Samsung WW80J3473KW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80J3473KW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Sara 12-06-2018

Teleurstellend

Geschreven voor: Samsung WW80J3473KW

Wasmachine nu bijna 2,5 jaar in bezit. We hebben de wasmachine 2 keer moeten repareren (binnen de garantietermijn van 2 jaar). Nu is onlangs voor de derde keer de motor kapot. De reparateur liet ons zien welke onderdelen nog meer flink aan het slijten zijn. Wij hadden wel wat meer verwacht van samsung.. Korte levensduur dus. Ik zou dit product absoluut niet aanraden.

Pluspunten

• eco wasprogramma

Minpunten

• korte levensduur
  • geen 30 graden wasprogramma

Marteg 28-09-2015
Geschreven voor: Samsung WW80J3473KW

Prima prijs kwaliteitverhouding en machine maakt bijzonder weinig lawaai. Kortom een hele fijne wasmachine die heel makkelijk is in het gebruik

ww80j3473kw 22-09-2015
Geschreven voor: Samsung WW80J3473KW

Ik ben erg enthousiast over deze wasmachine. Het heeft handige opties zoals een zuinig programma voor katoen, uitgesteld einde en inweken. De trommel is groot en heeft een mooie vormgeving. Ook bepaald de wasmachine zelf hoelang die erover doet om een katoen programma te wassen aan de hand van het aantal kg. Aan het einde van de wasprogramma speelt de wasmachine een liedje af! Super ding.

de Boer 15-09-2015
Geschreven voor: Samsung WW80J3473KW

Machine gekocht voor mijn moeder.
Makkelijk in gebruik en wast perfect schoon.
Maakt weinig geluid