Bosch WAY32891NL - Reviews

Energiekosten per jaar
0 euro

JvH 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruikersvriendelijke wasmachine

Sinds gisteren de nieuwe Bosch iDos wasmachine in huis. Wat direct opvalt is dat de machine ontzettend stil is. Door het vullen van de twee iDos reservoirs (wij hebben voor witte en bonte was gekozen ipv wasverzchter) heb je verder geen omkijken naar het doseren voor iedere wasbeurt. Het bedieningsdisplay is erg mooi en intuitief. Een handige functie die je niet op veel machines aantreft is de machinereiniging. Dit geeft de wasmachine zelf aan en spoelt dan alles door op 90 Graden. Juist omdat nieuwe machines veelal op een lage temperatuur wassen is het goed om je apparaat regelmatig op 90 Graden te reinigen. Ook dit wordt nu door de Bosch machine automatisch geregeld.
Esthetisch ziet het apparaat er ook nog bijzonder mooi uit. Een lust vor het oog en een lust vor de was. Helemaal tevreden!

Brigitte Pot 16-01-2017 Product paar maanden in bezit

bosch WAY32891NL , een zeer goede investering

Ik was opzoek naar een krachtige machine welke in staat is om zeer hardnekkig vuil te verwijderen.
De Bosch voldoet daar zeker aan .
Ik heb gekozen voor de Bosch mede omdat deze voorzien is van een siliconen rand in plaats van een rubberenrand , deze rand voorkomt dat dierlijke vetten ( wij werken in de agrarische sector) zich kunnen hechten aan deze rand .
De Bosch is makkelijke te bedienen en heeft een grote keuze aan programma`s ,
Het automatische doseersysteem van het wasmiddel en de wasverzachter is ook heel prettig want nu doseer ik nooit meer teveel wasmiddel of verzachter wat natuurlijk ook een besparing oplevert.
De was komt zeer schoon en vrij droog uit de machine wat voor mij een grote plus is omdat is geen droger gebruik.
Tevens is de machine erg stil en heeft een aantrekkelijk design .

Pluspunten

• weinig geluid
  • was komt zeer fris uit de machine
  • was is licht vochtig als het uit de machine komt
  • zeer schone was
  • ruime keuzes aan programma`s

cvz 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

keurige machine

optisch moderne look en qua bediening super gebruiksvriendelijke wasmachine.Samen met de 10 jaar motorgarantie in mijn ogen een goede aankoop voor de lange termijn

Ketty 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

Grote trommel, veel mogelijkheden, intelligent

Deze wasmachine heeft een grote trommel waar veel was in kan, handig voor ons gezin met drie kinderen. Deze is bovendien meer energiezuinig en doseert zelf de hoeveelheid zeep.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Licht in trommel

Minpunten

• Teveel opties, mag eenvoudiger

Tineke Roorda 11-12-2016 Product paar weken in bezit

Praktisch en simpel in gebruik

Bijzonder blij met de mogelijkheden van dit apparaat. De was wordt goed schoon en dankzij de automatischer wasmiddelinstelling voordelig in gebruik. Dit apparaat gekozen op zijn Eco-systeem.

Pluspunten

• Simpel in gebruik
  • Vele mogelijkheden

peter 06-12-2016 Product paar weken in bezit

bosh wasmachine

Ik ben zeer tevreden over deze wasmachine, hij is erg stil en heel zuinig. Ook de i-dos is erg handig

Pluspunten

• erg stil
  • zeer zuinig
  • 1600 toeren

WP 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi rvs display en zeer schone was

Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooi door het RVS display en de idosis werkt heel erg prettig, nooit meer hoeven na te denken bij doseren.

Johny 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super wasmachine

Ik ben pas een paar dagen in het bezit van deze machine. Ik ben er nu al super tevreden over. De macine is stil snel en was super goed schoon. Ook het idos systeem is er handig.

• Snel
  • Schoon

G. van der Kruk 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima machine, stil en simpel te bedienen

Goede machine die perfect zijn werk doet, makkelijk te bedienen en stil is. Het automatisch doseersysteem (i-dos) is erg handig

Martijn Robijn 07-11-2016 Product paar maanden in bezit

Compleet

Alles waar ik deze machine voor kocht heb ik mogen ervaren. Stil, schoon (goed resultaat) en zuinig. Bediening lijkt ingewikkelder dan het is. Voor makkelijk wassen gewoon alles automatisch doen, daarnaast alle keuzemogelijkheden.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • schoon

Minpunten

• langzaam (inherent aan zuinig)

Remco 06-11-2016 Product paar weken in bezit

Zeer prettige machine, mooi display, eenvoudige bediening

Zeer prettige machine, mooi display, eenvoudige bediening, veel logische voorkeuzes. Ideaal om geen wasmiddel meer te hoeven doseren. Zeer stil, en met na centrifugeren op 1600 toer heeft de droger ook minder tijd nodig dan voorheen. Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop.

Pluspunten

• Automatisch wasmiddel doseren
  • Zeer stil

Sander 05-11-2016 Product paar weken in bezit

Dit is Kwaliteit!

Erg zuinige machine welke het vieze werk uit handen neemt.
Deze wasmachine is extreem stil wanneer hij in gebruik is. de IDos is ook een genot om te hebben. Altijd de juiste doserring en een uitgebreid bedienings menu waar je makkelijk doorheen scrolt.

Pluspunten

• LuxeDisigne
  • Erg stil
  • Super zuinig AAA+30%
  • I Dos werkt prima

Minpunten

• aanschafprijs is het hogere sigment

Marian van de Werken 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote trommel, duidelijke display

Fijne wasmachine genoeg keuzemogelijkheden om de staat van de was aan jouw wensen te laten voldoen. Was komt er goed droog uit zodat de wasdroger er ook weinig werk aan heeft.

Marian van de Werken 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijke wasmachine, duidelijke diplay

De trommel is groot er kan veel wasgoed tegelijk gewassen worden. Fijn dat de dosering van wasmiddel door de wasmachine zelf bepaald wordt. De was kom er zo goed als droog uit zodat de wasdroger sneller klaar is.

M 23-10-2016 Product paar maanden in bezit

Wauw!!

We hebben voor deze Bosch wasmachine gekozen omdat deze zeer veel mogelijkheden heeft, grote trommel van 9kg. en bovendien hele goeie reviews heeft. Ideaal is het I-dos systeem, zo gebruik je nooit meer te veel wasmiddel/wasverzachter. De was komt er super schoon uit en ruikt heerlijk fris!! , Wat ons ook echt opvalt is dat ie erg stil is zelfs tijdens het centrifugeren. Al met al een Top Machine!! Bij twijfel....gewoon kopen dus!!

Pluspunten

• Zeer veel mogelijkheden
  • Zeer stil
  • I-dos systeem
  • Grote trommel ( 9 kg. )

Dick in Geldermalsen 22-10-2016 Product paar weken in bezit

Machtig apparaat, grote inhoud

Moderne machine met de nieuwste techniek. Zuinig in gebruik. Ook nog lekker stil. Gezien onze ervaring met de topproducten van Bosch in het verleden kunnen we ook een lange levensduur verwachten.

Pluspunten

• zuinig met wasmiddelen
  • stil

Minpunten

• studie nodig voor het gebruik

M. van Essen 21-10-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een waanzinnig fijne machine

Vandaag uit een nieuwe wasmachine moeten aanschaffen. De vorige wasmachine (ook een Bosch Logixx8) had na 7 jaar intensief gebruik de eerste storing die gelijk te duur was om te repareren. Vanmiddag is de nieuwe Bosch iDOS wasmachine gebracht. Eerste 2 wassen zijn al gedraaid, ic.m. iDOS systeem. We moeten even wennen, maar het werkt echt!. De nieuwe machine is een stuk rustiger qua geluid. Was resultaat is gewoon goed. We hopen en verwachten weer vele jaren met plezier gebruik te kunnen maken van deze Bosch iDOS wasmachine.

Pluspunten

• De diverse wasprogramma's
  • Anti vlekken programma!
  • Centrifugeren op1600 toeren bij handdoeken was
  • Ziet er strak uit qua vormgeving
  • Laag geluidsniveau bij draaien

Minpunten

• Nog niet gevonden

Ggbw 02-10-2016 Product paar dagen in bezit

Grote stille machine

Geweldige machine met heel veel mogelijkheden. Gebruiksvriendelijk, grote trommel en lekker stil en zuinig. Kan me geen betere machine wensen

Hans 24-09-2016 Product paar dagen in bezit

Fantatische wasmachine

Een paar dagen de wasmachine in gebruik. Kan niet anders zeggen dat hij uitstekend bevalt. Was zeer schoon en vooral fris, wasverzachter overbodig. Laat u niet afschrikken door de mogelijkheden die deze machinne heeft. Rustig met de handleiding voor de machine gaan zitten en niet alles tegelijk willen weten. binnen enkele dagen dagen kent u de machine al vrij goed en weet wat welke toepassingen voor u geschikt zijn.

Pluspunten

• geluidsarm
  • was ruikt fris
  • geen wasverzachter nodig
  • overzichtelijk display

Minpunten

• te kort voor beoordeling
  • excl vloeibaar wasmiddel

Cappellano 12-09-2016 Product paar weken in bezit

Uitgebreid keuze menu

Perfecte wasmachine voor grote familie was, uitgebreid keuzemenu! Gemakkelijke bediening met automatisch doseringssysteem wat alles nog simpeler maakt.

Pluspunten

• grote inhoud
  • veel keuzes