Whirlpool FSCR 70422 - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
69 dB

Rita 19-04-2016 Product paar dagen in bezit

goede wasmachine

stille wasmachine en een krachtige centifurge uitelijk mooi model anders had ik deze niet gekozen goede bediening en duidelijk beschrijving de naam zen serie doet zijn eer aan.

Erik 14-03-2016 Product paar weken in bezit

Kleine trommel

6,5
Ik zocht een wasmachine met een vulgewicht van 7 kilo. Altijd gehad, LG wasmachines 7kg, en precies goed. Deze Whirlpool kon ik krijgen voor 499 euro, ook mooi. Hij is heerlijk stil, de was komt er schoon uit en voelt lekker aan, maar!
Er kan veel minder in dan in de 7kg - LG-machines! Het scheelt echt heel veel. Als ik de machine volprop en ik hang daarna de was op, krijg ik het wasrekje lang niet vol. Bij de LG's was het wasrekje te klein....
Heel raar hoor! Blijkbaar kan je zomaar '7kg' op een machine zetten, zonder dat er echte normen voor zijn?

Mariëtte 18-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben erg blij met deze wasmachine.Wast veel schoner dan mijn vorige wasmachine,erg weinig geluid, past veel in en een ruime opening.

Marry Daussy 03-11-2015 Product paar weken in bezit

Een verademing is deze machine zelfs het design. Praktisch, veel keuzemogelijkheden, bescheiden in geluid en de was is schoon. Ik wist niet dat ik zo blij kon zijn met een wasmachine.

Jannie 27-10-2015 Product paar dagen in bezit

Super wasmachine, mooie luxe uitstraling. Wast goed schoon, maakt weinig geluid. milieu vriendelijk door Eco systeem. vele mogelijkheden dmv programma,s die erop zitten. Erg blij met mijn aankoop.