Samsung WW90K6604QW - Reviews

9 kg
A+++-30%
Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Caroline 14-09-2017 Product paar weken in bezit

Het gemak van de extra vuldeur opening

Ik heb deze wasmachine gekozen vanwege het gemak van de extra vulopening in de deur. De grote van de inhoud van de trommel is zeer prettig. Deze machine voldoet aan alle voorwaarden die zijn voorgeschreven. De prijs is zeer laag voor deze prachtige wasmachine. Ik beveel deze zeker aan.

Pluspunten

• De 9 kilo inhoud en de extra vulopening.
  • Het totale gebruik is zeer gemakkelijk
  • Een aanwinst voor elk huishouden.
  • De prijs is zeer laag voor deze prachtige machine

Claudia en Hans 03-09-2017 Product paar weken in bezit

Mooi en degelijk uitziende maschine

Heel mooie wasmachine heel nette prijs bij bemmel en kroon netjes bezorgt en oude machine in ons geval beneden gezet.
Machine is stil in gebruik ook bij centrifugeren zelfs op 1600 toeren is het geluid niveau best laag te noemen.
Bediening handig en overzichtelijk met veel instel mogelijkheden en goede indicatie via duidelijk display en geluidje bij einde wasprogramma (ook uit te schakelen)
Machine weegt ook de was waardoor er geen onnodig lange was tijd wordt gebruikt.
Machine later op de dag of nacht kunnen laten starten is ook wel tof.
Ook korte wasprogramma's van 15 en 30 min heel handig wel dan 800 toeren centrifugeren maar eventueel nadien nog na te doen op 1600 kost dan wel meer tijd uiteraard.
Ook heel handig is het later wasgoed toevoeg deurtje voor de vergeetachtige of haastige onder ons.
Tevens is de was via app op tel. te volgen en ik geloof zelfs te beinvloeden of starten (nog niet gebruikt)
Wat ik ook heel slim vind is dat wanneer veel korte wasjes gedraaid worden er na 40 wasbeurten er een alarmpje wordt gegeven dat je het eco trommelreiniging programma kunt laten doorlopen en dit is naar mijn mening zeker het behoud van je machine.
Achter gebleven zeepresten bij lage temperaturen kunnen je wasmachine echt op den duur ruïneren.
Dus heel slim bedacht de gemiddelde gebruiker zoals ik denkt er niet aan om eens een was programma te draaien zonder was en wasmiddel om zijn of haar wasmachine intern schoon te houden want op het oog zie je er zelden iets van.
Kortom doordacht product.
Wasmachine week in huis dus nog geen lange termijn ervaring maar het gevoel is goed.
En 5 jaar garantie op de machine en 10 jaar op de motor is ook niet verkeerd natuurlijk.

• Good looking
  • Adwash deurtje

Minpunten

• 800 toeren bij korte wasjes (kan wel reden hebben)

ECF 02-09-2017 Product paar dagen in bezit

9kg, geluidsarm, bijvullen en een eerlijke prijs

Topapparaat, geluidsarm, vergeten was bijvullen en voorzien van een supersnel programma voor een kleinere was. Onze eerste Samsung wasmachine maar reeds zeer tevreden over diverse ander Samsung producten.

Pluspunten

• geluidsarm
  • 9kg inhoud
  • snel programma
  • bijvulbaar
  • goede prijs

ROOS 27-08-2017 Product paar dagen in bezit

WASMACHINE ADD WASH 9KG

goede prijs-kwaliteitverhouding. Een wasmachine gericht op de toekomst met wifi-aansluiting. Via de Samsung Smart Home app makkelijk te bedienen. Als het programma is afgelopen krijg je een seintje. Scheelt onnodig heen en weer lopen naar boven.

Met 9 kilo voldoende capaciteit.

WH 26-08-2017 Product paar weken in bezit

Grote capaciteit en handige wifi bediening

Qua specificaties doet 'ie niet onder voor de traditionele wasmachinemerken als bosch/siemens, AEG of Zanusi. En interessant geprijsd.

Met 9 kilo voldoende capaciteit.

Door de wifi aansluiting kan je via de machine via de Samsung Smart Home app bedienen. Als het programma is afgelopen krijg je een seintje. Scheelt onnodig heen en weer lopen naar boven.

Pluspunten

• Capaciteit van 9 kg
  • Wifi bediening
  • Tijdelijke actie: 5 jaar garantie

Steven 02-08-2017 Product paar weken in bezit

Eigentijdse wasmachine met veel extra's

Zowat alle wasprogramma's zijn aan te passen aan je persoonlijke eisen: snelle was, 3 of 4 of 5 keer spoelen, eco of super eco, temperatuur en centrifuge aan te passen naar je eigen wensen.
Heel stil, ook het centrifugeren, op afstand bestuurbaar via wifi, berichtje via een app wanneer de was klaar is...
Heel blij met het wasresultaat en ook met de machine zelf. Zeker een aanraden en dat voor een mooie prijs!

Pluspunten

• uiterst stl
  • veel persoonlijke instellingen
  • berichten via app

Sandra Dolmans 31-07-2017 Product paar dagen in bezit

grote deur opening en handig add wash deurtje

De add wash ECO is een geweldig apparaat met grote deuropening en het add wash deurtje is ideaal om naderhand de was aan te vullen. Het is zuinig en maakt zeer weinig geluid! een topper

Pluspunten

• add wash
  • zuining
  • design

Samsung fan 30-07-2017 Product paar dagen in bezit

Schoon, stil en zuinig

Deze Samsung AddWash gekocht omdat onze AEG er na 9 jaar de brui aan gaf. Deze prachtige machine heeft een 9kg grote trommel waar ruim voldoende wasgoed van een gezin van 5 personen in past. Met een centrifuge toerental van max 1600rpm komt het wasgoed er al bijna kastdroog uit. Eventjes in de droger en het kan zó je kast in. Je moet goed luisteren om de machine te horen draaien, zo stil. Met een handige App op je mobiel kun je o.a. het programma volgen, zodat je weet wanneer de wasmachine gereed is. Sokken vergeten? Geen probleem! Vanwege het handige 'doorgeefluikje' in de deur kun je deze gewoon toevoegen als het programma al loopt. Het enige minpuntje heeft ook direct een pluspuntje; Een trommel vol katoen doet er al snel 4 uur om het hele programma te doorlopen, maar als je slaapt heb je daar helemaal geen erg in. Met uitgestelde start is de machine net uitgedraaid als je wakker wordt. Het pluspuntje is het mooi zuinige energiegebruik. Mijn energieleverancier kwam al controleren of de meter het nog wel deed, zó zuinig draait deze Samsung. Een gerust gevoel is dat Samsung 5jr garantie geeft (zonder dat je hier extra voor betaald) en zelfs 10jr op de Digital Inverter motor! Wij hebben al één volle bak gewassen en zijn nu al 100% tevreden met deze aankoop. WhatsApp met deze AddWash zou mooi zijn. Hij stuurt mij in de toekomst dan een berichtje wanneer de was klaar is.... ;-))

Pluspunten

• Stil, ruim, zuinig en wireless...,
  • AddWash 'doorgeefluikje' voor vergeten sokken ofzo
  • Via App de machine op afstand bedienen
  • Prijs/kwaliteit verhouding (waar voor je geld)

Minpunten

• Met de hand wassen gaat iets sneller...
  • Zware machine om naar zolder te brengen (Pfff...)

Jose 28-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig eenvoudig te bedienen wasmachine met wat extra's

Prachtig eenvoudig te bedienen wasmachine met wat extra's. Met een extra deurtje om de vergeten was nog even toe te voegen. Ook dat de tijd wordt aan gepast aan de hoeveelheid was. Helemaal Top.

Pluspunten

• extra was toe te voegen
  • zeer zuinig met water
  • eenvoudig te bedienen
  • uiterst stil

Erik van Dillen 20-09-2016 Product paar dagen in bezit

Zuinig en stil

Het is een superstille machine, zelfs bij centrifugeren. Handig dat de machine een bericht via Smart Home geeft wanneer hij klaar is (of hoe lang het nog duurt). De was komt ook erg mooi uit de machine. De add wash functionaliteit hebben we nog niet getest.

Pluspunten

• Zeer zuinig
  • Erg stil
  • Smart Home