Bosch WAW32542NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 272 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAW32542NL op Kieskeurig.nl.

8,9

Admir Foric 17-11-2015

Een zuinige, van alle gemakken voorzien en strakke wasmachine! Alle soorten wasprogramma's mogelijk die ik nodig heb. Voor vlekken, strijken, kreukelprogramma, trommelreiniger en daarnaast een grote trommel van 9kg. Naast alle gemakken voorzien extra zuinig AAA plus 30 procent extra zuinig geeft waterverbruik, kilogram en stroomverbruik aan zeer handig! Zelfs de lange programma van katoen die 2,5 uur duurt kun je met de eco knop verlagen naar 1,08 uur! waauww! Daarnaast nog de extraakorte programma van 15 minuten! voor de snelle was. In 1 wasomdraai en in 1 woord is dit een geweldige wasmachine! helemaal blij mee!

Cm 20-12-2018

Deugdelijk

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Goede prijs kwaliteit, wat je verwacht van Bosch. Wel zwaar apparaat maar wordt gelukkig bezorgd tot aan zolder. Zeker aan te raden!

Pluspunten

• Wast veel
  • Makkelijk keuze programma
  • Mooie verlichting

Minpunten

• Drogers zijn iets dieper dan wasmachine

darifa 31-05-2018

wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Heb zo lang moeten wachten op mijn wasmachine omdat ik er eerst voor moest sparen. Heb steeds moeten wassen bij een wasserette. Deze wasmachine is zo stil in gebruik en de was komt er super schoon uit beter nog dan bij de wasserette. Krijg ook een geluidje te horen als de was klaar is. Op het schermpje wordt de graden aangegeven op welke temperatuur er gewassen wordt en de tijdsduur van de was. Dus dan weet je precies wanneer de was klaar is. Ben zoooo blij dat ik niet meer naar de wasserette hoef en dat ik nu een betere wasmachine thuis nu heb.

Pluspunten

• van alle gemakken voorzien

maurice 16-01-2018

mooie wasmachine met veel gebruiksmogelijkheden

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

de wasmachine moets worden vervangen, omdat de oude kapot ging. Na goede ervaringen met warmtepompdroger van het merk Bosch, viel de keuze op deze machine vanwege 9 kg en max. 1600 toeren/minuut centrifugeren. Display is helder en eenvoudig te bedienen. Ingebouwde aqua-stop is prettig. geluidsniveau is goed te doen bij centrifugeren. de machine staat in een aparte ruimte. wasresultaat is prima. na1600 toeren komt de was er al redelijk droog uit. machine geeft zelf aan wanneer er een reinigingsprogramma dient te worden gedraaid om vervuiling in de machine tegen te gaan.

Pluspunten

• redelijk geluidsniveau centrifugeren
  • design en bediening van het display

Jolanda Theunissen 11-11-2017

Grote trommel

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Het is een gele fine wasmachine. Alles staat heel duidelijk op het scherm aangegeven. Grote trommel.Ik heb een groot gezin. Mooie vormgeving. Verder is hij tijdens het wassen heel erg stil.

Pluspunten

• grote trommel
  • is stil

F V Reto Zarate 29-11-2016

werk uitstekend

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

We hadden een oude Bosch wasmachine , maar die spoelde niet goed meer en het wasgoed rook niet fris.
Deze nieuwe machine werkt en spoelt uitsteken en het wasgoed ruikt heerlijk fris.

Willem 27-06-2020

Mooie stille machine

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Mooie stille machine eenvoudig te bedienen voldoet aan alle wensen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ybag 17-06-2020

Super blij mee

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Geen seconde spijt van deze aankoop. Er kan veel was in en zelfs het centrifugeren is behoorlijk stil. Erg blij mee! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Robje W 15-06-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Fijne wasmachine, vooral met het verkort programma. Snel een klein was draaien met een uur, geweldig! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hollander 29-05-2020

Een fijne gezinsmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Een erg fijne wasmachines met de juiste keuzemogelijkheden en de grootte van de trommel is ideaal voor gezinnen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

José 29-05-2020

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Boven verwachting, 9 kilo is echt handig trouwens 1600 centrifuge uitstekend bijna droog [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wim Munters 24-05-2020

Geweldig

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Een week in huis en zeer tevreden. Wast en centrifugeert zeer goed. Muisstil en prachtig design. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sevim 13-05-2020

levering+weking

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Goede aflevering, keurig optojd zoals aangegeven.
Product is stil en voldoet aan onze verwachtingen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

lenie 06-05-2020

Geweldig!!

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Na 12 jaar begaf mijn oude machine het. En heb ik gekozen voor Bosch. Na de eerste was zag ik hoe droog en schoon het eruitkomt.
Veel keuze mogelijkheden voor ieder type was is er wel iets. Nadeel ik mis een wasbol of de automatische waspoeder verdeler. |Die moet je nu apart bijbestellen.Maar verder dit had ik veel eerdermoeten doen. Ik ben meer dan tevreden een echter aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Piet 23-03-2020

Fantastiche machine

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Gebruiksvriendelijk, stil en stabiel. Na onze vorige machine een openbaring [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Monika 22-03-2020

Good

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

I give three stairs because it is just a good washing maschine but it is not much different that my old one (not Bosch). There two minuses: 1. a very strong peeping sound announecening to the whole word that the washing is ready; one time would be still OK but this peep is repated three times. The sound is so hard that it will avake even the neigbours... 2. The higherst speed of centrifuding (1600rpm) is avalible in a very limited programs, while such a speed would be very handy in the shortest program of 15 min, which you use just to refresh clothes. This program is in fact the strngest adventage of this washing maschine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Reijnhout 04-03-2020

wel goed

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Welke tekst? van de handleiding ? Van de mededelingen op de machine? Van jullie webside? [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Orhan P 01-03-2020

Superapparaat

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Geweldig ding. Veel minder geluid als de voorganger en veel schoner was. Als b-keus besteld maar je ziet er letterlijk niets van! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jacqueline 26-02-2020

Geweldig apparaaat

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Onze nieuwe wasmachine voldoet aan alle wensen. Duidelijke display en bediening, muisstil en een geweldige centrifuge. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Leonardo 17-02-2020

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Ik ben zeer tevreden met de wasmachine. Zeer praktisch, technologisch, efficiënt en gemakkelijk te bedienen. Ik kocht het met mijn droger om het paar te maken en het was prachtig in mijn huis. Het wast erg goed en is de beste wasmachine die ik tot nu toe heb gehad. Ik ben erg blij. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]