Miele WMB120 WPS - Reviews

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rozemarijn 28-10-2017

Geen kattenharen meer!!!! Magisch

Eerlijkheidshalve we hadden voorde prijs een andere wasmachine uitgezocht in de winkel .De verkoopster had ons voorzichtig en met liefde voor miele gewezen op het feit dat miele miele is....helaas waren wij naïef en dachten dat er na 15 jaar miele wel een aeg goed genoeg was voor de drie wasjes die er nog gedraaid worden......helaas bleken de kattenharen een te grote uitdaging voor de Aeg die ook nog constant stond te water te tappen....zooooo dankbaar dat ik kon omruilen.......
Deze wasmachine wast heerlijk schoon en zooo stil, al mijn was komt er als nieuw uit strijkvrij en zonder kattenharen!!!!!Achteraf is de machine dankzij de actie van miele even duur!
Enige minpuntje in mijn 15 jaar oude miele zat een lampje en een aan/uit knopje voor de pieper....die mis ik ontzettend

Pluspunten

• Kattenharen verdwijnen
  • Was komt als nieuw uit de trommel,kreukvrij

Minpunten

• Geen lichtje in de trommel
  • Aan/uit knopje pieper

Bart V 23-10-2017

Zeer gebruiksvriendelijk

na 17 jaar waren we toe aan een nieuwe wasmachine. Wederom een Miele gekocht. De machine heeft veel mogelijkheden en is gemakkelijk te bedienen. Vanwege de grote capaciteit hoef ik minder wasbeurten te doen. Maar in geval van een kleine was past hij de tijd automatisch aan (korte programma) Bij het centrifugeren maakt hij veel minder herrie dan zijn voorganger. Een verademing. Hopelijk houdt deze het ook minimaal 17 jaar uit

Pluspunten

• 8 kg trommel
  • past resterende tijd aan aan de belading
  • weinig geluid
  • was is schoon en ruikt fris

Minpunten

• nog geen

Henk 19-10-2017

Prettig apparaat.

Wie Miele niet kent is niks gewend, prettig werkende apparaten, stil in omgang, na ruim 19 jaar zonder problemen wederom voor Miele gekozen

J.Lafeber 27-07-2017

miele wasmachine WMB120WPS

We hebben de wasmachine nu een paar maanden en er niets op aan te merken. Hij ziet er mooi en degelijk uit, heeft veel programmamogelijkheden en een zacht geluid. Hij is gemakkelijk te bedienen, de was komt er behoorlijk droog uit, kortom een goed product.

Pluspunten

• degelijkheid
  • geluidsarm
  • bediengemak

Johan 09-12-2017

Tevreden gebruiker

Het appartaat is erg geluidsarm. Wat ook erg prettig is dat je kan instellen wanneer de wasmachine draait. De inhoud van machine is groot en de bediening is gebruiksvreindelijk. Ik raad het product zeker aan.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Inhoud
  • Bediening is gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Optisch misschien niet de mooiste (smaak)

Rob 07-12-2017

Uitmuntende kwaliteit. Prettige bediening, super stil

Uitmuntende kwaliteit. Naar verluid gietijzeren ballast in plaats van beton. Prettige bediening, door het eenvoudige menu. super stil.

Pluspunten

• Prettige bediening
  • Uitgebreide mogelijheden
  • Impregneerfunctie voor buitenkleding
  • Kwaliteit
  • Erg stil

Minpunten

• prijzig

Jpellen 03-12-2017

BCC toppie

Vrijdag gekocht zaterdag al in huis . Eerste wassen al mee gedraaid tot nu gaat heel makkelijk onze oude miele had het begeven maar toch weer gekoze voor miele.

Pluspunten

• Het gemak
  • De rest komt nog.

Minpunten

• Zwaar naar boven dragen voor BCC.

Inge 18-10-2017

Stil

Miele, degelijk, schone was, gestreken en wel na een zeer stille wasbeurt. Miele van oudsher een lange levensduur. Heb al jaren een miele afwasmachine, die is zo goed dat het logisch is om ook een miele wasmachine te kopen

• Schoon
  • Lange levensduur

Peter 23-08-2017

Geweldig stille machine

Prachtige machine.Miele, zeer stil gemakkelijk in gebruik. Hoop dat ie net zolang meegaat als mijn vorige Miele. Echt 20 jaar en zonder problemen. En zeker zeer intensief gebruikt, gezin met 2 volwassen kinderen.

• Goede afwerking
  • Werkt perfect
  • Bijna geruisloos

Minpunten

• Geen min punten

Miriam 12-05-2017

Mooie, degelijke machine

De wasautomaat is vanmiddag bezorgd en aangesloten, en meteen een was gedraaid. Resultaat is prima, mooi schoon en behoorlijk droog na een rondje extra centrifugeren op hoger toerental. De diverse programma's nog niet uitgeprobeerd, maar gaat zeker gebeuren de komende dagen. Ik ga er vanuit dat ook deze Miele, net als mijn vorige, weer minstens 18 jaar mee gaat ;-)

Pluspunten

• mooi design
  • hoog toerental centrifuge
  • behoorlijk stil

Minpunten

• tot nog toe geen

J.Lafeber 07-04-2017

miele wasmachine WMB120WPS

Het geluid is rustig. De bediening gemakkelijk, zelfs voor mensen boven de 75. De was komt er behoorlijk droog uit. Je kunt bij allerlei programma's de temperatuur of het centrifugetoerental veranderen, als je dat wilt. De machine is erg degelijk en de bezorging twee trappen hoog was voortreffelijk. Onze vorige machine mocht 23 jaar oud worden, maar deze nieuwe zal ongetwijfeld veel zuiniger zijn.

Pluspunten

• geluid
  • de mogelijkheden
  • gemakkelijke bediening
  • degelijkheid

J. Brand 05-09-2016

Fantastische machine met veel gebruiksgemak

De Miele wasmachine straalt degelijkheid uit en is zeer gebruiksvriendelijk. Na de uitgebreide gebruiksaanwijzing te hebben gelezen hebben wij ons verdiept in de programma's en mogelijke opties daarop. Deze machine heeft een duidelijk programma aanbod, waarbij je altijd nog aanvullende optie kan inschakelen. Daarbij geeft het elektronische display alle informatie over de wastijd, de temperatuur en het centrifuge toerental. Ook is het mogelijk om een uitgestelde start in te stellen wat makkelijk is bij nachtstroom. De machine heeft de mogelijkheid om met capsules van Miele speciaal wasmiddel toe te passen. Na afscheid te hebben genomen van mijn oude (23 jaar) Miele W800 ben ik bijzonder blij met mijn Miele WMB120WPS.

Pluspunten

• Degelijkheid
  • goede prijs
  • Ruime instelmogelijkheden
  • Belading 8 kg
  • centrifuge 1600 toeren