Bosch WAW32542NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 272 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAW32542NL op Kieskeurig.nl.

8,9

Admir Foric 17-11-2015

Een zuinige, van alle gemakken voorzien en strakke wasmachine! Alle soorten wasprogramma's mogelijk die ik nodig heb. Voor vlekken, strijken, kreukelprogramma, trommelreiniger en daarnaast een grote trommel van 9kg. Naast alle gemakken voorzien extra zuinig AAA plus 30 procent extra zuinig geeft waterverbruik, kilogram en stroomverbruik aan zeer handig! Zelfs de lange programma van katoen die 2,5 uur duurt kun je met de eco knop verlagen naar 1,08 uur! waauww! Daarnaast nog de extraakorte programma van 15 minuten! voor de snelle was. In 1 wasomdraai en in 1 woord is dit een geweldige wasmachine! helemaal blij mee!

Cm 20-12-2018

Deugdelijk

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Goede prijs kwaliteit, wat je verwacht van Bosch. Wel zwaar apparaat maar wordt gelukkig bezorgd tot aan zolder. Zeker aan te raden!

Pluspunten

• Wast veel
  • Makkelijk keuze programma
  • Mooie verlichting

Minpunten

• Drogers zijn iets dieper dan wasmachine

darifa 31-05-2018

wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Heb zo lang moeten wachten op mijn wasmachine omdat ik er eerst voor moest sparen. Heb steeds moeten wassen bij een wasserette. Deze wasmachine is zo stil in gebruik en de was komt er super schoon uit beter nog dan bij de wasserette. Krijg ook een geluidje te horen als de was klaar is. Op het schermpje wordt de graden aangegeven op welke temperatuur er gewassen wordt en de tijdsduur van de was. Dus dan weet je precies wanneer de was klaar is. Ben zoooo blij dat ik niet meer naar de wasserette hoef en dat ik nu een betere wasmachine thuis nu heb.

Pluspunten

• van alle gemakken voorzien

maurice 16-01-2018

mooie wasmachine met veel gebruiksmogelijkheden

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

de wasmachine moets worden vervangen, omdat de oude kapot ging. Na goede ervaringen met warmtepompdroger van het merk Bosch, viel de keuze op deze machine vanwege 9 kg en max. 1600 toeren/minuut centrifugeren. Display is helder en eenvoudig te bedienen. Ingebouwde aqua-stop is prettig. geluidsniveau is goed te doen bij centrifugeren. de machine staat in een aparte ruimte. wasresultaat is prima. na1600 toeren komt de was er al redelijk droog uit. machine geeft zelf aan wanneer er een reinigingsprogramma dient te worden gedraaid om vervuiling in de machine tegen te gaan.

Pluspunten

• redelijk geluidsniveau centrifugeren
  • design en bediening van het display

Jolanda Theunissen 11-11-2017

Grote trommel

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Het is een gele fine wasmachine. Alles staat heel duidelijk op het scherm aangegeven. Grote trommel.Ik heb een groot gezin. Mooie vormgeving. Verder is hij tijdens het wassen heel erg stil.

Pluspunten

• grote trommel
  • is stil

F V Reto Zarate 29-11-2016

werk uitstekend

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

We hadden een oude Bosch wasmachine , maar die spoelde niet goed meer en het wasgoed rook niet fris.
Deze nieuwe machine werkt en spoelt uitsteken en het wasgoed ruikt heerlijk fris.

hartevelt 12-11-2019

fijne groote trommel inhoud , heel stil en wast goed schoon

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

ik zocht voor kwaliteit en prijs en goede beoordeling van expert , deze kwam super uit de tests daarnaast is de grote trommel ideaal voor een gezin zelfs mijn dekbed past hierin.

H v Dalen 02-11-2019

Serie | 8 Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Superblij met onze stille/zuigige wasmachine . die ook super handig in gebruik is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Julia 31-10-2019

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Prima wasmachine, gebruiksvriendelijk. Dit is mijn derde Bosch wasmachine en ook de droger is van Bosch. Tevreden Bosch gebruiker. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

b0rnew0lf 28-10-2019

duurzame top wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

top wasmachine, stil, zuinig, gebruiksvriendelijk en duurzaam.
duidelijk scherm en weegt de was waarop duur van het programma word afgestemd.

H v Dalen 25-10-2019

Wasmaschiene

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Ziet er mooi uit, lekker stil en zeer gemakkelijk in gebruik, zuinig in energie. een apparaat met veel mogelijk heden.

Pluspunten

• stil
  • gemakkelijk in gebruik

• geen minpunt

J.T.L. 22-10-2019

Grote trommel en erg stil

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Gekocht vanwege de grote trommel en veel toeren centrifuge. Hij is erg geluidsarm en heeft een mooie vormgeving.

Pluspunten

• inhoud trommel
  • 1600 toeren

Anja 07-10-2019

Makkelijk en gebruiksvriendelijke machine

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Makkelijk en gebruiksvriendelijke machine. Die echt geluidsarm is en wel op een kort als lang programma goed en schoon wast

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Geluidsarm
  • Schone was

karin 23-09-2019

Grote voorlader 9 kg

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Fijne wasmachine alweer een stuk stiller dan mijn vorige wasmachine. heerlijk 9 kg voorlader en erg zuinig.

Gert-Jan 08-09-2019

geweldige machine zeer stil

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Wij hebben gekozen voor dit product omdat we al een keer een bosch machine hebben gehad en daar waren we goed over tevreden. Deze machine is nu nog stiller, dan de vorige hij is zuiniger, en wast perfect.

Piet 09-08-2019

1600 toeren, 9kg en geen onnodige luxe voor in leuke prijs

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Was op zoek naar een wasmachine. Zelf jaren lang en probleemloos plezier gehad van een siemens.
Gezin is inmiddels uitgebreid dus met 3 kinderen is een grote inhoud (9kg) wenselijk.
Een Miele leek mij ook wel een goed keuze maar gezien de 13 jaar probleemloze ervaring met de siemens die de helft kost van een Miele toch besloten om weer voor de siemens te gaan.
Na enige speurwerk bleek dat de het model siemens dat ik op het oog had precies gelijk was aan bepaalde andere modelen uit de siemens/bosch groep.
Enige verschil was een ander frontje of een speciaal programma. Deze programma s gebruik ik toch niet een het aantrekkelijke is dat de prijs wel scheelt. Soms wel meer dan 100 euro (afhankelijk van de winkel)
Dus toen de bosch gekocht.
Voldoet tot nu toe best. Wast schoon en zijn 1600 toeren doet goed zijn werk. Was komt er erg droog uit. Even buiten hangen en het is droog.

Pluspunten

• 1600
  • Geen overbodige programmas die het te duur maken
  • Startuistel
  • Prijs zeer gunstig tov bijna zelfde modellen

Minpunten

• Nog niks ervaren

Marijke 08-08-2019

Keurige prijs voor 1600 toeren wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Nette prijs voor een wasmachine met deze specificaties.
Samen met de cashback actie was deze bosch de goedkoopste.
Was komt er zeer droog uit.
Hoop dat deze bosch even betrouwbaar is als zijn siemens broer die het bijna 15 jaar probleemloos heeft uitgehouden.

Pluspunten

• Zeer droog

Marlies Bock 01-08-2019

mooie stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

De wasmachine van Bosch is super stil en heel makkelijk te bedienen. er zit nog een aparte stand voor vlekken en extra stil wassen voor het s'nachts. Kan hem iedereen aanbevelen, wij zijn er super blij mee.

Pluspunten

• heel stil
  • super zuinig
  • extra programa voor vlekken

van der Veen 01-08-2019

Grote laadruimte en zeer makkelijke bediening

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Zeer duidelijk apparaat van hoge kwaliteit. Mooie grote laadruimte , krijgen de machine met zomerkleding haast niet vol :-) Degelijk em mooie afwerking, zeer stil en vele mogelijkheden. Kortom een top apparaat!

Pluspunten

• Grote vulruimte
  • Makkelijke en duidelijke bediening
  • Uitstekende kwaliteit

Minpunten

• registratie garantie moet makkelijker kunnen.

Bosch wasmachine WAW32542NL 21-07-2019

Wasmachinebosch

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Zeer goede wasmachine- Grote trommel-snelle was programma's-Zeer energie zuinig-Diverse was programma's

Pluspunten

• Zeer zuinig