Bosch WAY32891NL - Reviews

Energiekosten per jaar
0 euro

9,1

WP 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi rvs display en zeer schone was

Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooi door het RVS display en de idosis werkt heel erg prettig, nooit meer hoeven na te denken bij doseren.

Johny 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super wasmachine

Ik ben pas een paar dagen in het bezit van deze machine. Ik ben er nu al super tevreden over. De macine is stil snel en was super goed schoon. Ook het idos systeem is er handig.

• Snel
  • Schoon

G. van der Kruk 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima machine, stil en simpel te bedienen

Goede machine die perfect zijn werk doet, makkelijk te bedienen en stil is. Het automatisch doseersysteem (i-dos) is erg handig

Martijn Robijn 07-11-2016 Product paar maanden in bezit

Compleet

Alles waar ik deze machine voor kocht heb ik mogen ervaren. Stil, schoon (goed resultaat) en zuinig. Bediening lijkt ingewikkelder dan het is. Voor makkelijk wassen gewoon alles automatisch doen, daarnaast alle keuzemogelijkheden.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • schoon

Minpunten

• langzaam (inherent aan zuinig)

Remco 06-11-2016 Product paar weken in bezit

Zeer prettige machine, mooi display, eenvoudige bediening

Zeer prettige machine, mooi display, eenvoudige bediening, veel logische voorkeuzes. Ideaal om geen wasmiddel meer te hoeven doseren. Zeer stil, en met na centrifugeren op 1600 toer heeft de droger ook minder tijd nodig dan voorheen. Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop.

Pluspunten

• Automatisch wasmiddel doseren
  • Zeer stil

Sander 05-11-2016 Product paar weken in bezit

Dit is Kwaliteit!

Erg zuinige machine welke het vieze werk uit handen neemt.
Deze wasmachine is extreem stil wanneer hij in gebruik is. de IDos is ook een genot om te hebben. Altijd de juiste doserring en een uitgebreid bedienings menu waar je makkelijk doorheen scrolt.

Pluspunten

• LuxeDisigne
  • Erg stil
  • Super zuinig AAA+30%
  • I Dos werkt prima

Minpunten

• aanschafprijs is het hogere sigment

Marian van de Werken 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote trommel, duidelijke display

Fijne wasmachine genoeg keuzemogelijkheden om de staat van de was aan jouw wensen te laten voldoen. Was komt er goed droog uit zodat de wasdroger er ook weinig werk aan heeft.

Marian van de Werken 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijke wasmachine, duidelijke diplay

De trommel is groot er kan veel wasgoed tegelijk gewassen worden. Fijn dat de dosering van wasmiddel door de wasmachine zelf bepaald wordt. De was kom er zo goed als droog uit zodat de wasdroger sneller klaar is.

M 23-10-2016 Product paar maanden in bezit

Wauw!!

We hebben voor deze Bosch wasmachine gekozen omdat deze zeer veel mogelijkheden heeft, grote trommel van 9kg. en bovendien hele goeie reviews heeft. Ideaal is het I-dos systeem, zo gebruik je nooit meer te veel wasmiddel/wasverzachter. De was komt er super schoon uit en ruikt heerlijk fris!! , Wat ons ook echt opvalt is dat ie erg stil is zelfs tijdens het centrifugeren. Al met al een Top Machine!! Bij twijfel....gewoon kopen dus!!

Pluspunten

• Zeer veel mogelijkheden
  • Zeer stil
  • I-dos systeem
  • Grote trommel ( 9 kg. )

Dick in Geldermalsen 22-10-2016 Product paar weken in bezit

Machtig apparaat, grote inhoud

Moderne machine met de nieuwste techniek. Zuinig in gebruik. Ook nog lekker stil. Gezien onze ervaring met de topproducten van Bosch in het verleden kunnen we ook een lange levensduur verwachten.

Pluspunten

• zuinig met wasmiddelen
  • stil

Minpunten

• studie nodig voor het gebruik

M. van Essen 21-10-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een waanzinnig fijne machine

Vandaag uit een nieuwe wasmachine moeten aanschaffen. De vorige wasmachine (ook een Bosch Logixx8) had na 7 jaar intensief gebruik de eerste storing die gelijk te duur was om te repareren. Vanmiddag is de nieuwe Bosch iDOS wasmachine gebracht. Eerste 2 wassen zijn al gedraaid, ic.m. iDOS systeem. We moeten even wennen, maar het werkt echt!. De nieuwe machine is een stuk rustiger qua geluid. Was resultaat is gewoon goed. We hopen en verwachten weer vele jaren met plezier gebruik te kunnen maken van deze Bosch iDOS wasmachine.

Pluspunten

• De diverse wasprogramma's
  • Anti vlekken programma!
  • Centrifugeren op1600 toeren bij handdoeken was
  • Ziet er strak uit qua vormgeving
  • Laag geluidsniveau bij draaien

Minpunten

• Nog niet gevonden

Ggbw 02-10-2016 Product paar dagen in bezit

Grote stille machine

Geweldige machine met heel veel mogelijkheden. Gebruiksvriendelijk, grote trommel en lekker stil en zuinig. Kan me geen betere machine wensen

Hans 24-09-2016 Product paar dagen in bezit

Fantatische wasmachine

Een paar dagen de wasmachine in gebruik. Kan niet anders zeggen dat hij uitstekend bevalt. Was zeer schoon en vooral fris, wasverzachter overbodig. Laat u niet afschrikken door de mogelijkheden die deze machinne heeft. Rustig met de handleiding voor de machine gaan zitten en niet alles tegelijk willen weten. binnen enkele dagen dagen kent u de machine al vrij goed en weet wat welke toepassingen voor u geschikt zijn.

Pluspunten

• geluidsarm
  • was ruikt fris
  • geen wasverzachter nodig
  • overzichtelijk display

Minpunten

• te kort voor beoordeling
  • excl vloeibaar wasmiddel

Cappellano 12-09-2016 Product paar weken in bezit

Uitgebreid keuze menu

Perfecte wasmachine voor grote familie was, uitgebreid keuzemenu! Gemakkelijke bediening met automatisch doseringssysteem wat alles nog simpeler maakt.

Pluspunten

• grote inhoud
  • veel keuzes

Michel 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Toppieboschie

Zeer gebruiks vriendelijk en bespaart veel wasmiddel.Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken werk gewoon goed. wij zij er heel blii mee, pff nog geen 100 tekens?

Ton 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima Wasmachine

Voor het eerst in het bezit van een Bosch wasmachine. Hij is zeer stil en het ideale is het niet iedere keer afmeten van wasmiddel en wasverzachter. Eenvoudige bediening omdat in het display duidelijk wordt aangegeven wat te doen.

Nico 21-07-2016 Product maand in bezit

Wasplezier

Geweldige wasmachine waarmee vele voorkeuren zijn in te stellen. Lekker hoog toerental om de was lekker droog te krijgen voordat het de droogtrommel in gaat. Werkt heel rustig en geeft weinig geluid.
Ook het niet hoeven vullen van het zeepbakje ervaar ik als prettig. Dus een heel nieuwe was ervaring.

Uit Assen 16-07-2016 Product kwartaal in bezit

Geweldig aparaat!

ik heb WAY32891NL droger sinds 2 maanden. geweldig! met 3 kleine kinderen draait het overuren;)
inmiddels de dekbedden gedroogd, ook dons. hydrofiele luiers worden heerlijk zacht, geen wasverzachter meer nodig.
met dekbedovertrekken heeft de droger wat meer moeite, draairichting verandert niet tussentijds waardoor dekbedden in een knoop eruit komen en dus niet 100% droog zijn.
design goed, trommel met verlichting. makkelijk in gebruik. voldoende opties om je was kast-droog te krijgen. in tijd programmeerbaar - heel handig.

Koster 15-07-2016 Product maand in bezit

Top wasmachine

Super wasmachine superstil makkelijk in gebruik en zeer droog komt het er uit kan hem iedereen aanbevelen

dick en toos van der heiden van der salm 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

blij dat mn oude kapot gegaan is, zo makkelijk was wassen nog nooit

ik ben nog niet in de gelegenheid om alles uit te vinden, maar de basis dingen voor gebruik weet ik. we zitten midden in de verhuizing toen mn oude wasmachine kapot ging. en heb dus weinig tijd maar ik kijk er naar uit om het geheel met de instructue te doen, dan kan ik denk ik ook nog besparen door de zuinigheid optimaal te benutten. we zijn met 5 personene waarvan 3 kleine kinderen onder de 8, dus veel was. mijn oude machine was 6 kilo, en nu 9 kilo, ik ben er super blij mee.