Bosch WAW32542NL - Reviews

9 kg
A+++-30%
Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 51 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Admir Foric 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een zuinige, van alle gemakken voorzien en strakke wasmachine! Alle soorten wasprogramma's mogelijk die ik nodig heb. Voor vlekken, strijken, kreukelprogramma, trommelreiniger en daarnaast een grote trommel van 9kg. Naast alle gemakken voorzien extra zuinig AAA plus 30 procent extra zuinig geeft waterverbruik, kilogram en stroomverbruik aan zeer handig! Zelfs de lange programma van katoen die 2,5 uur duurt kun je met de eco knop verlagen naar 1,08 uur! waauww! Daarnaast nog de extraakorte programma van 15 minuten! voor de snelle was. In 1 wasomdraai en in 1 woord is dit een geweldige wasmachine! helemaal blij mee!

Saskia 21-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine

Sinds vandaag in gebruik en wat een verademing. Fluisterstil en doet wat het moet doen. Aanrader !
Over de duurzaamheid valt nog niets te zeggen, aangezien we m pas net in huis hebben.

Pluspunten

• Fluisterstil

Minpunten

• nvt

Sandra 20-06-2017 Product paar weken in bezit

Geruisloos, handig in gebruik

2 weken in gebruik, wast super schoon, geruisloos, grote inhoud, makkelijk te bedienen en korte programma's in te stellen via Speed Perfect, kortom een aanrader!

Pluspunten

• wast fris en schoon
  • geruisloos
  • speed perfect!

Joris 15-06-2017

Een fantastische aankoop

Super fantastische wasmachine en ben er zo blij mee dat ik al mijn apparaten te zijner tijd zal vervangen door Bosch. Wast super schoon, grote trommel maakt amper geluid mooie vormgeving kan eindelijk mijn dekbedden/slaapzakken wassen.
Oorspronkelijk gepost op www.bosch-home.nl

Rob van Leeuwen 03-06-2017 Product paar dagen in bezit

grote vulopening wasmachine

Gekozen voor dit product omdat er 9 kg was in kan en grote vulopening.
Is erg energie zuinig AAA+. De wasmachine heeft een overzichtelijke display die alles duidelijk aangeeft.

Pluspunten

• vulopening
  • hoeveelheid was
  • energie zuinig

Werner 29-05-2017 Product paar dagen in bezit

Top Bosch wasmachine

Kortgeleden een Bosch WAW32542NL aangeschaft. deze machine bijzonder gebruiksvriendelijk is. Wat ons vooral opvalt is dat deze machine zo stil is, zowel bij wassen als bij centrifugeren. Een echte verademing in vergelijk tot onze vorige AEG

• Gebruiksvriendelijk, intiuatief.

Berry Bemelmans 29-05-2017 Product paar dagen in bezit

perfecte was en zeer geruisloos

Na levering natuurlijk uitgeprobeerd, Voldoet perfect aan alle eisen die men van een wasmachine verwacht, Zeer geruisloze motor en gemakkelijk in het gebruik van de programma"s. Ben zeer tevreden met deze aankoop

Pluspunten

• geruisloze motor
  • gemakkelijk in het gebruik
  • overzichtelijk programma
  • voldoet aan mijn eisen
  • Grote en ruime wastrommel erin past

BB 29-05-2017 Product paar weken in bezit

Fijne wasmachine van Bosch

Makkelijk te bedienen, veel keuze in programma's, erg stil, mooi design, grote trommel en energiezuinig. Al met al erg blij met onze aankoop.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Erg stil

Boogaart 28-05-2017 Product paar weken in bezit

Uitstekende machine

Uitstekende, zuinige machine, welke met zeer weinig geluidsoverlast zijn werk doet. Zeer veel keuzemogelijkheden, waardoor laag water- en energieverbruik.

Pluspunten

• robuust
  • zuinig
  • goede prijskwaliteit

Minpunten

• afmeting (diepte)

Hen 27-05-2017 Product paar dagen in bezit

Top wasmachine

Onze oude wasmachine hield ermee op en omdat we al een droger van Bosch hebben die ons heel goed bevalt hebben we nu ook gekozen voor een wasmachine van Bosch. Top apparaat! Wast heel stil en schoon. En ziet er ook nog mooi uit! Grote trommel ideaal!

Pluspunten

• stil
  • schoon

Louay Alkhatib 25-05-2017

Grote deur en goed brogram

Ik koop de wasmachine vandaag , maar ik heb gehoord dat Bosch Merk is goed kwaliteit . Zodat ik vandaag deze apparaat gekocht heb . Als er iets aan de hand of iets niet goed werk kan ik jullie e mailen . De brijs een beetje duur , maar als dit apparaat gaat niet kapot zijn dan de prijs is goed . Laten we he apparaat zien tijdens deze twee jaar grantie allen en we kan bbeslisen . Bedankt voor jullie aandacht hoor .

Melissa 14-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie wasmachine,

Het is een hele mooie machine om te zien!
Ook is hij makkelijk in gebruik en fijn dat er meerdere programma's opzitten.
Ook het display vind ik persoonlijk erg fijn, omdat je alles erop kan aflezen.
Hoeveel water en stroom de machine per wasbeurt gebruikt, hoeveel kg er in de trommel mag bij een bepaald programma.
De tijd en het kinderslot vind ik ook erg fijn.

Al met al een mooie en vooral STILLE machine.

TATJANA 10-05-2017 Product paar dagen in bezit

MAAKT MINDER GELUID DAN ONZE DURE DROGER

IK VIND EEN HELE FIJNE WASMACHINE, WEINIG GELUID, MAKKELIJK TE BEDIENEN. WAT VOOR MIJ EEN HELE BELANGRIJKE EIGENSCHAP IS DAT ER WEINIG HERRIE IS

Jose 02-05-2017 Product paar dagen in bezit

Super machine

Heel mooie machine; zojuist de eerste was gedraaid; zeer stil! Bediening is supersimpel. Centrifugeren gaat ook geweldig goed! Ben heel erg tevreden!!

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Zeer stil

Minpunten

• Nog niet ontdekt....

J N Ong 29-04-2017 Product paar weken in bezit

goed scherm

ik ben tevreden met dit product en goede kwaliteit , daarom ik heb dit product gekocht ,ik zal ook doen een andere product te kopen .

SCHAEKS 19-04-2017 Product paar dagen in bezit

grote laadruimte

Prachtige machine die behoorlijk stil in het gebruik is. Met veel laadruimte voor de was.Veel mogelijkheden waarvan ik ze nog niet allemaal ken. Dit is onze 3e Bosch wasmachine

Pluspunten

• stil in gebruik
  • veel laad vermogen

Minpunten

• nog geen gevonden

Alex 19-04-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch WAW32542Nl

Uitstekende service. Keurig thuis bezorgd en oude wasmachine weer mee terug genomen. Wasmachine heeft een mooie vormgeving. Grote trommel 9 kilo, met veel verschillende wasprogramma,s. Ook heel fijn is 1600 toeren centrifugeren, sommige kleding stukken komen al droog uit de wasmachine. Elk wasprogramma is aan te passen naar jouw wensen. Sneller, zuiniger. Daarbij stil met centrifugeren en wassen. Display is helder en overzichtelijk en geeft aan hoe lang het nog duurt voor de was klaar is. Ook bij elk programma kan je eco wassen wat weer scheelt in de portomonee. Wasmachine stelt zelf.de trommel in , wanneer de was niet goed is verdeelt, draait hij om het was goed te verdelen in de trommel. Kortom uitstekende koop!

Saar 18-04-2017 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine!

Vorige week deze wasmachine aanschaft en we zijn er tot nu zeer tevreden over! Onze oude machine (ook een Bosch) was al 20 jaar oud en aan vervanging toe. Deze nieuwe machine is stil, zuinig en eenvoudig in gebruik; kortim, een echte aanrader!

• Duidelijke programmering
  • Schone was
  • Droge was

Gerrie 18-04-2017

Geweldige wasmachine

Een fijne wasmachine, hij wast goed schoon en er kan veel in dat weer bespaart op de energie, veel programma's. deze machine doet wat hij moet doen super
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

LiKa 27-01-2017

Grote trommel, rustige centrifuge

Prima wasmachine, grote trommel,veel keus in programma's. staat erg stabiel bij centrifugeren. Makkelijke bediening.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch