te doen.

Pluspunten

• Stil
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Sokken lijken in het rubber achter te blijven

Jolande 20-01-2018

Handig add wash systeem in de deur, eenvoudige bediening

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Samsung wasmachine in december gekocht, erg handig met add wash systeem in de deur. Eenvoudige bediening en stukken zuiniger en stiller dan de vorige machine.

Pluspunten

• add wash in de deur

Jeroen Nuhn 28-12-2017

praktische machine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

groter laadvermogen, 9 kg. geruislozer dan vergelijkbare machines, mooi hoog toerental van de centrifuge, waardoor kortere droogtijd in de wasdroger en mooi energie resultaat door zuige programmakeuze

Pluspunten

• laadvermogen
  • toerental centrifuge

Miran 26-12-2017

Simpel in gebruik

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Wij zijn erg blij met deze wasmachine! Hij is eenvoudig in gebruik, de eerste keer natuurlijk met het boekje erbij, kijken hoe alles precies werkt. En ideaal dat je vergeten kledingstukken nog kan toevoegen! Heb hier al een paar keer gebruik van gemaakt! Sommige wasjes doet hij wel erg lang over, maar mn was is schoner als ooit!

Pluspunten

• Duidelijk scherm
  • Zuinig in gebruik
  • Je kan vergeten was toevoegen

Minpunten

• Soms lange wasduur
  • Is niet echt stil

Lisar 30-09-2017

add wash functie, zie er futuristish uit.

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Add wash functie, een wasmachine met een duidelijke was programma, ziet mooie en modern er uit, instelbare centrifugeren knoop, milieu vriendelijk en duurzaam.

Jongen 29-09-2017

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Fijne wasmachine, erg makkelijk in het gebruik. Veel programma's. De standaardprogramma's duren wat langer maar je kunt ook snelle programma's instellen. Maakt niet teveel lawaai

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Maakt niet teveel lawaai
  • Grote deuropening

Caroline 14-09-2017

Het gemak van de extra vuldeur opening

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Ik heb deze wasmachine gekozen vanwege het gemak van de extra vulopening in de deur. De grote van de inhoud van de trommel is zeer prettig. Deze machine voldoet aan alle voorwaarden die zijn voorgeschreven. De prijs is zeer laag voor deze prachtige wasmachine. Ik beveel deze zeker aan.

Pluspunten

• De 9 kilo inhoud en de extra vulopening.
  • Het totale gebruik is zeer gemakkelijk
  • Een aanwinst voor elk huishouden.
  • De prijs is zeer laag voor deze prachtige machine

Claudia en Hans 03-09-2017

Mooi en degelijk uitziende maschine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Heel mooie wasmachine heel nette prijs bij bemmel en kroon netjes bezorgt en oude machine in ons geval beneden gezet.
Machine is stil in gebruik ook bij centrifugeren zelfs op 1600 toeren is het geluid niveau best laag te noemen.
Bediening handig en overzichtelijk met veel instel mogelijkheden en goede indicatie via duidelijk display en geluidje bij einde wasprogramma (ook uit te schakelen)
Machine weegt ook de was waardoor er geen onnodig lange was tijd wordt gebruikt.
Machine later op de dag of nacht kunnen laten starten is ook wel tof.
Ook korte wasprogramma's van 15 en 30 min heel handig wel dan 800 toeren centrifugeren maar eventueel nadien nog na te doen op 1600 kost dan wel meer tijd uiteraard.
Ook heel handig is het later wasgoed toevoeg deurtje voor de vergeetachtige of haastige onder ons.
Tevens is de was via app op tel. te volgen en ik geloof zelfs te beinvloeden of starten (nog niet gebruikt)
Wat ik ook heel slim vind is dat wanneer veel korte wasjes gedraaid worden er na 40 wasbeurten er een alarmpje wordt gegeven dat je het eco trommelreiniging programma kunt laten doorlopen en dit is naar mijn mening zeker het behoud van je machine.
Achter gebleven zeepresten bij lage temperaturen kunnen je wasmachine echt op den duur ruïneren.
Dus heel slim bedacht de gemiddelde gebruiker zoals ik denkt er niet aan om eens een was programma te draaien zonder was en wasmiddel om zijn of haar wasmachine intern schoon te houden want op het oog zie je er zelden iets van.
Kortom doordacht product.
Wasmachine week in huis dus nog geen lange termijn ervaring maar het gevoel is goed.
En 5 jaar garantie op de machine en 10 jaar op de motor is ook niet verkeerd natuurlijk.

Pluspunten

• Stil
  • Good looking
  • Adwash deurtje

Minpunten

• 800 toeren bij korte wasjes (kan wel reden hebben)

ECF 02-09-2017

9kg, geluidsarm, bijvullen en een eerlijke prijs

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Topapparaat, geluidsarm, vergeten was bijvullen en voorzien van een supersnel programma voor een kleinere was. Onze eerste Samsung wasmachine maar reeds zeer tevreden over diverse ander Samsung producten.

Pluspunten

• geluidsarm
  • 9kg inhoud
  • snel programma
  • bijvulbaar
  • goede prijs

Minpunten

• geen

ROOS 27-08-2017

WASMACHINE ADD WASH 9KG

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

goede prijs-kwaliteitverhouding. Een wasmachine gericht op de toekomst met wifi-aansluiting. Via de Samsung Smart Home app makkelijk te bedienen. Als het programma is afgelopen krijg je een seintje. Scheelt onnodig heen en weer lopen naar boven.

Met 9 kilo voldoende capaciteit.

WH 26-08-2017

Grote capaciteit en handige wifi bediening

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Qua specificaties doet 'ie niet onder voor de traditionele wasmachinemerken als bosch/siemens, AEG of Zanusi. En interessant geprijsd.

Met 9 kilo voldoende capaciteit.

Door de wifi aansluiting kan je via de machine via de Samsung Smart Home app bedienen. Als het programma is afgelopen krijg je een seintje. Scheelt onnodig heen en weer lopen naar boven.

Pluspunten

• Capaciteit van 9 kg
  • Wifi bediening
  • Tijdelijke actie: 5 jaar garantie

Steven 02-08-2017

Eigentijdse wasmachine met veel extra's

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Zowat alle wasprogramma's zijn aan te passen aan je persoonlijke eisen: snelle was, 3 of 4 of 5 keer spoelen, eco of super eco, temperatuur en centrifuge aan te passen naar je eigen wensen.
Heel stil, ook het centrifugeren, op afstand bestuurbaar via wifi, berichtje via een app wanneer de was klaar is...
Heel blij met het wasresultaat en ook met de machine zelf. Zeker een aanraden en dat voor een mooie prijs!

Pluspunten

• uiterst stl
  • veel persoonlijke instellingen
  • berichten via app

Sandra Dolmans 31-07-2017

grote deur opening en handig add wash deurtje

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

De add wash ECO is een geweldig apparaat met grote deuropening en het add wash deurtje is ideaal om naderhand de was aan te vullen. Het is zuinig en maakt zeer weinig geluid! een topper

Pluspunten

• add wash
  • zuining
  • design

Minpunten

• geen
  • geen

Samsung fan 30-07-2017

Schoon, stil en zuinig

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Deze Samsung AddWash gekocht omdat onze AEG er na 9 jaar de brui aan gaf. Deze prachtige machine heeft een 9kg grote trommel waar ruim voldoende wasgoed van een gezin van 5 personen in past. Met een centrifuge toerental van max 1600rpm komt het wasgoed er al bijna kastdroog uit. Eventjes in de droger en het kan zó je kast in. Je moet goed luisteren om de machine te horen draaien, zo stil. Met een handige App op je mobiel kun je o.a. het programma volgen, zodat je weet wanneer de wasmachine gereed is. Sokken vergeten? Geen probleem! Vanwege het handige 'doorgeefluikje' in de deur kun je deze gewoon toevoegen als het programma al loopt. Het enige minpuntje heeft ook direct een pluspuntje; Een trommel vol katoen doet er al snel 4 uur om het hele programma te doorlopen, maar als je slaapt heb je daar helemaal geen erg in. Met uitgestelde start is de machine net uitgedraaid als je wakker wordt. Het pluspuntje is het mooi zuinige energiegebruik. Mijn energieleverancier kwam al controleren of de meter het nog wel deed, zó zuinig draait deze Samsung. Een gerust gevoel is dat Samsung 5jr garantie geeft (zonder dat je hier extra voor betaald) en zelfs 10jr op de Digital Inverter motor! Wij hebben al één volle bak gewassen en zijn nu al 100% tevreden met deze aankoop. WhatsApp met deze AddWash zou mooi zijn. Hij stuurt mij in de toekomst dan een berichtje wanneer de was klaar is.... ;-))

Pluspunten

• Stil, ruim, zuinig en wireless...,
  • AddWash 'doorgeefluikje' voor vergeten sokken ofzo
  • Via App de machine op afstand bedienen
  • Prijs/kwaliteit verhouding (waar voor je geld)

Minpunten

• Met de hand wassen gaat iets sneller...
  • Zware machine om naar zolder te brengen (Pfff...)

Jose 28-06-2017

Prachtig eenvoudig te bedienen wasmachine met wat extra's

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Prachtig eenvoudig te bedienen wasmachine met wat extra's. Met een extra deurtje om de vergeten was nog even toe te voegen. Ook dat de tijd wordt aan gepast aan de hoeveelheid was. Helemaal Top.

Pluspunten

• extra was toe te voegen
  • zeer zuinig met water
  • eenvoudig te bedienen
  • uiterst stil

Erik van Dillen 20-09-2016

Zuinig en stil

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Het is een superstille machine, zelfs bij centrifugeren. Handig dat de machine een bericht via Smart Home geeft wanneer hij klaar is (of hoe lang het nog duurt). De was komt ook erg mooi uit de machine. De add wash functionaliteit hebben we nog niet getest.

Pluspunten

• Zeer zuinig
  • Erg stil
  • Smart Home