Samsung WW80K6404QW AddWash - Reviews

8 kg
A+++-40%
Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 59 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jo 18-12-2016 Product paar weken in bezit

wasmachine met add wash

Ik gebruik de machine nog niet zo lang, dus mijn ervaring met het toevoegen van was is nog niet zo groot. Tot nu toe bevalt het me wel.

renver12358 24-12-2016

Heeft deze wasmachine ook een 30 graden programma? Ik lees bij sommige andere modellen dat er alleen maar een 20 graden en 40 graden programma is, dat is toch heel onhandig? Veel van mijn kleding mag max 30 graden gewassen worden en dan is 20 graden wel erg 'koud'. Ik hoor het graag van u.

Esther 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat!

Via een win actie deze mooie wasmachine via Samsung GEWONNEN! Dat is al super op zich natuurlijk!
Wast goed schoon, mooie, duidelijke bediening. Maakt geen herrie. Enig minpuntje is dat de wasmachine de belading niet aangeeft. Dit zou overbelading voorkomen. Verder niets dan lof! Samsung bedankt!

Mila 31-12-2016

Mooie uitstraling

Ik heb de machine nu een paar maanden,wassen is weer makkelijk
Wast mooi schoon,en ziet er fraai uit
Ik ben er blij mee

Pluspunten

• Mooi met dat zwart

Minpunten

• Programma's duren lang

Rene 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

30 graden programma?

Ik zie geen vraag-antwoord optie dus dan maar via deze weg. Heeft deze wasmachine ook een 30 graden programma? Ik lees bij sommige andere modellen dat er alleen maar een 20 graden en 40 graden programma is, dat is toch heel onhandig? Veel van mijn kleding mag max 30 graden gewassen worden en dan is 20 graden wel erg 'koud'.

Tevreden klant 03-08-2016 Product paar weken in bezit

Samsung Ad wash 8 KG

Zeer mooi vormgeven wasmachine. Makkelijk en duidelijk in het gebruik. Handige was programma's die duidelijk zijn welke je waarbij moet gebruiken.
Ook de ad-wash is al vaak gebruikt en werkt kosten besparend als je nog wat hebt laten liggen of kleding hebt dat alleen maar 1X spoelen nodig heeft kan je deze later nog toevoegen.

Peter 17-05-2016 Product jaar of meer in bezit

Uitstekende wasmachine, maar de service is ver te zoeken

6,6
Wij hebben de voorganger van deze wasmachine nu 2 jaar en een maand in ons bezit. Nu heeft hij een motorstoring welke binnen de garantietermijn is opgetreden, maar op advies van Samsung gereset is. Nu komt deze storing weer terug, en je raadt het al, net buiten de garantieperiode. Kosten 148,50. Samsung gebeld, deze vinden dit een uitstekende service! Misschien goed om in de reviews stil te staan bij service en duurzaamheid over tijd! De volgende keer toch gewoon weer een A merk! Goedkoop blijkt toch weer duurkoop ;-(

schlemmermadl 19-04-2016 Product paar weken in bezit

super wasmaschine

de programmas zijn individueel te wijzigen,
de add-wash-functie is voor ons met kleinkind heel handig .. vaak wordt direct iets vies na inschakeln van de wasmaschine .. kan die nog makkelijk mee in ... tijdverzet startmogelijkheid is geweldig ! in de ochtend inschakeln en middag na werk is die klaar ! handig !

Rob 23-07-2017 Product paar dagen in bezit

Stil, wast heel goed en het addwash klep werkt prima!

Gekozen voor het addwash klepje en omdat Samsung goed is in electronica, ik had altijd wat met mijn oude machine.

Richard 21-07-2017 Product paar dagen in bezit

Stille kracht

Top wasmachine. Haast geluidloos. Makkelijk aan te sluiten en te bedienen. Klepje voor toevoegen van vergeten wasgoedje super handig. Zuinig in gebruik. Beter betaalbaar dan pak hem weg een Miele.

Pluspunten

• Zuinig
  • Geluidloos
  • Handig klepje
  • Makkelijke duidelijke bediening
  • Makkelijke aansluiting

Minpunten

• Nog geen bekend

Hennie 20-07-2017 Product paar weken in bezit

Stil, krachtig, snel en zuinig

Had ik m maar eerder gekocht wat een fijne machine. Stil, krachtig, zuinig en zeer schoon. Mn vrouw vindt die klep voor tijdens het wassen toevoegen echt een pluspunt.

Pluspunten

• stil
  • snel

Berlin 20-07-2017 Product paar dagen in bezit

goed groot vulvak. duidelijke knoppen.

toen wij voor een nieuwe machine gingen kijken was onze keuze al snel op deze gevallen. duidelijke knoppen duidelijk display, al met al gebruikers vriendelijk.
we hebben gelijk de machine in gebruik genomen en wat ons gelijk opviel is dat hij zo lekker stil is.

Pluspunten

• mooie uitstraling.
  • duidelijk display.

mtn 15-07-2017 Product paar dagen in bezit

SAMSUNG IS TOFFF

1 omdat ie samsung is
2 prijs
3 zeer goed, stil kwaliteit
ik raad het zeker aan.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • 8kg
  • met mobil aansturen

Ann 14-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie en luxe wasmachine

Hij heeft veel opties, ziet er mooi uit en werkt goed. Het display werkt goed en is erg overzichtelijk. De Add Wash optie heb ik nog niet gebruikt, maar lijkt me ideaal. Het lange deuntje wanneer hij klaar is, moet ik nog wel uit zien te zetten.

• Zuinig
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Geen "normaal" programma

Appie 13-07-2017 Product paar dagen in bezit

Makkelijke bediening

De standaard programma's zijn eenvoudig aan je eigen wensen aan te passen. Hij is vrij stil en een duidelijke bediening.

Pluspunten

• Eigen aanpassingen mogelijk
  • Energie en water verbruik

Minpunten

• Nog niets kunnen ontdekken

Malou 12-07-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige wasmachine

Deze nieuwe designs van samsung zijn in een woord geweldig. Er zitten veel programma's op, de eco-bubble werkt super en de nieuwe functies zijn erg handig. Tevens ziet de wasmachine er erg mooi uit. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• mooi design
  • vergeten items toevoegen

Rachel 11-07-2017 Product paar dagen in bezit

goed tot zover we hem kennen

we hebben hem nog niet zo lang maar het is een mooie machine om te zien en bij het plaatsen ging de machine automatich waterpas staan waardoor hij goed stabiel is en daardoor ook lekker stil is. verder werkt de home app niet heel goed je router moet bijna naast de wasmachine staan wilt de app werken dus dat is wel een minpuntje.

• was later bijvoegen

Minpunten

• de smartapp werkt niet goed

yvke 11-07-2017 Product paar dagen in bezit

Top wasmachine

Niet alleen qua uiterlijk een mooie wasmachine maar het is zeker een fijne wasmachine.
Grote inhoud, op veel programma's zijn veel aanpassingsmogelijkheden, zeer gebruiksvriendelijk. Al met al TOP!

cindy met 4 kids 11-07-2017 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk

Geweldige wasmachine zeer gebruiksvriendelijk . de was is in 1 uur klaar en schoon en fris. het is een zeer stille wasmachine . echte een super wasmachine en super zuinig in verbruik .nog geen minpunten gevonden

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • zuinig
  • snel
  • superstil

Jaap 11-07-2017 Product paar weken in bezit

Stille wasmachine

Sinds twee weken gebruiken we deze wasmachine en bevalt tot nu toe heel goed, als de wasmachine klaar is wordt je met een heel liedje erop geattendeerd dat de was klaar is. Ervaring tot nu toe heel goed, frisse en schone was.

Alicia 08-07-2017 Product paar weken in bezit

SUPER ZUINIG EN TOCH ALTIJD WEER EEN HEERLIJK SCHONE WAS!

Ik heb na een Miele en na een AEG voor samsung gekozen. Gewoon weg omdat al ons apparatuur in huis uit Samsung bestaat en we nooit een probleem ermee hebben ervaren. Daarbij ziet deze wasmachine er gewoon anders (luxer/ moderner) uit, wast ze ook nog is erg zuinig en ruikt je was steeds weer opnieuw heerlijk schoon en fris! (dit kan ik niet over de andere 2 merken zeggen helaas.) So people if ure looking for a good brand with an amazing designe.. Go for Samsung! Love it!!

Pluspunten

• super zuinig
  • niet duur
  • wast erg schoon met weinig
  • luxe uitstraling