Siemens WP12T447NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WP12T447NL op Kieskeurig.nl.

6,8

RMTS1965 13-07-2015

AAA wasmachine, dus super zuinig en dus duurzaam. Daarvoor moet je wel goed de programma's in de manual lezen, want er zijn superveel mogelijkheden. Maar dat heb je in een paar minuten voor mekaar, dus geen probleem. Als je het dan door hebt, is het allemaal best gemakkelijk en wast-ie perfect schoon. Hoe die eruitziet vind ik niet zo interessant, want hij staat in de kelder, maar ook daar is niks mis mee.

Caroline 28-01-2018

roestvorming

Geschreven voor: Siemens WP12T447NL

Ik heb deze machine inmiddels 4 jaar, echter aan de rand van de deksel begint hij nu flink te roesten evenals roestbulten onder de lak aan de voorkant.
En dat terwijl de machine in een goed geventileerde en verwarmde bijkeuken staat.
Wasresultaten zijn goed, maar door de roestvorming aan de buitenzijde van de machine vraag ik me af hoe het aan de binnenzijde van de machine is na 4 jaar.

Pluspunten

• wasresultaten zijn goed
  • snel programma werkt goed

Minpunten

• roestvorming aan de buitenzijde
  • ingang voor de trommel is erg smal
  • deksel van de machine blijft slecht openstaan

Fenny21HM 30-11-2017

veel mogelijkheden met de programma's.

Geschreven voor: Siemens WP12T447NL

De wasmachine voelt zeer vertrouwd evenals de vorige Siwamat bovenlader , die 22 jaar dienst heeft gedaan. Deze machine heeft meer mogelijkheden. Daaraan moeten we nog wennen, maar dat zal zeker lukken.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com