Bosch Serie | 6 WAT28361NL - Reviews

7 kg
A+++
Energiekosten per jaar
0 euro

Beoordeling op basis van 16 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Noud 14-12-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker stil.

Machine enkele dagen in huis. Staat in de bijkeuken en is erg stil. Zo stil dat we de eerste keer even hebben gekeken of hij wel aanstond. Verder voldoende programma's die makkelijk in te stellen zijn met de draaiknop. Aanrader zowel op kwaliteit als prijs.

Pluspunten

• stil
  • bediening
  • programma's
  • zuinig

Minpunten

• iets langere wastijden

Power 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Top materiaal

Ik ben heel blij dat PGGM in samenwerking met de bobshop mij voor dit prikje deze prachtige machine heeft kunnen laten kopen. Een top investering en zeker een aanrader. You've make my day!

arno van Rijthoven 31-12-2016 Product paar maanden in bezit

stil en energie zuinig

Bosch is altijd degelijk en kwalitatief product en het is energie zuinig zowel elektra als water verbruik.
en hij is stil met draaien

Pluspunten

• stil
  • energie zuinig
  • degelijk
  • mooi in afwerking

Minpunten

• brand kleinlampje ,als was klaar is

Mert 21-12-2016 Product paar maanden in bezit

Top Machine, lekker stil

Hele fijne wasmachine. Super stil en wast als de beste. Droogresultaat is redelijk, maar daar is hij niet voor gekocht.

• Zuinig

Pieter 04-12-2016

Topper

De vorige wasmachine was ook een Bosch en na 15 jaar trouwe dienst was hij op. Never chance a winning team, dus weer een Bosch.

9718SK 29-11-2016

Ouderwetse kwaliteit!

Een uitstekende wasmachine. Wat vooral fijn en overzichtelijk is, is dat deze wasmachine de temperaturen nog bij de draaiknop heeft staan. Dat zie je tegenwoordig niet vaak meer bij andere wasmachines van andere merken. Zo selecteer je snel de gewenste temperatuur. Wat tevens prettig is, is dat de tijdsaanduidingen ook goed overeenkomen met de werkelijke tijd. In eerste instantie dacht ik er aan om nog een anti-trillingsplaat onder de wasmachine te leggen omdat de woning gehorig is. Nu de wasmachine draait, weet ik dat dit nergens voor nodig is, omdat je de wasmachine nauwelijks hoort, ook niet bij het centrifugeren.

Yvette 24-11-2016

Uitstekende wasmachine

Prima wasmachine. De deur kan tussentijds geopend worden als je was vergeten bent toe te voegen, er is heel veel te regelen zoals tijdsduur, tijdstip van aangaan etc.
Wast ook goed schoon en is zuinig in gebruik. Echt een aanrader.

Vergouwe 22-11-2016

prima prijs kwaliteit, duurzaamheid voor lange ter

We hebben de machine gekocht nu 1 maand geleden. prima machine, wast goed en tot dusver geen problemen.
We hebben wel twee opmerkingen.
Ten eerste, Bij het starten van een programma staat er een tijdsduur vermeld. gedurende de was wordt deze aangepast. de laatste 2 minuten worden rustig verlengt tot 5 of 10 minuten. De digitale duur van het was programma aan het begin is dus variabel.
Tweede aandachtspunt is voor Bosch. Omdat je toch ook deze machine koopt vanwege het stille gebruik, moet er bij het gebruik van vloeibaar wasmiddel toch een bolletje in de machine. En dat maakt een hard gerammel in de trommel. Beste Bosch, lever dan gewoon standaard een vloeibaar was despencer mee voor in het wasmiddelen bakje.

Esther 20-11-2016

Fijne en zeer stille wasmachine.

Prima wasmachine met een ruime keuze aan programma's. We waren nog niet gewend om bij 20°C te wassen, maar ook dat levert een frisse en schone was op. Ook de timerfuncte is voor ons van toegevoegde waarde, de wasmachine is klaar als onze wekker gaat, de machine is zo stil dat hij prima 's nachts kan draaien.

serena 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

goed werkende wasmachine

Een goed werkende machine. Heb hem nu 1 dag in bezit en meer wassen kunnen draaien hij is energie zuinig geeft weinig geluid.

Br18 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat

Gebruiksersvriendelijk en snel! Zou niet zonder kunnen. Apparaat wast schoon en past nodig zelf de resterende tijd aan.

Erica 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn nieuwe wachmachine

Hij is super stil, Een zeer goede was resultaat.

Kreuk niet. Zeker de prijs kwaliteits verhouding is er goed

Josee 14-06-2016 Product paar weken in bezit

beoordeling

De wasmachine wast met weinig geluid, hij is zo stabiel dat hij niet schudt tijdens het centrifugeren ondanks mijn houten vloer.
Er kan veel wasgoed tegelijk in, wasgoed komt er fris en schoon uit. Er zitten veel verschillende wasprogramma's op. Ik mis wel de 30 graden was katoen

Heleen 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

Volop genieten

We genieten met een gezin van 5 personen van onze nieuwe wasmachine. Schone was, weinig geluid en een ruime inhoud.

Beagletie 07-06-2016 Product paar weken in bezit

Opnieuw een Bosch wasmachine gekocht.

De vorige Bosch wasmachine heeft het 13 jaar zonder problemen volgehouden,daarom opnieuw gekozen voor Bosch.

Fam Tol 05-06-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer goede en zuinige bosch wasmachine

Als u een zuinige en stille wasmachine zoekt raad ik u deze Bosch wasmachine aan.Hij wast echt stiller als de andere wasmachines.
Hij is ook makkelijk in gebruik en op het display kunt u zien hoelang de wasmachine nog moet, en u kunt hem ook later aanzetten, en eco draaitjes doen.
Gewoon n goede koop!