Samsung WW80J6400CW - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 88 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

MB 13-06-2016

Prachtig apparaat

Nu een paar dagen deze prachtige machine in het bezit. Wat een verademing na 10 jaar verdienstelijk, maar met wat ongemakken wassen met mijn vorige whirlpool wasmachine. Los van alle technische snufjes, de handige programma's (waaronder babycare), het prachtige uiterlijk, en de grote trommel valt vooral de degelijkheid van het design op. De manier waarop de trommel en de manchethoes zo gemonteerd zijn dat het risico op het blijven haken van wasgoed minimaal is tov mijn vorige machine. Kortom ik ben blij! Mocht mijn mening wijzigen ivm opgedane ervaring dan zal ik mijn review updaten. Blijft de review ongewijzigd dan ben ik dus onverander positief gebleven over dit product.

M te NWK 15-03-2016
  • Product kwartaal in bezit

even zoeken maar echt waar voor je geld

4 gaatjes gemaakt in laminaat en onderliggende isolatie thv pootjes staat nu op betonnen vloer en maakt nu o,o geluid bij centrifugeren (was tip van monteur)
Alleen centrifuge droogheid verschild wel,af en toe wat te nat

Wvr 21-01-2016

Wat een geweldige machine! alles goed schoon en gecentrifuseerd. uiterst stil en mooi om te zien. Ik hoop hier nog lang plezier van mogen te hebben.

Herman Tenten 13-01-2016

De eerste wasresultaten geven een duidelijke verbetering t.o.v. onze oude wasmachine (Miele).
De mogelijkheden zijn vele malen beter!
Ondanks een indrukwekkend display is de wasmachine verbazingwekkend gemakkelijk in gebruik.
Door de grote wasopening, de fraai gevormde deur, het geringe gewicht vergeleken bij onze oude wasmachine en de prachtige display met muziek is deze wasmachine een aanwinst voor ons huishouden.
Nog maar net aangeschaft dus v.w.b. de duurzaamheid moeten we nog even afwachten dus, maar gezien de wasresultaten t.o.v. het gebruikte wasmiddel, het lage geluidsniveau en het stroomverbruik zal deze machine heel erg duurzaam zijn!

Jos 07-01-2016

Alles wat je van een goede wasmachine mag verwachten. Prima wasresultaat, energiezuinig, weinig lawaai en makkelijk in gebruik.

st1300 01-04-2018

Samsung.Blijf bij telefoontjes,maar niet bij wasmachines.

Samsung gekozen vanwege de reviews en prijs (en te verwachte) kwaliteit.
Gekocht op 8 8 2016. Gelukkig 3 weken geleden opgehaald, want na 5 keer de monteur aan de deur gehad te hebben waren de problemen nog niet opgelost en Samsung wenste er eigenlijk niets aan te doen.
"Iedereen weet toch dat je een wasmachine niet op laminaat mag plaatse", aldus Samsung.
Ons probleem?
Als de wasmachine ging centrifugeren liep hij over de zolder heen en bongke de trommel zo hard dat wij er 's-nachts wakker van werden als hij op uitgestelde tijd stond. Niet wat ik verwacht had. Nooit last van gehad bij onze vorige wasmachine.
Zo'n antwoord verwacht je niet. Normaal wordt een product na 3x een monteur binnen de garantie omgewisseld, maar zo niet bij Samsung. Die boekte ieder bezoek onder dezelfde klacht waarmee we nooit tot 3 of meer kwamen. Uiteindelijk waren zij het zat en wilde niet meer op onze berichten en die van de leverancier reageren. Was onze eigen schuld. "Wie zet er nu ook een wasmachine op laminaat"? Nou daar heeft de vorige ook op gestaan en geen grijntje last 10 jaar.
Samsung kon ook nergens aantonen dat dat niet mocht, maar daar ging Samsung aan voorbij. Had parate kennis moeten zijn aldus Samsung.
Uiteindelijk nam Bemmel en Kroon, onze leverancier, heb moedige besluit om op eigen kosten de machine om te ruilen voor een Bosch. Deze staat als een huis en doet wat ik ervan verwacht had.
Bemmel en Kroon, chapeau. Samsung? Jammer dat 1 het laagste cijfer is, want liever had ik een negatieve waarde gegeven. De arrogantie ten top van een grote leverancier tegen de kleine consument. Waarin een grote leverancier klein kan zijn en waarin een kleine verkoper als Bemmer en Kroon (veel kleiner dan Samsung) groot kan zijn.
BM bedankt.

Pluspunten

• Kan ik niet bedenken

Minpunten

• Service Samsung
  • Kwaliteit van deze wasmachine

Michael 08-05-2017

Stuiterbal

Apparaat stuitert over de hele zolder bij het centrifugeren. Na aankoop hoorde we van de fabrikant dat de machine niet goed op een laminaatvloer staat. Werd bij aankoop, bij BCC, helaas niet vermeldt.

Minpunten

• Centrifugeren

Daisy 16-03-2017

Prachtige machine

Wasmachine gekocht bij Bemmel & Kroon. Goeie prijs en kwaliteitverhouding.
Werd goed geleverd en aangesloten. En de eerste was draaide fantastisch. Helaas ging ie wel aan de dans met de eerste centrifuge, maar dat vond ik niet erg. Mooie machine, leuke geluidjes en erg stil.

Pluspunten

• Grootte opening
  • Erg stil
  • Kort was programma
  • BEMMEL&KROON goeie levering en aankoop

rsnel 24-02-2016

Fijne wasmachine, makkelijk in gebruik, super leuk deuntje bij gereed wasprogramma :). verschillende opties en het is raadzaam om de handleiding goed te lezen alvorens gebruik. Montageservice is zeer prettig. (BCC)

Kromdijk 19-02-2016

Prima, mooie wasmachine. Veel mogelijkheden, vooral voor de sportwas. Eco-bubbleprogramma zorgt ervoor dat de was met hardnekkige vlekken ook schoon gaat. Erg fijn met kleine kinderen!

Willem 15-02-2016

Fijne wasmachine wast goed schoon. Centrifugeert ook goed, makkelijk in bediening. Muziekje aan het einde is wel wat vervelend na meerdere keren gebruiken. Duurzaam in gebruik.

Jo 15-02-2016

Deze wasmachine is geluidsarm, gebruiksvriendelijk, efficiënt, effectief en mooi en daarom erg aan te bevelen.

Brian 10-02-2016

Mooie machine (voor de vrouw) wast goed, maakt niet te veel geluid. ik vind het erg prettig dat je voor de verschillende programma's de temperatuur zelf kan instellen.

Rikki 29-01-2016

Was is lekker fris en schoon. Er zijn flink wat mogelijkheden, maar iets eenvoudigs als 'alleen water wegpompen' lijkt er niet op te zitten. Fijne overzichtelijke display met alle gekozen instellingen. Fraai apparaat (past leuk bij onze Samsung warmtepompdroger).

Laura 27-01-2016

Hele fijne wasmachine, de benodigde makkelijke menu's voor het drukke leven waarbij de wasmachine fijn ondersteunt.

shanrie10 26-01-2016

Een hele fijne machine. Maak geen lawaii en de was is goed schoon! Qua uiterlijk is echt een mooie machine met goede kwaliteit!

Jan 24-01-2016

Machine ziet er goed uit. Bediening duidelijk. Veel instelmogelijkheden. Nog niet veel mee kunnen wassen, maar verwacht wel dat de machine doet wat beloofd is.

Constance 24-01-2016

We hebben 2 weken geleden onze wasmachine ontvangen. Inmiddels een aantal keer mee gewassen. Alle programma's zijn naar wens aan te passen - basis eco programma duurt 4 uur en is daarmee ongeveer het langste programma (uiteraard zorgt dit wel voor de besparing). Fijne grote trommel en de was is goed schoon.
Enige minpuntje, tijdens het centrifugeren produceert hij aardig wat geluid.

Erik 24-01-2016

Makkelijk te bedienen lekker stil en schone was geen moeilijke instruktieboekjes nodig leuke vormgeving een plezier om mee te wassen

mario 24-01-2016

Een top wasmachine makkelijk in gebruik en de mogelijkheden die hij heeft.
Ben zeer tevreden mee :)