AEG L76475NFL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 61 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L76475NFL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

R.V. 17-02-2018

Gepilde kleding

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Wasmachine maakt meer herrie dan verwacht.
Kleding komt er bij mijn machine meer gepild uit. Het lijkt soms of de kleding ouder is dan dat het daadwerkelijk is.

Kris 30-08-2016

Zeer stil en lekker zuinig

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Ik was specifiek op zoek naar een AEG, omdat mijn ouders eenzelfde wasmachine hebben alleen dan voor 9 kilo. Aangezien zij zeer tevreden waren over de wasmachine leek mij dit een goede keus. De wasmachine is nu net een paar keer gebruikt, tot nu toe ben ik zeer tevreden over de prestaties van de wasmachine. Aangezien ik op een appartement woon is het super fijn dat het apparaat zo stil is. Ook is het handig dat je de resterende tijd kunt zien op het display. Tevens is hij heel makkelijk in het gebruik, waardoor letterlijk een kind de was kan doen ;) Ook de ingebouwde lekbak is makkelijk, dan hoef je niet meer een lelijke lekbak eronder te plaatsen.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Energiezuinig
  • Ingebouwde lekbak
  • makkelijk in gebruik

Joke 27-08-2016

Machine wast goed schoon

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Deze machine wast goed schoon, is erg stil en heeft veel mogelijkheden. Wat ik een groot nadeel vind: Iets te veel waspoeder gebruiken en je krijgt weer die foutcode. Nu voor de tweede keer moet er weer een monteur bij komen. Verder wel tevreden

Pluspunten

• tijdbesparenknop

Minpunten

• foutcode teveel waspoeder

Linette 08-08-2016

Fijne machine

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Inmiddels deze wasmachine een paar maanden in gebruik. Bevalt erg goed. Handig in gebruik. Op mijn vorige machine had ik geen handwas functie. Regelmatig maak ik er nu gebruik van hoewel ik de wastijd wel lang vindt (5 kwartier) en helaas is deze niet korter in te stellen. Erg positief ben ik over het korte wasprogramma (20 min.) voor een halve trommel. De stoomfunctie heb ik één keer gebruikt maar vind ik niet echt iets toevoegen. Mede omdat er alleen maar kleding in mag wat gewassen kan worden. Het is dus niet zo dat je met de stoomfunctie de kosten van een stomerij uitspaart. Het geluid tijdens het centrifugeren viel wat tegen.

K 03-08-2016

AEG L76475NFL

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Wasmachine is niet zo stil als dat de winkel en de reviews vermeldden.
De was is nog erg nat na 1400 toeren centrifugeren. Spijtig dat er geen 1600 toeren standaard of keuzeknop is. (dit ontbrak in deze gehele serie)
Het afvoerfilter is onhandig geplaatst. Het is heel moeilijk los te draaien. Dit lukt niet met de hand, alleen door middel van een tang en het zetten van veel kracht.

Ans 26-07-2016

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Een uitstekende wasmachine. Goede wasprestatie. Handige instelmogelijkheden zoals uitgestelde starttijd, een miniprogramma van 20 minuten voor een halve lading en het aanpassen van de tijdsduur van een wasprogramma. Is heel stil, alleen als hij centrifugeert hoor je wat meer geluid.

Hak 22-07-2016

Fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Mijn vorige wasmachine was een AEG. Deze wasmachine maakt minder lawaai. Ben zeer tevreden met de aankoop!

vigevano1963 20-07-2016

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Het was in het begin even wennen, maar het is gewoon een prima wasmachine. Extreem stil, want soms denk je dat ie uit staat, terwijl de machine gewoon aan het wassen is. Alleen bij centrifugeren hoor je 'm pas.
Enig minpuntje is dat er toch niet zoveel wasgoed in past als in onze vorige 7kg wasmachine. Verder krijg je aan het einde van het programma een aantal piepjes te horen waarbij ik me wel afvraag waarom het er zoveel zijn en het lang duurt voordat de machine echt klaar is.

Anita 20-07-2016

Fijne degelijke wasmachine

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Mijn vorige AEG wasmachine heeft het 15 jaar zonder problemen gedaan. Zodoende weer voor AEG gekozen.
Fijne eenvoudig te bedienen wasmachine.
Vooral blij met tijdbesparingsknop en het korte wasprogramma van 20 min.

von 18-07-2016

Machine wast prima, helaas storend dreunend geluid bij pompen.

Geschreven voor: AEG L76475NFL

De machine werkt op zich fijn. Was is prima schoon. De wasprogramma's duren wel fors langer dan bij de vorige AEG machine. Het enige echte minpunt aan deze machine is een dreunend geluid bij het pompen. Echt storend. Daarom de lage score bij gebruiksgemak.

Officiele reactie van AEG-Electrolux 07-11-2016

Normaal reageren wij op elke mail die wij ontvangen. Wellicht is de mail niet naar het juiste adres gestuurd. Ik wil u vragen de mail nogmaals te sturen naar consumercare@electrolux.nl
Wij zullen uw vraag dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.

von 05-11-2016

Aanvulling: Vragen over het geluid bij het pompen per mail aan AEG / klantenservice gesteld. Helaas neemt AEG niet eens de moeite om te reageren. Jammer.

GerM 17-07-2016

Goede wasmachine

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Goede wasmachine met veel programmakeuzes. Resultaat is prima en de mogelijkheid om in bijna alle programma's de tijd in 3 stappen aan te passen is heel handig. Alleen jammer dat de deur niet omgekeerd kan worden. Over duurzaamheid kan ik niets zeggen aan gezien ik dit apparaat pas drie maanden in bezit heb.

Yeliz 17-07-2016

Goed resultaat in weinig tijd

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Ben erg blij met mijn machine. Had eerst een ander merk aangeschaft, maar wastijd was zo lang dat ik hem voor deze heb geruild. Met de tijdbesparen knop kan ik toch de gewenste programma met een aangepaste tijdsduur instellen.

Annelies 17-07-2016

wasmachine AEG lavamat

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Sinds een paar maanden een nieuwe wasmachine De AEG Lavamat.
Heerlijk om nu een grote deur te hebben. Gebruiksgemak met alle programma's.vooral het korte programma van 20 min.

Kees 16-07-2016

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Makkelijk aan te leren en in gebruik. Voor ons zitten alle mogelijkheden er op. Werkt heel prettig stilletjes en droogt goed. Makkelijke deur!

Paul 16-07-2016

Wij zijn content

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Prima toestel met handige stoomfunctie. En mooie vormgeving, zeker in combinatie met AEG wasdroger!

Giel Janssen 16-07-2016

Een prima wasmachine

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Ik heb de set gekocht, samen met de droger en moet zeggen dat het een fijne machine is. De machine is erg stil en wast prima.

Voor een 2-persoonshuishouden is het meer dan voldoende!

Amsterdam 15-07-2016

Hele fijne wasmachine!

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Ben heel tevreden met deze wasmachine. Hij wast heel stil en er zitten veel verschillende programma's op die heel makkelijk te bedienen zijn. De uitgestelde timer-functie vind ik ook erg fijn.

IMA 15-07-2016

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Wasmachine is stil, na afloop van programma schakelt de wasmachine zichzelf uit. Er zitten talloze programma's op, dus keuze genoeg. Alles valt in te stellen en je kunt er door de vele mogelijkheden van de programma's ook van alles in wassen. Je krijgt echt waar voor je geld. Aanrader dus.

metha 15-07-2016

fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Stil als hij draait. De opties die er op zitten gebruik je ook echt. Nu zelfs al me dekbedden gewassen ipv naar de stommerij en ze zien er als nieuw uit

Monique 15-07-2016

Super wasmachine

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Erg fijne machine.maakt nagenoeg geen geluid. Er zitten veel programma's op.in het begin was dat wel even uitproberen. Ik ben prima tevreden met deze wasmachine

Hilde 14-07-2016

Kwaliteit zoals verwacht van AEG

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Goede wasmachine, vrij stil en schone was, centrifuge 1400 toeren net zo goed als mijn oude wasmachine (AEG) met 1600 toeren. Ik heb wel het gevoel dat er iets minder in past dan in mijn vorige.(ook 7 kg)

Ro 14-07-2016

Prijs kwaliteit verhouding is goed

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Prima machine voor dit geld met uitgebreide wasprogramma's.
Centrifugeren iets lawaai, maar niet hinderlijk. Kortom prima wasmachine.
Hebben deze machine nu 4 maanden dus over duurzaamheid en levensduur nog geen oordeel.

J1993 14-07-2016

Was resultaat is super

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Sinds een paar maanden in het bezit van de aeg wasmachine, en zou nu al niet meer anders willen. Het was resultaat is super! Het komt er allemaal schoon en fris uit en ook al aardig droog. Ook de mogelijkheden zijn ruim. Zo is het ideaal dat je bij 1 was programma uit 3 tijden kan kiezen zodat hij nooit onnodig lang draait. Ik vind dit zeker een aanrader.

Bruijn 14-07-2016

Een prima eerste wasmachine

Geschreven voor: AEG L76475NFL

Sinds ongeveer 3,5 maand hebben we deze wasmachine in bezit. Voor ons is het de eerste wasmachine, en we hebben de keuze voor dit model gemaakt vanwege de betrouwbaarheid van AEG, de relatief lage prijs voor een wasmachine met deze kenmerken en eerdere ervaringen bij een AEG wasmachine in de gezamenlijke wasruimte van ons vorige appartementencomplex.
De wasmachine is zeer gebruiksvriendelijk en 'denkt' als het ware mee: als de was niet zo vuil is, dan spaart de machine automatisch water en energie waardoor je nooit te veel gebruikt. Andersom kan ook: als de was extra vuil is, spoelt de wasmachine nog een keer extra. De functie start uitstel is heel handig, en omdat de machine zeer stil is (vanwege zijn speciale motor), laten we hem vaak 's ochtends om een uur of 6 starten zonder dat we door het geluid gewekt worden (de machine staat in een kamer direct naast onze slaapkamer). Er zitten ontzettend veel functies op waarvan we zeker de helft nog niet gebruikt hebben (bijvoorbeeld de wolwas, maar dat komt straks in de winter wel weer).
Een nadeel zou zijn de relatief lange duur voor de was klaar is, al is dit voor ons geen probleem. Bovendien kun je (ten koste van zuinigheid) de was ook sneller klaar laten zijn (soms wel tot 60-70% sneller).
Kortom, we zijn zeer enthousiast! Een aanrader!

john 14-07-2016

prima wasmachine

Geschreven voor: AEG L76475NFL

mijn vorige wasmachine was de lavamat 1230, deze heeft ruim 13 jaar prima gewerkt , dus heb weer gekozen voor een aeg, deze bevalt goed en is nog een stuk stiller ook.