Bosch Serie | 6 WAT28361NL - Reviews

7 kg
A+++
Energiekosten per jaar
0 euro

Beoordeling op basis van 25 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Noud 14-12-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker stil.

Machine enkele dagen in huis. Staat in de bijkeuken en is erg stil. Zo stil dat we de eerste keer even hebben gekeken of hij wel aanstond. Verder voldoende programma's die makkelijk in te stellen zijn met de draaiknop. Aanrader zowel op kwaliteit als prijs.

Pluspunten

• stil
  • bediening
  • programma's
  • zuinig

Minpunten

• iets langere wastijden

Power 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Top materiaal

Ik ben heel blij dat PGGM in samenwerking met de bobshop mij voor dit prikje deze prachtige machine heeft kunnen laten kopen. Een top investering en zeker een aanrader. You've make my day!

Jacob 19-05-2017 Product paar dagen in bezit

Perfect

Behalve dat het een perfecte wasmachine is, hij is stil en doet precies wat wij willen, verliep het bestellen en leveren ook vlekkeloos (via Coolblue)

Tineke 07-05-2017 Product paar dagen in bezit

duidelijke programmakeuze, makkelijk in gebruik

Het is een goede, betaalbare wasmachine. Energiezuinig, met een duidelijke programmakeuze. De trommelinhoud is 7 kilo, dus er kan flink wat was tegelijk in.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • energiezuinig

Minpunten

• katoenwas, duurt langer dan 3 uur.

Mar 29-04-2017 Product paar weken in bezit

Stil en makkelijk te bedienen

We hebben de wasmachine nu een paar weken en hij bevalt goed. Is erg stil en erg gemakkelijk te bedienen na even de duidelijke manual te hebben ingekeken. Wij zijn met z'n drieen thuis en dat kan deze wasmachine gemakkelijk aan.

Pluspunten

• stil
  • gemakkelijke bediening
  • zuinig

Minpunten

• nog niet

Monique 27-04-2017 Product paar weken in bezit

Weer heerlijk schoon en fris

De lagers van mijn 15 jaar oude (miele) wasmachine waren kapot en ik twijfelde om weer een miele te kopen of een ander A-merk. Deze Bosch kost de helft van een miele, maar wat een genot! Hij wast blinkend schoon, een maakt nauwelijks geluid. En is erg makkelijk in gebruik. Natuurlijk is de techniek in15 jaar ook vooruit gegaan, maar ik ben erg blij met deze Bosch.

Pluspunten

• wast erg goed schoon
  • is heel stil
  • makkelijk te bedienen

Yvon 11-04-2017 Product paar dagen in bezit

Stille wasmachine

Mijn oude Bosch wasmachine vervangen door een nieuw exemplaar. Heb hem net maar ben nu al helemaal blij. Staat beetje raar om gelijk een 10 te geven maar een dikke 9 begin ik wel mee.
Super machine, ook met een kort programma en hij is inderdaad heerlijk stil. Weer een goede keus gemaakt met deze Bosch wasmachine. Hoop er net als de vorige weer zo'n 12 jaar meer te kunnen wassen. Ik kan iedereen deze machine aanbevelen. Vandaag al heerlijk een paar wasjes gedraaid en met een uitstekend resultaat.
Ook nog een zeer gunstige prijs.

Pluspunten

• 7 kg
  • kort programma aanwezig
  • lekker rustige machine
  • aangeven resttijd programma

Gonda 11-04-2017 Product paar dagen in bezit

Uitstekende Machine

Prima machine,makkelijke bediening,heerlijk stil en een lekkere schone was.
Vorige machine was een whirlpool,(na 4 jaar weggedaan) wat een narigheid gehad met dat ding,
hoop dat deze het langer uithoud maar daar heb ik het volste vertrouwen in.
wat ook wel lekker was was de refund actie van Bosch € 25.00 retour is lekker meegenomen

Pluspunten

• Uitstekende bezorging en plaatsing door MediaMarkt

Minpunten

• Nog geen minpunten gevonden

T.G.K. 08-04-2017 Product paar dagen in bezit

Stille werking!!!

De wasmachine doet zijn werk in stilte en voldoet prima! De bediening is heel eenvoudig en de programma's sluiten goed aan bij onze wensen.

Pluspunten

• Stille werking
  • Eenvoudige bediening

Ans Schoneveld 07-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mijn nieuwe wasmachine

Machine ziet er mooi uit is stil in gebruik hoop er lang plezier van te hebben.Hij staat nu de draaien er ik hoor hem
haast niet.

Pluspunten

• Mooie wasmachine
  • Ziet er gelikt uit

KAMAL 06-04-2017 Product paar dagen in bezit

GOEDE WASMACHINE

HE IS EEN HEELE GOED WASMACHINE
IK BEN BLIJ ME
IK RAAD EDEREEN AAN OM DEZE WASMACHINE TE KOPEN
EN MAAKT BIJNA GEEN GELUID

arno van Rijthoven 31-12-2016 Product paar maanden in bezit

stil en energie zuinig

Bosch is altijd degelijk en kwalitatief product en het is energie zuinig zowel elektra als water verbruik.
en hij is stil met draaien

Pluspunten

• stil
  • energie zuinig
  • degelijk
  • mooi in afwerking

Minpunten

• brand kleinlampje ,als was klaar is

Mert 21-12-2016 Product paar maanden in bezit

Top Machine, lekker stil

Hele fijne wasmachine. Super stil en wast als de beste. Droogresultaat is redelijk, maar daar is hij niet voor gekocht.

• Zuinig

Pieter 04-12-2016

Topper

De vorige wasmachine was ook een Bosch en na 15 jaar trouwe dienst was hij op. Never chance a winning team, dus weer een Bosch.

9718SK 29-11-2016

Ouderwetse kwaliteit!

Een uitstekende wasmachine. Wat vooral fijn en overzichtelijk is, is dat deze wasmachine de temperaturen nog bij de draaiknop heeft staan. Dat zie je tegenwoordig niet vaak meer bij andere wasmachines van andere merken. Zo selecteer je snel de gewenste temperatuur. Wat tevens prettig is, is dat de tijdsaanduidingen ook goed overeenkomen met de werkelijke tijd. In eerste instantie dacht ik er aan om nog een anti-trillingsplaat onder de wasmachine te leggen omdat de woning gehorig is. Nu de wasmachine draait, weet ik dat dit nergens voor nodig is, omdat je de wasmachine nauwelijks hoort, ook niet bij het centrifugeren.

Yvette 24-11-2016

Uitstekende wasmachine

Prima wasmachine. De deur kan tussentijds geopend worden als je was vergeten bent toe te voegen, er is heel veel te regelen zoals tijdsduur, tijdstip van aangaan etc.
Wast ook goed schoon en is zuinig in gebruik. Echt een aanrader.

Vergouwe 22-11-2016

prima prijs kwaliteit, duurzaamheid voor lange ter

We hebben de machine gekocht nu 1 maand geleden. prima machine, wast goed en tot dusver geen problemen.
We hebben wel twee opmerkingen.
Ten eerste, Bij het starten van een programma staat er een tijdsduur vermeld. gedurende de was wordt deze aangepast. de laatste 2 minuten worden rustig verlengt tot 5 of 10 minuten. De digitale duur van het was programma aan het begin is dus variabel.
Tweede aandachtspunt is voor Bosch. Omdat je toch ook deze machine koopt vanwege het stille gebruik, moet er bij het gebruik van vloeibaar wasmiddel toch een bolletje in de machine. En dat maakt een hard gerammel in de trommel. Beste Bosch, lever dan gewoon standaard een vloeibaar was despencer mee voor in het wasmiddelen bakje.

Esther 20-11-2016

Fijne en zeer stille wasmachine.

Prima wasmachine met een ruime keuze aan programma's. We waren nog niet gewend om bij 20°C te wassen, maar ook dat levert een frisse en schone was op. Ook de timerfuncte is voor ons van toegevoegde waarde, de wasmachine is klaar als onze wekker gaat, de machine is zo stil dat hij prima 's nachts kan draaien.

serena 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

goed werkende wasmachine

Een goed werkende machine. Heb hem nu 1 dag in bezit en meer wassen kunnen draaien hij is energie zuinig geeft weinig geluid.

Br18 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat

Gebruiksersvriendelijk en snel! Zou niet zonder kunnen. Apparaat wast schoon en past nodig zelf de resterende tijd aan.