AEG L76479NFL - Reviews

Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)

Alie 03-08-2016 Product half jaar in bezit

wasmachine

het is een fijne wasmachine, hij is gemakkelijk in gebruik en heel vele mogelijkheden. omdat de machine heel stil is kan ik hem ook weer in de nacht gebruiken. de machine is zuinig in gebruik dus een win win.ik ben erg tevreden met deze wasmachine

anoniem 09-12-2016 Product paar maanden in bezit

Heel blij met deze AEG wasmachine!

Absoluut geen spijt van deze aankoop. Wast mooi schoon en de was komt er heel fris uit. Ben ook heel blij met de ''stoomfunctie'' waarmee je je kleding even kunt opfrissen. Simpel en duidelijk bedieningspaneel, ruime mogelijkheden, stille machine, enkel de pomp hoor je af en toe. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat er bijna iedere keer een beetje waspoeder in het bakje achterblijft, echter... beetje extra water in het bakje gieten als hij net met wassen is begonnen en het is opgelost. Hij geeft soms bij het instellen een lange wasduur aan, soms wel 3 uur, maar de machine past het programma gaandeweg aan, dus is hij soms toch binnen 2 uur klaar. Duurzaamheid kan ik niet goed beoordelen. Ik zou deze machine zó weer aanschaffen.

Pluspunten

• heerlijk schone en frisse was
  • stil

Minpunten

• er blijft waspoeder in het bakje achter

Fleur 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Prima wasmachine

Prima wasmachine, goed wasresultaat.
Makkelijk in gebruik, veel programma's en een grote vulopening.
Grote trommel zodat er veel wasgoed in kan.

Pluspunten

• Grote trommel 7 kg
  • Grote vulopening

Roger 19-07-2016 Product paar weken in bezit

Voor het eerst een AEG wasmachine

Eerst stond ik sceptisch tegenover AEG maar aan allerlei kanten hoor en lees ik goede verhalen. Nu ik m eenmaal heb ben ik er heel tevreden mee. Hoe lang hij het gaat volhouden zien we tegen die tijd wel. Voor de prijs is het een heel goed product.

T. 18-07-2016 Product maand in bezit

Heel tevreden!

Heel blij met de machine. Vooral de grote trommelinhoud vind ik erg fijn net als de mogelijkheid voor tijdsbesparing en uitstel van de start. Dit gebruik ik bijna altijd. Gewoon 's nachts wassen en als je wakker wordt, is de was klaar.
De machine is eenvoudig en overzichtelijk te bedienen.

Elly 16-07-2016 Product kwartaal in bezit

Zeer tevreden!

prettige wasmachine, grote trommelinhoud vind ik erg fijn.
Eenvoudig te bedienen.
Maakt niet zoveel lawaai tijdens het centrifugeren.

MO 23-10-2015 Product maand in bezit

Erg tevreden met de wasmachine! Makkelijk in gebruik! Zit een kort programma op voor mini wasjes--> 20 minuten

Gezinswasser 15-10-2015 Product kwartaal in bezit

Wasmachine doet wat het moet doen: wassen. Instellen van een programma gaat makkelijk. Fijn aan deze machine is dat je werkelijk alles (duur, toerental, temperatuur) kunt instellen. Minder is dat de normale katoenwas op 40 graden veel langer duurt (meer dan 2 uur i.r.t. oude AEG). Het programma "dekbed" doet niet altijd centrifugeren, terwijl oude AEG dit probleem nooit had.

k.krijt 02-02-2016

ik ben noch steeds tevreden over deze maschine,
I programma vind ik wel wat erg lang duren.
Maar dat went wel .
Al met al nogmaals een perfekte maschine.

k.krijt 02-02-2016

nog steeds een perfekte maschine.
We hopen dat hij nog lang goed voor ons wast.

JacobaW1970 12-10-2015 Product kwartaal in bezit

Op het wasresultaat heb ik eenvoudigweg niets aan te merken. Er zitten behoorlijk veel mogelijkheden op dit apparaat: kort programma van 20 minuten, strijkvrij wassen, uitgestelde start.. voor mij meer dan genoeg mogelijkheden. Ik heb deze machine vooral gekocht om de ingebouwde lekbak en het extra waterslot. In het gebruik merk ik dat de machine een stuk stiller is dan mijn oude wasmachine (uit de jaren 90). Wat me wel opvalt is dat de meeste wasprogramma's een stuk langer duren dan die van mijn oude wasmachine, maar hij schijnt ook een stuk energie-zuiniger te zijn en dat is ook belangrijk.

Roger 06-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Makkelijk in het gebruik

De machine is op allerlei fronten een aanrader. Stil, wast schoon, makkelijk te vullen en te legen, enkele handige programma's voor als je niet n hele was hoeft te doen, delicate weefsels etc. Er zijn tot nu toe nog geen sokken verdwenen ;-)). Veel mensen uit mijn omgeving (straat, werk, kennis) hebben ongeveer in dezelfde periode deze machine gekocht en zijn ook nog steeds tevreden.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • stil

Gerard 12-08-2016 Product paar maanden in bezit

Prima machine

De machine voldoet aan alle verwachtingen eenvoudige bediening zuinig in gebruik wast zeer schoon.Goede grote vulopening.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Goede grote vulopening
  • Zuinig in gebruik

Cora 31-07-2016 Product kwartaal in bezit

Geweldige wasmachine

Ben erg tevreden over deze AEG. Hij is zeer stil, heeft veel mogelijkheden, gaat lekker veel was in en is erg makkelijk in gebruik. Kan echt geen enkel minpuntje ontdekken. Inmiddels hebben 3 familieleden dezelfde machine aangeschaft en zijn ook zeer tevreden.

T. Meijer 31-07-2016 Product kwartaal in bezit

Prima machine

Goede, gebruiksvriendelijke wasmachine. Bediening is eenvoudig, wasresultaat is goed. Ik kan deze machine aanbevelen.

J van der Scheer 28-07-2016 Product half jaar in bezit

Zeer goede aankoop

De AEG L76479NFL is een zeer goede wasmachine.
Hij heeft vele mogelijkheden en is gemakkelijk in het gebruik. Zelfs voor mannen is deze wasmachine gemakkelijk te bedienen. Ook maakt hij weinig lawaai tijdens de wasbeurt.

AMC 27-07-2016 Product kwartaal in bezit

Stil en gebruiksvriendelijk

Deze machine enkele maanden in gebruik. Zeer tevreden over de aankoop. De was is schoon. Machine werkt stil en is gebruiksvriendelijk. Mooi design.

A. 19-07-2016 Product maand in bezit

Goede machine voor een goede prijs

Nu cica 6 weken in gebruik en geen klachten. Het was resultaat is goed. Prijs kwaliteit verhouding is ook goed

Debora 18-07-2016 Product kwartaal in bezit

Perfecte wasmachine

De wasmachine bevalt super. Veel functies en programma's. Zeker een aanrader. De wasmachine is erg stil en stopt aan het einde automatisch met piepen.

mm 17-07-2016 Product maand in bezit

Hele fijne wasmachine

9,4
De wasmachine is fijn in gebruik. De grote vulopening en trommelinhoud zijn zeker een pluspunt. Het korte programma voor 3 kg en de opfrisfunctie zijn erg fijn!

Mieke 17-07-2016 Product kwartaal in bezit

Eens een AEG, altijd een AEG !

Een betrouwbare wasmachine die je nooit in de steek laat.
Genoeg keuze in de programma's met een schoon resultaat.
Dat is wat je van een goede wasmachine verwacht, en van AEG OOK krijgt !
Na 36 jaar nog steeds een goed merk.

Klaas 16-07-2016 Product kwartaal in bezit

AEG als vanouds

Toen mijn AEG-wasmachine het na 20 jaar begaf was de keuze niet moeilijk; het werd weer een AEG. Prima wasmachine, stil, gebruiks- en milieuvriendelijk met talloze mogelijkheden.