Samsung WW80K6404QW AddWash - Reviews

8 kg
A+++-40%
Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 101 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jo 18-12-2016 Product paar weken in bezit

wasmachine met add wash

Ik gebruik de machine nog niet zo lang, dus mijn ervaring met het toevoegen van was is nog niet zo groot. Tot nu toe bevalt het me wel.

renver12358 24-12-2016

Heeft deze wasmachine ook een 30 graden programma? Ik lees bij sommige andere modellen dat er alleen maar een 20 graden en 40 graden programma is, dat is toch heel onhandig? Veel van mijn kleding mag max 30 graden gewassen worden en dan is 20 graden wel erg 'koud'. Ik hoor het graag van u.

Rene 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

30 graden programma?

Ik zie geen vraag-antwoord optie dus dan maar via deze weg. Heeft deze wasmachine ook een 30 graden programma? Ik lees bij sommige andere modellen dat er alleen maar een 20 graden en 40 graden programma is, dat is toch heel onhandig? Veel van mijn kleding mag max 30 graden gewassen worden en dan is 20 graden wel erg 'koud'.

Esther 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat!

Via een win actie deze mooie wasmachine via Samsung GEWONNEN! Dat is al super op zich natuurlijk!
Wast goed schoon, mooie, duidelijke bediening. Maakt geen herrie. Enig minpuntje is dat de wasmachine de belading niet aangeeft. Dit zou overbelading voorkomen. Verder niets dan lof! Samsung bedankt!

eenwieler 17-09-2017 Product paar dagen in bezit

Erg stil

Stille machine die ook korte wasjes kan doen.Mooi design ,ruime trommel en het gemak om tussendoor was toe te voegen.

Pluspunten

• bediening
  • groot display

Minpunten

• zwarte deur

J. Dijkshoorn 04-09-2017 Product paar dagen in bezit

Wasmachine, energie zuinig en stil

Door goed advies bij Expert Koppenol te Naaldwijk hebben we deze wasmachine gekozen. Doorslagpunten: prijs, kwaliteit, energiezuinig, bijvulmogelijkheid tijdens wassen. Na de machine een aantal malen gebruikt te hebben blijkt dat we een goede keuze hebben gemaakt. Schone, frisse was en goed droog na centrifugeren op 1400 toeren. Geluidsarm en fijn te bedienen.

Richard 21-07-2017 Product paar dagen in bezit

Stille kracht

Top wasmachine. Haast geluidloos. Makkelijk aan te sluiten en te bedienen. Klepje voor toevoegen van vergeten wasgoedje super handig. Zuinig in gebruik. Beter betaalbaar dan pak hem weg een Miele.

Pluspunten

• Zuinig
  • Geluidloos
  • Handig klepje
  • Makkelijke duidelijke bediening
  • Makkelijke aansluiting

Minpunten

• Nog geen bekend

Hennie 20-07-2017 Product paar weken in bezit

Stil, krachtig, snel en zuinig

Had ik m maar eerder gekocht wat een fijne machine. Stil, krachtig, zuinig en zeer schoon. Mn vrouw vindt die klep voor tijdens het wassen toevoegen echt een pluspunt.

Pluspunten

• stil
  • snel

Berlin 20-07-2017 Product paar dagen in bezit

goed groot vulvak. duidelijke knoppen.

toen wij voor een nieuwe machine gingen kijken was onze keuze al snel op deze gevallen. duidelijke knoppen duidelijk display, al met al gebruikers vriendelijk.
we hebben gelijk de machine in gebruik genomen en wat ons gelijk opviel is dat hij zo lekker stil is.

Pluspunten

• mooie uitstraling.
  • duidelijk display.

Mila 31-12-2016

Mooie uitstraling

Ik heb de machine nu een paar maanden,wassen is weer makkelijk
Wast mooi schoon,en ziet er fraai uit
Ik ben er blij mee

Pluspunten

• Mooi met dat zwart

Minpunten

• Programma's duren lang

Tevreden klant 03-08-2016 Product paar weken in bezit

Samsung Ad wash 8 KG

Zeer mooi vormgeven wasmachine. Makkelijk en duidelijk in het gebruik. Handige was programma's die duidelijk zijn welke je waarbij moet gebruiken.
Ook de ad-wash is al vaak gebruikt en werkt kosten besparend als je nog wat hebt laten liggen of kleding hebt dat alleen maar 1X spoelen nodig heeft kan je deze later nog toevoegen.

Peter 17-05-2016 Product jaar of meer in bezit

Uitstekende wasmachine, maar de service is ver te zoeken

6,6
Wij hebben de voorganger van deze wasmachine nu 2 jaar en een maand in ons bezit. Nu heeft hij een motorstoring welke binnen de garantietermijn is opgetreden, maar op advies van Samsung gereset is. Nu komt deze storing weer terug, en je raadt het al, net buiten de garantieperiode. Kosten 148,50. Samsung gebeld, deze vinden dit een uitstekende service! Misschien goed om in de reviews stil te staan bij service en duurzaamheid over tijd! De volgende keer toch gewoon weer een A merk! Goedkoop blijkt toch weer duurkoop ;-(

schlemmermadl 19-04-2016 Product paar weken in bezit

super wasmaschine

de programmas zijn individueel te wijzigen,
de add-wash-functie is voor ons met kleinkind heel handig .. vaak wordt direct iets vies na inschakeln van de wasmaschine .. kan die nog makkelijk mee in ... tijdverzet startmogelijkheid is geweldig ! in de ochtend inschakeln en middag na werk is die klaar ! handig !

Net verhuisd 20-09-2017 Product paar weken in bezit

Super wasmachine

Prachtig model, centrifugeert heel goed, ik heb drogere was na afloop. Veel opties. Hij is ook heel stil. En altijd handig om een sok toe te voegen op een later tijdstip. Ik begrijp alleen niet waarom je bij optie dekbed maar 2 kilo kan laden. Bij ons is dat zwaarder dan 2 kilo samen met de molton. Blij mee!

Pluspunten

• stil
  • snel
  • droog resultaat na centrifugeren

Minpunten

• bij optie dekbed lage belading mogelijk

Daisy 19-09-2017 Product paar weken in bezit

Wasmachine anno 2017

Mooi digitaal display dat super handig in gebruik. Je kunt zelfs een app downloaden om hem te bedienen. Waarop je tevens een melding krijgt dat ie klaar is en favorieten programma's kunt vastzetten.
Ook het kinderslot is super met een 3jarig kleine boef die nog wel eens op alle knopjes wil duwen. Oja en je kunt er natuurlijk ook mee wassen ;-)

Pluspunten

• digitaal display
  • Addwash
  • Remote control via app op de gsm

Minpunten

• De app vereist toegang tot je contacten
  • app vereist toegang tot bellen en sms'en

Nathalie 19-09-2017 Product paar weken in bezit

Mooie maschine

Mooie wasmachine. Duidelijk menu, moet wel even wennen aan de geluidjes die het display maakt maar dat kan gelukkig ook uit. Ook handig om tijdens het wassen nog wat wasgoed toe te voegen.

Mel 18-09-2017 Product paar dagen in bezit

Samsung Add Wash

Prettige machine, bediening is heel intuïtief.
Machine is stil bij zowel wassen als centrifugeren.
5 jaar volledige garantie en 10 jaar garantie op de motor.

Pluspunten

• Intuitief
  • stil

Minpunten

• Kort programma beperkt qua instellingen

Jenni 17-09-2017 Product paar dagen in bezit

SAMSUNG WASMACHINE, add wash

Product nog niet gebruikt, maar heerlijk om de vergeten sokken of de ernaast gevallen shirt er toch bij te kunnen stoppen. grappige gadget, wifi aansturing van de wasmachine. was klaar zetten en op afstand starten.

Pluspunten

• goede trommel
  • makkelijke bediening

Elfie 16-09-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldige wasmachine

De wasmachine is heel zuinig in gebruik, je kunt gemakkelijk wasgoed toevoegen en heeft een hele goede trommel. Doet niets onder voor een Miele.

Pluspunten

• Past water aan na aanleiding wasgoed
  • Werkt digitaal

Minpunten

• nog niet gevonden tot nu toe

Monique 15-09-2017 Product paar dagen in bezit

Prima machine met veel handige functies

Super mooie machine, degelijk uiterlijk en veel opties die wassen nog leuker maakt.
Kan zelfs je was regelen via je app op je telefoon:)
Handig dat je er ten alle tijden nog was of eventueel wasverzachter bij kan voegen via de deur. Ik zeg..niet twijfelen...echt waar voor je geld!

rene hak 13-09-2017 Product paar dagen in bezit

makkelijk

tot noch toe, erg makkelijk in het gebruik, knoppen zijn overzichtelijk, geluidarm, prettig in het gebruik

Pluspunten

• grote deur
  • overzichtelijk
  • kan veel was in