Bosch WAW32542NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 199 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Admir Foric 17-11-2015

Een zuinige, van alle gemakken voorzien en strakke wasmachine! Alle soorten wasprogramma's mogelijk die ik nodig heb. Voor vlekken, strijken, kreukelprogramma, trommelreiniger en daarnaast een grote trommel van 9kg. Naast alle gemakken voorzien extra zuinig AAA plus 30 procent extra zuinig geeft waterverbruik, kilogram en stroomverbruik aan zeer handig! Zelfs de lange programma van katoen die 2,5 uur duurt kun je met de eco knop verlagen naar 1,08 uur! waauww! Daarnaast nog de extraakorte programma van 15 minuten! voor de snelle was. In 1 wasomdraai en in 1 woord is dit een geweldige wasmachine! helemaal blij mee!

darifa 31-05-2018

wasmachine

Heb zo lang moeten wachten op mijn wasmachine omdat ik er eerst voor moest sparen. Heb steeds moeten wassen bij een wasserette. Deze wasmachine is zo stil in gebruik en de was komt er super schoon uit beter nog dan bij de wasserette. Krijg ook een geluidje te horen als de was klaar is. Op het schermpje wordt de graden aangegeven op welke temperatuur er gewassen wordt en de tijdsduur van de was. Dus dan weet je precies wanneer de was klaar is. Ben zoooo blij dat ik niet meer naar de wasserette hoef en dat ik nu een betere wasmachine thuis nu heb.

Pluspunten

• van alle gemakken voorzien

maurice 16-01-2018

mooie wasmachine met veel gebruiksmogelijkheden

de wasmachine moets worden vervangen, omdat de oude kapot ging. Na goede ervaringen met warmtepompdroger van het merk Bosch, viel de keuze op deze machine vanwege 9 kg en max. 1600 toeren/minuut centrifugeren. Display is helder en eenvoudig te bedienen. Ingebouwde aqua-stop is prettig. geluidsniveau is goed te doen bij centrifugeren. de machine staat in een aparte ruimte. wasresultaat is prima. na1600 toeren komt de was er al redelijk droog uit. machine geeft zelf aan wanneer er een reinigingsprogramma dient te worden gedraaid om vervuiling in de machine tegen te gaan.

Pluspunten

• redelijk geluidsniveau centrifugeren
  • design en bediening van het display

Jolanda Theunissen 11-11-2017

Grote trommel

Het is een gele fine wasmachine. Alles staat heel duidelijk op het scherm aangegeven. Grote trommel.Ik heb een groot gezin. Mooie vormgeving. Verder is hij tijdens het wassen heel erg stil.

Pluspunten

• grote trommel
  • is stil

Sandra 03-08-2018

Goede wasmachine

Ik heb hiervoor ook een Bosch wasmachine gehad en 12 jr lang gedraaid zonder problemen. Het werd tijd voor een grotere wasmachine. Keuze voor weer een Bosch was dus zo gemaakt! Deze wasmachine uitgekozen door de grote van de trommel, de verschillende was opties en het kinderslot wat erop zit. Heel fijn die 1600 toeren. Ik had hiervoor een 1400 toeren wasmachine en merk echt wel verschil. Het geluidsniveau vind ik prima. Een wasmachine is eenmaal niet stil, maar het geluid is voor mij geen belemmering. Mijn kind slaapt gewoon als de wasmachine draait en er zit geen deur naar de zolder die het geluid tegenhoudt waar de wasmachine staat. Enige is dat je erop moet letten dat je het wasmiddel laadje open zet na gebruik om te drogen en de rubberen zwarte rand onderin goed droogmaakt na gebruik. Daar blijft anders het water in staan.

Pluspunten

• Verschillende wasopties
  • Kinderslot
  • Grote trommel

Minpunten

• Rubberen rand onderin droogmaken na gebruik

Manisha 30-07-2018

Gemakkelijk, geluidloos en effectieve wasmaschine

Deze Bosch wasmachine is een gemakkelijk product die geluidloos werkt en vele mogelijkheden biedt qua functies.

Theo Pepping 24-07-2018

Nou hij doet nog steeds wat hij beloofd

Mijn Miele had het na 30 jaar begeven ben overgestapt op een Bosch daar koop je er 2 van voor de prijs van de Miele en hij beloofd waar die voor staat mijn vrouw is er zeer tevreden over pluspunt zuiniger met water en stroom

Pluspunten

• Stroom zuiniger
  • Water zuiniger

Jochem 24-07-2018

Fijn apparaat, niet luid

Prima wasmachine, maakt weinig geluid. En tril niet erg tijden centrifugeren. Verder maakt ie keurig schoon. Hij doet eigenlijk alles wat ik van een wasmachine verwacht. Eigenlijk niks op aan te merken.

• Tril niet
  • Wast keurig schoon
  • Makkelijk in gebruik

Petra 20-07-2018

mooie machine

fijne wasmachine, wast goed schoon, makkelijk te bedienen.
Ben hem nog aan hete uitproberen maar tot nu toe top!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Wast goed schoon
  • Geeft melding als je de machine moet reinigen

Minpunten

• Er blijft water in rand achter na wassen.

grace 06-07-2018

lekker grote wasmachine

de grote trommel inhoud 8kilo
snelheid van 1600 toeren top
veel programma mogelijk heden .eenvoudige bediening
en voor een niet te hoge prijs en 75 retour van Bosch top .

Pluspunten

• grote trommel
  • 1600 toeren

Minpunten

• deur kan niet opgezet worden naar de andere kant

Wil Buddingh 05-07-2018

was, fluitje van een cent.

heel stil, veel mogelijkheden, ziet er goed uit. Productinfo correct. Centrifugeert goed. Moet alleen nog uitvinden hoe het bakje voor de vloeibare was werkt, maar dat zal geen probleem zijn, eerst goed de gebruiksaanwijzing lezen.

MD 04-07-2018

Super stil, gebruiksvriendelijk en goed voor het milieu

Wij hebben voor deze Bosch gekozen omdat het in onze prijsklasse naar onze mening de beste optie was.
De energie waarde is erg goed, wat wel zo plezierig is voor het milieu. Tevens is super stil wat in ons geval plezierig is omdat hij in de bijkeuken staat en wij geen herrie ondervinden. Het was programma is uitgebreid en er is ook een super kort programma en je kunt koud wassen. Met een groot gezin is de grote laadruimte erg handig.

Pluspunten

• energie zuinig
  • stil
  • veel programma's waaronder een heel korte
  • grote laadruimte
  • kan ook koud wassen

Glans 28-06-2018

Schoon en super stil

Ontzettende stille wasmachine. Een heel verschil met onze oude AEG. Wast schoon en is handig in gebruik. Makkelijk aan te passen wasprogramma's. Mooi design. Blij met deze aankoop.

• Wast schoon
  • Makkelijk te bedienen
  • Grote trommel heel handig

Minpunten

• Er blijft wat water in de deurrubber staan

Marike de Jongh 27-06-2018

Grote vulopening, heerlijk schone was

Deze wasmachine kan lekker veel wassen voor ons gezin van 5 personen. De verschillende opties in wasprogramma's zijn gemakkelijk terug te vinden en bieden voor alle types was een oplossing. Fijn dat er een vlekkenprogramma op zit voor verschillende soorten vlekken. De machine laat dmv tekentjes zien welke soort vlek er aangepakt kan worden. Super handig is ook de optie om een vergeten kledingstuk toe te kunnen voegen. Heel erg tevreden!

Pluspunten

• 9 kilo
  • 1600 toeren
  • Vlekkenopties

Marcel 26-06-2018

slecht wasresultaat, lekkage bij deur, lekkage bij filter

Deze wasmachine heb ik gekocht vanwege de goede reviews. Echter, hij heeft een aantal keren flink water gelekt bij de deur, ik let nu heel goed op of alles goed aansluit als ik de deur dichtdoe. De wasresultaten die hij haalt zijn slecht tot matig, katoenen kleding krijgt achteraf een zure lucht en sokken worden niet mooi schoon. Dit ondanks een juiste dosering. Nu weer is er een probleem met het filter. Het afsluitrubber is uitgezet door water en nu kan ik het filter niet meer goed vastdraaien. Het gevolg is lekkage. De klantenservice van Bosch vind dit echter niet onder garantie vallen, ik zou maar een filter moeten bestellen en betalen! Dit is gewoon een productfout Bosch! Bedankt Bosch, voor je waardeloze service.

Hiervoor heb ik een LG wasmachine gehad waar ik zeer tevreden over was. Deze Bosch schop ik dus binnenkort de deur uit en ga ik vervangen door een LG, een merk met wat minder pretenties.

Pluspunten

• Je verwacht er veel van

Minpunten

• Je komt bedrogen uit
  • lekkage bij deur
  • lekkage bij filter
  • piepende deur (olie)
  • slecht wasresultaat

S Skelli 25-06-2018

Mijn Beoordeling

Ik ben ZEER tevreden met het kopen en vooral gebruiken van het product. In mijn jaren uit ervaring van wasmachines heb ik nog nooit zo’n goede/betere kwaliteit meegemaakt. Ik raad het zeker andere mensen aan van het kopen van deze wasmachine.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Makkelijk en zeker snel

Tom 24-06-2018

Gebruiksvriendelijk +++

Deze machine gekozen uit de grote range van Bosch machines vanwege de combi prijs en functionaliteiten. Goede prijs zeker samen met de cash-back actie van Bosch. Apparaat heeft een robuuste maar ook moderne uitstraling. Zeer gemakkelijk te bedienen. De tiptoetsen maken het gemakkelijk de standaard programma's helemaal naar je eigen wensen aan te passen. Grote trommel laat veel wassen in één keer gemakkelijk toe en ook dekbedden ect. passen makkelijk. Kortom zeer tevreden met deze mooie gebruiksvriendelijke machine.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid +++
  • Modern tiptoetsen display

Minpunten

• géén

C 23-06-2018

Zeer stil, mooi design, veel programmakeuzes

Na 16 jaar met onze eerste wasmachine van Bosch tot volle tevredenheid te hebben gewassen, was het nu tijd voor vervanging. Wederom hebben we hier voor het merk Bosch gekozen vanwege onze eerdere goede ervaringen met dit merk. De wasmachine inmiddels een paar dagen in ons bezit en kunnen concluderen dat de machine zeer stil is. We moesten goed luisteren of hij al bezig was. Verder zijn er veel programmakeuzes waardoor het wassen makkelijker wordt gemaakt en heeft de machine een mooi design. Zijn zeer blij met deze aankoop.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Programmakeuze is groot

Gea Engelsman 22-06-2018

Mooie vormgeving en fluisterstil

Ik vind dit merk het allerbeste op dit gebied; hele goede kwaliteit en prijsverhouding. Sinds kort een nieuwe Bosch wasmachine aangeschaft. Naar een ander merk kijk ik niet eens meer. Al meer dan 20 jaar ben ik fan van het merk Bosch!!!

Erwin 18-06-2018

Veel belovend

We kunnen nog niet echt veel schrijven over deze wasmachine maar ondanks dat we hem net in huis hebben zijn de eerste ervaringen positief. De eerste 2 wassen zijn gedraaid en die kwamen er schoon en bijna droog uit. Wat op valt is dat hij veel stiller is dan de oude wasmachine en ook de grote deur is ideaal voor het vullen en leeg halen van de wasmachine verder is het bedienen van deze wasmachine zeer eenvoudig.

Wij hebben het gevoel dat we zeer lang van deze wasmachine gaan genieten.

• Grote deur
  • Gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• Nog niet gevonden