Panasonic NA-148XR1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic NA-148XR1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joke Colsters 22-02-2021
  • Product gekregen

Mooie machine

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Na 4 jaar in ons bezit te hebben. Doet hij nu helemaal niks meer. Stroom viel uit door de machine. Stroom terug erop gezet en niks deed het meer van de machine. Wij denken dat de motor vast is gelopen en daarom ook andere dingen nu dus stuk heeft gemaakt. Wij hadden deze machine gewonnen maar het zou leuk zijn als ze het garantie bewijs erbij doen en bij welke leverancier de machine vandaan komt ivm garantie of problemen/reparatie

R. de Jonge 23-03-2020

Goede wasmachine

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Een stille en goede wasmachine. Meer dan 4 jaar in bezit zonder problemen. Wel regelmatig filter schoonmaken en een kookwasprogramma met soda of wasmachinereiniger toepassen. Een aanrader. Helaas is Panasonic alweer van de markt af met wasmachine. Samenwerking met Gorenje is beëindigd. AutoCare programma werkt prima.

Pluspunten

• Gberuiksvriendelijk
  • Stil

Minpunten

• geen

Leon 20-08-2017

Dramatische machine. Werkt vaker niet goed dan wel goed!

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Nadat ik kieskeurig heb geraadpleegd en de consumentenbond heb ik dit apparaat besteld omdat hij goede cijfers kreeg. Nu ik hem 3 maandjes in gebruik heb snap ik dat niet. De besturing en de opties zorgen ervoor dat hij het cijfer omhoog tilt naar een 4. Er is nu 3 x een monteur van CE Repair langs geweest om te kijken waarom onze wasmachine telkens wegloopt. Gelukkig kunnen we hem wel terug vinden omdat het maar om 40 cm gaat maar goed. Het zou de besturing module zijn die hem niet goed balanceert. En de 2 keren erna het contra gewicht die los zou zitten. Of de hoofdmonteur van CE Repair heeft niet genoeg kracht in zijn arm om hem vast te schroeven en moet hij vaker naar de sportschool of het is een ander probleem. De wasmachine blijft weg lopen tevens doet hij dat niet zachtjes, in de laatste 40 min van het wasprogramma begint hij vaak met lopen en doet een heiapparaat na(fijn als de kindjes net liggen te slapen) De machine stond stevig en goed waterpas. Ook houd hij ervan om te spugen of te plassen want er ligt elke keer wel een plasje onder de machine, de ene keer een grotere plas en de andere keer een kleinere. Gelukkig zag BOL in dat het niet handig was vaker een monteur langs te laten komen en heeft heel netjes buiten onze verwachting om al ons geld terug gestort op de rekening.

Pluspunten

• Besturing is makkelijk te bedienen
  • Af en toe doet hij het goed
  • Is ook te gebruiken als hei apparaat

Minpunten

• Lekt, spuugt en plast
  • Loopt graag een rondje over de zolder

Lynner 10-02-2017

Prima machine, wast goed schoon

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Wast prima, is vrij geruisloos en heeft fijne opties. Pas een paar dagen in bezit, dus over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen. Enige minpunt is dat het wasmiddelbakje erg plastic en goedkoop aanvoelt t.o.v. mijn oude Miele wasmachine.

Pluspunten

• Veel en fijne opties
  • Wast schoon
  • Bijna geruisloos

Minpunten

• Plastic ogend wasmiddellaatje

stefan 27-01-2017

niet thuis

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Bij aankoop waren de tiptoetsen al niet goed. winkel heeft het zelf opgelost alleen werk het nog steeds niet goed zijn ontevreden

Minpunten

• tiptoetsen
  • bediening

Franka 02-01-2017

Magere voldoende

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Aangeschaft oktober 2016. Zijn redelijk tevreden over de machine, de programma's duren wel wat lang en de Nederlandse sticker is toch wel wat jammer. Verkleurt ook een beetje en dat geeft de machine een wat goedkoop uiterlijk.
Doet zijn werk naar behoren maar het AutoCare programma werkt niet altijd optimaal. Bij wol is het een keer fout gegaan. We gebruiken het programma dan ook maar niet meer.
Onze vorige machine was een Bosch en eerlijkheid gebied me te zeggen dat dit geen vooruitgang is.
Sticker, wasprogramma te lang, autocare werkt niet optimaal zijn toch wel minpunten.
Magere voldoende.

Pluspunten

• Stil

Minpunten

• Lange duur programma
  • AutoCare werkt niet altijd
  • Nederlandse sticker

Bart 30-12-2016

Ontevreden over wasmachine

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Ik zie alleen maar positieve reviews hier staan, maar wij zijn absoluut niet tevreden over deze machine. Uiterlijk is prachtig maar de was kwam er niet schoon uit en wat erger is is dat de was er beschadigd uitkwam met gaatjes. Gelukkig was het wasgoed niet al te duur. We hebben hem snel omgeruild voor een ander.

Minpunten

• Was niet schoon
  • Gaatjes in was

Paula 09-10-2016

Tevreden

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Vanwege de positieve reviews deze wasmachine gekozen. We hebben hem nu een paar weken in gebruik en we zijn tevreden. Het AutoCare programma is erg makkelijk. Maar ik gebruik het liefst het EasyCare programma omdat ik zelf in kan stellen. Hij centrifugeert vrij agressief. Niet qua geluid (hij staat in de bijkeuken en ik hoor m vrijwel niet), maar hij heeft wel wat theedoeken, die wel ver aan hun eind waren, gepromoveerd tot poetslap. Oftewel de kleine gaatjes die er al in zaten wat vergroot. Ik centrifugeer nu dus op 1000 toeren. En zelfs dan komt de was droger uit de machine dan bij mijn vorige apparaat met 1400 toeren.

Kortom, een stille, hardwerkende, stoere gozer. Wij gaan hem houden.

Pluspunten

• Stil
  • Energiezuinig
  • Ook kleine wasjes zijn schoon

Jungerius 31-07-2016

Grote klasse!

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

erg tevreden over de NA-148XR1. Stil, zuinig, zeer zachte en schone was. Genoeg programma's waar je allerlei wasgoed op verschillende temperaturen kunt wassen, mis geen programma. Inverter motor met 10 jaar garantie, altijd handig. Gebruiken alleen maar het autoCAre programma doet alles zelf dan.

Dennis H. 19-07-2016

Overtreft de verwachtingen

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Deze wasmachine gekozen mede op basis van de reviews op deze site. De beloftes worden volledig waargemaakt. Stil, zeer zuinig, mooi design, eenvoudig te bedienen en een perfect wasresultaat!

DeWit57 16-07-2016

10 is jammer genoeg maximale wat gegeven kan worden

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

8 maanden geleden gekocht en na vele wasbeurten kunnen we stellen dat deze wasmachine de beste is die we ooit hebben gehad. Maakt weinig geluid, duidelijk display, schone was, kinderlijk eenvoudig te bedienen en programma's genoeg. Vrienden van ons hebben ook inmiddels deze wasmachine aangeschaft (op advies van ons) en zijn net zo tevreden. Altijd leuk!!

Annette 16-07-2016

Gebruiksvriendelijk wasmachine

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Het wasmachine is heel stil in vergelijking met ons oude wasmachine. Grotere wastrommel is zeker een voordeel. Het gebruik van het wasmachine is heel eenvoudig, auto care inschakelen en wasmachine regelt de temperatuur ed allemaal zelf.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, heb het nog maar een paar dagen in mijn bezit.

Jacob Baas 13-07-2016

Wat een genot deze Panasonic wasmachine

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Zou eigenlijk overal een 10 voor willen geven maar kan met betrekking tot de duurzaamheid nog geen 10 geven, we hebben hem immers nog maar een maand in ons bezit. Doet alles meer dan goed van wat je van een wasmachine mag verwachten. Stil en zuinig. Programma's zijn er in overvloed en de bediening is uitermate simpel. AutoCare programma aanzetten en alles gaat vanzelf.

Joyce Kraanen 09-07-2016

kwaliteit wasmachine die uitstekend zijn werk doet

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Deze wasmachine lijft al onze verwachtingen in, de bediening is zo eenvoudig dat is niet normaal. De sensoren doen alles zelf en je hebt er geen omkijken meer naar. Verbaasd over de hoge waarderingen hier op Kieskeurig onderstrepen we met de volle 100%. Naast de eerdergenoemde zeer simpele bediening is het geluid bij volledig centrifugeren ook een verademing, de 10 jaar extra garantie op de motor is ook meegenomen. Het uiterlijk is werkelijk prachtig en het blauwe led licht is duidelijk leesbaar. Heeft ook nog een 3D sproeisysteem waardoor er minder water nodig is en vlekken er sneller uit gaan. Bij het eerder genoemde AutoCare progamma druk je op een knop en de machine doet alles. hij weegt het wasgoed, inspecteert de vuilheidsgraad, kijkt wat voor wasmiddel gebruikt wordt en welke vezels het zijn. Meer kun je toch niet wensen van een wasmachine!!

BiancaA 08-07-2016

Wassen in stilte

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Sssttt... Horen jullie iets? Nee, ik ook niet, terwijl de wasmachine toch draait!
Onze oude wasmachine hield er ineens mee op, dus deze nieuwe Panasonic was sowieso erg welkom. Een prachtige deur, die helemaal openklapt (yeah!). Een mooie grote trommel (erg handig met een groot gezin). Maar het fijnste is toch wel het automatische wasprogramma met sensoren die checken wat het beste bij jouw was past. Dat de was superschoon is, verbaast me niet (het IS tenslotte een nieuwe wasmachine). Maar dat hij zijn wetk zo stil doet én aangeeft hoelang hij nog bezig is...? Een droom. Oh, en gelukkig piept hij als hij klaar is, wel zo handig!

famranderaad 01-07-2016

Bedankt Sylvia

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Sylvia haar review heeft ons over de streep getrokken. Alles wat ze zegt klopt als een huis. Makkelijk te bedienen, stil, programma's te over. Wat een topper is dit zeg. Kan nog geen 10 geven voor de duurzaamheid want dat moet hij nog bewijzen. 10 dagen in gebruik en al verschillende programma's gebruikt. Heerlijk ruikende en zachte was. Een grote duim omhoog voor deze wasmachine.

Kanbier21 27-06-2016

FANTASTICH!!!

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Niet te geloven maar wat een fijne en goede wasmachine is deze machine. Een aantal maanden draait de machine moeiteloos. Heerlijk zachte was, stil, makkelijk te bedienen en heel veel programma's. ABSOLUTE TOPPER!!

Tony180898 24-06-2016

geweldig apparaat

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Hebben de wasmachine nu zo'n 3 dagen. Wast heel goed. Hij is ook zeker stil. Meer dan genoeg keuzes en modes waaruit je kan kiezen en ook heel fijn is het grote deurtje.

Zeker een aanrader

Sylvia 05-06-2016

Ik ben zeer blij met deze geweldige wasmachine.

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Zeer duidelijk afleesbaar helder display( de duidelijkste die ik ooit gezien heb)met logische wasprogramma aanduidingen, zo eenvoudig dat zelfs een kind het zou kunnen.
De was komt er heerlijk schoon soepel en zacht en heerlijk ruikend uit(zelfs zonder wasverzachter)want die gebruik ik nooit.
Met deze machine kun je ook kiezen uit(via de mode knop):Alleen centrifugeren bv wanneer je een handwasje in de gootsteen hebt gedaan( zal ook veel minder voorkomen want er is ook een 15 minuten programma aanwezig die je hiervoor kunt gebruiken.
:Wassen en spoelen, het wasgoed blijft na afloop liggen in het water en kreukt daardoor minder bv als je uren later thuiskomt,( er is ook een knop Easy iron om het kreuken te verminderen en het strijken te vergemakkelijken)
:Alleen spoelen en centrifugeren(ook na bv een handwasje)
:Water afpompen
:Ook kun je het aantal keren spoelen zelf bepalen
Dit hoeft natuurlijk niet want je kunt ook het programma autoCare kiezen en dan bepaald de machine alles voor je. Een geweldige machine waar je alle kanten mee uit kunt.

vermeulen 05-06-2016

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Nu inmiddels een aantal maanden draaiend en gezien de vele positieve reacties wil ik er ook graag 1 aan toevoegen, machine draait probleemloos, wisten niet goed welke we moesten kopen maar op aanraden van verkoper voor deze gegaan. Was erin, autocare knop aanzetten en hij doet alles vanzelf. Was is schoon, droog, ruikt lekker, niet kreukelig en erg stil. Schijnt ook zuinig te zijn door het label A+++-40

nzwiers 04-06-2016

SupermWasmachine

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Vandaag de nieuwe wasmichine van Panasonic gekregen en was wel even nadenken of Panasonic wel goed zou zijn met een wasmachine maar na alle positieve reviews op kieskeurig hebben we de aankoop gedaan.

Hij is gewoon lekker simpel, lekker rustig en het belangrijkste ook schone was en het 3D spoelsysteem werkt volgens mij ook super om de was te spoelen en de wasverzachter goed te verdelen, en wat mij ook opgevallen is dat juist de wasverzachter op deze manier zeer goed zijn werk doet want de was komt er zo zacht uit als nooit te voren en een mooi alarm als de was klaar is, wij hebben nu pas 2 wassen gedaan maar wij zijn compleet overtuigd.

Anja 27-05-2016

Kwaliteit is perfect

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Kwaliteit is perfect schrijf ik als titel van mijn review. Doet alles wat ik van een wasmachine verlang. Stilte vind ik erg belangrijk, dat is hij. Schone was ook niet onbelangrijk, bewerkstelligt hij. Frisse was, ook dik in orde. Makkelijk in gebruik, kind doet de was. Zuinig, A+++-40, zeer zuinig dus. Jeetje, wat een wereldding!

Winy 21-05-2016

Klasse wasmachine

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Geheel de kwaliteit die we gewend zijn van Panasonic. Stil, zuinig, makkelijk te bedienen en genoeg programma's. Aansluiten ging erg eenvoudig en vanaf dag 1 laat hij ons niet in de steek. Wolprogramma heerlijk voor de vele wollen kleding die we hebben. Startuitstel erg makkelijk om voor gunstiger stroomtarief te wassen.

Sauer 21-05-2016

Wat een aankoop

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Na jarenlang een Miele wasautomaat in gebruik te hebben gehad overgestapt op deze Panasonic. Inmiddels draait hij een half jaar en overtreft al onze verwachtingen.
De bediening is zo simpel als het maar kan. De was erin doen en dan op de autocare stand zetten. Hij doet dan verder alles zelf. Hij weegt het wasgoed, kijkt hoe vuil het wasgoed is en detecteert ook nog eens uit welk materiaal de was bestaat. Hierop past hij het programma aan. Is nog geen keer verkeerd gegaan. Onze dochter van 5 heeft hem een keer aan mogen zetten en was zo trots als een pauw na afloop.
Het oog wil ook wat en hij ziet er echt heel mooi uit. Het blauwe led oogt fantastisch. Heel energiezuinig, iets wat we nu al merken. Scheelt enorm veel met onze oude Miele. We zijn toe aan een nieuwe droger en denken er aan om ook een Panasonic te nemen daarvoor.
Kortom een machine die meer naar behoren zijn werk doet. Beveel deze wasmachine aan iedereen aan.

CDEEN 15-03-2016

Wat een kwaliteit, top!

Geschreven voor: Panasonic NA-148XR1

Meer dan een half jaar in ons bezit en hij doet alles wat we wensen. Makkelijk te bedienen programma's en uitermate stil. Ook het energieverbruik is erg laag merken we. Het 1 knop programma is ideaal. Was erin, op knop zetten en de machine doet alles. Resultaat is een superschone was en fris.