Samsung WW11BB704AGBS2 - Reviews

• Test panel 8.4 mrt 2023
  • JUL 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW11BB704AGBS2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j**************@h****** 22-11-2023

Mmoie machine met veel capaciteit

Geschreven voor: Samsung WW11BB704AGBS2

Mooie machine. Pas paar dagen in bezit. Voldoet nu aan al mijn verwachtingen. Grote trommelinhoud is geweldig.
Alle achterstallige was zeer snel weggewerkt. Voldoende programma’s. Duur wasprogramma’s kun je meespelen door vaker of minder vaak te laten spoelen. Gewoon katoen was duurt plm 1uur 15. Stoomprogramma ook top voor de sterk vervuilde was van mijn moeder!
App vind ik erg fijn. Loop ik niet voor niets meer naar zolder.
Kortom tot nu toe zeer tevreden.

Pluspunten

• Grote trommelinhoud
  • Ook kort wasprogramma
  • App om evt gereedmelding te vontvangen.

Minpunten

• Tot nu toe geen

b***********@l****** 29-05-2023

Beste wasmachine ooit

Geschreven voor: Samsung WW11BB704AGBS2

Ik ben heel erg blij en tevreden met deze wasmachine.
Hele stille motor die geen lawaai maakt.
Mijn was komt heel schoon uit de wasmachine.
Na jarenlang Miele ben ik overgestapt op Samsung. Dit is de beste keuze die ik gemaakt heb. Ik ben een hele Blije en Tevreden klant! Ik raad iedereen deze wasmachine aan.

Pluspunten

• Stille motor
  • Schone was
  • Grote trommel
  • Mooie wasmachine
  • Past in dit tijdperk

m***************@g******** 01-04-2023

Super mooie zwarte samsung Bespoke wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW11BB704AGBS2

De wasmachine heeft een mooie uitstraling, ziet er goed uit. Werkt fijn.
Kortom mooi product.

pim87757 05-03-2023

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW11BB704AGBS2

Onlangs heb ik de Samsung WW11BB704AGBS2 wasmachine getest en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben. De wasmachine heeft een strak en modern uiterlijk, wat past bij elk interieur. Het grote voordeel van deze wasmachine is de capaciteit van 11KG, waardoor je gemakkelijk grote hoeveelheden was kunt wassen. Het superspeed programma is ook een pluspunt, aangezien het de wasbeurten klaar kan hebben in slechts 59 minuten. Ik merkte wel dat het superspeed programma minder goed werkte als er meer dan 2KG was in zat of als de was erg vuil was. Het stoom programma is daarentegen wel een succes, het zorgt ervoor dat de was hygiënisch schoon wordt. Het bedieningsgemak is prima, met de connectiviteit van de app en het display kun je de wasmachine gemakkelijk bedienen. Het enige nadeel is dat er geen overzicht is van alle wasprogramma's, waardoor je door alle programma's heen moet scrollen om het gewenste programma te vinden

Pluspunten

• Strak uiterlijk
  • Erg stil

dpaauw 03-03-2023

Een fijne hulp in de huishouding, aanrader

Geschreven voor: Samsung WW11BB704AGBS2

De afgelopen weken heb ik de Samsung Bespoke AI EcoBubble mogen uittesten. Qua uiterlijk was het al een aangename verrassing. De wasmachine misstaat met zijn zwarte kleur en strak design niet in ons interieur. Ook qua gebruik heeft de wasmachine mij aangenaam verrast. Met een grote capaciteit van 11 kg ging ik snel door de was heen en bleek de wasmand toch een bodem te hebben. Met het superspeed programma heb je binnen een uur een schone was,wat ik een uitkomst vind met een groot gezin. Ook de sporttas met voetbalkleding van het hele voetbalteam was zo weg gewassen met het speciale sportkleding programma. Met het stoomprogramma kreeg ik zelfs de groene vlekken op de knieën uit de broeken. Ik vond het erg handig dat ik de wasmachine kon verbinden met mijn telefoon met de Smart Things app. Op die app kan je een wasprogramma kiezen en die aanpassen naar je eigen wensen, temperatuur, aantal keer spoelen en centrifugeren, met bubbels of zonder bubbels wassen. Daarna kun je die instellingen verzenden naar je wasmachine en hoef je alleen de wasmachine aan te zetten en op play te drukken. Ik ben dus erg blij dat ik deze wasmachine heb kunnen testen en vind het zeker een aanrader.

Pluspunten

• het superspeed programma
  • connectiviteit met Smart Things app
  • grote capaciteit met 11 kg

Minpunten

• geen automatische dosering

NeoNeo 03-03-2023

Mooie krachtpatser

Geschreven voor: Samsung WW11BB704AGBS2

Ik heb de Samsung WW11BB704AGBS2 enkele weken kunnen testen.
Ik ben erg tevreden over het resultaat.

De machine werkt behoorlijk gemakkelijk d.m.v. de draaiknop waarmee je door de verschillende programma’s kunt scrollen. Niet ieder programma is voor mij goed ingesteld. Ik kan in het programma beddengoed geen selectie maken voor 60 graden. Het is ook vreemd dat het centrifugeren op 800 rpm staat en ook in deze programmastand niet gewijzigd kan worden naar een hogere waarde. Dus hiervoor het algemene wasprogramma gebruikt met de temperatuur op 60 graden. Ja dit werkt op deze manier, maar maakt de programmastand beddengoed voor mij gelijk nutteloos. (in de komende software update wijzigen?)

Wat ik wel als heel positief heb ervaren is dat ik het beddengoed van een 200x220 bed in 1 keer in de trommel kon doen. Dit heb ik met mijn vorige machine met een trommel voor 6 kg nooit kunnen doen. Wat een heerlijk grote trommel heeft deze machine (11 kg) Mijn partner riep: dat is vast te veel om in 1 keer te wassen. Dus de wasmand ook even gewogen en dit bleek slechts 6,3 Kg te zijn, dus ja dat kon gewoon in 1 keer gewassen worden. (mooie tijd en energiebesparing)

De machine doet zijn werk zonder veel lawaai. Fluisterstil is deze niet, maar het geluidsniveau is prima. De stilste wasmachine in de markt geeft 67 dB aan geluid (tijdens centrifugeren) deze machine volgens de specificaties 72 dB. (dit is klasse A omdat het geluid onder de 73 dB blijft) Ik heb geen apparatuur om het geluid te meten, maar mijn oren zeggen: prima en de mening van mijn partner is hetzelfde.

De wasmachine ziet er ook nog eens mooi uit met de zwarte behuizing. Ja er komen gemakkelijk vetvlekken op de hoogglans lak, maar dat zie ik niet als een groot bezwaar.

Voor de smart things app van Samsung dien je een account aan te maken om deze te kunnen gebruiken. Ik denk dat veel gebruikers dit te veel gedoe vinden en dit niet gebruiken. Ik heb het wel gebruikt en ook op de telefoon van mijn partner toegevoegd. De ervaring hiermee was zeker positief.
Je kunt een instelling voor de was op de telefoon maken en deze naar de wasmachine sturen. Daarna kun je deze programmering starten op de machine zonder met de knop op de machine de instellingen te selecteren. Handig. Het beste aan de app is de melding dat de was klaar is. hiermee kun je het geluidssignaal op de machine uitschakelen. Dit is niet bepaald een simpel signaal, maar een heel liedje. (Gaat waarschijnlijk snel vervelen, maar kun je gemakkelijk uitschakelen)

Je krijgt een beperkte instructiehandleiding, met heel veel veiligheidsinstructies en waarschuwingen (8 pagina’s) en vrijwel geen instructie m.b.t. de wasprogramma’s (1 pagina). De digitale volledige handleiding kun je downloaden. Is vast voor veel gebruikers niet handig Overzichtelijke programma uitleg in de handleiding zou volgens mij beter zijn.

Pluspunten:
Solide machine.
Grote trommel.
Handige app.
Wast schoon.
Gemakkelijk bediening.
Voldoende stil.
Zuinig (Energy klasse A)

Wat zou er beter kunnen:
Automatisch doseersysteem voor wasmiddel
Was toe voegen tijdens programma.

De 2 verbeterpunten zijn wel aanwezig in de duurdere modellen, maar de meerprijs voor deze functies
is voor mij te veel. De mogelijkheden van deze machine, zijn voor mij ruim voldoende.

Pluspunten

• Solide machine
  • Grote trommel.
  • Handige app.
  • Wast schoon.
  • Gemakkelijk bediening.

Minpunten

• Geen automatisch doseersysteem
  • Geen was toe voegen tijdens programma.

Sps1904 01-03-2023

Een aanrader en een eyecatcher

Geschreven voor: Samsung WW11BB704AGBS2

Ik heb deze wasmachine 2 weken mogen testen en ik ben echt enorn tevreden over de kwaliteit.
Het design van de wasmachine oogt heel modern en strak door de zwarte kleur. De wasmachine beschikt over heel veel functies en is dankzij touchscreen gemakkelijk om te bedienen. Het extra stoomprogramma heeft me echt verbaasd. De was kwam er heel schoon uit. De capaciteit van 11 kg is echt perfect voor een groot gezin er past lekker veel in. En ook niet onbelangrijk de wasmachine maakt geen enorm lawaai en is zuinig. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Grootte van 11 kg
  • Stil
  • Zuinig
  • Stoomprogramma
  • Uiterlijk

Jfelsinga 20-02-2023

Fijne machine

Geschreven voor: Samsung WW11BB704AGBS2

Ik heb dit product 2 weken mogen testen en ben blij verrast. De wasmachine heeft een mooi zwart design, een keer wat anders dan het standaard wit. Hij oogt klein maar verbergt een wastrommel waar maar liefst 11kg was in kan.
De wasmachine is met app makkelijk te koppelen waarna het bedienen zowel via de app en via het digitale display mogelijk is. De verschillende Wasstanden zorgen voor erg veel verschillende mogelijkheden. Voor elk soort was is er wel een speciale wasstand te vinden. Belangrijkste voor mij is dat de was weer lekker fris uit de machine komt en dat maakt de machine zeker waar.
De enige optie die ik misschien mis is een opslag voor wasmiddel waarna de machine het zelf doseert per wasbeurt.

• Grote trommel

SR 22-01-2023

Boven verwachting goed

Geschreven voor: Samsung WW11BB704AGBS2

Mooie uitstraling en werkt boven verwachting. Altijd Miele gewent geweest en dit is een zeer aangename kennis making met Samsung.

s**************@c********** 27-11-2022

Erg groot

Super wasmachine Extra groot voor mijn familie Ik Ben tevreden Mooi disagne

Pluspunten

• Disagne

a*************@g******** 24-11-2022

Very good product

Geschreven voor: Samsung WW11BB704AGBS2

I like the design and colour. Very quiet and works like a charm. I really like the washing modes and ease of using the modes.

Pluspunten

• Look
  • Colour
  • Smart
  • Quiteness

Minpunten

• Missing dryer functionality

Jeroenemeloen 24-11-2022

aanrader

Geschreven voor: Samsung WW11BB704AGBS2

Mooi,betaalbaar,zuinig in gebruik,stil en grote trommel.Cashback actie van samsung en goede ervaringen met het merk,

Pluspunten

• prijs
  • grote trommel

Minpunten

• nog geen

Noor 24-11-2022

Perfect!

Geschreven voor: Samsung WW11BB704AGBS2

Prachtig vormgegeven, heel ruime trommel. Stil, geavanceerd. Uitgebreide keuze wasprogramma's. Top!

Pluspunten

• prachtige vormgeving
  • stil
  • geavanceerd
  • grote trommel
  • uitgebreide wasfuncties

Minpunten

• sommige wasprogramma's onduidelijke functie

e***@d*************** 22-11-2022

Wow wat een fijne machine!

Geschreven voor: Samsung WW11BB704AGBS2

Wow wat een fijne machine!
De wasmachine heeft 22 programma’s voor elk type wasgoed is er wel een programma. Daarnaast is de machine uitgerust met een beladingssensor, waardoor deze zelf berekend hoe lang de was zou moeten duren om schoon te worden. Als je dus geen volle trommel hebt is de machine sneller klaar.
Het vulgewicht is 11 kg en je kunt er gemakkelijk je beddengoed in kwijt. de wasmachine heeft een groter vulgewicht dan zijn voorganger, maar dat zie je niet terug in de grote van de machine door het speciale ontwerp. hij past dan ook perfect op de plek van de vorige machine.
Het display is helder en overzichtelijk en met de draaiknop selecteer je makkelijk het juiste programma.
De wasmiddellade gaat gemakkelijk open en is makkelijk te vullen.

De app is handig, voorheen liep ik nog wel eens naar zolder om te kijken of de was klaar was, nu kan ik de programma's gewoon volgen via de app. Je zou zelfs de machine op afstand kunnen bedienen als je buiten huis bent, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.

De zwarte kleur van de wasmachine geeft hem net dat beetje extra, de witte standaard kleuren zijn wat mij betreft passé.

Is er dan helemaal niets mis met deze machine?
ik heb één puntje gevonden wat misschien in de toekomst wat beter kan worden uitgevoerd.... de hoogglans, het staat heel mooi, maar je ziet ook snel vlekken na het aanraken. Misschien kunnen ze daar in de toekomst nog wat aan doen.

Pluspunten

• groot vulgewicht
  • duur word bepaald door belading
  • design
  • stille machine
  • droogresultaat

Minpunten

• vingerafdrukken op display door hoogglans

t***************@h********** 21-11-2022

Een van de weinige mooie wasmachines, die het ook goed doet!

Geschreven voor: Samsung WW11BB704AGBS2

Een wasmachine is vaak niet het pronkstuk van je bijkeuken, maar deze bespoke lijn van Samsung ziet er geweldig uit! Hij is energiezuinig en er past maar liefst 11KG aan was in, zo besparen we thuis toch weer wat extra water en energie. Wij zijn er zeer tevreden mee!

Pluspunten

• Ruim
  • Zuinig
  • Breed scala aan programma's

Minpunten

• Zwaar

TCDS 21-11-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: Samsung WW11BB704AGBS2

Mooie fijne wasmachine , veel wasprogramma's en een fijne app om de wasmachine te bedienen

nog geen minpunten ontdekt

• Stil