AEG L99695HWD - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
Kleur(en)
wit

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Aagja 21-12-2016

Een dure was-droogcombinatie met slechte droogresultaten

Wat een vreselijke machine! Ik heb deze wasdroogcombinatie nu bijna een half jaar en hij staat constant aan! En niet omdat ik heel veel was heb, nee omdat het drogen NIET lukt!
De witte was duurt de hele nacht en dan hoop ik s morgens dat de was ook droog is, maar nee hoor het moet nog minstens twee maal het droogprogramma draaien.
Het wasprogramma duurt uren! omdat het economisch wassen is. Daarna een droogprogramma wat uren duurt en dat daarna nog zeker tweemaal opgestart moet worden omdat de was niet droog is. Niet omdat er teveel was inzit, nee ik heb het zelfs gewogen, 3 kg krijgt deze wasdroogcombinatie niet in een keer droog!
En dat voor zo'n dure machine, vreselijk.
Geluidsstil is hij zeker ook niet, hij bonkt op het moment dat hij gaat centrifugeren, dit doet hij bij de handdoeken maar ook bij mijn tere bloesjes, dus het kan niet door het gewicht komen.
Zelfs de aan- en uitknop reageert niet snel, die moet je minstens drie keer indrukken wil hij reageren.
Wat beloofd werd als een fijne machine waar ik jaren plezier van zou hebben, is een nachtmerrie geworden.
En dan het filter, er wordt aangegeven dat het filter schoongemaakt moet worden, dat gebeurt al als er een paar pluisjes inzitten, ik gebruik zelfs de stofzuiger om het filter schoon te krijgen!
Ik hoop op een officiele reactie van AEG!!!
Voor zoveel geld en dan zo'n ontevreden gebruiker!
Deze raad ik echt niemand aan.

Minpunten

• geluid
  • droogt niet
  • programma's duren uren

Officiele reactie van AEG-Electrolux 23-12-2016

Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent met uw apparaat. Graag ontvangen wij meer gegevens via consumercare@electrolux.nl zodat wij kunnen kijken of wij iets kunnen betekenen.

Nikki
AEG Webcare

Mfduffel 03-01-2017

Unieke was/droogcombinatie met warmtepomp

Om in een piepkleine berging een wasmachine en een droogkast te kunnen plaatsen leek een wasmachine/droogkast combinatie de ideale oplossing en de geringe warmte afgifte van een warmtepomp droogkast noodzakelijk. Alleen AEG biedt die oplossing. De bediening is eenvoudig met een logische menu structuur. Bij het wassen is de machine behoorlijk stil, bij het drogen maakt ze vrij veel kabaal. Omwille van de warmtepomp duurt een volledige cyclus wassen/drogen lang (6 tot 7 uur). De trommel is voldoende groot, zodat je tot 6 kg kan drogen. Het was- en droogproces wordt gestuurd door allerhande sensoren, zodat de bij het starten aangegeven was of was en droog tijd nooit correct is, maar regelmatig wijzigt. Op zich geen probleem, alleen als je met uitgestelde start werkt: hier kies je de eindtijd, en om de gewenste eindtijd te halen, kies je die best een uur later, anders is de was te vroeg klaar! Op enkele minpunten na, best tevreden met deze wasmachine

Pluspunten

• Zuinig
  • Uitstekend was/droogresultaat
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Lawaaierig droogproces
  • Onbruikbare uitgestelde start
  • Was drogen duurt lang