AEG L76479NFL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 74 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L76479NFL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jantine Kraaijeveld 09-06-2017

bovenlader-voorlader

Geschreven voor: AEG L76479NFL

Eerder had ik een bovenlader met nagenoeg dezelfde functies, daar was ik uitermate tevreden mee maar ging niet zo lang mee helaas, dus een soortgelijke voorlader uitgekozen, ook nu zeer tevreden met alle mogelijkheden, de extra kilo die deze machine aankan zit er meestal wel bij, zo hoef je minder vaak een was te draaien, het 20 minuten programma gebruik ik vaak en ook de stoomfunctie bevalt me uitstekend, dikke vette aanrader voor wie een heel fijne machine wil aanschaffen!

Pluspunten

• zacht geluid
  • gaat nagenoeg meteen open als ie klaar is

Minpunten

• een stuk groter dan mijn bovenlader

anoniem 09-12-2016

Heel blij met deze AEG wasmachine!

Geschreven voor: AEG L76479NFL

Absoluut geen spijt van deze aankoop. Wast mooi schoon en de was komt er heel fris uit. Ben ook heel blij met de ''stoomfunctie'' waarmee je je kleding even kunt opfrissen. Simpel en duidelijk bedieningspaneel, ruime mogelijkheden, stille machine, enkel de pomp hoor je af en toe. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat er bijna iedere keer een beetje waspoeder in het bakje achterblijft, echter... beetje extra water in het bakje gieten als hij net met wassen is begonnen en het is opgelost. Hij geeft soms bij het instellen een lange wasduur aan, soms wel 3 uur, maar de machine past het programma gaandeweg aan, dus is hij soms toch binnen 2 uur klaar. Duurzaamheid kan ik niet goed beoordelen. Ik zou deze machine zó weer aanschaffen.

Pluspunten

• heerlijk schone en frisse was
  • stil

Minpunten

• er blijft waspoeder in het bakje achter

Fleur 17-11-2016

Prima wasmachine

Geschreven voor: AEG L76479NFL

Prima wasmachine, goed wasresultaat.
Makkelijk in gebruik, veel programma's en een grote vulopening.
Grote trommel zodat er veel wasgoed in kan.

Pluspunten

• Grote trommel 7 kg
  • Grote vulopening

Roger 06-11-2016

Makkelijk in het gebruik

Geschreven voor: AEG L76479NFL

De machine is op allerlei fronten een aanrader. Stil, wast schoon, makkelijk te vullen en te legen, enkele handige programma's voor als je niet n hele was hoeft te doen, delicate weefsels etc. Er zijn tot nu toe nog geen sokken verdwenen ;-)). Veel mensen uit mijn omgeving (straat, werk, kennis) hebben ongeveer in dezelfde periode deze machine gekocht en zijn ook nog steeds tevreden.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • stil

Gerard 12-08-2016

Prima machine

Geschreven voor: AEG L76479NFL

De machine voldoet aan alle verwachtingen eenvoudige bediening zuinig in gebruik wast zeer schoon.Goede grote vulopening.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Goede grote vulopening
  • Zuinig in gebruik

Alie 03-08-2016

wasmachine

Geschreven voor: AEG L76479NFL

het is een fijne wasmachine, hij is gemakkelijk in gebruik en heel vele mogelijkheden. omdat de machine heel stil is kan ik hem ook weer in de nacht gebruiken. de machine is zuinig in gebruik dus een win win.ik ben erg tevreden met deze wasmachine

Cora 31-07-2016

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: AEG L76479NFL

Ben erg tevreden over deze AEG. Hij is zeer stil, heeft veel mogelijkheden, gaat lekker veel was in en is erg makkelijk in gebruik. Kan echt geen enkel minpuntje ontdekken. Inmiddels hebben 3 familieleden dezelfde machine aangeschaft en zijn ook zeer tevreden.

T. Meijer 31-07-2016

Prima machine

Geschreven voor: AEG L76479NFL

Goede, gebruiksvriendelijke wasmachine. Bediening is eenvoudig, wasresultaat is goed. Ik kan deze machine aanbevelen.

J van der Scheer 28-07-2016

Zeer goede aankoop

Geschreven voor: AEG L76479NFL

De AEG L76479NFL is een zeer goede wasmachine.
Hij heeft vele mogelijkheden en is gemakkelijk in het gebruik. Zelfs voor mannen is deze wasmachine gemakkelijk te bedienen. Ook maakt hij weinig lawaai tijdens de wasbeurt.

AMC 27-07-2016

Stil en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: AEG L76479NFL

Deze machine enkele maanden in gebruik. Zeer tevreden over de aankoop. De was is schoon. Machine werkt stil en is gebruiksvriendelijk. Mooi design.

Roger 19-07-2016

Voor het eerst een AEG wasmachine

Geschreven voor: AEG L76479NFL

Eerst stond ik sceptisch tegenover AEG maar aan allerlei kanten hoor en lees ik goede verhalen. Nu ik m eenmaal heb ben ik er heel tevreden mee. Hoe lang hij het gaat volhouden zien we tegen die tijd wel. Voor de prijs is het een heel goed product.

A. 19-07-2016

Goede machine voor een goede prijs

Geschreven voor: AEG L76479NFL

Nu cica 6 weken in gebruik en geen klachten. Het was resultaat is goed. Prijs kwaliteit verhouding is ook goed

Debora 18-07-2016

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: AEG L76479NFL

De wasmachine bevalt super. Veel functies en programma's. Zeker een aanrader. De wasmachine is erg stil en stopt aan het einde automatisch met piepen.

T. 18-07-2016

Heel tevreden!

Geschreven voor: AEG L76479NFL

Heel blij met de machine. Vooral de grote trommelinhoud vind ik erg fijn net als de mogelijkheid voor tijdsbesparing en uitstel van de start. Dit gebruik ik bijna altijd. Gewoon 's nachts wassen en als je wakker wordt, is de was klaar.
De machine is eenvoudig en overzichtelijk te bedienen.

mm 17-07-2016

Hele fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L76479NFL

De wasmachine is fijn in gebruik. De grote vulopening en trommelinhoud zijn zeker een pluspunt. Het korte programma voor 3 kg en de opfrisfunctie zijn erg fijn!

Mieke 17-07-2016

Eens een AEG, altijd een AEG !

Geschreven voor: AEG L76479NFL

Een betrouwbare wasmachine die je nooit in de steek laat.
Genoeg keuze in de programma's met een schoon resultaat.
Dat is wat je van een goede wasmachine verwacht, en van AEG OOK krijgt !
Na 36 jaar nog steeds een goed merk.

Klaas 16-07-2016

AEG als vanouds

Geschreven voor: AEG L76479NFL

Toen mijn AEG-wasmachine het na 20 jaar begaf was de keuze niet moeilijk; het werd weer een AEG. Prima wasmachine, stil, gebruiks- en milieuvriendelijk met talloze mogelijkheden.

Klaas 16-07-2016

Prima wasmachine!

Geschreven voor: AEG L76479NFL

AEGL76479NFL is een prima wasmachine. Hij heeft meer dan voldoende gebruiksmogelijkheden en is daarenboven bijzonder gebruiksvriendelijk.

Elly 16-07-2016

Zeer tevreden!

Geschreven voor: AEG L76479NFL

prettige wasmachine, grote trommelinhoud vind ik erg fijn.
Eenvoudig te bedienen.
Maakt niet zoveel lawaai tijdens het centrifugeren.

Ellen 16-07-2016

Een goede wasmachine met prima prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: AEG L76479NFL

De was komt er schoon en fris uit. Voor elke soort was een mogelijkheid qua duur, kracht en intensiteit. De grote vulopening is ideaal. De wasmachine is stil. Kortom de machine voldoet uitstekend aan onze wensen en dat voor een mooie prijs.

Eddy 16-07-2016

AEG wasmachine oke

Geschreven voor: AEG L76479NFL

Goed was resultaat, stil in gebruik, enige geluid komt van (op)pompen van het water. wel wat lange was tijden. Verder een goede keus.

portje 15-07-2016

super wasmachine

Geschreven voor: AEG L76479NFL

Ik heb altijd een AEG wasmachine gehad en ik ben daar altijd heel tevreden over geweest. Ook ben ik natuurlijk nu heel tevreden met deze wasmachine, je hoort hem bijna niet wassen en centrifugeren. Super.

lisa 15-07-2016

toch ontevreden

Geschreven voor: AEG L76479NFL

ben niet te vrede over het centrifugeren gaat alle kanten op zelfs van zijn plaats,heb een trilmat onder staan helpt niet ben gewoon bang soms doe echt niet te veel of te zware dingen in ik heb spijt van de aan koop

Erik 21-01-2017

Kwestie van de stelpootjes goed afstellen...

Sjon 15-07-2016

Zeer fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L76479NFL

Super fijne wasmachine, geeft weinig geluid en is in gebruik makkelijk te bedienen, bevat zeer veel mogelijkheden en is ook makkelijk schoon te maken.

LH 15-07-2016

AEG laat je ook in 2016 nog steeds niet in de steek

Geschreven voor: AEG L76479NFL

AEG Laat je niet in de steek. Anno 2016 geldt dit nog steeds. Deze topmachine verricht bij ons werk voor zes personen, wie kan daar nu tegenop? Overigens tegen een zeer acceptabele prijs gekocht. Een wasmachine met uitgebreide mogelijkheden en veel speciale programma's die de gebruiksvriendelijkheid zeker vergroten.