Bosch Serie | 6 WAT28690NL - Reviews

Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)

Dennis 18-10-2016 Product paar dagen in bezit

Simpel en eenvoudig

Mooie en stille machine, simpel en eenvoudig in gebruik. I-dos werkt perfect. Geen omkijken meer naar wasmiddel.
Display is zeer gebruiksvriendelijk en erg duidelijk.

Zeer tevreden met de aankoop!

Pluspunten

• Eenvoudig
  • mooie vormgeving
  • stil

Minpunten

• geen!

Stephanie 12-02-2017 Product paar weken in bezit

Luxe wasmachine met goed uiterlijk en wasvermogen

Mooi apparaat om te zien. Het touchscreen scherm maakt het gemak om te wassen nog groter. Uitgebreid wasprogramma. Het doseersysteem werkt goed. Fijn dat je zelf de hoeveelheid wasmiddel/ water/ etc kunt instellen. Groot voordeel vind ik ook dat ieder wasprogramma een 'speed' functie heeft voor een schone was in korte tijd.

Mandy 05-02-2017 Product paar maanden in bezit

Goede machine

Prima machine goed te gebruiken. Persoonlijk valt de automatische doseer voor wasmiddel en wasverzachter me tegen. Ik kreeg binnen 3.mnd gevalletje was Luis nader onderzoek wees uit dat dit kon komen door gebruik vloeibare wasmiddel. Was regelmatig op 60 graden en elke maand om schoon te maken op 90 graden. Na overstap op poeder geen last meer gehad.
Minpuntje is dat je niet alleen kan centrifugeren
Later toe voegen was is echt wel ideaal

Pluspunten

• Later toevoegen was
  • Stil in gebruik

Minpunten

• Automaat doseer wasmiddel
  • Geen losse centrifuge knop
  • Lastige Manuel om te lezen.

wim 28-01-2017 Product paar weken in bezit

De ideale wasmachine

Het is een wasmachine met weinig water stroom en waspoeder verbruik. Bijna geen geluid dus ideaal voor s,nachts en bovendien het prijs verschil ten opzichte van een miele je betaald maar de helft.

Chris van Bruchem 26-01-2017 Product paar weken in bezit

Wasmachine met een xxl-trommel

Wij waren aan onze 3e Bosch wasmachine toe. We hebben na goed advies van Wakkermans Electro in Beesd gekozen voor een xxl-trommel. Vooral omdat we heel veel wassen. Ook de automatische dosering van wasmiddel was een extra motivering. We kozen voor Bosch vanwege de prima kwaliteit en we hebben er na een aantal weken wassen zeker geen spijt van!

Pluspunten

• Grote trommel
  • Automatisch doseersysteem

chantal 25-01-2017 Product paar maanden in bezit

duidelijk display

Makkelijk bedienbare wasmachine met handig instelbaar doseersysteem. Grote deur en maakt niet teveel herrie. display wel erg gevoelig, als je er per ongeluk voor gaat staan springt hij op pauze.

Sjoerd Oosterbaan 24-01-2017 Product paar weken in bezit

Bosch idos 1400 t

Gemakkelijk te gebruiken. Handig i-dos systeem. Geen losse wasmiddelen. Machine maakt weinig lawaai en er kan veel in.

Megan bruins spijkers 22-01-2017 Product paar weken in bezit

erg fijne wasmachine!

Vergeleken met mijn vorige wasmachine is dit een erg fijne wasmachine! Grote trommel (8 kg), Gemakkelijk te bedienen, ook het idos systeem is erg handig. Eerder gebruikte ik altijd veel te veel wasmiddel nu geen last meer van aangezien het automatisch word toegevoegd. Ook de trommel verlichting is ideaal, geen sokjes etc die in de trommel achter blijven. De was komt er goed schoon en bijna droog weer uit door de 1400 touren. Kortom: ik ben zeer tevreden over deze wasmachine!

Pluspunten

• 8 kg trommel
  • 1400 touren
  • Trommel verlichting
  • Duidelijke programma's

Minpunten

• Idos Systeem kan alleen met vloeibaar wasmiddel

Roland uit Wijchen 22-01-2017 Product paar weken in bezit

Stille machine

Fraaie, stille wasmachine met automatische toevoeging van wasmiddel en wasverzachter. Regelt zelf hoeveelheid en daardoor besparing van wasmiddel, water en stroom. Eenvoudig via display te bedienen/in te stellen. Zeer goed was resultaat.

Pluspunten

• automatische toevoer van wasmiddel
  • stil
  • zuinig met water en electra

Minpunten

• openen vuldeur, "gewoon" opentrekken ipv knopje
  • ruimte voor 1 wasmiddel

Mona 21-01-2017 Product paar weken in bezit

Fijne wasmachine

Een zeer fijne wasmachine,vooral met het zelfdosseer systeem. Dit scheelt echt in wasmiddel kosten en je gebruikt nooit teveel wasmiddel. Zeer verschillende programma's. Super machine met 8 kilo trommel.

Jorrit 21-01-2017 Product paar weken in bezit

Super stil

Onlangs dit type wasmachine aangeschaft en wat een verschil met de oude. De was wordt veel schoner en komt veel droger uit de machine. Maar het grootste verschil is het geluid wat de machine maakt tijdens het centrifugeren, bijna niks. De machine is zo stil dat ik hem gewoon aan kan zetten als ik ga slapen en niet meer wakker wordt van het geluid.

• Verbruik van wasmiddel
  • Stroomverbruik
  • Grote trommel

Minpunten

• Gewicht met naar boven tillen💪🏻

Fam. Tilburgs 21-01-2017 Product paar dagen in bezit

Bijna geruisloos

Wat een fijne machine met een mooi grote deur en als hij draait bijna geen geluid. Daarnaast ook fijn dat hij zelf het wasmiddel eruit neemt en je er ruim een liter wasmiddel in kan doen.

Emiel Koomen 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijk stil en goed voor het milieu.

Een lust voor het oog en het oor. Daarnaast goed voor de portemonnee, dankzij het i-DOS systeem. En dankzij de intuïtieve touch bediening is je wasje zo weer heerlijk fris en schoon!

Pluspunten

• I-DOS systeem
  • timer
  • milieuvriendelijk
  • lekker stil

Sandra 13-01-2017 Product paar weken in bezit

Grote inhoud, overzichtelijke programmering

Zeer gebruiksvriendelijk, handig ivm automatische dosering van het wasmiddel en wasverzachter. Grote trommel, en energiezuinig

Pluspunten

• Automatische dosering
  • Grote inhoud
  • Gebruiksvriendelijk
  • Schone was

MSavon 11-01-2017 Product paar weken in bezit

Prijs/kwaliteit prima!

Machine is eenvoudig in gebruik, stil en ziet er goed uit. Het was resultaat is prima. Moest wel even wennen, was een machine van 1600 toeren gewend. Sommige programma's geven bijv. automatisch 800 toeren aan. Dan komt het er wel behoorlijk nat uit. de i-Dos vind ik heel handig. Het zou mooi zijn als er een wasmiddel was dat zowel wit als bonte was goed zou wassen. Je kan voor de i-dos slechts 1 middel kiezen. Wil je een ander wasmiddel gebruiken kan je het dosseervakje of een wasbol gebruiken. Dat is heel eenvoudig. Er zitten veel programmeerbare programma's op en daar moet ik nog even mee aan de slag maar dat is niet al te moeilijk. De machine is stil, ik hoor 'm eigenlijk helemaal niet. Kortom, heel blij mee en ik vind de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Over het algemeen ben ik zeer tevreden met al mijn Bosch producten in huis en ik voeg de wasmachine graag aan het rijtje toe.

Pluspunten

• i-Dos
  • Ziet er aantrekkelijk en stevig uit

Minpunten

• Minder dan 1400 is behoorlijk nat
  • sommige programmas duren heel lang

Renate 10-01-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijk bedienbaar

Deze wasmachine is zeer makkelijk in gebruik. Vooral het zelf dossier van wasmiddel is super handig. Hij is heel stil en voldoet aan alle verwachtingen.

P Hoving 08-01-2017 Product paar weken in bezit

Fantastische machine

Ik gebruik nu 3 weken deze wasmachine, niet alleen het uiterlijk maar ook het gebruik is fantastisch. Deze wasmachine is lekker stil en ondanks een enorm keuze uit programma's en variaties, is de wasmachine heel eenvoudig te bedienen. Mijn keuze om weer voor een Bosch wasmachine te kiezen was niet zo moeilijk de vorige machine heeft immers 17 jaar dienst gedaan. Dit keer koos ik voor deze wasmachine omdat mij het I-DOS ( Intelligent DOSeersysteem ) mij aansprak.

Pluspunten

• Lekker stil
  • I-DOS systeem
  • Grote deuropening

henny 04-01-2017 Product paar weken in bezit

gebruikersgemak

Vooral het gebruikersgemak vind ik een dikke 10 waard. De wasmachine is ook heel stil tijdens het wassen en centrifugeren. Het piepje roept wel wanneer de was klaar is, ook heel prettig, hoef je niet steeds te checken of de was al klaar is. Kortom een hele fijne wasmachine.

Esther 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik en stil

Ik zocht een wasmachine met veel wasprogramma's, zuinig in gebruik en een grote trommel. Het idos systeem had ik van te voren niet gekozen, maar na uitleg zie ik de voordelen. Ik gebruik het wasverzachtervakje met een kleurwasmiddel. In de winkel zeiden ze dat dit kan, echter in het boekje staat dit niet zo vermeld. Bij sommige programma's heb je geen keuze in wasvakje, dit is vervelend als je tussen kleur of witte was wilt kiezen.

De machine is super stil (ten opzichte van onze oude 8 jaar oude wasmachine) en wat zeker handig is, is dat ie de resttijd aangeeft.

In z'n algeheel super blij met dit apparaat.

Pluspunten

• Heel stil
  • Makkelijk in gebruik
  • Zuinig

Minpunten

• idos keuze is niet voor alle programma's vrij
  • Fijne wasprogramma is slechts 20 min.

Bert Koster 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Handig doseersysteem

Deze wasmachine bevalt ons uitstekend. Hij maakt weinig lawaai en het doseersysteem is echt een uitkomst. De wasmachine maakt hierbij zelf de keuze hoeveel wasmiddel en / of wasverzachter er toegevoegd wordt.

Pluspunten

• Doseersysteem
  • Geen lawaai
  • 8 kg trommel