Miele WMB120WPS - Reviews

Laagste prijzen
Energiekosten per jaar
0 euro
Energiebesparing

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Miriam 12-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie, degelijke machine

De wasautomaat is vanmiddag bezorgd en aangesloten, en meteen een was gedraaid. Resultaat is prima, mooi schoon en behoorlijk droog na een rondje extra centrifugeren op hoger toerental. De diverse programma's nog niet uitgeprobeerd, maar gaat zeker gebeuren de komende dagen. Ik ga er vanuit dat ook deze Miele, net als mijn vorige, weer minstens 18 jaar mee gaat ;-)

Pluspunten

• mooi design
  • hoog toerental centrifuge
  • behoorlijk stil

Minpunten

• tot nog toe geen

J.Lafeber 07-04-2017 Product paar weken in bezit

miele wasmachine WMB120WPS

Het geluid is rustig. De bediening gemakkelijk, zelfs voor mensen boven de 75. De was komt er behoorlijk droog uit. Je kunt bij allerlei programma's de temperatuur of het centrifugetoerental veranderen, als je dat wilt. De machine is erg degelijk en de bezorging twee trappen hoog was voortreffelijk. Onze vorige machine mocht 23 jaar oud worden, maar deze nieuwe zal ongetwijfeld veel zuiniger zijn.

Pluspunten

• geluid
  • de mogelijkheden
  • gemakkelijke bediening
  • degelijkheid

J. Brand 05-09-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische machine met veel gebruiksgemak

De Miele wasmachine straalt degelijkheid uit en is zeer gebruiksvriendelijk. Na de uitgebreide gebruiksaanwijzing te hebben gelezen hebben wij ons verdiept in de programma's en mogelijke opties daarop. Deze machine heeft een duidelijk programma aanbod, waarbij je altijd nog aanvullende optie kan inschakelen. Daarbij geeft het elektronische display alle informatie over de wastijd, de temperatuur en het centrifuge toerental. Ook is het mogelijk om een uitgestelde start in te stellen wat makkelijk is bij nachtstroom. De machine heeft de mogelijkheid om met capsules van Miele speciaal wasmiddel toe te passen. Na afscheid te hebben genomen van mijn oude (23 jaar) Miele W800 ben ik bijzonder blij met mijn Miele WMB120WPS.

Pluspunten

• Degelijkheid
  • goede prijs
  • Ruime instelmogelijkheden
  • Belading 8 kg
  • centrifuge 1600 toeren

Minpunten