Samsung WW90K6604QW - Reviews

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Erik van Dillen 20-09-2016

Zuinig en stil

Het is een superstille machine, zelfs bij centrifugeren. Handig dat de machine een bericht via Smart Home geeft wanneer hij klaar is (of hoe lang het nog duurt). De was komt ook erg mooi uit de machine. De add wash functionaliteit hebben we nog niet getest.

Pluspunten

• Zeer zuinig
  • Erg stil
  • Smart Home

Claudia en Hans 03-09-2017

Mooi en degelijk uitziende maschine

Heel mooie wasmachine heel nette prijs bij bemmel en kroon netjes bezorgt en oude machine in ons geval beneden gezet.
Machine is stil in gebruik ook bij centrifugeren zelfs op 1600 toeren is het geluid niveau best laag te noemen.
Bediening handig en overzichtelijk met veel instel mogelijkheden en goede indicatie via duidelijk display en geluidje bij einde wasprogramma (ook uit te schakelen)
Machine weegt ook de was waardoor er geen onnodig lange was tijd wordt gebruikt.
Machine later op de dag of nacht kunnen laten starten is ook wel tof.
Ook korte wasprogramma's van 15 en 30 min heel handig wel dan 800 toeren centrifugeren maar eventueel nadien nog na te doen op 1600 kost dan wel meer tijd uiteraard.
Ook heel handig is het later wasgoed toevoeg deurtje voor de vergeetachtige of haastige onder ons.
Tevens is de was via app op tel. te volgen en ik geloof zelfs te beinvloeden of starten (nog niet gebruikt)
Wat ik ook heel slim vind is dat wanneer veel korte wasjes gedraaid worden er na 40 wasbeurten er een alarmpje wordt gegeven dat je het eco trommelreiniging programma kunt laten doorlopen en dit is naar mijn mening zeker het behoud van je machine.
Achter gebleven zeepresten bij lage temperaturen kunnen je wasmachine echt op den duur ruïneren.
Dus heel slim bedacht de gemiddelde gebruiker zoals ik denkt er niet aan om eens een was programma te draaien zonder was en wasmiddel om zijn of haar wasmachine intern schoon te houden want op het oog zie je er zelden iets van.
Kortom doordacht product.
Wasmachine week in huis dus nog geen lange termijn ervaring maar het gevoel is goed.
En 5 jaar garantie op de machine en 10 jaar op de motor is ook niet verkeerd natuurlijk.

• Good looking
  • Adwash deurtje

Minpunten

• 800 toeren bij korte wasjes (kan wel reden hebben)

WH 26-08-2017

Grote capaciteit en handige wifi bediening

Qua specificaties doet 'ie niet onder voor de traditionele wasmachinemerken als bosch/siemens, AEG of Zanusi. En interessant geprijsd.

Met 9 kilo voldoende capaciteit.

Door de wifi aansluiting kan je via de machine via de Samsung Smart Home app bedienen. Als het programma is afgelopen krijg je een seintje. Scheelt onnodig heen en weer lopen naar boven.

Pluspunten

• Capaciteit van 9 kg
  • Wifi bediening
  • Tijdelijke actie: 5 jaar garantie

Steven 02-08-2017

Eigentijdse wasmachine met veel extra's

Zowat alle wasprogramma's zijn aan te passen aan je persoonlijke eisen: snelle was, 3 of 4 of 5 keer spoelen, eco of super eco, temperatuur en centrifuge aan te passen naar je eigen wensen.
Heel stil, ook het centrifugeren, op afstand bestuurbaar via wifi, berichtje via een app wanneer de was klaar is...
Heel blij met het wasresultaat en ook met de machine zelf. Zeker een aanraden en dat voor een mooie prijs!

Pluspunten

• uiterst stl
  • veel persoonlijke instellingen
  • berichten via app

Jose 28-06-2017

Prachtig eenvoudig te bedienen wasmachine met wat extra's

Prachtig eenvoudig te bedienen wasmachine met wat extra's. Met een extra deurtje om de vergeten was nog even toe te voegen. Ook dat de tijd wordt aan gepast aan de hoeveelheid was. Helemaal Top.

Pluspunten

• extra was toe te voegen
  • zeer zuinig met water
  • eenvoudig te bedienen
  • uiterst stil

DRENTH 05-11-2018

DE WAS WITTER DAN WIT

NA DE EERSTE WASBEURT ZEER TEVREDEN .EENVOUDIGE BEDIENING,ZEER STIL,ZUINIG . VAN DEZE MACHINE HOUDE WE VAN.

Jeroen73 03-11-2018

Een hele nieuwe beleving van de was doen!

Wat een pracht van een apparaat en dan de was resultaten... fantastisch!! Ben enorm blij met deze fijne wasautomaat met vele mogelijkheden. De adwash is echt een uitkomst voor ons gezin. De machine maakt weinig geluid, ideaal. Met deze machine word de was doen weer leuk!

Flame 01-11-2018

Hij wast zoals ik van een wasmachine verwacht!

Ik ben tevreden met mijn nieuwe wasmachine. Mijn vorige Samsung was ook prima dus ik heb weer gekozen voor de Samsung. Nu met zo'n leuk vakje waarin je nog een vergeten kledingstuk kan toevoegen. Verder maakt hij weinig lawaai en wast goed schoon.

Bouwman123 29-10-2018

Stille wasmachine

We hebben deze wasmachine gekocht en zijn erg tevreden over de Samsung wasmachine, hij is stil, kunt hem via een app bedienen en je kunt na het aanzetten nog wat vergeten was toevoegen.

Bertus 18-10-2018

Geweldige wasmachine

onlangs deze wasmachine gekocht en zijn meer dan tevreden over de wasresultaten, wasgeluid en add wasfunctie.

Lilian 09-10-2018

Fijne wasmachine voor ons grote gezin

De Samsung addwash is een fijne wasmachine voor ons gezin van 5 personen. Zelf het gehele beddengoed van een 2 persoonsbed kan ik er nu in 1 keer in doen door de 9 kg trommel. Het enige minpuntje is dat de basisprogramma's katoen en e-katoen erg lang duren i.v.m. mijn vorige wasmachine (gemiddeld 3,5 uur versus 2,5 uur). De wasmachine speelt een leuk muziekje als hij klaar is.

Stefan 02-04-2018

Spijt van

Sinds eind december in bezit van dit product en speciaal gekocht omdat deze stil moet zijn en de wasmachine in een kast in de keuken moet staan. Echter komt vrijdag er voor de 2e keer een monteur omdat de wasmachine bizar veel herrie maakt bij centrifugeren. Monteur gaf de eerste keer al aan dat de wasmachine te ligt is waardoor deze teveel geluid maakt. Ook de addwash deur rammelt bij centrifugeren. Wanneer hij centrifugeert is de tv in de huiskamer 15 meter verderop niet eens meer te verstaan.

Mirjam 25-03-2018

Samsung wasmachine

Prima wasmachine. Lekker stil en 1600 Toeren. Goede koop ter vervanging van onze oude wasmachine. Handig luikje om extra was in de trommel te doen.

• Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Sokken lijken in het rubber achter te blijven

Jolande 20-01-2018

Handig add wash systeem in de deur, eenvoudige bediening

Samsung wasmachine in december gekocht, erg handig met add wash systeem in de deur. Eenvoudige bediening en stukken zuiniger en stiller dan de vorige machine.

Pluspunten

• add wash in de deur

Jeroen Nuhn 28-12-2017

praktische machine

groter laadvermogen, 9 kg. geruislozer dan vergelijkbare machines, mooi hoog toerental van de centrifuge, waardoor kortere droogtijd in de wasdroger en mooi energie resultaat door zuige programmakeuze

Pluspunten

• laadvermogen
  • toerental centrifuge

Miran 26-12-2017

Simpel in gebruik

Wij zijn erg blij met deze wasmachine! Hij is eenvoudig in gebruik, de eerste keer natuurlijk met het boekje erbij, kijken hoe alles precies werkt. En ideaal dat je vergeten kledingstukken nog kan toevoegen! Heb hier al een paar keer gebruik van gemaakt! Sommige wasjes doet hij wel erg lang over, maar mn was is schoner als ooit!

Pluspunten

• Duidelijk scherm
  • Zuinig in gebruik
  • Je kan vergeten was toevoegen

Minpunten

• Soms lange wasduur
  • Is niet echt stil

Lisar 30-09-2017

add wash functie, zie er futuristish uit.

Add wash functie, een wasmachine met een duidelijke was programma, ziet mooie en modern er uit, instelbare centrifugeren knoop, milieu vriendelijk en duurzaam.

Jongen 29-09-2017

Fijne wasmachine

Fijne wasmachine, erg makkelijk in het gebruik. Veel programma's. De standaardprogramma's duren wat langer maar je kunt ook snelle programma's instellen. Maakt niet teveel lawaai

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Maakt niet teveel lawaai
  • Grote deuropening

Caroline 14-09-2017

Het gemak van de extra vuldeur opening

Ik heb deze wasmachine gekozen vanwege het gemak van de extra vulopening in de deur. De grote van de inhoud van de trommel is zeer prettig. Deze machine voldoet aan alle voorwaarden die zijn voorgeschreven. De prijs is zeer laag voor deze prachtige wasmachine. Ik beveel deze zeker aan.

Pluspunten

• De 9 kilo inhoud en de extra vulopening.
  • Het totale gebruik is zeer gemakkelijk
  • Een aanwinst voor elk huishouden.
  • De prijs is zeer laag voor deze prachtige machine

ECF 02-09-2017

9kg, geluidsarm, bijvullen en een eerlijke prijs

Topapparaat, geluidsarm, vergeten was bijvullen en voorzien van een supersnel programma voor een kleinere was. Onze eerste Samsung wasmachine maar reeds zeer tevreden over diverse ander Samsung producten.

Pluspunten

• geluidsarm
  • 9kg inhoud
  • snel programma
  • bijvulbaar
  • goede prijs