AEG L89697NFL - Reviews

9 kg
A+++
Geluidsniveau
77 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 74 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

HdB 06-08-2016 Product half jaar in bezit

Fijne wasmachine

Grote deur die ver open kan. Is relatief stil.
Veel mogelijke programma's die veelal zelf de tijd aanpassen aan de hand van de hoeveelheid was in de trommel (ook zelf tijd verkorten is mogelijk). Goed wol/zijde programma.

yvonne 05-08-2016 Product maand in bezit

geweldige machine !!

Fijne wasmachine met een grote trommel.Zeker fijn als je teug komt van vakantie.
Ook dekbedden zijn geen probleem met deze machine.
Makkelijke bediening

Liny 22-07-2016 Product kwartaal in bezit

fijne machine

Erg stille machine.De grote trommel is fijn met een groot gezin.Ik was veel s'nachts en dan is de startuitstel ideaal. De machine is makkelijk te bedienen met een duidelijk display

Renate 22-07-2016 Product half jaar in bezit

echt een goed schoon resultaat

Bij mijn oude had ik veel last van wolluis in de machine en constant last van vieze strepen op mijn was. Dat is met deze machine verleden tijd. Ook de instellingen van timer etc zijn heel simpel.

Sophia 22-07-2016 Product half jaar in bezit

Een lot uit de loterij

9,6
Voor het eerst een AEG wasmachine weet niet wat ik al die jaren heb gemist zou hem niet meer willen missen en aanrader voor die wat goeds willen hebben

Diddy 30-04-2016 Product kwartaal in bezit

Nieuwe wasmachine

Mijn oude AEG had het na 13.5 jaar begeven. Altijd tot volle tevredenheid gewassen. Maar nu ik mijn nieuwe natuurlijk weer een AEG heb merk ik pas hoeveel lawaai hij maakte. Deze nieuwe machine hoor je niet ik zet hem heel vaak op het ECO programma van katoen 's-nachts aan en ik hoor hem niet. Mijn was wordt op zo'n manier super schoon en nog zuinig ook. Ik gebruik ook heel vaak het korte programma voor de lichtvervuilde en sportkleding. Kortom ik verlang niet meer naar mijn nieuwe machine.

De Valkenhof 21-10-2016 Product paar weken in bezit

Super wasmachine

We hebben deze wasmachine nu een paar weken in gebruik en zijn er heel erg blij mee,
Ruime was trommel dus makkelijk je was er in kunnen doen.
Een vrij geruisloze was machine met veelzijdige was programma"s.
En zeer energie zuinig in stroom daarbij heeft deze wasmachine ook nog eens een mooie uitstraling.

Pluspunten

• ruime wastrommel
  • Energie zuinig
  • Veelzijdige was programma"s
  • mooie uitstraling.

QuickR 15-08-2016 Product paar maanden in bezit

Prima wasmachine zonder kapsones....

Wasmachine een aantal maanden in bezit en wij zijn zeer tevreden over de ruime inhoud en de gemakkelijke bediening. Daarnaast is de machine zeer geruisloos en doet zijn werk uitstekend. Niets dan lof!!

Met vrg. Wilma en Wim

Pluspunten

• Zeer ruime inhoud
  • Een geruisloze wasmachine

Minpunten

lies 02-08-2016 Product kwartaal in bezit

goede wasmachine

ik heb deze wasmachine nu 4 maanden en hij draait iedere dag 3x. hij voldoet prima en er past erg veel in. erg zuinig en stil. ook zeer mooi vormgegeven.

Corrie 30-07-2016 Product kwartaal in bezit

AEGL8969NFL

een goed wasresultaat.Er kunnen zelfs dekbedden van 2m bij 2m in.zeer stil en gebruiksvriendelijk.past de wastijd aan aan de belading van de trommel,zodat de wastijd verkort.Ik ben heel blij met deze wasmachine.

G.Lunenburg 29-07-2016 Product kwartaal in bezit

G.Lunenburg

Een heerlijk stille machine. Makkelijk in gebruik en ziet er goed. De was komt al bijna droog de machine uit. Hierdoor hoef je de was maar even buiten te hangen of in de droger (uit dezelfde serie) te doen op regenachtige dagen. Samen is het een geweldig koppel. Ik ben er erg blij mee.

Mehmet 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Metetezcan

Aeg wasmachiene 3 maanden in bezit. Mooie vormgeven met rvs afweking. Veel mogelijkheden verschillende programs. Extreem energie zuinig apparaat klasse. Groot wastrommel kan veel gewassen worden in een keer hierdoor minder wasbeurten nodig per week.hierdoor meer tijd over voor andere leuke activiteiten.

Margrit 26-07-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne wasmachine

9,4
Ik ben helemaal blij met deze wasmachine, veel keuze aan programma's en makkelijk in gebruik. Ook bespaar ik echt op wasmiddel. De grote van de trommel is echt ideaal alle kussen en dekbedden zijn hier al een keer gewassen. En nu ik zwanger ben van de tweede en de hormonen al goed hun best doen gaat er heel wat was door hihi. Kortom een goede wasmachine met heel veel functie waar ik erg blij mee ben.

rianne 25-07-2016 Product kwartaal in bezit

zeer tevreden over mijn wasmachine

9,6
zeer tevreden zeker over de grote van trommel daar mijn man int chauffeur is en met veel was thuis komt past zeker het dekbed er goed in en kan ik 2 kussens tegelijk wassen. is erg stil en door 1600 toeren draait mijn droger ook minder. veel keuze uit wasprogramma's zou zo weer dezelfde terug kopen als deze het over een aantal jaren zou begeven

Mischa 24-07-2016 Product kwartaal in bezit

AEG L89697NFL

Door grote trommel kan in een keer heel veel was erin. Door de 1600 toeren is de was heel snel droog. Hij tevens stil en makkelijk te bedienen.

claudia 24-07-2016 Product kwartaal in bezit

fijne wasmachine

fijne wasmachine, ideaal voor grote gezinnen,door de grote trommel, wast goed schoon.
Maakt weinig geluid.

Wilma 1965 24-07-2016 Product half jaar in bezit

Lekker luchtig

Een half jaar in bezit en zeer tevreden. Makkelijk in gebruik, zeer stil en mooi resultaat. De was is ook heel luchtig

frans33333 24-07-2016 Product half jaar in bezit

hele fijne wasmachine

9,4
zeer grote trommel, dus 2 wasbeurten in 1 keer. Heel stil. schone was. handig in gebruik. Past de lengte vd wasbeurt aan de hoeveelheid was, dus geen probleem als de trommel niet helemaal vol is.

Rimmig 22-07-2016 Product paar weken in bezit

Handig dit apparaat

Sinds een 2 maanden gebruiken we deze machine en we zijn zeer tevreden. Veel mogelijkheden en een erg grote trommel die goed van pas komt in ons gezin. Maakt ook weinig lawaai.

Stevens 22-07-2016 Product half jaar in bezit

AEG wasmachine

Sinds een half jaar gebruiken we deze machine en we zijn zeer tevreden. Veel mogelijkheden en een erg grote trommel die goed van pas komt in ons gezin. Maakt ook weinig lawaai.