AEG L89697NFL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 75 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L89697NFL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wassert 25-03-2018

Centrifugeert zodanig dat de machine vaak aan de wandel gaat

Geschreven voor: AEG L89697NFL

Dit is onze derde AEG-machine. De vorige twee waren prima maar deze niet. Het probleem is dat hij vaak bij het centrifugeren zijn balans niet vindt en dan gaat bokken en "aan de wandel"gaat in de ruimte waar hij staat. Nooit eerder meegemaakt met een wasmachine..... :-( Spijt van deze aankoop, want je moet er altijd bijblijven helaas.

Pluspunten

Minpunten

• Centrifugeren
  • Bokken

De Valkenhof 21-10-2016

Super wasmachine

Geschreven voor: AEG L89697NFL

We hebben deze wasmachine nu een paar weken in gebruik en zijn er heel erg blij mee,
Ruime was trommel dus makkelijk je was er in kunnen doen.
Een vrij geruisloze was machine met veelzijdige was programma"s.
En zeer energie zuinig in stroom daarbij heeft deze wasmachine ook nog eens een mooie uitstraling.

Pluspunten

• ruime wastrommel
  • Energie zuinig
  • Veelzijdige was programma"s
  • mooie uitstraling.

QuickR 15-08-2016

Prima wasmachine zonder kapsones....

Geschreven voor: AEG L89697NFL

Wasmachine een aantal maanden in bezit en wij zijn zeer tevreden over de ruime inhoud en de gemakkelijke bediening. Daarnaast is de machine zeer geruisloos en doet zijn werk uitstekend. Niets dan lof!!

Met vrg. Wilma en Wim

Pluspunten

• Zeer ruime inhoud
  • Een geruisloze wasmachine

Minpunten

HdB 06-08-2016

Fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L89697NFL

Grote deur die ver open kan. Is relatief stil.
Veel mogelijke programma's die veelal zelf de tijd aanpassen aan de hand van de hoeveelheid was in de trommel (ook zelf tijd verkorten is mogelijk). Goed wol/zijde programma.

yvonne 05-08-2016

geweldige machine !!

Geschreven voor: AEG L89697NFL

Fijne wasmachine met een grote trommel.Zeker fijn als je teug komt van vakantie.
Ook dekbedden zijn geen probleem met deze machine.
Makkelijke bediening

lies 02-08-2016

goede wasmachine

Geschreven voor: AEG L89697NFL

ik heb deze wasmachine nu 4 maanden en hij draait iedere dag 3x. hij voldoet prima en er past erg veel in. erg zuinig en stil. ook zeer mooi vormgegeven.

Corrie 30-07-2016

AEGL8969NFL

Geschreven voor: AEG L89697NFL

een goed wasresultaat.Er kunnen zelfs dekbedden van 2m bij 2m in.zeer stil en gebruiksvriendelijk.past de wastijd aan aan de belading van de trommel,zodat de wastijd verkort.Ik ben heel blij met deze wasmachine.

G.Lunenburg 29-07-2016

G.Lunenburg

Geschreven voor: AEG L89697NFL

Een heerlijk stille machine. Makkelijk in gebruik en ziet er goed. De was komt al bijna droog de machine uit. Hierdoor hoef je de was maar even buiten te hangen of in de droger (uit dezelfde serie) te doen op regenachtige dagen. Samen is het een geweldig koppel. Ik ben er erg blij mee.

Mehmet 26-07-2016

Metetezcan

Geschreven voor: AEG L89697NFL

Aeg wasmachiene 3 maanden in bezit. Mooie vormgeven met rvs afweking. Veel mogelijkheden verschillende programs. Extreem energie zuinig apparaat klasse. Groot wastrommel kan veel gewassen worden in een keer hierdoor minder wasbeurten nodig per week.hierdoor meer tijd over voor andere leuke activiteiten.

Margrit 26-07-2016

Fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L89697NFL

Ik ben helemaal blij met deze wasmachine, veel keuze aan programma's en makkelijk in gebruik. Ook bespaar ik echt op wasmiddel. De grote van de trommel is echt ideaal alle kussen en dekbedden zijn hier al een keer gewassen. En nu ik zwanger ben van de tweede en de hormonen al goed hun best doen gaat er heel wat was door hihi. Kortom een goede wasmachine met heel veel functie waar ik erg blij mee ben.

rianne 25-07-2016

zeer tevreden over mijn wasmachine

Geschreven voor: AEG L89697NFL

zeer tevreden zeker over de grote van trommel daar mijn man int chauffeur is en met veel was thuis komt past zeker het dekbed er goed in en kan ik 2 kussens tegelijk wassen. is erg stil en door 1600 toeren draait mijn droger ook minder. veel keuze uit wasprogramma's zou zo weer dezelfde terug kopen als deze het over een aantal jaren zou begeven

Mischa 24-07-2016

AEG L89697NFL

Geschreven voor: AEG L89697NFL

Door grote trommel kan in een keer heel veel was erin. Door de 1600 toeren is de was heel snel droog. Hij tevens stil en makkelijk te bedienen.

claudia 24-07-2016

fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L89697NFL

fijne wasmachine, ideaal voor grote gezinnen,door de grote trommel, wast goed schoon.
Maakt weinig geluid.

Wilma 1965 24-07-2016

Lekker luchtig

Geschreven voor: AEG L89697NFL

Een half jaar in bezit en zeer tevreden. Makkelijk in gebruik, zeer stil en mooi resultaat. De was is ook heel luchtig

frans33333 24-07-2016

hele fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L89697NFL

zeer grote trommel, dus 2 wasbeurten in 1 keer. Heel stil. schone was. handig in gebruik. Past de lengte vd wasbeurt aan de hoeveelheid was, dus geen probleem als de trommel niet helemaal vol is.

Rimmig 22-07-2016

Handig dit apparaat

Geschreven voor: AEG L89697NFL

Sinds een 2 maanden gebruiken we deze machine en we zijn zeer tevreden. Veel mogelijkheden en een erg grote trommel die goed van pas komt in ons gezin. Maakt ook weinig lawaai.

Liny 22-07-2016

fijne machine

Geschreven voor: AEG L89697NFL

Erg stille machine.De grote trommel is fijn met een groot gezin.Ik was veel s'nachts en dan is de startuitstel ideaal. De machine is makkelijk te bedienen met een duidelijk display

Stevens 22-07-2016

AEG wasmachine

Geschreven voor: AEG L89697NFL

Sinds een half jaar gebruiken we deze machine en we zijn zeer tevreden. Veel mogelijkheden en een erg grote trommel die goed van pas komt in ons gezin. Maakt ook weinig lawaai.

Henk 22-07-2016

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: AEG L89697NFL

Mooie stille wasmachine! Makkelijke Makkelijk in gebruik. Overzichtelijke en makkelijk schoon te maken. Ideale grote trommel. Een prachtig apparaat. Een aanrader !!

William 22-07-2016

Prima wasmachine

Geschreven voor: AEG L89697NFL

Fijne wasmachine met een grote trommel en handige deur die net iets verder open gaat. Makkelijk in gebruik en heeft een goed was resultaat. De wasmachine is lekker stil en door de startuitstel prima 's nachts te gebruiken. Spoelbakje is makkelijk schoon te houden, en makkelijk in gebruik voor vloeibare wasmiddel. Echt een aanrader!

Renate 22-07-2016

echt een goed schoon resultaat

Geschreven voor: AEG L89697NFL

Bij mijn oude had ik veel last van wolluis in de machine en constant last van vieze strepen op mijn was. Dat is met deze machine verleden tijd. Ook de instellingen van timer etc zijn heel simpel.

Cassis 22-07-2016

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: AEG L89697NFL

Grote trommel, stil, 1600 toeren met al een droog resultaat.
Enige punt, display is soms niet leesbaar, laat strepen achter bij de cijfers en symbolen. Bij de bijpassende droger hebben we precies hetzelfde... Het is wel werkbaar maar niet fijn af te lezen. nu een half jaar in bezit.

ligtmans 22-07-2016

wasmachine

Geschreven voor: AEG L89697NFL

hij was zeer schoon en gemakkelijk tijd verkorting grote trommelen voor kleine wastjes 1600 centrivucie

Yvonne 22-07-2016

Goede machine

Geschreven voor: AEG L89697NFL

Ik ben heel blij met deze wasmachine, tal van mogelijkheden en was goed schoon. Erg blij met de eco knop en verkorte instelbare wastijd. Ook een fijne grote trommel wat je minder tijd kost omdat ik nu 2 wassen in 1 keer kan doen. Kan deze machine zeker aanbevelen voor gezinnen.

Anita 22-07-2016

Prima wasmachine

Geschreven voor: AEG L89697NFL

Wasmachine is makkelijk te bedienen. Veel keuze in programma's. Fijne grote trommel, ook handig voor het wassen van dekbedden of slaapzakken. Prettig dat programmaduur verkort en dat de start uitgesteld kan worden. De wasmachine weegt zelf de was en stelt op basis daarvan de duur ook bij, ideaal! Erg blij mee!